Magdalena Kurda

Magdalena Kurda specjalista ds. PR

Temat: Spadek kosztów inwestycji we własny biznes

Brand New Products, sieć outletów z odzieżą markową obniżyła koszty inwestycji w placówkę franczyzową.
Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą mogą za 100 zł wyposażyć sklep w pełny zestaw mebli o wartości od 10 do 30 tys. zł. Dzięki temu koszt inwestycji w placówkę franczyzową spadł o ok. 33 proc.

Brand New Products, użycza mebli przez cały okres współpracy z franczyzobiorcą. Przedsiębiorcy przystępujący do sieci płacą tylko za zatowarowanie sklepu i licencję. Dzięki temu franczyzobiorcy oszczędzają od 10 do 30 tys. zł. Obecnie koszt całej inwestycji w sklep Brand New Products zaczyna się od 27 tys. zł, zamiast 39 tys. zł. przed promocją.
Obecnie w całym kraju funkcjonuje ok. 40 sklepów BNP. Stawia to sieć na pierwszym miejscu pod względem liczby posiadanych placówek franczyzowych w branży outletów z odzieżą markową. Sklepy BNP otwierane są w miastach powyżej 5 tys. mieszkańców. Ich powierzchnia wynosi od 20 do 180 m.kw. Sieć rozwija się również w Czechach, gdzie ma 8 sklepów i na Litwie, gdzie są 2 sklepy.
Wśród marek, które oferują placówki BNP znajdują się m.in.: Dolce & Gabbana, Versace, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lee Cooper, Lee, Mexx, Adidas, Wrangler, Gin Tonic, Tom Tailor, Fila, Lee Cooper, Mustang, Puma, Lotto, Selected, Playboy, Nike i Reebok.