Marcin Nowak Handel B2B
Temat: Tmall.com szansą dla polskich firm na zaistnienie na...
Tmall.com szansą dla polskich firm na zaistnienie na rynku chińskim.Tmall.com jest jedną z platform sprzedaży online należącą do Grupy Alibaba. Na Tmall.com swoje produkty prezentuje ponad 100 000 firm z całego świata, poczynając od największych marek międzynarodowych takich jak Adidas, poprzez znane marki chińskie po mniej produkty mniej znanych firm z całego świata.
Prezentacja swoich produktów na Tmall.com to doskonały punkt wyjścia dla firm polskich zainteresowanych ekspansją na największy rynek konsumencki świata.
Więcej: http://www.rynekchinski.pl/sprzedawaj-na-tmallcom.html
http://www.rynekchinski.pl/tmallcom.html
http://marcinnowak.natemat.pl/117279,polskie-produkty-...
http://www.rynekchinski.pl/rynek-chi324ski-blog/costco...Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.10.14 o godzinie 09:28