Lilla C.

Lilla C. www.comex.net.pl

Temat: etykiety samoprzylepne

OFERTA PPU COMEX WROCŁAW:
druk: offset, flexo, cyfrowy, sito, embossing, pregowanie, hot- i cold-stamping, numeracja, zdrapki; współpraca z klientami finalnymi, jak również AGENCJAMI REKLAMOWYMI, field marketing (sektor BTL), PRODUKCJA etykiet promocyjnych: booklet (z numeracją i zdrapką), peel&read (z numeracją i zdrapką), sandwich, kupon, które są/były widoczne m.in. na takich produktach jak:
AXE, REXONA, METAXA, PANTENE PRO-V, BLEND-A-MED, DAVIDOFF, ABSOLUT, MILKO, TIMOTEI, SUNSILK, TEFAL, POST-IT, SCOTCH, HELLMANN'S, NESTLE, ŁOWICZ, PEDIGREE,
- również MEMOSTICK lub booklet na MemoStick'u - m.in. na GAZECIE WYBORCZEJ - innowacyjny pomysł reklamy niestandardowej (prezentacja AGORY w PRESS 07/07 jako przykład "niestandardowej formy reklamy")- etykiety papierowe, foliowe, no label look (ultra clear), luminescencyjne, zapachowe, RFID; laminaty, czyli opakowania miękkie (tzw. "saszetki" np. na krem)
- druk etykiet dla branży: spożywczej, kosmetycznej, chemicznej,
farmaceutycznej, alkoholowej ...
http://comex.net.pl; l.chodyko@comex.net.pl