konto usunięte

Temat: Działalność dobroczynna biznesu to PR lub marketing?

Dzisiejsza "Rzeczpospolita" porusza kwestię podejmowania działań dobroczynnych przez biznesmenów:
Zdaniem Bogusława Wypychewicza, biznesmena działającego w branży energetycznej, filantropia wymaga ciszy i anonimowości, a nie rozgłosu. Inaczej mamy do czynienia z PR. Z kolei dla Andrzeja Wodzyńskiego, współwłaściciela firmy Ceramika Tubądzin, to sposób zmieniania świata na lepsze, a nie akcja marketingowa.

Czy jeżeli filantropia nie przekłada się na biznes, to warto przeznaczać na nią pieniądze?

konto usunięte

Temat: Działalność dobroczynna biznesu to PR lub marketing?

Kiedyś, w kwestii dobroczynności, napisano w Biblii - niech nie wie lewica, co czyni prawica (i nie chodziło tu o partie polityczne).
Dokładny cytat:
Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa…

Ewangelia Mateusza 6:3 (Biblia Tysiąclecia)

Następna dyskusja:

Szkodnicy biznesu, czyli Go...




Wyślij zaproszenie do