Marcin Szymanski

Marcin Szymanski Przedstawiciel
Handlowy

Temat: Kolejny Polski MLM z typowo polskim produktem

Oto te informacje:
1. Produkty
Firma zajmuje się dystrybucją wody źródlanej w różnych jej rodzajach: niegazowanej, nisko nasyconej, gazowanej i hitem na polskim rynku jest napój Red-OX. Rozlewane są do szklanych, przyciemnionych opakowań Co szczególnie zasługuje na uwagę, to analiza badań przeprowadzonych przez AGH w Krakowie. Opracowanie dostępne jest tutaj. Tak więc, wiem, co piję :)
2. Interesujący plan marketingowy
Rzecz polega na spożywaniu wody i na polecaniu wśród znajomych, przyjaciół, aby sami również pili wodę, a firma za to płaci :) Wystarczy w miesiącu zamówić jedną zgrzewkę, żeby kwalifikować się do wypłaty premii. Szczegółowy plan znajduje się na stronie Firmy
3. Program motywacyjny
Obecnie wszedł w życie program premiowania zakupów, im większa ilość zamówionych produktów, tym niższa cena do zapłaty. I nie trzeba zamawiać 15 zgrzewek na raz, lecz, spokojnie rozłożyć sobie zakupy na kilka miesięcy.
4. Zakupy wprost do domu
Tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Moje torby z zakupami są o wodę lżejsze.
5. Zdrowie
Trochę podupadło i należy je podreperować. Napój Red-OX jest pod tym względem u mnie pod lupą. A ponadto składniki mineralne i mikroelementy, zawarte w lądeckich źródłach, doskonale wzmacniają organizm. Orzeźwiają, oczyszczają i regenerują. Zalecane przez lekarzy, pozytywnie wpływają na: układ krążenia, układ naczyniowy, poziom ciśnienia krwi, przemianę materii, poziom cukru, metabolizm, układ hormonalny, układ kostny.

***

Osoby chętne podjąć współpracę, proszę o kontakt. W razie jakichkolwiek wątpliwości - wszystko wytłumaczę.

Jeszcze troszkę Was pomęczę... Cierpliwości...
.
Ta znana, nie tylko na terenie uzdrowiskowego miasta marka, kusi niecodziennym smakiem i właściwościami zdrowotnymi. Dowodem na jej wyjątkowość jest kontynuowana od wielu lat rodzinna tradycja i uznanie wśród stałych konsumentów.
Rozlewnia specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wody. Ta znana, nie tylko na terenie uzdrowiskowego miasta, marka kusi niecodziennym smakiem i właściwościami zdrowotnymi. Dowodem na jej wyjątkowość jest kontynuowana od wielu lat rodzinna tradycja i uznanie wśród stałych konsumentów. U podstaw działalności firmy leży szczególna troska o ochronę środowiska naturalnego, dlatego też wodę rozlewa się tu do ekologicznych, szklanych butelek.
Naturalna woda źródlana. To woda o szczególnych właściwościach zdrowotnych, jest największym bogactwem regionu, w którym występuje. Posiada wymagane atesty oraz przychylne rekomendacje, które wskazują, że jej właściwości lecznicze plasują ją w czołówce wód częstego spożywania. Krystalicznie czysta woda rozlewana jest w niewielkich (250 ml) szklanych butelkach. Butelka wyposażona jest w system łatwego otwierania – kapsel Twist Off, co sprawia, że jest wygodna w użyciu, a szklane opakowanie świadczy o szczególnej trosce o naturalne środowisko.





Jeszcze momencik... Zajmę się szczegółowiej Planem Kompensacyjnym (Marketingowym)... Bo to najważniejsza kwestia tej wiadomości...

PLAN MARKETINGOWY

Rejestrując się należy wybrać status Partner lub Konsument.

PARTNER (Osoba, która przy rejestracji zamówiła 4 zgrzewki):
⦁Pobieranie prowizji z całej własnej struktury,
⦁Dodatkowe promocje oraz plan motywacyjny dla Partnerów,
⦁Bonus przy zakupie miesięcznej zgrzewki.

KONSUMENT (Osoba, która przy rejestracji zamówiła 1 zgrzewkę):
⦁Nie ma obowiązku dokonywania regularnych zakupów,
⦁Plan motywacyjny,
⦁Pobieranie prowizji z osobiście poleconych osób.

ISTNIEJE KILKA MOŻLIWOŚCI ZMIANY STATUSU Z KONSUMENTA NA STATUS PARTNERA:
⦁Jednorazowe zamówienie 4 zgrzewek wody,
⦁Zamówienie 4 zgrzewek wody w ciągu 6 miesięcy,
⦁Osobiste polecenie 4 Konsumentów,
⦁Osobiste polecenie 2 Partnerów.

Jest to praca, która działa na zasadzie Programu Partnerskiego. Intencją firmy jest tworzenie społeczności konsumenckiej, a nie sprzedażowej. Każdy konsument może zachęcać rodzinę, znajomych, aby również oni za pośrednictwem Śnieżniczanki mieli możliwość picia na co dzień zdrowej wody. Firma wynagradza takie działania, dzieląc się swoim zyskiem.
Zadaniem każdego jest wprowadzenie 8-u osób, nie ograniczone czasem. Wiadomo, że im wcześniej je wprowadzimy tym szybciej zaczniemy zarabiać. Im więcej ludzi wprowadzimy tym więcej prowizji nam wypłacą, jak widać 8 osób nie jest absolutnie górną granicą... Teraz przykład rozrastania się struktury, w założeniu że każdy z nas zaprosi 8 osób:

1 Poziom 8 osób
2 Poziom 64 osoby
3 Poziom 512 osób
4 Poziom 4 096 osób
5 Poziom 32 768 osób

Firma pozwala na wprowadzenie osób do 5 Poziomu
Do tegoż również poziomu firma wypłaca prowizje.
Co to oznacza ??? Mimo tego, że nie znamy praktycznie już osób na 3 Poziomie, to mimo wszystko mamy 9 PLN za każdą zgrzewkę jaką ta osoba zamówi. I nie ważne, czy ta osoba jest na 1,2,3,4 czy 5 Poziomie... 9 PLN za wszystkie 32.768 osób, czyli 9 x 32768 = 294912. Do każdego przekroczonego poziomu dostajemy prowizję za wcześniejsze Poziomy, tzn. :

Firma wypłaca 9 PLN za każdą zgrzewkę, którą osoby będące w całej Twojej strukturze zakupią.

Założenia w przypadku gdy każda osoba kupi tylko 1 zgrzewkę:

⦁1 poziom 72 PLN --------------------8 os x 9PLN---------------------------------------------------------------= 72PLN
⦁2 poziom 648 PLN -----------------64 os x 9PLN + 72PLN------------------------------------------------- = 648PLN
⦁3 poziom 5256 PLN --------------512 os x 9PLN + 72PLN + 648PLN---------------------------------- = 5256PLN
⦁4 poziom 42120 PLN ---------- 4096 os x 9PLN + 72PLN + 648PLN + 5256PLN------------------ = 42120PLN
⦁5 poziom 337032 PLN ------- 32768 os x 9PLN + 72PLN + 648PLN + 5256PLN + 42120PLN = 337032PLN


Za wprowadzenie osoby otrzymujesz:
⦁100 PLN za wprowadzenie Partnera,
⦁25 PLN za wprowadzenie Konsumenta.

Firma wypłaca 9 PLN za każdą zgrzewkę, którą osoby będące w całej Twojej strukturze zakupią.

Nr tel. dostępny tylko dla osób poważnie zainteresowanych ofertą.

Mam nadzieję, że nie zanudziłem...
Pozdrowionka serdeczne i czekam na jakąś odpowiedź Pani Bożenko
W razie pytań, chętnie odpowiem na każde z nich
Adres E-mail do korespondencji, to: karmazyn.77@o2.pl

Oto link referencyjny, z którego można bezpośrednio nawiązać współpracę:
https://www.sniezniczanka.pl/register.php?unikat=498197...
Paweł Trociński

Paweł Trociński Project Manager &
Business Consultant

Temat: Kolejny Polski MLM z typowo polskim produktem

Przejrzałem na szybko stronę i nie znalazłem bardzo ważnej moim zdaniem informacji - ceny zgrzewki lub za litr tejże wody. Jeżeli z każdego poziomu pode mną dostaję 9zł za zgrzewkę, to musi być to cena niebotyczna. Podzielisz się tą informacją?

konto usunięte

Temat: Kolejny Polski MLM z typowo polskim produktem

Paweł Trociński:
Przejrzałem na szybko stronę i nie znalazłem bardzo ważnej moim zdaniem informacji - ceny zgrzewki lub za litr tejże wody. Jeżeli z każdego poziomu pode mną dostaję 9zł za zgrzewkę, to musi być to cena niebotyczna. Podzielisz się tą informacją?

Witaj widzę że szukasz i szukasz.

Jeżeli chcesz konkretna propozycję zapraszam do mnie

Następna dyskusja:

Nowa firma MLM z produktem ...




Wyślij zaproszenie do