Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM

Czy wiesz
JAK I GDZIE SZUKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?.
Poznaj techniki SKUTECZNEGO PROSPECTINGU – czyli SZTUKI POSZUKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, dzięki którym będziesz wiedział jak zdobyć nowych i utrzymać obecnych klientów.

Jest to warsztat przygotowany specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć aktualną bazę klientów.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz wszystkich osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta.

CELE SZKOLENIA
Dzięki szkoleniu Skuteczny prospecting – sztuka poszukiwania nowych klientów uczestnicy:
- Dowiedzą się co to jest prospecting i jaki ma wpływ na sprzedaż
- Nauczą się definiować obszary do rozwoju i skutecznie poszukiwać nowego klienta
- Poznają drogę działań prospectingowych
- Będą skuteczniej wykorzystywać wiedzę o dotychczasowych klientach do definiowania nowych możliwości sprzedażowych

WARTOŚĆ SZKOLENIA: 514 ZŁ BRUTTO

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt:
Izabella Kapuściak
Iza.Kapusciak@akn.pl
+48 502-190-259

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM


Obrazek


COMPERTUS Consulting Group to firma szkoleniowo-doradcza z Poznania specjalizująca się w szkoleniach, rekrutacjach i doradztwie HR.

Aktualnie prowadzone projekty szkoleniowe to:
AKADEMIA MENEDŻERA
AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO
AKADEMIA HR

Dla klubowiczów GL mamy dodatkowe 5% rabatu sprawdź

Więcej na: http://compertus.co
Kontakt telefoniczny: +48 501 341 463 lub +48 510 910 858
Kontakt mailowy: biuro@compertus.co

POLECAM&ZAPRASZAM!
Katarzyna N.

Katarzyna N. psycholog;
pasjonatka ciągłego
rozwoju

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM

INVENTI Consulting w ramach świątecznego czasu przygotowań i refleksji serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte z Work Life Balance. Może to być również forma nagrody dla wybitnych/najlepszych pracowników (Talentów).

WORK LIFE BALANCE

Jeżeli tą jesienną porą chcesz zainwestować trochę czasu i poświęcić go dla siebie…
Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie skąd czerpać energię do pracy,
jak budować swoją odporność na stres?...
Jeżeli chcesz na przełomie roku określić swoje cele prywatne i zawodowe, zobaczyć co Ci pomoże w ich realizacji, co da Ci motywację?..
Jeżeli chcesz zweryfikować czy znasz i dbasz o swoje prawa i prawa innych, jeżeli chcesz zobaczyć że asertywność to coś więcej niż tylko sztuka mówienia ‘nie’…
A może chcesz czerpać inspirację od innych, wymienić się doświadczeniami i dać sobie trochę czasu na refleksję i dobrą zabawę…


Odpowiedzi na te pytania znajdziesz podczas tego szkolenia.

Szkolenie otwarte – 7 grudzień 2011
Miejsce: Kraków, Hotel****

Zapraszam do kontaktu,
Koordynator projektu
Katarzyna Nyga-Zbroja
796 795 651
katarzyna.nyga@inventi.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka S.

Agnieszka S. Doradca ds.
eMarketingu

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM


Obrazek


PRZEDSIĘBIORCO!!!
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNYCH USŁUG SZKOLENIOWO-DORADCZYCH!


Projekt „Z wiekiem na plus – szkolenia dla przedsiębiorstw”,oferuje przedsiębiorstwom i ich pracownikom szeroki wachlarz BEZPŁATNYCH usług doradczo-szkoleniowych.

Jeśli jesteś właścicielem lub pracownikiem mikro, małego bądź średniego przedsiębiorstwa:

• Weź udział w szkoleniach!
• Skorzystaj z porad doradcy!
• Zdobądź certyfikat wdrożenia Strategii Zarządzania w Wiekiem!
• Skorzystaj z coachingu indywidualnego!
• Zostań mentorem we własnej organizacji!


SZKOLENIA W WARSZAWIE:

1. Akademia Menedżera - jak efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem:

Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo
Od skutecznego zatrudnienia do profesjonalnego zwolnienia
Rozwój pracowników – zarządzanie kompetencjami
Implementacja zarządzanie wiekiem


2.Coaching i Mentoring


Przygotowanie do pracy coacha
Mentoring, intermentoring
Komunikacja w coachingu i mentoringu
Narzędzia w pracy coach’a
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy coacha, mentora.


DODATKOWE USŁUGI:

1.Doradztwo dla firmy w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Wiekiem w Przedsiębiorstwie.

2.Coachning indywidualny polegający na indywidualnym wsparciu osób do pełnienia w firmie roli coacha / mentora

Więcej informacji oraz możliwość zapisu znajdą Państwo na stronie:
http://45naplus.nf.pl/projekt

Zapraszam do kontaktu:
Agnieszka Skalska
Nowoczesna Firma S.A.
Agnieszka.skalska@nf.pl
22 314 14 39


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Klaudia Kowalska

Klaudia Kowalska Specjalista ds.
promocji, Pracownia
Oświatowo-Wydawnicz
...

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM

Coraz częściej odchodzi się od szkoleń trenujących typowe umiejętności przydatne w miejscu pracy. Sama spotkałam się z takim. choć bezpośrednio nie dają korzyści, to w aspekcie długofalowym potrafią się zwrócić. i to z nawiązką.

Dzisiaj liczy się umysł. sprawny i elastyczny poradzi sobie ze wszystkim.

http://punctum.pl/Czy-czujesz-ze-stac-cie-na-wiecej?
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: SZKOLENIA DLA FIRM


Obrazek

SZKOLENIE „AKADEMIA MANAGERA” W PEŁNI DOFINANSOWANE

Szanowni Państwo, z wielką przyjemnością przedstawiamy wyjątkowy projekt procedury szkoleniowej „Akademia Managera”. Projekt ten kierowany jest do osób, które pełnią funkcję kierowniczą oraz osób zajmujących się polityką personalną w firmach zaliczanych w szczególności do sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa).

Głównym celem programu rozwojowego jest przekazanie uczestnikom wiedzy, a przede wszystkim umiejętności zarządzania pracownikami w sposób podnoszący ich motywację, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Nowatorska koncepcja Akademii Managera umożliwia wykorzystanie różnorodnych form rozwoju: szkolenia grupowe oraz zadania zlecone.

Dodatkową zaleta naszej propozycji jest możliwość skorzystania z dofinansowania szkolenia ze środków UE. Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników delegowanych przez firmę i jest całkowicie bezpłatne w przypadku dostarczenia niezbędnej dokumentacji rekrutacyjnej.

CELE PROJEKTU (po zakończeniu projektu uczestnicy będą potrafili):
 skutecznie motywować pracowników do codziennej pracy
 skutecznie wyznaczać cele oraz efektywnie nadzorować ich realizację
 postępować względem pracowników w sposób rozwijający ich kreatywność, odpowiedzialność i zadowolenie z pracy
 utrzymać odpowiedni dystans w stosunku do pracowników
 zachowywać się asertywnie zwłaszcza w odniesieniu do byłych współpracowników – kolegów, wobec których obecnie pełnią funkcję kierowniczą
 rozwiązywać konflikty wewnątrz zespołu
 podejmować i komunikować wszelkie, szczególnie trudne decyzje dotyczące zarówno poszczególnych pracowników jak i całego zespołu pracowniczego
 przeciwdziałać zniechęceniu i zawodowemu wypaleniu swoich pracowników
 efektywnie zarządzać zróżnicowanym wiekowo zespołem

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ
Szkolenie odbywać się będzie w maksymalnie 18 osobowych grupach.

MIEJSCE I CZAS REALIZACJI
Proponujemy, aby szkolenia odbywały się w Katowicach. Czas trwania: 4 dni
Terminy 2 kolejnych spotkań szkoleniowych (szkolenie realizowane jest w formie 2 spotkań - 2 dniowych):
06-07 marzec 2012
20-21 marzec 2012


CERTYFIKATY
Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział w projekcie.

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ GRUPOWYCH
Moduł I: Zarządzanie zespołem zróżnicowanym wiekowo


CEL:
• Rozwój kompetencji związanych z budowaniem i zarządzaniem zespołem zróżnicowanym wiekowo;
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów funkcjonowania zespołów;
• Uświadomienie roli zespołów zróżnicowanych wiekowo w wymianie wiedzy i intermentoringu;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy w zakresie budowania współpracy w zespole poprzez wzmocnienie kompetencji przywódczych;
• Poznanie specyfiki zespołów zróżnicowanych wiekowo (korzyści i zagrożenia);
• Poznanie stylów kierowania zespołem (identyfikacja własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju w roli menedżera);
• Rozwój umiejętności uzgadniania i wprowadzania zasad pracy w zespole zróżnicowanym wiekowo;
• Rozwój umiejętności zapobiegania konfliktom pokoleniowym pomiędzy członkami zespołu;
• Zapoznanie się z metodami rozwiązywania konfliktów między członkami zespołu;
• Nauczenie się zespołowego rozwiązywania problemów;
• Poznanie wpływu postawy menedżerskiej na poziom motywacji pracowników;

Czas trwania: 12 godzin szkoleniowych

Moduł II: Motywacja i satysfakcja pracowników na plus

CEL:
Wsparcie kompetencji związanych z motywowaniem pracowników z uwzględnieniem ich różnic indywidualnych;

KORZYŚCI:
• Umiejętność motywowania pracowników poprzez postawę i styl menedżera;
• Umiejętność kreatywnego motywowania;
• Implementacja wiedzy na temat nowoczesnych technik wpływu na poziom efektywności pracowników;
• Określenie czynników wzmacniających i osłabiających motywacje w swoim przedsiębiorstwie;
• Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych związanych z pobudzaniem motywacji wśród pracowników;
• Umiejętność prowadzenia indywidualnych i grupowych spotkań motywacyjnych;
• Wpływanie na poziom motywacji pracowników w oparciu o rozróżnienie potrzeb osób w różnym wieku;

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł III: Skuteczna komunikacja na plus

CEL:
• Rozwój umiejętności stosowania narzędzi komunikacyjnych
• Uświadomienie możliwości stosowania komunikacji wewnętrznej do wdrożenia zarządzania wiekiem w organizacji.

KORZYŚCI:
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się i przekonywania,
• Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny,
• Zwiększenie wpływu uczestników na podejmowane decyzje zawodowe i życiowe,
• Nabycie umiejętności asertywnego zachowania ,
• Poznanie zalet i korzyści płynących z konstruktywnie rozwiązanego konfliktu ,
• Rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktu międzypokoleniowego,
• Nabycie wiedzy z zakresu komunikacji w organizacji.

Czas trwania: 8 godzin szkoleniowych

Moduł IV: Zarządzanie wiekiem - strategia skutecznej firmy

CEL:
• Wprowadzenie i poszerzenie wiedzy na temat zarządzania wiekiem;
• Budowanie pozytywnej postawy wobec zagadnienia zarządzania wiekiem;
• Zapoznanie ze standardami zarządzania wiekiem;

KORZYŚCI:
• Zdobycie wiedzy dotyczącej potrzeby zarządzania wiekiem i przełożenie tej wiedzy na realia firmy;
• Nabycie umiejętności identyfikowania i brania pod uwagę w zarządzaniu różnic związanych z wiekiem;
• Rozwój umiejętności rozpoznawania mocnych stron pracowników w różnym wieku
i wykorzystywanie ich w celu zwiększenia efektywności firmy;
• Dostrzeganie korzyści ze współpracy osób w zróżnicowanym wieku dla przepływu wiedzy w firmie;
• Poznanie ram prawnych dotyczących zarządzania wiekiem;
• Rozpoznanie i przygotowanie do zastosowania powiązań pomiędzy elementami zarządzania wiekiem a motywacją i satysfakcją pracowników, skuteczną komunikacją, zarządzaniem zespołem, strategią HR, zarządzaniem kompetencjami i zarządzaniem zmianą.

Czas trwania: 4 godziny szkoleniowe

REKRUTACJA
Prosimy o wstępne zadeklarowanie udziału w szkoleniu w okresie 09.01 – 09.02.2012
KONTAKT
Agnieszka Mitka
e-mail: agnieszka.mitka@smgkrc.com
tel. 32 203 74 54

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia personalne i zawo...




Wyślij zaproszenie do