Paweł Wysokiński

Paweł Wysokiński Dyrektor Operacyjny
- IT, E-commerce,
New Business

Temat: V EDYCJA PROJEKTU - SIŁA TELEMARKETINGU ! ! !

Zapraszam do udziału najbardziej prestiżowym wydarzeniu dla branży Call i Contact Center w Polsce - V edycji konferencji Siła Telemarketingu.

Projekt Siła Telemarketingu obejmuje badanie, raport, konferencję i warsztaty. Realizowany jest przez Nowoczesną Firmę - portal wiedzy dla biznesu przy współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania i portalem Gazeta.pl - partnerami badania.


##################################
Konferencja - 28 września 2009
##################################


Konferencja Siła Telemarketingu 2009 to spotkanie ekspertów branży contact i call center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku telemarketingowym w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach. Wystąpienie inauguracyjne wygłosi dyrektor generalny FEDMA, autor wielu międzynarodowych publikacji z dziedziny marketingu i reklamy - Pan Alastair Tempest z Belgii.

Konferencja Siła telemarketingu jest wyjątkową okazją do:
* poznania najbardziej aktualnych wyników badań telemarketingu,
* zdobycia wiedzy o najnowszych trendach na rynku w Polsce i na świecie,
* poznania sprawdzonych rozwiązań prezentowanych w formie case study,
* poznania narzędzi skutecznego zarządzania pracownikami,
* wymiany doświadczeń z praktykami i ekspertami branży.


Do współpracy merytorycznej przy V edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego FEDMA, Stowarzyszenie Managerów Call Center, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi.

Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi - uroczyste wręczenie certyfikatów Laureatom Programu.


##################################
Warsztaty - 29 września 2009
##################################


Konferencji towarzyszą również całodniowe warsztaty m.in. w w obszarze wskaźników w CC i obsługi klienta, które odbędą się 29 września br w Knowledge Village, Warszawa - Wilanów.

##################################
Badanie i bezpłatny raport Siła Telemarketingu 2009
##################################


Badanie realizowane jest już po raz piąty w ramach projektu Siła telemarketingu. Prowadzone jest w formie ankiety elektronicznej metodą CAWI. Obejmuje ono przedsiębiorstwa wykorzystujące w swoich działaniach telefoniczny kontakt z klientem. Ankieta skierowana jest zarówno do kadry kierowniczej, jak i pracowników działów Contact i Call Center. Równolegle prowadzone jest badanie klientów korzystających z usług telemarketingowych, uwzględniające ich opinie na temat działań telemarketingowych.

Zapraszamy do udziału w badaniu:

* Ankieta skierowana do klientów
http://badania.nf.pl/silatelemarketingu2009_1/

* Ankieta skierowana do pracowników i decydentów Call Centers
http://badania.nf.pl/silatelemarketingu2009_2/


##################################

Partnerami V edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar i Randstad.

Adresatami projektu Siła Telemarketingu są decydenci średniego i wyższego szczebla działów Marketingu, Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży, a także kadra zarządzająca szeroko rozumianych firm call / contact center. Zapraszamy również reprezentantów dostawców usług i rozwiązań dedykowanych dla branży i specjalistów wykorzystujących telemarketing do celów biznesowych.

Zapraszamy do udziału w V edycji Projektu Siła Telemarketingu.

Więcej informacji na stronie projektu: http://silatelemarketingu.nf.pl