konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Witam,

Zainteresowanych marketingiem spersonalizowanym (i nie tylko takim) zapraszam do grupy Marketing spersonalizowany

Pozdrawiam w Nowym Roku

Jarek RubinJarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 03.01.13 o godzinie 11:58

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Jak menedżer do spraw marketingu może zaoferować "coś" każdemu klientowi według jego wartości:
Każdemu według jego wartości

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

4 skuteczne taktyki generujące nawet milion odsłon na You Tube

Video marketing staje się szybkim, efektywnym i „SEO-friendly” narzędziem pozyskiwania klientów. Może on być przydatnym narzędziem dla firm sektora MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw), nawet tych, które nie posiadają jeszcze gotowych do zamieszczenia filmów.

Poznajcie cztery przydatne taktyki postępowania:
http://121marketing.pl/2013/02/video-marketing-4-skute...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Jak unikać złych zysków w marketingu

Osiąganie zysków kosztem relacji z klientami, to wciąż dla niektórych pokusa nie do odparcia. Oto historia klienta jednego z banków...
http://121marketing.pl/2013/02/zle-zyski-to-silna-pokusa/

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

3 mity o lojalności klientów

Mity dotyczące lojalności klientów mają znaczący wpływ na poziom zyskowności. Praktyka pokazuje, że niektórzy lojalni klienci przynoszą zyski, inni lojalni - nie. Kwestią krytyczną jest obalenie mitów dotyczących lojalności klientów.

http://121marketing.pl/2013/02/3-mity-o-lojalnosci-kli...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Kampania marketingowa w 6 krokach

Wzrost kapitału marki jest jednym z podstawowych sposobów osiągnięcia zyskowności.
W jaki sposób producent plastikowych elementów rewiduje swoją strategię marketingową i w rezultacie uzyskuje wzrost organicznego ruchu o 450% i wzrost sprzedaży o 33%?

http://121marketing.pl/2013/02/budowa-marki-6-krokach/Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 25.02.13 o godzinie 12:45

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Skąd się biorą złe zyski w marketingu

Kolejna firma pokazuje, że jej pracownicy być może nie wczytali się w książkę Freda Reichhelda „Decydujące pytanie”, a nawet jeśli ją studiowali, to nie wyciągają z niej wniosków.

http://121marketing.pl/2013/02/efl-nie-czytaja-reichhe...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Personalizacja newslettera się opłaca

Dzięki personalizacji tygodniowego newslettera i zastosowaniu nowego systemu alertów, „klikalność” wzrosła o 97% a wzrost reaktywacji nieaktywnych subskrybentów newslettera o 400%. http://121marketing.pl/2013/03/personalizacja-newslett...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Jak uświadamiać dzieci? W kwestiach marketingu...
Uświadamianie dzieci może mieć różne oblicza. Dzieci, czyli generacja Z, mogą potrzebować naszej pomocy w zrozumieniu "starego" marketingu.

http://121marketing.pl/2013/03/25-kwestii-jakie-nalezy...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Personalizacja ukierunkowana na generację Y

Generacja Y to smakowita grupa docelowa. Jak nie połamać sobie na niej zębów? http://121marketing.pl/2013/03/kontakcie-generacja/


Obrazek

Foto: binababy12, SXC.huJarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 13.03.13 o godzinie 17:38

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Prawo i marketing

Jak ma się prawo do marketingu relacji, czyli czy inwestować w dział prawny czy w dział marketingu? http://121marketing.pl/2013/03/prawo-marketing-relacji/


Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 16.03.13 o godzinie 15:58

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Relacja czy migracja

Jak ustrzec się błędów na trzech etapach zarządzania relacjami z klientem.
http://121marketing.pl/2013/03/marketing-relacji-ergo-...Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 19.03.13 o godzinie 11:38

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Metody budowy listy wysyłkowej mailingu
Powolny wzrost listy mailingowej złożonej z osób rzeczywiście zainteresowanych firma, produktem lub usługą, wydaje się być strategią bardziej efektywną, niż zakup bazy niesprawdzonych i nie zawsze aktualnych maili.
http://121marketing.pl/2013/03/metody-budowy-listy-mai...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Zwiększenie liczby otwarć mailingu
dzięki segmentacji listy wysyłkowej
http://121marketing.pl/2013/03/jak-zwiekszyc-wspolczyn...

Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 26.03.13 o godzinie 12:52

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Lojalność w zachowaniu i w nastawieniu klientów a prawdziwa lojalność klientów
http://121marketing.pl/2013/03/jaka-lojalnosc-klientow...


Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 27.03.13 o godzinie 13:11

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Jak dokładnie Twoja firma może identyfikować klientów?

http://121marketing.pl/2013/04/identyfikacja-klientow-...

Obrazek
Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 02.04.13 o godzinie 10:42

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Już jest druga część diagnozy firmy pod kątem personalizacji marketingu. http://121marketing.pl/2013/04/roznicowanie-klientow-s...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Na jakim poziomie jest dialog firmy z klientami? Szybka diagnoza: http://121marketing.pl/2013/04/interakcja-klientami-sz...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Użyteczne narzędzie do szybkiej diagnozy pod kątem personalizacji marketingu w firmie jest już kompletne. http://121marketing.pl/2013/04/spersonalizowanie-dzial...

konto usunięte

Temat: Marketing spersonalizowany

Marketing internetowy rodem z Finlandii:
http://121marketing.pl/2013/04/jak-zapewnic-przyjazne-...



Wyślij zaproszenie do