Temat: nagrywanie rozmów

Dzień Dobry!

Reprezentuję - producenta cyfrowych rejestratorów rozmów telefonicznych.

Rejestratory naszej produkcji mogą stanowić uzupełnienie kompleksowej oferty dla Państwa i Państwa klientów , gdzie rejestracja rozmów telefonicznych stanowi jedno z głównych zadań polityki bezpieczeństwa instytucji.

Nasze rejestratory, znalazły zastosowanie w służbach dyspozytorskich i dochodzeniowych, cieszą się również dużym uznaniem firm prowadzących szeroko pojęte działania z zakresu telemarketingu i serwisu telefonicznego.
Są polecane jako rozwiązania do rejestracji rozmów w ramach "zleceń prokuratorskich".
W projektach telemarketingowych systemy rejestracji rozmów pozwalają monitorować i kontrolować przebieg rozmów prowadzonych z klientami (wsparcie dla Infolinii). W konsekwencji mogą wpływać na udoskonalenie procedury i umiejętności osób udzielających informacji (nagrane rozmowy stanowią materiał wykorzystywany do celów szkoleniowych, coachingu).
Dzięki nagranym rozmowom klient ma możliwość weryfikacji zagadnień, z jakimi zwracają się dzwoniący na infolinię, oraz weryfikację jakości pracy telemarketerów.
Systemy nagrywania rozmów pozwalają zbudować obszerną i wiarygodną dokumentację z przeprowadzonych zadań dla zleceniodawców. Zarejestrowana treść rozmowy z pełną informacją (data, godzina, numer wybierany i numer wybierającego, treść rozmowy a także informacje dodatkowe wpisane przez agenta) mogą stanowić materiał przypomnieniowy i dowodowy w prowadzonych sprawach.
Mogą stanowić materiał weryfikujący zasadność reklamacji a przede wszystkim mogą służyć jako narzędzie edukacyjne i kontrolne dla początkujących pracowników.

Zapytania proszę kierować na priv.

pozdrawiam

Agnieszka JaniszewskaAgnieszka J. edytował(a) ten post dnia 09.09.09 o godzinie 11:26