konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Statek w porcie jest bezpieczny, ale nie po to buduje się statki

Rób to, do czego stworzyłeś swój biznes, a resztę zostaw nam. Powstaliśmy po to, aby odciążyć Cię od czynności pośrednio związanymi z prowadzeniem firmy, jednak bez których nie może się ona obejść. Wszystkie procesy związane z obsługą biznesu możesz prowadzić u jednego partnera – u nas.

Twój Partner w biznesie

Wspomożemy Twój biznes na każdym etapie jego rozwoju. Za całość odpowiedzialny będzie nasz zespół – nie musisz poszukiwać wielu Partnerów, wszystko czego potrzebujesz do funkcjonowania oraz rozwoju Twojej firmy znajdziesz u nas.

Wirtualny sekretariat – w biznesie, ceniąc swój czas powinieneś nauczyć się zlecać zadania odpowiednim ludziom.
Usługi finansowe – warto wiedzieć, na czym stoisz i jak dane zdarzenie wpłynie na przyszłość Twojej firmy.
Doradztwo biznesowe – sukces w biznesie nie zależy od tego, jaka jest Twoja oferta, ale od tego ilu ludzi chce ją poznać.
Usługi informatyczne – zdradzimy Ci tajniki, w jaki sposób wypromować Twoją firmę w Internecie.

http://bfbg.pl

Temat: Ogłoszenia

Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Witam serdecznie,

zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja
( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)

Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe

• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:

Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:

Wioleta Dembek, Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
telefon: 508899332

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...
Kamila J.

Kamila J. F&B Consulting Sp. z
o.o. Biuro Zarządu

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
FB Consulting rozpoczyna cykl bezpłatnych spotkań dla przedsiębiorców, poświęconych Programowi Operacyjnemu Innowacyjna Gospodarka.
Miejsce:
31 marzec 2011 - Gdańsk
1 kwiecień 2011 - Gdynia
8 kwiecień 2011 - Warszawa
15 kwiecień 2011 - Poznań
22 kwiecień 2011 - Szczecin
Tematyką pierwszego spotkania będą następujące zagadnienia:
Cel :
Działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej
Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

W programie między innymi:
Cele działań
Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie;
Projekty objęte dofinansowaniem;
Procedura aplikacyjna;
Kryteria oceny wniosków;
Pytania i odpowiedzi
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszenia chęci udziału w spotkaniach na adres email biuro@fbconsulting.com.pl, lub pod numerem telefonu +48 58 741 23 66, 793 717 777.
Po zarejestrowaniu Państwa danych prześlemy zaproszenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zapraszamy do udziału.
FB Consulting Sp. z o.o.
Jakub Święcikowski

Jakub Święcikowski 12 lat w branży
farmaceutyczno-medyc
znej

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Pragnę przedstawić ofertę zakupu ubranek dziecięcych. Są to produkty wysokiej jakości, wytworzone dla firmy TOPOLINO. Mimo to cena EXW, w zależności od modelu, waha się między 0,9USD a 1,9USD. Asortyment można obejrzeć klikając tu: http://www.the-dog.pl/kidclothes-p-98.html. Towar znajduje się w magazynie w Chinach. Ilości hurtowe
Jeżeli cokolwiek z tych rzeczy wzbudziło Państwa zainteresowanie proszę o kontakt. Ustalimy konkretny asortyment i ilości. Pomożemy również w sprowadzeniu zamówionego towaru do Polski wraz ze wszystkimi formalnościami.

W przypadku pytań służę pomocą

Z poważaniem

Jakub Święcikowski
the-dog@the-dog.pl
tel. +48 794 418 378

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

‘ARANŻACJA Pracownia architektury krajobrazu, zieleni wnętrz i elementy sztuki’ oferuje usługi projektowe związane z zagospodarowywaniem terenów zieleni, a także przyjmie zlecenia na usługi projektowe oraz nawiąże współpracę z branżą architektoniczną, budowlaną, ogrodniczą lub pokrewnymi jako wykonawca lub podwykonawca, na stanowisku architekta krajobrazu.
Możliwość nawiązania współpracy w woj. Zachodniopomorskim – bezpośrednio, pozostałe województwa – on-line.

Zapraszam do korzystania z usług pracowni i do współpracy.

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą pracowni na stronie internetowej http://anna-ryplewska.iportfolio.pl
Piotr Chmielewski

Piotr Chmielewski Przedsiębiorca,
doradca,
szkoleniowiec
http://AkademiaRoz..
.

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

z przyjemnością zapraszam na nową edycję mojego warsztatu "Zyskowna Strategia".

Szczegóły i zapisy na stronie: http://strategiablekitnegooceanu.pl/index.php?option=c...

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.

Dowiecie się w jaki sposób elementy strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości skorzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie!

W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą porcję wartościowej wiedzy i inspiracji!


To już kolejna edycja warsztatów, dotychczasowe zostały bardzo dobrze ocenione przez Uczestników:

Paweł Piecuch, http://szpitalpodbukami.pl/
Warsztaty godne polecenia, bogate merytorycznie i w formie budzącej pokłady kreatywności biznesowej. Świetna okazja do zmiany punktu widzenia i przedefiniowania pojęcia innowacyjności niezależnie od branży czy obszaru rynkowego w którym działamy. Szczerze polecam!

Dorota Cuper, Energy Future
Szkolenie warsztatowe to godne polecenia doświadczenie. Podsuwa nowe pomysły, rozszerza horyzonty i pozwala spojrzeć na biznes z odpowiednim dystansem. Prowadzący podchodzi do zadania bardzo profesjonalnie, analitycznie. Także polecam!

Miłosz Świątkowski
Unikalna szansa spojrzenia na rynek z innej perspektywy, polecam


Najbliższe terminy:

Wrocław (26.marca 2011)- ostatnie miejsca
Warszawa (02.kwietnia 2011)
Kraków (09.kwietnia 2011)
Gdańsk (16.kwietnia 2011)
Warszawa (23.kwietnia 2011)
Poznań (30.kwietnia 2011)

Mam też dla Was też ofertę specjalną: osoby, które skorzystają ze specjalnej wersji formularza zgłoszeniowego dostępnego tylko pod tym adresem: http://strategiablekitnegooceanu.pl/index.php?option=c..., zapłacą 357 zamiast 397 zł brutto!

pozdrawiam serdecznie,
Piotrek Chmielewski
Trener biznesu, koordynator projektu
http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl
tel. 600633610

p.s.: szkolenie prowadzę metodami warsztatowymi, mogę więc zaoferować tylko 14 miejsc - zachęcam do szybkiego zgłoszenia.

p.s.2: ryzyko w tym projekcie biorę na siebie: "Zyskowna Strategia" mój najważniejszy, wypróbowany program szkoleniowy, który zbiera świetne opinie Uczestników, dlatego zdecydowałem się na ofertę ze 100 proc. Gwarancją Satysfakcji: osoby, które w ciągu 3 dni od jego zakończenia stwierdzą, że nie spełnił oczekiwań, otrzymają zwrot pełnej zapłaconej kwoty! Czemu mogę sobie pozwolić na taką ofertę? Choćby dlatego, że jeszcze nikt nigdy nie poprosił o skorzystanie z niej:).

Temat: Ogłoszenia

*** Zaplanuj swój zasłużony urlop! ***


Obrazek

Zapraszam do kontaktu :-)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

http://www.wyznaczanie-celow.pl

Masz swoje marzenia, ale nie wiesz jak się zabrać za ich realizację?
Zdarza Ci się odkładać coś w nieskończoność?
Jak większość, Ty też chciałbyś umieć wyznaczać sobie konkretne cele i skutecznie je realizować?. Mam coś właśnie dla Ciebie!

Darmowy 6-dniowy kurs, z którego dowiesz się:
- Jak zabrać się za realizacje swoich marzeń,
- Jakie są metody skutecznego wyznaczania celów,
- Dlaczego wyznaczanie celów jest takie ważne,
- Jak zmieniać swoje życie krok po kroku, z każdym nowym celem.

Postaw pierwszy krok w kierunku zmiany swojego życia!!!!

Zapraszam: http://wyznaczanie-celow.pl


Obrazek
Radosław Szewczyk

Radosław Szewczyk Konsultant TianDe
(Stażysta)

Temat: Ogłoszenia

"Mega Poradnik MLM" Tomka Bojanowskiego już w sprzedaży.

Świetne szkolenie dotyczące tego, jak rozwijać biznes MLM przez Internet.

W prosty i przystępny sposób pokazuje między innymi:
- jak założyć stronę internetowa (na trzy różne sposoby),
- jak korzystać z autoresponderów,
- jak nagrywać filmy reklamujące produkt i biznes…

Poradnik składa się z 16 lekcji teoretycznych i 10 video z instrukcjami wykonania.

Wiedza warta tysiące, a nawet miliony… w niewiarygodnie niskiej cenie!

Przekonaj się sam(a)! Kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Irek J.

Irek J. Organizacja pomysłów
ciekawych :)

Temat: Ogłoszenia

Sekrety mobilizacji nieświadomego umysłu do aktywnej i ambitnej
realizacji najważniejszych dla Ciebie celów.


Podczas jednej sesji hipnotycznej
3 różne podróże do nieświadomego umysłu
+
HIPNOTYCZNY PREZENT
Modelowanie Mistrzów (127zł)
(opis produktu) (posłuchaj fragmentu)
ZA DARMO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKANIA

Warszawa / 29 marca 2011 r / 18:30 – 21:30
ul. Wilcza 46 Coworking Club

Liczba miejsc ograniczona do 20 osób
o rezerwacji decyduje kolejność zapisów

Koszt spotkania: 50zł

>>Szczegółowe informacje i możliwość rezerwacji<<

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Na Darmowe Szkolenie Języka Angielskiego!!!

Nauka języków obcych nie musi być trudna
zapraszam na Video-Kurs Angielski-free

http://www.tnapiorkowski.pl/angielski-free

Pozdrawiam Serdecznie
Tymoteusz Napiórkowski
http://tnapiorkowski.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

W ramach projektu „Kompetencje z zakresu HR atutem wielkopolskich MMP” zapraszamy do udziału w następujących szkoleniach dofinansowanych z EFS:

Rekrutacja i selekcja – sztuka właściwych wyborów
• Jak prowadzić proces rekrutacji i selekcji;
• Jak tworzyć profil kompetencyjny;
• Jak pozyskiwać kandydatów przy użyciu różnych kanałów i narzędzi;
• Jak wybrać najlepszego kandydata.

Zlecanie i delegowanie zadań – sprawna realizacja celów w organizacji
• Jakie są zasady efektywnego delegowania i zlecania zadań;
• Jak kontrolować postęp prac;
• Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy delegowaniu zadań.

Zarządzanie – wzmocnij siłę Twojego zespołu
• Jakie są style przewodzenia;
• Jak planować i wdrażać zmiany;
• Jak rozwiązywać konflikty.

Metody i narzędzia ocen pracowniczych
• Jak wykorzystywać system ocen okresowych w praktyce codziennego zarządzania zespołem;
• Jak efektywnie prowadzić rozmowy oceniające;
• Jak konstruktywnie udzielać informacji zwrotnej.

Zatrudnianie nowych pracowników – wymogi prawne
• Jakie są formy prawne łączące pracownika z pracodawcą;
• Jakie są prawa i obowiązki pracownika oraz pracodawcy;
• Jak ewidencjonować i rozliczać czas pracy oraz urlopy.

Motywowanie – obudź energię do działania
• Jakie są metody, narzędzia i systemy motywowania;
• Jakie są wciąż rozpowszechniane mity związane z motywowaniem;
• Jak rozpoznać potrzeby pracownika w celu doskonalenia sposobów motywowania.

Szkolenia dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
http://www.kompetencje.eureka-hr.pl
Obrazek
Danuta Sobota

Danuta Sobota Właściciel, Biuro
księgowe Multipol

Temat: Ogłoszenia

Księgowość, kadry - dobrze i bez kłopotów

Pozdrawiam

Danuta Sobota
tel. 600 257 946
multipol2@wp.pl
Bydgoszcz

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

Inspirmed Krakowska Agencja Infobrokerska zaprasza na:
Szkolenie ze skutecznego wyszukiwania informacji

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Nasze warsztaty to propozycja dla wszystkich, którzy w swojej pracy codziennie przekopują Internet w poszukiwaniu informacji związanych ze swoją branżą.
Jeśli borykasz się z natłokiem informacji, ich wyszukiwanie i selekcja zajmuje ci dużo czasu, zastanawiasz się jak poprawić ich efektywność – to dobrze trafiłeś. Bez względu na to czy są to informacje biznesowe, gospodarcze, medyczne, naukowe my zdradzimy naprawdę skuteczne sposoby na sprawdzenie ich wiarygodności.

Czego uczymy?
- Szybciej i efektywniej odnajdywać cenne informacje
- Weryfikować przez Internet partnerów biznesowych
- Tworzyć własny monitoring Internetu
- Szukać w taki sposób, który pozwoli zaoszczędzić twój czas
- Budować własne strategie wyszukiwania i przeprowadzania badań źródłowych (nie tylko w sieci)
- Oceniać zdobyte informacje i przetwarzać je zgodnie z prawem

Nasze szkolenie to jedyne takie w Polsce certyfikowane warsztaty, przygotowane według autorskiego programu.
Zapisz się
przyjdź
przekonaj się, że:


- Odnajdziesz to, czego szukasz
- Będziesz mieć więcej czasu
- Wyprzedzisz konkurencję
- Podniesiesz swoją efektywność
- Zwiększysz dochody twojej firmy
- Wprowadzisz innowacyjne rozwiązania

Koszt: 290 zł od osoby + 23 % VAT
Data:24 maja 2011
Godzina: 9.00
Miejsce: ul. Św. Filipa 23/6 Kraków

Już dziś zapisz się tutaj
i dołącz do nas na FacebookuKlaudia D. edytował(a) ten post dnia 15.04.11 o godzinie 21:00
Izabela Petrykowska

Izabela Petrykowska lektor,
mobileENGLISH

Temat: Ogłoszenia

Spotkanie z Ambasadorami Projektu 21 - 5.04, godz. 14, Aula WSB 13A/13B
Otwarte spotkanie z Ambasadorami Projektu 21
Zapraszamy wszystkie młode, ambitne i przedsiębiorcze osoby na bezpłatne spotkanie w ramach Projektu 21.

Jego celem jest kształtowanie postawy przedsiębiorczej wśród młodych ludzi, motywowanie do realizacji kreatywnych i innowacyjnych pomysłów- krótko mówiąc pomoc w "rozwinięciu skrzydeł".

Czas i miejsce:
5 kwietnia Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy ul. Fordońska 74,
Aula 13a, godzina 14.00

Spotkanie poprowadzą Ambasadorzy Projektu, praktycy biznesu:

* Robert Krool - ekspert Instytutu Copernicus, jeden z pomysłodawców inicjatywy Projekt21
* Maciej Niklas - Prezes Zarządu Międzynarodowego Centrum Szkolenia Energetyki
* Waldemar Podel - Radca prawny, syndyk, nadzorca sądowy, negocjator, Prezes Fundacji Instytut Copernicus

Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o potwierdzenie uczestnictwa w spotkaniu na wsb.bydgoszcz@inkubatory.pl

Szczegółowe informacje na temat projektu na http://projekt21.eu
Marcin Tarka

Marcin Tarka Przedsiębiorca....
ciągle jeszcze w
Polsce...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa na II edycję konferencji poświęconej efektywnemu zarządzaniu firmą, mającym na celu podniesienie jej konkurencyjności w otoczeniu. Efektywne zarządzanie majątkiem produkcyjnym pozwala poprawić zarządzanie aktywami produkcyjnymi, wyszukać rezerw wydajnościowych, odpowiednio ocenić potrzeby i zaplanować inwestycje produkcyjne.

"Zarządzanie majątkiem produkcyjnym i optymalizacja procesów produkcyjnych i biznesowych"
28 kwietnia 2011r., Warszawa, CBF

Wystąpią przed Państwem:

- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań, m.in. Siemens Industry Software oraz
- Niezależni eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, m.in.
- Pan Zbigniew Banaśkiewicz (Technicolor Polska Sp. z o.o.) z prelekcją "Doskonalenie procesów. Jak dobierać metody do charakteru i etapu rozwoju biznesu. Jak skutecznie mierzyć wyniki",
- Pan Prof. dr hab. inż. Mariusz Bednarek (Orgmasz),
- Pan Andrzej Drzymalski (PCP) z prelekcją "Poprawa Produktywności a Lean Manufacturing i Kaizen – praktyczne doświadczenia z polskich firm produkcyjnych".

Tematyka konferencji:
- Zarządzanie wydajnością i utrzymanie ruchu
- Planowanie, harmonogramowanie i optymalizacja procesów produkcji
- Planowanie potrzeb materiałowych
- Systemy sterowanie produkcją
- Pomiar wyników i raportowanie z obszaru produkcji
- Zarządzanie gospodarką magazynową i transportową
- System zarządzania energią
- Zarządzanie kosztami
- Zarządzanie obiegiem dokumentów
- Zarządzanie zasobami ludzkimi, rozliczanie pracowników
- Systemy zarządzania jakością
- Najlepsze praktyki

Na konferencję zapraszamy:
Dyrektorów, kierowników zakładów produkcyjnych, dyrektorów zarządzających, dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury, specjalistów ds. rozwoju i inwestycji oraz operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych. Osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.

Wstęp bezpłatny dla wyżej wymienionych odbiorców.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...



Wyślij zaproszenie do