Adam R.

Adam R. Manager ds.
Infrastruktury i
Narzędzi

Temat: Markowy eksport

Witam,

Chciałbym poruszyć na niniejszym forum następujący temat dyskusji:

"Kraj pochodzenia - Polska." Czy taka informacja pomaga, czy przeszkadza polskim eksporterom? Czy lepiej etykietkę "made in Poland" eksponować, czy ukrywać? Z jakich branży możemy za granicą być dumni? W jakich branżach nie mamy szans? Jaki jest stan polskich marek eksportowych?

zapraszam do dyskusji

Adam Rewako

konto usunięte

Temat: Markowy eksport

To ciekawe, ale dla średniej półki cenowej, Made In Poland jest synonimem jakości. Zwłaszcza w Rosji, Ukrainie..
Dla wyższej półki, niestety, istnieje zakorzeniony u odbiorców stereotyp italo-franko-anglokwalitatyzmu i trudno sprzedać pod polską marką towar drogi. Spotykałem się z praktyką handlu eksluzywną odzieża i obuwiem polskiego pochodzenia pod włoskimi i francuskimi etykietkami. Nie wiem, jak to się miało do praw autorskich desygnatów tych etykiet, ale była to jedyna droga, by np w Moskwie otworzyć towarowi drogę sprzedaży

Następna dyskusja:

Eksport do Niemiec




Wyślij zaproszenie do