Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Dobra wiadomość dla zawiedzionych użytecznością testów...

Korzystając z testów opartych o wielką piątkę trudno jest np
odpowiedziec na pytanie:

Dlaczego sprzedawca nie sprzedaje?

żeby na nie odpowiedzieć to trzeba przeprowadzić badanie
odnośnie taktyk sprzedaży jakie stosuje i uwzględnić jego
wiedzę, produkt, kontekst sytuacyjny organizacji i jej startegię.

Jak to zrobić?

Korzystając z metodologii testowania, która trafia w samo sedno:

http://www.iakg.pl/images/wielowymiarowa_bateria_testo...

Dla zainteresowanych samym testowaniem sprzedaży polecam:

http://www.iakg.pl/dna-dzialu-sprzedazy

Z artykułów zwiększanie efektywności sprzedaży dowiesz się
jaką rolą odgrywa diagnoza,
rekrutacja, szkolenia jak i indywidualnie zaprojektowane testy
psychometryczne:

cz. 1
http://www.iakg.pl/blog/177-sposoby-podnoszenia-efekty...

cz.2
http://www.iakg.pl/blog/178-sposoby-podnoszenia-efekty...

cz.3
http://www.iakg.pl/blog/179-sposoby-podnoszenia-efekty...

A jakie wy macie doświadczenia w stosowaniu testów opartych o
wielką piątkę, które dają bardzo kolorowe obrazki i
rekomendacje rodem z horoskopu?

Ciekaw jestem opinii...
Krzysztof Ś.

Krzysztof Ś. Testy psychologiczne

Temat: Dobra wiadomość dla zawiedzionych użytecznością testów...

Test jest tylko narzędziem. Jego wartość to określone parametry psychometryczne, ale też człowiek, który dokonuje interpretacji i daje informację zwrotną. Dlatego dla mnie sens diagnozy to nie wyłącznie kolorowy raport, ale przede wszystkim spotkanie z klientem. To daje szansę na uwzględnienie osobistego kontekstu osoby, który może się ukryć za ilościowym ujęciem testu.



Wyślij zaproszenie do