Małgorzata W.

Małgorzata W. Trener Biznesu,
Coach, Mediator,
Doradca, Manager,
Terape...

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

Bardzo chcę, aby szkolenie było praktyczne i użyteczne dla uczestników. Sama mam doświadczenie w branży, ale chciałabym opracować stosowny materiał nie tylko na podstawie swoich doświadczeń i opinii. Potrzebuję informacji nt:
- lista "grzechów głównych" przedstawicieli handlowych obsługujących sieci
- lista najbardziej pożądanych cech przedstawicieli handlowych i osób kontaktujących się z siecią
Dobrze by było gdyby to był punkt widzenia pracowników sieci handlowych.
Będę również wdzięczna za inne informacje osób obsługujących sieci typu:
- co sprawia nam największy problem we współpracy z sieciami
- jak udało nam się pokonać trudności (takie z życia wzięte :))
Z góry dziękuję za pomoc :)
Zbyszek Ziemka

Zbyszek Ziemka Handel Detaliczny,
Produkcja,
Nowoczesne
wzornictwo, Pol...

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

grzechy glowne:

-obiecanki cacanki
-nieznajomosc detali oferowanego produktu
-opieszalosc w korespondencji
-niezrozumienie podstaw marketingu (produkt potrzebuje dobre zdjecie do promocji i dobry opis)
-gadulstwo nie na temat
-brak planu B w przypadku trudniejszych negocjacji
-brak samodzielnosci - ubezwlasnowolnienie przez wlascicieli/dyrektorów - ale to juz nie ich wina tylko troche specyfiki polskiego stylu zarzadzania, a wlasciwie mikrozarzadzania
Małgorzata W.

Małgorzata W. Trener Biznesu,
Coach, Mediator,
Doradca, Manager,
Terape...

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

z tym ubezwłasnowolnieniem to największy problem :) choć czasami jedna z technik manipulacji w negocjacjach ;)

konto usunięte

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

Małgorzata Sitko:
Bardzo chcę, aby szkolenie było praktyczne i użyteczne dla uczestników. Sama mam doświadczenie w branży, ale chciałabym opracować stosowny materiał nie tylko na podstawie swoich doświadczeń i opinii. Potrzebuję informacji nt:
- lista "grzechów głównych" przedstawicieli handlowych obsługujących sieci
- lista najbardziej pożądanych cech przedstawicieli handlowych i osób kontaktujących się z siecią
Dobrze by było gdyby to był punkt widzenia pracowników sieci handlowych.
Będę również wdzięczna za inne informacje osób obsługujących sieci typu:
- co sprawia nam największy problem we współpracy z sieciami
- jak udało nam się pokonać trudności (takie z życia wzięte :))
Z góry dziękuję za pomoc :)

Tak ogolnie jak moge cos na ten temat powiedziec:
Ze strony Managerow i przedstawicieli handlowych majacych bezp. wplyw na obsluge z poziomu hali.
- Brak wykonania serwisu Merch., brak dostepnosci, niedbalosc o polki etc
- nieznajomosc zasad systemow zarzadzajacych zapasami - chodzi tutaj o budowanie tempa dziennej sprzedazy
- mala kontaktowosc i niezaplanowanie termonow kolejnych wizyt
- brak notatek z rozmow z kierownikami hal, brak kartotek klienta
- niektorzy przedstawiciele zapominaa swojej pracy - mysla jedynie o rewii mody, fajniejsze auto czy krawat etc
- No i najwazniesze - niejednokrotnie zdaza sie, ze przedstawiciele maja szefa z ilorazem inteligencji na poziomie mebli biurowych.

Porzadane cechy:
- umiejetnosc rozmawiania nie tylko o sprzedazy - przede wszystkim - bycie soba. W halach ludzie pracuja ciezko niejednkrotnie w systemach zmianowych, nie zawsze maja chec wysluchiwania przedstawicieli madrali mowiacych cos tylko dlatego, ze sami lubia sie sluchac.
Małgorzata W.

Małgorzata W. Trener Biznesu,
Coach, Mediator,
Doradca, Manager,
Terape...

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

Bardzo dziękuję :) I to jest właśnie konkret, na którym mi zależy. Bo teorie każdy zna :) Dziękuję bardzo
Piotr K.

Piotr K. Programy
lojalnościowe

Temat: potrzebuję Waszych opinii. Pracuję nad szkoleniem z...

"Porzadane cechy:
- umiejetnosc rozmawiania nie tylko o sprzedazy - przede wszystkim - bycie soba. W halach ludzie pracuja ciezko niejednkrotnie w systemach zmianowych, nie zawsze maja chec wysluchiwania przedstawicieli madrali mowiacych cos tylko dlatego, ze sami lubia sie sluchac."

Słuszna uwaga ;-)Piotr K. edytował(a) ten post dnia 30.10.08 o godzinie 17:18

Następna dyskusja:

Skuteczne szkolenia z zakre...




Wyślij zaproszenie do