konto usunięte

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

Witam

Nie do końca wiem czy temat ten zawiera się w CRMach, ale szukam programu, który pomoże zarządzać e-mail'ami w firmie.
Maile są czytane przez kilku pracowników na raz - wszystkie przychodzą na jedno konto (np. firma@.....). Chciałbym aby każdy z pracowników miał wgląd do tego, czy któryś z jego kolegów odpowiedział na danego maia, czy też ten e-mail leży w skrzynce nie obsługiwany. Chciałbym także aby można e-maile przyporządkowywać pracownikom, tak aby każdy wiedział czym ma się zająć.

Szukałem add-on'ów do thunderbirda, outlooka, ale nic co mogło by dostarczyć mi taką funkcjonalność chyba nie istnieje :)
Stąd poszukiwania skierowałem w stronę CRM-ów.

Jeśli znacie oprogramowanie, które dostarcza taką funkcjonalność będę wdzięczny za jego wskazanie.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

Jeżeli interesuje Cię rozwiązanie "partyzanckie" ale nie takie znowu złe to proponuję:
- obsługa dowolnej poczty z interfejsem WWW
- zakładasz dedykowane konto do kontaktów z klientem
- każdy pracownik zna login i hasło
- każdy pracownik ma założony dla siebie podkatalog
- każdy pracownik ma swój numer/kod, odpisując pierwszy raz umieszcza go w temacie listu np. [kod] treść tematu
- dla każdego pracownika budujesz regułę (zakładam, że taki prosty mechanizm ma ten system poczty z interfejsem WWW), która sortuje listy na podkatalogi pracowników wg. kodu pracownika, reguła taka może także przyporządkować konkretnego klienta do konkretnego pracownika
- każdy nowy list z katalogu głównego poczty przychodzącej pracownik kopiuje "do siebie" i dalej pracuje z tym co wpada do jego katalogu
- możliwe jest zawsze przeszukiwanie całej zawartości skrzynki więc panujemy nad sytuacją

System prosty, wymaga jednak zaufania do pracowników, nadzór nad cała grupą można sprawować robiąc backup na innym koncie (kopia każdego listu na inne konto pocztowe).

jak nie to faktycznie jakiś sensowny CRM lub program obsługi bugów dla helpdesku (mantis, bugzilla, inne)
Łukasz Kamionka

Łukasz Kamionka Premium CRM Owner /
Pivotal Polska - BDM

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

Witaj,
temat zawiera się w CRM-ach - daleko nie szukając moja firma robiła projekty w contact center, gdzie obok obsługi telefonicznej była też obsługa skrzynek zbiorczych mailowych. Ale jesli Twoje plany na nabjlizszy okres to tylko ten element to rzeczywiscie warto pomyslec o "partyzanckim" rozwiazaniu proponowanym przez Jarka

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

Witaj Kamil,
nasz system (Funnela) realizuje funkcjonalność o której piszesz :)

Duży nacisk położyliśmy na pracę grupową i współdzielenie informacji. Aby zrealizować Twoje zadanie, wystarczy udostępnić katalog zawierający pocztę odebraną z konta firma@.. dla wybranych pracowników.

Od tego momentu wszystkie osoby, które współdzielą tę pocztę mają m.in. wgląd w status wiadomości, widzą kto co odpisał (zgodnie z nadanymi prawami), mogą dodawać notatki do poczty, tworzyć powiązane zadania czy wydarzenia.

Proponuję spojrzeć na możliwości Funneli:
http://funnela.pl/mozliwosci

Oraz przejrzeć konkretne wdrożenia oraz opinie naszych Klientów:
http://funnela.pl/wdrozenia

W razie pytań - jestem do dyspozycji.
Andrzej Sobczyk

Andrzej Sobczyk Przedsiębiorca
(Grupa Rafael),
mówca (Akademia
Właściwy T...

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

Witam!

A czy ten system ma możliwość ticketowania wiadomości?
Chodzi o pomoc w pracy biura obsługi klienta.

Pozdrawiam,

Andrzej Sobczyk

http://gloria24.pl
http://EcoOne-Krakow.pl

Temat: Szukam czegoś do obsługi poczty w firmie (kilku...

..:
Witam

Nie do końca wiem czy temat ten zawiera się w CRMach, ale szukam programu, który pomoże zarządzać e-mail'ami w firmie.
Maile są czytane przez kilku pracowników na raz - wszystkie przychodzą na jedno konto (np. firma@.....). Chciałbym aby każdy z pracowników miał wgląd do tego, czy któryś z jego kolegów odpowiedział na danego maia, czy też ten e-mail leży w skrzynce nie obsługiwany. Chciałbym także aby można e-maile przyporządkowywać pracownikom, tak aby każdy wiedział czym ma się zająć.

Szukałem add-on'ów do thunderbirda, outlooka, ale nic co mogło by dostarczyć mi taką funkcjonalność chyba nie istnieje :)
Stąd poszukiwania skierowałem w stronę CRM-ów.

Jeśli znacie oprogramowanie, które dostarcza taką funkcjonalność będę wdzięczny za jego wskazanie.

A może coś w stylu OTRS ?



Wyślij zaproszenie do