Piotr Kalinowski

Piotr Kalinowski Młodszy Programista

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Dzień dobry,
Zastanawiam się, czy w jakiś sposób mogę w enovie365 dla konkretnego dokumentu w tym wypadku faktury sprzedaży, podpiąć WZ aby się drukowały na raz dwa dokumenty? Potrzeba do tego jakiegoś rozwiązania, czy może są takie ustawienia już w samej enovie365?

Pozdrawiam.
Sławomir H.

Sławomir H. informatyk

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Jest rozwiązanie - wydruki łączone.

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

wydruki łączone jak można skonfigurować w XtraReports?

ODP bezpośrednio od sonety:

Dzień dobry,

jako producent oprogramowania nie świadczymy supportu dla Użytkownika końcowego. Nie mamy wiedzy na temat Państwa obecnej konfiguracji i próby ingerencji mogą nie być zgodne z logiką wdrożenia. Rozwiązanie przedstawione w artykule może nie być dostępne w prosty sposób dla wszystkich Użytkowników (przykładowo ze względu na dostępność różnych typów wydruków) i wymaga najpewniej dodatkowej pracy.

Jak widać temat jest złożony, bardzo proszę o kontakt ze swoim partnerem wdrożeniowym, który ma najlepszą wiedze na temat możliwości u Państwa.

krótko mówiąc korporacyjne pierdo***, opiekun rozłożył ręce, soneta nie ma pojęcia o swoim produkcie. Nie trawie comarchu ale support Optimy maja o wiele lepszy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.08.22 o godzinie 15:20

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Po roku czasu? :)
Mariusz Głowacki

Mariusz Głowacki Prezes Zarządu w
cdnet sp. z o.o.

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Soneta nie prowadzi wsparcia dla użytkowników, zwłaszcza w tematach technicznych/programistycznych. To żadna tajemnica i zadne zaskoczenie. Wsparciem użytkownika zajmuje się jego partner enova.
M.in. właśwnie dlatego aby użytkonik nie czekał na odpowiedź producenta przez wiele dni czy tygodni.

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Mariusz G.:
Soneta nie prowadzi wsparcia dla użytkowników, zwłaszcza w tematach technicznych/programistycznych. To żadna tajemnica i zadne zaskoczenie. Wsparciem użytkownika zajmuje się jego partner enova.
M.in. właśwnie dlatego aby użytkonik nie czekał na odpowiedź producenta przez wiele dni czy tygodni.

Tylko w Krakowie nie miałem jeszcze styczności z partnerem który miałby jakiekolwiek pojęcie o enovie więcej niż dokumentacja udostępniona publicznie a miałem styczność z 3 firmami. Nie wiem jakim cudem firmy stają się partnerem w enovie, ale najwidoczniej ten proces się nie sprawdza.

Jeśli zgłaszam ewidentny błąd enovy do partnera a ten liczy sobie $ za zgłoszenie błędu do sonety to sorry ale to jest ewidentne skur***swo i wyzysk na klientach. Już nie mówię o prostych tematach, gdzie partner nie ma pojęcia i piszę do sonety za co liczy sobie $ za każdego wysłanego maila.

Druga sprawa Podpięcie WZ do FV to nie temat techniczny/programistyczny tylko konfiguracyjny https://dok.enova365.pl/FAQ/17839 wszystko jest ładnie opisane ale nie w sprawie nowych wydruków XtraReports
Mariusz Głowacki

Mariusz Głowacki Prezes Zarządu w
cdnet sp. z o.o.

Temat: Jak podpiąć WZ do FV wydruk?

Michał F.:
Mariusz G.:
Soneta nie prowadzi wsparcia dla użytkowników, zwłaszcza w tematach technicznych/programistycznych. To żadna tajemnica i zadne zaskoczenie. Wsparciem użytkownika zajmuje się jego partner enova.
M.in. właśwnie dlatego aby użytkonik nie czekał na odpowiedź producenta przez wiele dni czy tygodni.

Tylko w Krakowie nie miałem jeszcze styczności z partnerem który miałby jakiekolwiek pojęcie o enovie więcej niż dokumentacja udostępniona publicznie a miałem styczność z 3 firmami. Nie wiem jakim cudem firmy stają się partnerem w enovie, ale najwidoczniej ten proces się nie sprawdza.

Jeśli zgłaszam ewidentny błąd enovy do partnera a ten liczy sobie $ za zgłoszenie błędu do sonety to sorry ale to jest ewidentne skur***swo i wyzysk na klientach. Już nie mówię o prostych tematach, gdzie partner nie ma pojęcia i piszę do sonety za co liczy sobie $ za każdego wysłanego maila.

Druga sprawa Podpięcie WZ do FV to nie temat techniczny/programistyczny tylko konfiguracyjny https://dok.enova365.pl/FAQ/17839 wszystko jest ładnie opisane ale nie w sprawie nowych wydruków XtraReports

Skoro nie jest to jednak "ładnie" opisane to wykracza to poza prosta konfigurację i jednak jest to problem techniczny. To że coś jest łątwe w aspx nie oznacza że jest tak samo w repx.
Proces obsługi klienta oraz sposób rozliczania z klientem to indywidualna sprawa partnera. Proszę nie mylić sprzedawcy enova (brak wsparcia poza dokumnetacją) z partnerem enova (pełne wsparcie techniczne i programistyczne). Wśród zanych mi partnerów w Krakowie i nie tylko, nie spotkałem się z tym aby w przypadku wykrytego błędu w enova wiązało się to z kosztami dla klienta.
Proszę poszukać do współpracy partnera a nie sprzedawcy. Proszę się kierować doświadczeniem i kompetencjami pratnera a nie kosztami obsługi. Te różnice w stawkach nie biorą się z niczego. Firma zajmująca się enova od 2 lat i to dorywczo nie rozwiąże problemu, którego rozwiązania nie ma w dokumentacji.
To jest problem i to duży i to wcale nie tylko dla klienta. Prawdziwy partner też ponosi konsekwencje takiego modelu obsługi klienta.



Wyślij zaproszenie do