Janusz Amanowicz

Janusz Amanowicz właściciel, BIURO
HANDLOWE JANUSZ
AMANOWICZ
ZARZĄDZANIE ...

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Witam,
Szukam osoby lub firmy, która mi pomoże wprowadzić mój produkt do sieci handlowych typu castorama, leroy-merlin, praktiker itp. Produkt ten opisany jest dokładnie na stronie http://lodolamacz.eu

Pozdrawiam
Norbert S.

Norbert S. Kierownik Działu
Zakupów i
Administracji

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Janusz Amanowicz:
Witam,
Szukam osoby lub firmy, która mi pomoże wprowadzić mój produkt do sieci handlowych typu castorama, leroy-merlin, praktiker itp. Produkt ten opisany jest dokładnie na stronie http://lodolamacz.eu

Pozdrawiam

1. Taka osoba to kupiec/category manager.
2. Proponuję zadzwonić na recepcję główną i go odnaleźć.
3. Nie bardzo rozumiem, po co ten adres www. Kupiec ma wejść, poczytać, zadzwonić, powiedzieć, że jest zainteresowany i produkt sam się sprzeda?
4. Temat był już wielokrotnie poruszany. Proponuję przejrzeć historyczne wątki.
Janusz Amanowicz

Janusz Amanowicz właściciel, BIURO
HANDLOWE JANUSZ
AMANOWICZ
ZARZĄDZANIE ...

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Moze i byl wielokrotnie poruszany ale mnie jest on obcy. Moze Ty jako doswiadczony handlowiec chcialbys mi w tym pomoc?
Pozdrawiam
Michał Rutowicz

Michał Rutowicz poszukuję nowych
wyzwań

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Norbert S.:
Janusz Amanowicz:
Witam,
Szukam osoby lub firmy, która mi pomoże wprowadzić mój produkt do sieci handlowych typu castorama, leroy-merlin, praktiker itp. Produkt ten opisany jest dokładnie na stronie http://lodolamacz.eu

Pozdrawiam

1. Taka osoba to kupiec/category manager.
2. Proponuję zadzwonić na recepcję główną i go odnaleźć.
3. Nie bardzo rozumiem, po co ten adres www. Kupiec ma wejść, poczytać, zadzwonić, powiedzieć, że jest zainteresowany i produkt sam się sprzeda?
4. Temat był już wielokrotnie poruszany. Proponuję przejrzeć historyczne wątki.

chodzi raczej o PH, który by się tematem zajął.

Nie rozumiem ludzi i ich przeświadczenia, że trzeba mieć "kontakty w sieciach", by wprowadzić produkt - pierwsze co mi przychodzi na myśl to korupcja.
To co Norbert napisał to najszybsza droga.

Proponuję, zadzwonić do ww. sieci, umówić się na spotkanie z odpowiednim CM/kupcem, przygotować się do negocjacji, załadować d..ę i produkt do samochodu i pogadać na miejscu.

konto usunięte

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Potwierdzam jako były kupiec z LM. Jezeli ktos nie umie sam sprzedac swojego towaru to nie ma co szukac wyreczycieli.
Norbert S.

Norbert S. Kierownik Działu
Zakupów i
Administracji

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Michał Rutowicz:
Proponuję, zadzwonić do ww. sieci, umówić się na spotkanie z odpowiednim CM/kupcem, przygotować się do negocjacji, załadować d..ę i produkt do samochodu i pogadać na miejscu.

Niestety, jak widać na załączonym obrazku - nadal funkcjonuje przeświadczenie, że jest jakaś droga na skróty a wystarczy tylko znaleźć odpowiednią rękę, która należy "uścisnąć", żeby nasz produkt sprzedany w super cenie wypełnił półki hipermarketu. ;)
Michał Rutowicz

Michał Rutowicz poszukuję nowych
wyzwań

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Norbert S.:
Niestety, jak widać na załączonym obrazku - nadal funkcjonuje przeświadczenie, że jest jakaś droga na skróty a wystarczy tylko znaleźć odpowiednią rękę, która należy "uścisnąć", żeby nasz produkt sprzedany w super cenie wypełnił półki hipermarketu. ;)

nie udawajmy, że tak nie ma, ale to wyjątki, które wcześniej czy później znikają
Radek Kępa

Radek Kępa Dyrektor generalny w
Pomorska Szkoła
Psychologii i
Inform...

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Zapewne jest też tak, że ilość ofert jakie codziennie Kupiec dostaje na skrzynce lub biurku jest najnormalniej w świecie nie do ogarnięcia. Łatwo może dojść do przeoczenia, niedoszacowania wartości produktu. Czynnik ludzki.

Innym aspektem jest strach przez "instytucją" kupca czy wielkiej firmy. ale jak wiemy, często strach ma wielkie oczy.

Ostatnim problemem, który i mnie dotknął jest niemożność dotarcia do kupca, do działu handlowego.. należy wysłać maila i.... czekać. i to jest okropne.
Michał Rutowicz

Michał Rutowicz poszukuję nowych
wyzwań

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Radek Kępa:
Zapewne jest też tak, że ilość ofert jakie codziennie Kupiec dostaje na skrzynce lub biurku jest najnormalniej w świecie nie do ogarnięcia. Łatwo może dojść do przeoczenia, niedoszacowania wartości produktu. Czynnik ludzki.

Innym aspektem jest strach przez "instytucją" kupca czy wielkiej firmy. ale jak wiemy, często strach ma wielkie oczy.

Ostatnim problemem, który i mnie dotknął jest niemożność dotarcia do kupca, do działu handlowego.. należy wysłać maila i.... czekać. i to jest okropne.

To nie jest problem, tylko twoja mała skuteczność :)
Wystarczy zadzwonić do sekretariatu, tam podadzą pierwsze namiary.
Jak produkt zainteresuje kupca to się odezwie, jak nie, to nawet kilka spotkań nic nie da.
Zawsze można wysłać próbki z ofertą skierowaną bezpośrednio do kupca z namiarami, katalogiem produktów itp.
Nie trzeba się spotykać z kupcem (chyba, że to ładna kobieta), większość spraw załatwia się telefonicznie lub mailem.
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Co do tych ofert i ich ilości to chyba z 2 lata temu OpenNexus to przebadał i z tego co pamiętam wyszło, że około 5% składanych ofert kończy się sprzedażą :). Zastanówcie się dlaczego....Grzegorz Olechniewicz edytował(a) ten post dnia 08.10.12 o godzinie 17:34
Michał Rutowicz

Michał Rutowicz poszukuję nowych
wyzwań

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Grzegorz Olechniewicz:
Zastanówcie się dlaczego....

słaba oferta
Janusz Amanowicz

Janusz Amanowicz właściciel, BIURO
HANDLOWE JANUSZ
AMANOWICZ
ZARZĄDZANIE ...

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

No dzięki, nigdy bym sam na to nie wpadł. Wystarczy przecież, jak piszecie, "umówić się na spotkanie z odpowiednim CM/kupcem, przygotować się do negocjacji, załadować d..ę i produkt do samochodu i pogadać na miejscu."
Jutro dzwonię do LM i się umawiam, gdyby mnie chcieli spławić, powołam się na nieomylnych doradców.
Pozdrawiam serdecznie.
Michał Rutowicz

Michał Rutowicz poszukuję nowych
wyzwań

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Janusz Amanowicz:
No dzięki, nigdy bym sam na to nie wpadł. Wystarczy przecież, jak piszecie, "umówić się na spotkanie z odpowiednim CM/kupcem, przygotować się do negocjacji, załadować d..ę i produkt do samochodu i pogadać na miejscu."

ale tak to wygląda.

A gdy spławi, to normalne. To jest handel, nie każdy chce twój produkt, nie każdemu on pasuje.
Nie myśl, że od razu umówisz się na spotkanie, szczególnie wrzesień/październik to czas na rozmowy roczne i ustalanie warunków/akcji na przyszły rok.
Okres od zaczęcia rozmów do wprowadzenia na półkę to około 3 miesiące.
Piotr Barski

Piotr Barski SZNURA sp.z.o.o
Dyr.Handlowy

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

W całości się zgadzam z pytaniem dlaczego. Mam kilkuletnie doświadczenie w pracy z sieciami.
Posiadam najlepszą ofertę w obrębie danego produktu , świetną i elastyczną logistykę , dostosowane warunki cenowe i płatnościowe , wszystkie wymagane certyfikaty......i słyszę odpowiedź " bardzo dobra oferta....ale nie jesteśmy zainteresowani " . Oprócz tego znam obecnych dostawców danej sieci , ich możliwości handlowe włącznie z ceną zakupu.....pytanie dlaczego :-))))
Grzegorz O.:
Co do tych ofert i ich ilości to chyba z 2 lata temu OpenNexus to przebadał i z tego co pamiętam wyszło, że około 5% składanych ofert kończy się sprzedażą :). Zastanówcie się dlaczego....
Tomasz S.

Tomasz S. Manager Rozwoju
Sprzedaży - Kanał
Nowoczesny

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Witam
Znam firme która może dla Pana zorganizować całą sprzedaż do sieci na zasadzie "outsourcing-u"
Mają doświadczenie handlują min "Ludwikiem"
Grzegorz Wolski

Grzegorz Wolski
www.szvarc.livioon.c
om

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Tomasz S.:
Witam
Znam firme która może dla Pana zorganizować całą sprzedaż do sieci na zasadzie "outsourcing-u"
Mają doświadczenie handlują min "Ludwikiem"


To ja poprosze o namiary
Mateusz M

Mateusz M Członek Zarządu

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Norbert S.:
Michał Rutowicz:
Proponuję, zadzwonić do ww. sieci, umówić się na spotkanie z odpowiednim CM/kupcem, przygotować się do negocjacji, załadować d..ę i produkt do samochodu i pogadać na miejscu.

Niestety, jak widać na załączonym obrazku - nadal funkcjonuje przeświadczenie, że jest jakaś droga na skróty a wystarczy tylko znaleźć odpowiednią rękę, która należy "uścisnąć", żeby nasz produkt sprzedany w super cenie wypełnił półki hipermarketu. ;)


Henry Ford mawiał, że: „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu, żebyśmy to robili, powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej".
Tomasz S.

Tomasz S. Manager Rozwoju
Sprzedaży - Kanał
Nowoczesny

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

http://retailpoland.pl
tutaj info np o umowach z sieciami
gdzie znaleźć kontakty do kupców
Tomasz Bombadil

Tomasz Bombadil specjalista d/s
analiz

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Jeżeli 25 kg soli drogowej wg ceneo w LM kosztuje 5,29 pln, to kto zapłaci za lodołamacz 25 kg - 216 zł (pi razy oko - 50 razy więcej?)?
Produkt niszowy . Jak uda się przekonać kogoś w sieci do sprzedaży w takiej cenie - to będę pełen podziwu.
Artur Słomiński

Artur Słomiński Sales Menager w IFIS
Finance

Temat: Współpraca sieci handlowych z producentami

Witam reprezentuję firmę faktoringową Ifis Finance, która miedzy innymi finansuje dostawców do Castoramy. Jeśli przeraża Państwa długi termin płatności za faktury wystawione na Castorame lub inną sieć proszę o kontakt. Z pewnością będę w stanie zaproponować dobre i TANIE rozwiązanie. Artur Słomiński 514918872.



Wyślij zaproszenie do