Zuzanna Pietrowska

Zuzanna Pietrowska Bez zmiany, nie ma
zmiany..

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Witam!

Zapraszam do współpracy osoby, które:

- oczekują większych dochodów niż daje podstawowa praca lub prowadzony biznes;
-są pracowite i ambitne, ale obecnie nie zarabiają odpowiednio do swojego wkładu pracy i czasu;
- prowadzą firmy , ale inwestycje i ograniczenia ich przerastają;
- szukają dodatkowych wpływów do swojego gospodarstwa domowego.

Jeśli coś z powyższego jest Tobie bliskie - poznaj rozwiązanie, które być może i Tobie przypadnie do gustu. Czy Tobie się to spodoba tego nie wiem, ale możemy to sprawdzić.

Projekt 2013 to NOWA ERA. Staruje w Polsce system z nieprawdopodobnymi możliwościami zarobienia europejskich dochodów. Możliwość wypracowania finansowej niezależności w przeciągu 3 lat, oparta jest na sprawdzonym modelu biznesowym Alticor Amway , wsparta tzw. know-how grupy biznesowej Dynamic Modern Business (DMB).
DMB to zespół ludzi - praktyków biznesu międzynarodowego , od których nauczysz się jak zbudować biznes dający Tobie stały, dodatkowy dochód .

Jeżeli temat jest dla Ciebie interesujący, to spotkajmy się.

Pozdrawiam serdecznie
Zuzanna Pietrowska
Poznań
Tel. 602 293 243
http://d-m-b.com
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Witam,
jestem na etapie wstępnego zainteresowania systemem MLM (etap bezmyślnej negacji systemu mam już chyba za sobą;-]) i po prześledzeniu i zdobyciu informacji w wielu kwestiach dotyczących pracy na zasadach MLM, nadal nie mogę znaleźć odpowiedzi na 1 pytanie. Zaznaczam, że nie jestem jeszcze uczestnikiem systemu, zawsze sprawdzam coś dokładnie, zanim się w to zaangażuję. A pytanie, na które poszukuję odpowiedzi, jest raczej czysto techniczne/matematyczne i przedstawia się następująco:

Moje wynagrodzenie w systemie MLM najczęściej pochodzi z dokonywanych transakcji przez osoby, które są w systemie "poniżej" mnie, tzn."wciągnięte" przeze mnie, wciągnięte przez te, które ja wciągnąłem itd. W takim razie im więcej jest tych poziomów, tym więcej zarabiam, zgadza się? A zatem, jeśli z każdego poziomu jakaś osoba które jest w sieci pode mną dostanie jakąś prowizję, to co zostanie z rzeczywistej ceny zapłaconej za dany produkt/usługę przez użytkownika końcowego? Przecież przy dużej liczbie poziomów, po obtrąceniu z produktu prowizji na każdym poziomie, cena ta powinna mocno stopnieć, lub nawet dojść do 0zł. Sytuacja taka nie może mieć miejsca, bo firma działająca w mlm poszłaby z torbami, więc pozostaje tylko możliwość taka, że te prowizje dla mnie są coraz mniejsze, im niżej schodzimy w sieci? Zgadza się? a jeśli nie, to bardzo proszę o wyłożenie, jak to wygląda.

Sytuacja, w której zarabiam nie na poziomach, ale na ilości osób, które są bezpośrednio pode mną (bez dalszych poziomów), nie różni się za bardzo od sprzedaży bezpośredniej, więc na tym nie chciałbym się skupiać w działaniu w mlm.

Mam nadzieję, że nie nagmatwałem za bardzo, jeśli pytanie jest głupie, proszę nie bijcie;-] Zaznaczam, że nie jestem osobą negatywnie nastawioną do mlm, wręcz przeciwnie. Ale żeby się zaangażować, muszę to do końca zrozumieć, a powyższej kwestii póki co nie pojmuję;-]
pozdrawiam,
mb
Tadeusz F.

Tadeusz F. Mam to, na co się
godzę...

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Michał Budzyński:

Moje wynagrodzenie w systemie MLM najczęściej pochodzi z dokonywanych transakcji przez osoby, które są w systemie "poniżej" mnie, tzn."wciągnięte" przeze mnie, wciągnięte przez te, które ja wciągnąłem itd. W takim razie im więcej jest tych poziomów, tym więcej zarabiam, zgadza się?

Nie Michale, nie do końca się to zgadza. Nie od ilości poziomów zależy, czy będziesz więcej zarabiał, czy nie. Do tego musisz sam spełnić jeszcze parę warunków, które najczęściej mają związek z osobiście przez Ciebie "wciągniętymi" i ich kwalifikacjami. Możesz mieć ogromną organizację - nawet parę tysięcy ludzi i na setki generacji głęboko - a mimo to, nie zarobisz za wiele, gdy sam nie spełnisz warunków "sięgania" tak głęboko.
A zatem, jeśli z każdego poziomu jakaś osoba które jest w sieci pode mną dostanie jakąś prowizję, to co zostanie z rzeczywistej ceny zapłaconej za dany produkt/usługę przez użytkownika końcowego? Przecież przy dużej liczbie poziomów, po obtrąceniu z produktu prowizji na każdym poziomie, cena ta powinna mocno stopnieć, lub nawet dojść do 0zł. Sytuacja taka nie może mieć miejsca, bo firma działająca w mlm poszłaby z torbami, więc pozostaje tylko możliwość taka, że te prowizje dla mnie są coraz mniejsze, im niżej schodzimy w sieci? Zgadza się? a jeśli nie, to bardzo proszę o wyłożenie, jak to wygląda.

Widzisz, tu pokazałeś swoim wpisem najpopularniejszy sposób postrzegania MLM-u przez laików. Nie ma tu bowiem takiej sytuacji, że z ceny produktu ciągle się coś sukcesywnie odejmuje, gdy chce się komuś wypłacić prowizje. To doprowadziłoby rzeczywiście do sytuacji, że firma, która coś takiego by zrobiła, poszłaby z torbami.
Jak ale jest to tu dzielone?
Z góry się zakłada ile z ceny netto (bez vatu i marży) firma przeznacza na prowizje. W różnych firmach jest z tym różnie, ale najczęściej waha się to w przedziale między 30 a 60 procent.

Teraz, jak to wygląda w praktyce?

Weźmy dla ułatwienia, że coś kosztuje 100 zł (netto) i firma przeznacza na prowizje - sumując - 40%. W tym przypadku jest to 40 zł. Czyli wszelkie procenty wynikające z planu marketingowego są procentem (częścią) ceny netto, a zsumowane (lub przy planach różnicowych znajdujące się na najwyższym poziomie w tabeli) dają nam możliwy procent naszego udziału w cenie danego produktu. Jeżeli jest w planie różnicowym na samej górze 21%, to tyle z ceny netto dzielone jest wśród dystrybutorów. Do tego dochodzą wyższe prowizje np. w sumie 19% i mamy nasze 40%.
Natomiast w planach generacyjnych sumuje się procenty z każdej generacji, co da nam sumę podstawowego oprowizjonowania każdego produktu, plus procenty przeznaczane na wyższe prowizje i mamy całość.

Są jeszcze inne aspekty regulujące wysokość prowizji wypłacanej z każdego produktu, ale to już wyższa szkoła jazdy i może na następny wpis to zostawimy.
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Konkretna oferta współpracy!

dziękuję za konkretną odpowiedź, widzę, że sprawa jest bardziej skomplikowana, niż myślałem;-] ale zaraz, zaraz: to od czego konkretnie zależą moje zarobki w takim razie, skoro nie od liczby poziomów. Nie chodzi mi tu oczywiście o stwierdzenia typu: od motywacji, ilości czasu poświęconego, umiejętności sprzedażowych czy postawy lidera, ale o czysto finansowe/matematyczne ujęcie. Przy założeniu oczywiście, że osoby na każdym poziomie kupują produkty, bo w innym wypadku, jeśli wciągam niezainteresowanych, to oczywiście nie ma sensu. Nie wiem, czy o to Ci chodziło, pisząc o warunkach i kwalifikacjach, które muszą spełnić osoby wciągnięte przeze mnie?

"Widzisz, tu pokazałeś swoim wpisem najpopularniejszy sposób postrzegania MLM-u przez laików. Nie ma tu bowiem takiej sytuacji, że z ceny produktu ciągle się coś sukcesywnie odejmuje, gdy chce się komuś wypłacić prowizje. To doprowadziłoby rzeczywiście do sytuacji, że firma, która coś takiego by zrobiła, poszłaby z torbami.
Jak ale jest to tu dzielone?
Z góry się zakłada ile z ceny netto (bez vatu i marży) firma przeznacza na prowizje. W różnych firmach jest z tym różnie, ale najczęściej waha się to w przedziale między 30 a 60 procent."

czyli na jedno wychodzi, a mianowicie jakaś konkretna kwota jest dzielona (dajmy na to - te 40% podane przez Ciebie) między wszystkie osoby w danym pionie wg jakiegoś algorytmu, jeśli ktoś kupi coś na samym dole pionu. A zatem im więcej ludzi w pionie, tym więcej osób do podziału, czyli tym mniej zarabiam? a zatem opłaca się rozbudowywać strukturę w poziomie, zamiast w pionie? jeśli nie da się tego za bardzo rozpisać na forum, to przepraszam, bo faktycznie system może być rozbudowany.

konto usunięte

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Michał, błądzisz.

Jest kilka głównych typów planów marketingowych:
a) binarny
b) różnicowy
c) generacyjny
d) hybryda (najczęściej binarka+unilevel)

Aktualnie dyskusja zmierza donikąd, gdyż nie sposób jest opisać GENERALNIE wszystkich tych planów sprowadzając wszystko do jednego mianownika.

Powiedz jaką firmę masz na oku, a ktoś z pewnością rozpracuje Ci jej plan.
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Konkretna oferta współpracy!

hmmm, a myślałem, że dobry plan to prosty plan;-]
ok, weźmy na przykład Akunę.

konto usunięte

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Tak, dobry plan to prosty plan, tak samo jak:
- dobry samochód to prosty samochód
- dobry komputer to prosty komputer
- dobry człowiek to prosty człowiek :-)

Akuna ma akurat moim zdaniem banalny w zrozumieniu plan marketingowy.
http://www.akunapolska.pl/kariera,82,Nasz_plan_marketi...

Standardowy generacyjny.
Tadeusz F.

Tadeusz F. Mam to, na co się
godzę...

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Michał, nie ma czegoś takiego w żadnym MLM-ie, że pieniądze się nie kończą i że możesz sięgać ze swoim wynagrodzeniem nie wiadomo, jak głęboko. To jest niemożliwe, chociaż w niektórych firmach są dodatkowe prowizje, które Ci to ewentualnie rekompensują, co tracisz z tej głębokości, do której już nie sięgasz, ale z tym bywa też różnie.

Spróbuje wyjaśnić Ci na chłopski rozum, przynajmniej to, co dotyczy podstawowego premiowania.

Wyobraź sobie, że jesteś na czele organizacji, która robi 100.000 zł obrotu. Jest to jak gdyby Twoja firma i Ty otrzymujesz od firmy, z którą współpracujecie np. 21% z tego obrotu. Twoim zadaniem jest to teraz sprawiedliwie podzielić między Twoich bezpośrednich partnerów (tych przez Ciebie wciągniętych). Masz więc 21.000 zł i zaczynasz wypłacać. Masz też trzy grupy, na czele których ktoś tam stoi. Jedna grupa zrobiła 40.000 zł obrotu, dwie pozostałe po 30.000 zł. Wszyscy czołowi tych grup (3 osoby bezpośrednio pod Tobą) są na pozycji 18%. Różnica między Tobą a nimi wynosi zatem 3%. Tak więc Ty zostawiasz sobie 3% z obrotu pierwszego (tego z 40.000) czyli 1200 zł, a jemu wypłacasz 7200 zł do dalszego podziału ( teraz on musi to podzielić między swoich ludzi). Od każdego z Twoich dwóch pozostałych zatrzymujesz sobie po 3% z ich z kolei obrotu (tzn. ich grupy) to zostaje Ci po 900 zł od każdego. Oni otrzymują od Ciebie po 5400 zł, i to też muszą dalej podzielić między swoich ludzi. W ten sposób możesz schodzić tak daleko w dół, aż skończy się kasa do podziału.

Jak widzisz, Ty zarobiłeś na tym 3000 zł, a 18000 zł oddałeś dalej do podziału. Tego oczywiście w realu nie musisz sam robić - robi to za Ciebie firma. W ten sposób unika się sytuacji, że ktoś zostawi teraz swoich ludzi na lodzie i zwieje z całą kasą.

A teraz odpowiedz sobie sam: Czy tak naprawdę ma tu dla Ciebie znaczenie, jak głęboka jest Twoja grupa i czy sięgasz na sam jej dół?

To jest tylko jeden rodzaj planu - różnicowy. Przy pozostałych typach podział jest podobny, ale brany jest inny wzór do niego. Czyli dzielisz kasę na nieco innych zasadach, i to co Ci pozostanie po tym podziale, jest Twoje.
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Konkretna oferta współpracy!

ha! czyli nie taki ten plan straszny;-]
dziękuję za oświecenie, bo faktycznie wytłumaczyłeś b.prosto. Cieszę się, że napisałeś, że prowizje zawsze na którymś poziomie muszą się skończyć, bo do tej pory, gdzie nie czytałem, w mlmie stawiany był akcent na tę właśnie nieskończoność w dół systemu, stąd się wzięła moja podejrzliwość. Ale widocznie czytałem w zbyt ogólnych źródłach.
pozdrawiam,
mb

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Prowizje kończą się na osobach które nie zrobiły minimum punktowego na pierwszy poziom efektywności. Np firma zaczyna wypłacać prowizje osobom które zrobiły minimum 400 zł obrotu. Poniżej tego nie zarabiają z planu marketingowego.

konto usunięte

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Michał Budzyński:
hmmm, a myślałem, że dobry plan to prosty plan;-]
ok, weźmy na przykład Akunę.

Prawidłowo, dobry plan to prosty plan.
Jak Kowalski jest w stanie dokładnie pojąć skąd kasa sie bierze to 3/4 sukcesu ;)
Wyjasnianie 32039849448382349 możliwości zarabiania ( jak niektóre plany mają ) jest ponad siłę Kowalskiego.
Jak Kowalski pojęcia nie ma skąd pieniądze to powstaje problem z jego motywacją i celami.

Jednak plan Akuny jest dobry do produktów akuny!
Więc jeśli FM by miało plan akuny to bym cienko widział tę firmę ;)
Dlaczego bo plan akuny wymusza dużą aktywność własną za niemałe prowizje... dlaczego... bo produkty wymagają solidnej prezentacji.
A takie perfumy nie trzeba prezentować godzinę ;) stąd plan nastawiony na bardzo dużo ludzi co kupują malutko
itd..

Temat: Konkretna oferta współpracy!

Ja osobiście polecam inwestowanie w poniższy holding.Wypłaty profitu są co tydzień plus naprawdę hojne bonusy od firmy.Holding istnieje od 2009 roku.
Film objaśniający I link do rejestracji poniżej:
https://private.atlanticgam.es/#/sign-up/partner=P09201...
https://www.youtube.com/watch?v=2C-vKqQA2a4
https://atlanticgam.es/partner=P09201472179170



Wyślij zaproszenie do