Tomasz Szmyt

Tomasz Szmyt Key Account Manager
FMCG / Trener
Biznesu

Temat: Rola Key Account Managera w zarządzaniu klientem kluczowym

Zapraszam do zapoznania się z ofertą i udziału w szkoleniu, które będzie prowadzone przeze mnie

Rola Key Account Managera w zarządzaniu kluczowym klientem detalicznym

Termin:9-11 sierpnia 2010

Szkolenie przeznaczone jest dla osób które na co dzień pracują z kupcami z sieci handlowych zarówno polskich jak i międzynarodowych oraz dla wszystkich którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania biznesu z klientem, opartego na wzajemnym szacunku, relacjach oraz zrównoważonym rozwoju wskaźników biznesu obu stron stołu negocjacyjnego. Szkolenie może też być elementem przygotowań osoby aspirującej w przyszłości do roli Account Managera lub Key Account Managera lub pełniącej taką funkcję obecnie.

Czas trwania szkolenia: 3 dni (24 godziny)
Miejsce szkolenia: Chorzów
Termin:
9-11 sierpnia
Inwestycja to mniej niż 490 zł za dzień szkoleniowy
( 1450 zł za osobę za całe szkolenie)



I. Cele:

Po zakończeniu tego szkolenia słuchacz będzie potrafił:
samodzielnie przygotować Joint Biznes Plan (Plan rocznej pracy z klientem oparty na wzajemnym, szacunku, relacjach, bez konieczności poprawiania warunków handlowych),
samodzielnie ocenić profitowość biznesu z klientem – stworzyć i przeanalizować rachunek P&L (Profit and Lost),
samodzielnie obliczyć efektywność promocji,
samodzielnie przygotować się do spotkania negocjacyjnego z klientem,
zaplanować rozwój biznesu z klientem.

Na szkoleniu słuchacz pozna:
sposoby ograniczenia negocjacji warunków handlowych na rzecz budowania wspólnego planu zarządzania sprzedażą,
elementy wpływające na strategię klienta,
elementy wpływające na własną strategię (zasoby i podstawy analizy SWOT),
obecną sytuację na rynku detalicznym w Polsce oraz przewidywane zmiany na tym rynku ,
kluczowe definicje w category managmencie.,
model zarządzania klientem,
współczesne oczekiwania stawiane przez rynek Key Account Managerom .

Na szkoleniu każdy słuchacz:
przygotuje i zaprezentuje Joint Biznes Plan dla konkretnego klienta ( możliwość pracy na własnym przypadku – konieczność przyniesienia własnych danych – lub w przeciwnym przypadku case study – fikcyjnego przypadku przygotowanego przez trenera ),
otrzyma informację zwrotną od innych uczestników oraz od trenera praktyka który zajmował się przygotowywaniem JBP dla kluczowych klientów międzynarodowych i kluczowych klientów polskich na temat przygotowanego JBP,
będzie miał możliwość skonsultowania swoich wątpliwości podczas indywidualnych rozmów z zakresu tematyki JBP jak i analizy promocyjnej,
po zaliczeniu ćwiczeń praktycznych otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia i nabycia stosownych umiejętności.

II. Program szkolenia:

Dzień I
Moduł I. Warsztat - Współczesny Account Manager - rola, kompetencje oraz trendy rynkowe na rynku sieci detalicznych:
współczesne trendy w rozwoju detalicznym w Polsce – wykład interaktywny,
Account Manager, Key Account Manager – jakie powinien obecnie spełniać funkcje w organizacji i jakie powinny być jego zadania – burza mózgów,
cele jakościowe i ilościowe Account Managera i Key Account Managera,
oczekiwania klientów wobec dostawców oraz oczekiwania dostawców wobec klientów - wykład interaktywny oraz ćwiczenie.

Moduł II. Warsztat umiejętności definiowania otoczenia rynkowego dostawcy i klienta:
definiowanie celów w oparciu o posiadane zasoby – ćwiczenia oraz wykład Interaktywny,
analiza SWOT Podstawy,
Category Managment – podstawowe pojęcia,
ustalenia własnej strategii z uwzględnieniem celów strategicznych klienta – ćwiczenia oraz wykład interaktywny.

Dzień II
Moduł III. Warsztat mierzenia efektywności promocyjnej:
analiza promocyjna - wykład interaktywny,
analiza promocyjna - case study.

Moduł IV. Warsztat poprawianie wskaźników P&L w handlu z klientami kluczowymi:
energizer – ćwiczenie pobudzające,
P&L – definicje, cechy, możliwości wpływania na wynik – wykład interaktywny ćwiczenie.

Moduł V. Warsztat przygotowanie do negocjacji kontraktu.
Rola przygotowania do negocjacji kontraktu –wykład interaktywny
Przygotowanie - cele miękkie - ćwiczenie
Przygotowanie - cele twarde - ćwiczenie
Rola przygotowania do negocjacji kontraktu - ćwiczenia.

Dzień III
Moduł VI. Joint Business Plan – teoria:
cel i definicje JBP,
skład JBP,
omówienie przykładowego JBP.

Moduł VII. JBP - ćwiczenia praktyczne:
tworzenie JBP w formie prezentacji Power Point na komputer uczestników - ćwiczenia praktyczne,
przeprowadzenie prezentacji JBP - prezentacja i informacja zwrotna bezpośrednio po prezentacji - trening,
podsumowanie pierwszej części – ewentualne poprawki przed prezentacjami grupy drugiej,
przeprowadzenie prezentacji JBP przed grupą – prezentacja i informacja zwrotna - trening.

III. Forma szkolenia.

Blisko 80% szkolenia to warsztat, scenki, gry strategiczne oraz ćwiczenia oparte na studium przypadku. Szkolenie będzie WARSZTATEM kształtującym PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI.
Na szkoleniach wykorzystamy następujące metody treningowe:
Burza mózgów,
Dyskusja,
Gra symulacyjna,
Studium przypadków,
Odgrywanie ról,
Interaktywna prezentacja,
Kula śnieżna,
Akwarium,
Scenki,
Ćwiczenia indywidualne i grupowe.

IV. Materiały szkoleniowe.

Każdy uczestnik powinien mieć laptopa z programem Power Point, resztę materiałów i zasobów dostarcza trener.

V. Organizacja szkolenia



Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, przeprowadzenie szkolenia, certyfikaty ukończenia szkolenia, płyty CD, przerwy kawowe, lunch.

więcej szczegółów i kontakt:

http://laurenpeso.pl
t.szmyt@laurenpeso.pl

Serdecznie zapraszam

Tomasz Szmyt