Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Facebook bez tajemnic

PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix

Temat szkolenia: Jak dobrze wykorzystać Facebooka w komunikacji z Klientem
Opis szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują swoja obecność na Facebooku i niedawno do niego dołączyły. Nie prowadziły wcześniej kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i nie mają strategii obecności w social mediach. Szkolenie będzie się składać z części teoretycznej i praktycznej.

Cele szkolenia:
-poznanie podstawowych zagadnień z zakresu mediów społecznościowych
-poznanie podstawowego narzędzia social media-Facebooka
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń
-określenie potencjału i możliwości jakie daje Facebook dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii działań na Facebooku dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowanie relacji z konsumentami
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi
-zdobycie umiejętności tworzenia i obsługi profilu personalnego, grupy dyskusyjnej oraz fan page'a

Profil uczestnika:
-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-specjaliści ds. e - marketingu
-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie
-maganerowie ds. komunikacji i PR
-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
-sympatycy social media

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na Facebooku
-oszczędności- zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową na Facebooku, a co za tym idzie zrezygnowanie ze zlecenia działań na Facebooku firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-case studies
-ćwiczenia indywidualne i grupowe
-dyskusje
-zajęcia warsztatowe

Czas trwania: 1 dzień/8 godzin
Koszt szkolenia: 749 zł netto/osoba

Terminy szkolenia:
-24.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-20.04.2012 r.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Kamila Pępiak - Kowalska

Kamila Pępiak -
Kowalska
Partner i Trener
FRIS

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Warsztaty dr Richard Bolstad

Po raz pierwszy w Szczecinie

15 lutego 2012 roku w Hotelu Silver (Rondo Hermana Hakena w Szczecinie) w godzinach 9.00 - 15.30
Światowej sławy ekspert NLP, twórca Komunikacji Transformującej i modelu RESOLVE, trener osobisty polityków, biznesmanów, sportowców, autor 8 książek - dr Richard BOLSTAD

Tematyka warsztatów:

The Wheel of Change, metaprogrmay NLP, Poziomy Neurolingwistyczne wg Roberta Diltsa, model zachowania energii CYKL, SPECIFYkowanie celów, model RESOLVE

Adresaci warsztatów: coachowie, trenerzy, nauczyciele, wykładowcy, menadżerowie, mentorzy, liderzy, specjaliści HR, doradcy, rodzice, osoby, które pragną profesjonalnie i świadomie komunikować się w pracy, w domu, w życiu

Cel warsztatów: Dotknięcie metody win - win, doświadczenie czym jest proces zmiany w kontekście zróżnicowanych relacji, zobaczenie skuteczności NLP, poznanie innowacyjnego podejścia do pracy z drugim człowiekiem, zasmakowanie w nowych metodach myślenia o zmianach.

Główne korzyści:

dowiesz się jak słuchać, jak mówić, żeby słuchacz usłyszał to co chcesz powiedzieć, jak skutecznie komunikować się i inspirować innych

Kontakt Katarzyna Szczudrawa
nr tel. 500 040 915
email: katarzyna@profibiznesgroup.pl

Inwestycja:

Cena promocyjna u nas tylko 1098PLN + VAT (Dla absolwentów Kursu Akredytowany Coach - 878PLN + VAT, ale dla pierwszych 13 osób z Kursu cena specjalna - 598 PLN + VAT)

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Our Goal

Communication skills are important for every single person in the workforce. Many people think that just because they are not PR specialists or on the front lines of customer service, they don't have to develop good communication skills. However, this is as far from the truth as you can get. Even software developers and graphic designers, who spend much of their time working independently on their computers, must attain a professional level of communication in order to succeed. Once you realize how much you actually communicate with others in your company or external customers, you'll understand why it is so important to go through communication skills training and build the highest level of skill possible.

Companies that promote communication skills enjoy significant competitive advantage and achieve greater profitability overall, as they:

• Convey their vision more clearly
• Enhance customer service
• Unite their employees around company goals
• Make changes more easily
• Improve productivity and reduce waste

Our aim at Communication Corner is to help you learn how to become a master communicator in business. Effective communicators are powerful vehicles for change in organisations, families and the wider community. We can help you attain your interpersonal communication goals through a combination of an absolutely practical approach.

Thanks to this trainings you will:

• Understand the characteristics of effective verbal and nonverbal communication, such as body language and
sensitivity to others in the conversation
• Identify the most common barriers to effective listening and communication.
• Recognize basic communications styles and assess your own style
• Understand how your behavior impacts others and the way others respond to you, verbally and nonverbally
• Communicate effectively with words that are appropriate for a particular communication situation
• Discover the importance of the body language people in your organization use and what gestures you can put
into practice to communicate more effectively.
• Build instant rapport with anyone through highly effective interpersonal communication skills and techniques.
• Use verbal as well as nonverbal techniques to help get your message across to your audience
• Understand how to communicate with the basic personality types of people.
• Learn the ways to give and receive constructive feedback in business settings
• Develop effective listening skills
• Improve telephone communication skills
• Present more effectively
• Negotiate more effectively
• Know the ways to value yourself as a communicator
• Create an action plan for continually improving interpersonal skills

Programme:

• Communication dynamics
• Communication and personality types
• Building rapport
• Communication power words
• Effective listening
• Communication barriers
• The art of rhetoric
• Persuasion and manipulation
• Logic and emotions in communication
• Deception and communication
• Detecting lies
• Assertiveness in communication
• Solving problems and fixing mistakes without blaming or accusing
• Creating a "feedback loop" that promotes cooperation
• How to present a different opinion without creating hard feelings
• How to listen in a way that relaxes other people
• Separating facts from opinions
• Clarifying questions that help you get all the information you need
• Ways to identify and clear up mistaken assumptions
• Countering put-downs and unfair criticism in a way that preserves your integrity
• Specific "verbal buffers" that ease confrontations and convey urgency
• Dealing with conflict
• Effective negotiation and mediation
• Presenting to win
• The art of public speaking

Training methods:

multimedia presentation
case studies
communication games
simulations
discussions
group work
work in pairs
individual work
tests
quizes
video camera

Duration of training: 2 days (16 h)

Dates:

Cracow: 08/09 March 2012
Wroclaw: 22/23 March 2012
Warsaw: 12/13 April 2012
Poznan: 26/27 April 2012

Price: 1499, 00 net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Intercultural Communication Skills Training

Effective intercultural communication is essential for smooth and successful operations. Communication, although challenging itself, is even more problematic when dealing with clients, vendors, communities, or overseas counterparts who are from a culture different than our own. Cultural risk is just as important as financial and political risk. Cultural mistakes can cost you! Being prepared and knowing a few things about culture can save you and your company a lot of money. Our intercultural training courses will raise your cultural awareness and enable you to communicate effectively across cultures.

Thanks to this training you will:

• Provide you with in-depth cultural awareness and understanding of the impact of cultural differences
• Provide you with practical tools to reduce cross-cultural misunderstanding and encourage positive cross-cultural
working relationships
• Provide you with foundation and tools to become culturally sensitive and competent
• Teach you how to create an efficient communication with your target audiences
• Develop a positive relationship with external publics
• Help you bring new perspectives to problem-solving
• Enhance responsiveness to customer needs in the global marketplace
• Increase overall productivity and profitability
• Provide you with better understanding of the cultural challenges facing multicultural workplaces
• Help you understand communication dynamics
• Teach you how to deal with assumptions
• Teach you how to work with differing points of view
• Help you understand patterns, habits and beliefs

Programme:

• Cultural awareness and intelligence
• The role of cultural stereotypes
• Culture - values, norms and attitudes
• Communication styles
• Intercultural communication skills
• Culture and communication pitfalls
• Culture and verbal communication
• Culture and nonverbal communication
• Developing cultural awareness
• Conflict resolution - negotiation and mediation
• Characteristics of multicultural teams

Duration of training: 1 day (8 h)

Dates:

Wroclaw: February 17, 2012
Warsaw: February 24, 2012
Lodz:March 16, 2012
Cracow: April 20, 2012
Poznan: May 11, 2012

Price: 799, 00 PLN net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

Should you have any further questions, do not hesitate to contact us.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

EFFECTIVE NEGOTIATION SKILLS TRAINING

Our Goal

Effective Negotiation Skills Training is crafted to provide comprehensive advice, background information and guidance on the most relevant topics in terms of business negotiations. Our aim at Communication Corner is to help you develop and improve your negotiation skills. We can help you achieve your business negotiation goals through a mixture of a highly practical negotiation approach, supported by effective methodology that caters for any business negotiations.



Thanks to this training:

You'll learn techniques that neutralize "ambushes" from the other side.
You'll see how to read your opponent like a book (unveil hidden meanings in conversations and analyze your opponent's nonverbal behavior.)
You'll discover why some negotiators succeed time and time again
You'll be shown how to prepare and plan for a negotiation
You'll be shown how to choose and prepare your strategy



You will learn to:

Discover new solutions to business and personal problems.
Prevent or resolve disputes and conflicts.
Improve individual, department, and company productivity.
Improve your worth to your organization.
Improve your management and interpersonal skills.
Improve selling/purchasing skills.
Increase your profitability and gain new opportunities.
Negotiate in any situation with skills that will last a lifetime.
Achieve financial success.

Your success is directly related to the outcome of your negotiations.



Program:

I The essence of negotiation
II The negotiators’ competencies
III Preparation, intelligence, planning, BATNA, ZOPA
IV The strategy and tactics of confrontational negotiation
V The strategy and tactics of integrative negotiation
VI Perception, communication, emotions, logic
VII Persuasion, manipulation, power in negotiations, "reading" the other side, power words
VIII Creativity in negotiations, problem solving, decision-making
IX Difficult negotiations
X Ways to cope with tension and stress during the talks.
XI Negotiation tricks

Duration of training: 2 days (16 h)

Dates:

Wroclaw: 09/10 February 2012

Warsaw: 01/02 March 2012

Poznan: 29/30 March 2012

Cracow: 17/18 May 2012



Price: 1800 PLN net

What is included in the price:

Training materials

Lunch

Coffee breaks

Certificate of training

On-line consultation

For more information go to our website at: http://www.communicationcorner.pl/


If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl


Alternatively, if you are interested in a custom course at your location, please contact us at info@communicationcorner.pl to discuss your requirements.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Angielski dla firm i instytucji w Łodzi

Jeśli brak znajomości języka angielskiego jest dla Ciebie przeszkodą w pracy.
Jeśli przez brak znajomości języka angielskiego przepadła okazja na wyjątkowy biznes.
Sięgnij po rozwiązania, które ułatwią Ci to zmienić!

Nauka języka angielskiego w oparciu o potrzeby biznesowe klienta.

PRZYKŁADOWA OFERTA SZKOLEŃ

General English- szkolenia językowe ogólne
Business English- szkolenia językowe biznesowe
English for HR- języka angielski dla działu HR
English for Management- język angielski dla kadry kierowniczej
English for Presentations - język angielski w prezentacji
English for Secretaries and Administrative Personnel- język angielski dla sekretarek
English for Hotels and Catering - język angielski dla pracowników hoteli
English for Negotiations- język angielski w negocjacjach
English for Business Meetings- spotkania biznesowe w języku angielskim
English for Banking- język angielski dla sektora bankowego

W ramach współpracy oferujemy:

• Precyzyjną diagnozę potrzeb szkoleniowych klienta

• Ocenę aktualnego poziomu kompetencji językowych
• Wspólne wypracowanie celów szkoleniowych
• Monitoring realizacji szkolenia
• Kontrolę jakości
• Okresową weryfikację założonych celów
• Ćwiczenia językowe i komunikacyjne w oparciu o rzeczywiste sytuacje i potrzeby klienta
• Szkolenia w siedzibie firmy klienta lub ustalone indywidualnie

Profesjonalne metody szkoleniowe:

• Szkolenia prowadzone w języku angielskim
• Case studies (analiza przypadków)
• Symulacje
• Dyskusje moderowane
• Praca indywidualna
• Praca w parach (tylko dla szkoleń grupowych)
• Praca w grupach (tylko dla szkoleń grupowych)
• Praca z kamerą
• Nagrania audio
• Nagrania video
• Testy
• Quizy
• Gry komunikacyjne

Dopasujemy się do rytmu życia Twojej firmy i przygotujemy najlepszy program szkoleniowy !!!

Zadzwoń do nas (+48) 793 900 292 lub wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie http://www.communicationcorner.pl/.
Michał Dąbrowski

Michał Dąbrowski Specjalista ds.
szkoleń zamkniętych,
KDK Info Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Kompetencje osobiste


Obrazek


Kompetencje osobiste to umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania sobą.
Dzięki nim jesteśmy w stanie wykorzystywać w pełni nasz potencjał, wiedzę specjalistyczną oraz doświadczenie zawodowe. Niedostatki w zakresie umiejętności zarządzania sobą oraz umiejętności społecznych często mogą znacznie ograniczyć, a czasem wręcz uniemożliwić skuteczne i efektywne wywiązywanie się z obowiązków zawodowych oraz realizowanie własnych zamierzeń.

Rozwijaj swoje kompetencje osobiste:

- Asertywność
- Auto motywacja
- Efektywna komunikacja
- Praca w zespole
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Współpraca w zespole
- Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacją
- Zarządzanie sobą w czasie
- Prezentacje publiczne i autoprezentacja
- Radzenie sobie ze stresem i emocjami
- Inteligencja emocjonalna

Szczegółowe informacje:

urszula.bienkowska@kdkinfo.pl
tel. 22 592 81 04
lub
http://www.kdkinfo.pl/kompetencje-osobiste

Zapraszamy


Obrazek
Paweł Strączek

Paweł Strączek tworzenie i
realizacja projektów
POKL, doradca
zawodowy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,
Zapraszamy do składania ofert dotyczących przeprowadzenia 1 modułu szkoleniowego dla nauczycieli kształcenia zawodowego w ramach projektu pt. „Kreuj swoją przyszłość – edukator osób dorosłych” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Moduły będą realizowane w formie 2-dniowych zjazdów piątek-sobota w 2012 roku, każdy po 16h, w województwie warmińsko-mazurskim. Przeprowadzone zostaną 4 edycje kursu, każda dla 16 osób, czyli każdy moduł będzie realizowany 4 razy.

Moduły szkoleniowe:
- Procesy grupowe – dynamika grupy, fazy procesy grupowego, opór w pracy z grupą
- Projektowanie programu szkoleniowego
- Metody szkoleniowe
- Metodologia prowadzenia szkoleń
- Facylitacja grupowa
- Umiejętności prezentacji

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://csd.edu.pl

Oferty prosimy przesyłać do 15 lutego 2012 (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Centrum Szkoleniowo-Doradcze LIDER, ul. M. Skłodowskiej-Curie 12a/8, 10-110 Olsztyn

Kryteria oceny Kandydata:
1. kryteria obowiązkowe:
• ukończona Szkołą Trenerów;
• minimum 2 letnie doświadczenie w edukacji osób dorosłych.
2. kryteria oceny rankingowej:
• doświadczenie trenerskie powiązane z wybranym modułem szkoleniowym;
• doświadczenie trenerskie w prowadzeniu szkoleń/kursów dla nauczycieli.
Ewa K.

Ewa K. Dział Polityki
Personalnej,
Organizacji i
Kontroli

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy na szkolenia otwarte

Efektywne Zarządzanie Projektami Assessment/Development Center - szkolenie dla certyfikowanych ekspertów AC/DC

W jaki sposób zorganizować i przeprowadzić sesję AC/DC? Jakie dobrać kryteria oceny? Jak prawidłowo zbudować profil kompetencyjny? Czy można się nauczyć pisania raportów o uczestnikach i udzielania informacji zwrotnych?

Szkolenie przygotowuje do samodzielnego zaprojektowania procedur i przeprowadzenia sesji AC/DC.

W programie między innymi:

Część I (2 dni): Assessment & Development Center - narzędzia oceny i rozwoju.
- Ocena - aspekt psychologiczny i etyczny
- Dobór metody - AC czy DC?
- Przygotowanie projektu
- Komunikacja w projekcie - firma, uczestnicy, zlecający
- Profilowanie stanowiska - Profil kompetencji

Część 2 (2 dni): Procedura AC/DC.
- Przygotowanie procedury - ćwiczenia, karty ocen
- Przygotowanie asesorów
- Organizacja sesji

Część 3 (2 dni): Prowadzenie sesji i informacje zwrotne.
- Prowadzenie obserwacji i notatek
- Ocena
- Warsztat praktyczny sesji oceniającej
- Informacja zwrotna
- Ocena efektywności

Czas trwania: 3 sesje po 2 dni szkoleniowe

Assessment/Development Center - szkolenie dla asesorów

Jaką rolę pełni asesor podczas AC/DC? Jak dokonać rzetelnej i obiektywnej obserwacji, interpretacji oraz oceny zachowań uczestników sesji AC?

W programie między innymi:

Moduł I:
- Metodologia Assessment Center - wprowadzenie.
- Oceniane kompetencje.
- Warsztat z zakresu obserwacji zachowań, prowadzenia notatek i dokonywania oceny - standardy AC
- Ćwiczenia praktyczne obejmujące zasady interpretacji i klasyfikowania zaobserwowanych zachowań do poszczególnych kompetencji.
- Skala ocen i zasady oceniania.
- Błędy popełniane podczas oceniania i sposoby ich unikania - Case Study.
- Sesja podsumowująca - spotkanie asesorów.
- Warsztat z zakresu tworzenia wskazówek rozwojowych na podstawie oceny.

Moduł II: Warsztatowa sesja AC/DC - praca na żywym organizmie.
W drugim dniu szkolenia uczestnicy wcielą się w rolę asesorów. Przeprowadzą rzeczywistą sesję AC, której efektem będzie uzyskanie dokładnych i wiarygodnych opinii o uczestnikach. Nowi asesorzy udzielą też informacji zwrotnych.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Zapytaj nas o szczegółowe programy szkoleń.

Ewa Kudrzycka
Strategie Personalne
Gsm: + 48 609 021 789
e-mail: ewa.kudrzycka@sp.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-22.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-17.02.2012 r.
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
-15.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-16.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:04-05.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 400 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-24.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-20.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 25-26.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIA: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?

Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?

Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.

Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?

Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest ten trening?

Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.

Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.

Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.

Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.

Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.

Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.

Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.

Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.

Dlaczego akurat u nas?

Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.

Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.

Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.

W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.

Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!

Kontakt w sprawie zgłoszeń:

tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl

OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa
Małgorzata M.

Małgorzata M. Projekty
Unijne/Konsulting
Personalny/Kadry/Pła
ce/Doradzt...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Przeprowadzasz testy na rozmowach kwalifikacyjnych?

Chcesz sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności z różnych dziedzin?

TestCV.com to multidyscyplinarny, wielojęzyczny Serwis Internetowy, który oferuje kompetencyjne testy dla kandydatów do pracy i pracowników.

Jest adresowany do przedsiębiorstw różnych branż firm doradztwa personalnego a także samych pracowników. Znajdujące się na naszej platformie profesjonalne testy rekrutacyjne zostały przygotowane przez autorytety w swoich dziedzinach.

W Serwisie TestCV.com udostępniamy ponad 100 wysokiej jakości testów z następujących dziedzin:

1/ testy psychologiczne
2/ testy numeryczne i logicznego myślenia
3/ testy rozumienia informacji słownych
4/ testy językowe (ponad 30 języków z całego świata)
5/ testy informatyczne
6/ kompetencyjne testy stanowiskowe (dla specjalistów różnych dziedzin).

Nadrzędnym celem naszego Serwisu jest pomoc w usprawnieniu procesów rekrutacyjnych w Waszych firmach. Serwis TestCV.com może zatem stanowić zarówno narzędzie dla pracodawców- wspierające procesy rekrutacyjne, jak i dla samych internautów- będące formą sprawdzenia stanu ich wiedzy w w/w kategoriach.

Pod adresem http://testcv.com znajduje się innowacyjne narzędzie wspomagające proces rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy, które z pewnością przyspieszy proces weryfikacji kompetencji kandydatów w wielu firmach.

ponadto, na stronie znajduje się blisko 30 darmowych testów - warto skorzystać!

Kontakt:
malgorzata.marzec@testcv.com
http://testcv.com

Zapraszam serdecznie:

Małgorzata Marzec
Project ManagerMałgorzata Marzec edytował(a) ten post dnia 07.02.12 o godzinie 15:38
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski specjalista ds.
personalnych

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Już 15 lutego 2012 roku w godzinach 10:00-12:00 odbędzie się debata on-line "HR jako centrum zysków w czasach kryzysu".

Celem webinarium jest zapoznanie uczestników z innowacyjnymi metodami HR, które w przypadku wdrożenia w organizacji tworzą nową jakość zasobów ludzkich - doskonałych pracowników.

Stosowanie tych metod stawia HR w roli lidera w walce o poprawę wyników we wszystkich obszarach HR gwarantując wysokie zwroty z prowadzonych działań.

Webinarium skierowane jest do właścicieli i członków zarządów firm (w tym menedżerów HR) poszukujących możliwości sprostania wyzwaniom gospodarki w czasie kryzysu przez przemyślane i efektywne inwestycje w kapitał ludzki.

Organizatorem debaty jest Wolters Kluwer Polska.

Szczegóły: http://debata.abc.com.pl/debatyhr/index.php


Obrazek
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

RUSZA NOWA EDYCJA
SZKOŁY SKUTECZNYCH TRENERÓW BIZNESU
organizowana przez firmę Wild Market szkolenia i coaching



Obrazek


Dedykujemy ją wszystkim:

-Zainteresowanym zdobyciem zawodu trenera
-Pracującym lub będącym pracować z grupą (trenerzy, menadżerowie poszukujący nowej wiedzy i inspiracji, szefowie zespołów, animatorzy, nauczyciele itd.)
-Pracownikom firm chcących rozwijać swoje kompetencje zawodowe w obrębie organizacji
-Absolwentom studiów, pragnącym podnieść swoją wartość na rynku pracy
-Chcącym rozwijać się, poszerzać horyzonty oraz usystematyzować, posiadaną już wiedzę

Podstawy programowe SSTB opracowane są zgodnie z koncepcją Legalnego Dopingu Emocjonalnego (szczegóły na naszej stronie http://wildmarket.pl lub http://blogprofesjonalnytrener.pl) stanowiącego najnowszy kierunek rozwoju procesów zarządzania, warunkujący sukces zawodowy jednostek i organizacji w zmiennych warunkach rynkowych.

Dzięki uczestnictwie w Szkole Skutecznych Trenerów Biznesu :

-Staniesz się skutecznym i charyzmatycznym trenerem, przecierającym nowe szlaki
-Zdobędziesz multidyscyplinarne umiejętności warunkujące sukces w obszarach Twoich zainteresowań zawodowych i osobistych
-Uzyskasz dostęp do wiedzy, która jest korzeniem warunkującym zdrowy wzrost osobowości i stanowiącą podstawę rozwoju człowieka
-Jako osobie ambitnej uda Ci się pogodzić zdobywanie nowej wiedzy i obowiązki zawodowe, dzięki przejrzystym założeniom programowym

Jeśli marzysz o rozwoju i planujesz trwale zainwestować w swoją przyszłość zachęcamy do zapoznania się z programem SSTB ! http://profesjonalnytrener.pl/program

Odpowiemy na wszystkie pytania - email: sekretariat@profesjonalnytrener.pl lub nr tel 512403097

Jeśli wiesz, że ktoś byłby zainteresowany udziałem w Szkole Skutecznych Trenerów Biznesu, proszę prześlij tą informację dalej.

Zapraszamy
Zespół Wild Market szkolenia i coaching
Radosław Smilgin

Radosław Smilgin Konsultant i trener
testowania
oprogramowania i
ISTQB. 10...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam do używania portalu z darmowymi ogłoszeniami pracy http://www.SilaRobocza.pl

Dopiero wystartowaliśmy i szukamy pomysłów na najpełniejsze wsparcie procesów rekrutacyjnych. Liczymy na opinie i pomysły na nowe funkcje.

Jedna z funkcji - > najszybsze na świecie wyszukanie ofert:
Szukasz pracy w Apriso? Wpisz: apriso.silarobocza.pl
Szukasz pracy w testowaniu? Wpisz: testowanie.silarobocza.pl
Julita  Włodarczyk-Ossow ska

Julita
Włodarczyk-Ossow
ska
Starszy Specjalista
ds. Public
Relations,
LeasingTeam Group

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Konferencja Perspektywy HR: Jak outplacement i narzędzia oceny wspierają biznes?

Witam serdecznie,

W imieniu BIGRAM Personnel Consulting i Wolters Kluwer Polska chciałabym serdecznie zaprosić do udziału w konferencji Perspektywy HR: Jak outplacement i narzędzia oceny wspierają biznes?, która odbędzie się 20 marca 2012 roku w Hotelu Radisson Blu w Warszawie.

W czasie wydarzenia można dowiedzieć się:

- Jaką rolę odgrywa dział HR we wzroście efektywności sił sprzedaży?
- Na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę podczas procesu zwolnień grupowych?
- Jaka jest motywacja firmy, a jaka pracowników do przeprowadzenia procesu outplacementu w firmie?
- Jak został przeprowadzony największy w ostatnim czasie w Polsce proces outplacementu grupowego w firmie RUCH S.A.?
- Jakie poglądy i wiedzę na tematy outplacementu i narzędzi oceny kompetencji mają dwaj mówcy zagraniczni: Herbert Muhlenhoffa i Deiric McCann?
- Jaką rolę odgrywa właściwa strategia employer branding w trakcie rekrutacji i zwolnień?
- Co o restrukturyzacji i zmianie sądzą dyrektorzy personalni polskich i zagranicznych firm, którzy wystąpią w podsumowującym konferencję panelu dyskusyjnym?

Więcej informacji http://perspektywyhr.pl

Do 29 lutego udział w wydarzeniu można zakupić w cenie promocyjnej - 650 zł netto!

Wszystkich zainteresowanych wydarzeniem zachęcam do kontaktu.



Wyślij zaproszenie do