Agnieszka Olszewska

Agnieszka Olszewska Dyrektor, Prywatna
firma

Temat: Obserwuj Cała Polska - Innowacyjny / sprawdzony pomysł...

Świadczymy usługi z zakresu back office dla podmiotów gospodarczych od 2012 roku. Są to usługi związane z pomocą w prowadzeniu działań administracyjnych w podmiotach gospodarczych. Zrealizowaliśmy już zlecenia dla ponad 1000 kontrahentów, w tym takich podmiotów jak: Auchan Polska, Leroy-Merlin Polska, Media Markt, LOTOS, Piotr i Paweł czy Dino. Wśród naszych klientów są Spółki Skarbu Państwa, KURS, Izba Skarbowa, Urzędy Miast i Gmin oraz placówki administracyjne, oświatowe i służby zdrowia (szpitale, poradnie) i banki. Z uwagi na zdobyte doświadczenie, a także rosnące zapotrzebowanie na nasze usługi chcemy rozszerzyć działalność na dodatkowe miasta wojewódzkie bądź ościenne. W związku z tym poszukujemy Partnerów biznesowych, zainteresowanych pracą na własny rachunek

W związku z częstymi pytaniami o branże. Niestety na ten moment nie możemy udzielić tej informacji. Firm takich jaka nasza, na terenie naszego kraju jest około 100, z tego, firm kompleksowych, świadczących wysokojakościowe usługi (do których my się zaliczamy) tylko 50, a o zasięgu ogólnopolskim 3-4 podmioty.

Oferta skierowana jest wyłącznie do osób posiadających doświadczenie w zarządzaniu min. 5-osobowym zespołem. Mile widziane jest doświadczenie w obsłudze klienta (na poziomie B2B), a także w prowadzeniu działalności gospodarczej, znajomość zagadnień związanych z prawem pracy i podstaw księgowości. Kluczowym wymogiem jest również chęć prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek. Z uwagi na fakt, że cała procedura może potrwać nawet 7 miesięcy, preferujemy osoby aktualnie pracujące.

Jako Franczyzodawca oferujemy atrakcyjne warunki współpracy:
- możliwość prowadzenia działalności pod sprawdzoną i wiarygodną marką,
- scentralizowany system promocyjny i księgowy
- jednolitą identyfikację wizualną i promocyjną całej sieci,
- sprawdzone metody zarządzania podmiotem, standardy obsługi klienta, dostęp do procedur
- możliwość korzystania ze szkoleń i doradztwa (w tym szkolenia stanowiskowe, wsparcie prawne),
- ujednoliconą organizację zasad sprzedaży i obsługi klienta,
- wsparcie merytoryczne na każdym etapie
- wsparcie w zakresie rekrutacji pracowników i zarządzania zasobami ludzkimi,
- wyłączność na danym terenie i dostęp do baz klientów,
- wsparcie w zakresie pozyskania środków na rozpoczęcie działalności – nawet do 250 - 400 tys zł na podmiot, a także na zatrudnienie pracowników (na chwilę obecną na 3 złożone wnioski otrzymaliśmy 3 dotacje)
- dostęp do newsletter ’a,
- i inne gotowe rozwiązania, sprawdzone i oparte na doświadczeniu Franczyzodawcy.

Najważniejsze

!!! Brak własnego wkładu finansowego !!!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres grzegorz.sztosowski@gmail.com
w tytule prosimy podać województwo/miasto (np.: mazowieckie / warszawa )

Więcej szczegółów podamy dopiero po podpisaniu klauzuli o zachowaniu poufności.