Marcin Nowak

Marcin Nowak Handel B2B

Temat: Najtańszy transport drobnicowy z Chin do Europy...

Najtańszy transport drobnicowy z Chin do Europy Centralnej - już wkrótce rejestracja online w Aladyns.com. Zapraszamy!

Transport Morski w imporcie i eksporcie stanowi podstawę działalności naszego Partnera. Nasz Partner jest jedną z większych firm w Polsce obsługujących ładunki drobnicowe morskie ( LCL ) oraz ładunki pełno kontenerowe ( FCL ) z dalekiego wschodu do Europy Centralnej.

Nasz Partner współpracuje z wieloma armatorami, opierając się na service kontraktach jak również umowach gwarantujących wysoką jakość usług i terminowość dostaw. Posiada również sieć sprawdzonych partnerów/agentów w najważniejszych portach świata. Oprócz przewozów pełnych kontenerów , wciąż rozwija własne, morskie linie drobnicowe.

Oferuje naszym klientom cotygodniowe wyjścia ich przesyłek drobnicowych z większości portów chińskich do Gdyni, Warszawy, Pragi , Budapesztu i Bratysławy. Konsolidacje morskie przypływają bezpośrednio do Gdyni i Gdańska. Pozwala to znacznie obniżyć koszty, jak również skrócić czas dostawy do importera. Minimalizuje również ryzyko uszkodzenia ładunku w transporcie. System śledzenia przesyłek poprzez nasza stronę internetową gwarantuje klientom praktycznie nieograniczony dostęp do informacji o ich towarze.

Wśród usług świadczonych przez naszego Partnera w zakresie obsługi transportu morskiego można również wymienić:

· organizację transportu ładunków do /z portów polskich i zagranicznych
· organizację przeładunków portowych w kraju i za granicą
· organizacje dostaw „ door - door”
· dodatkowe usługi na rzecz ładunku, takie jak: składowanie, magazynowanie, paletyzowanie
· pełną obsługę celną wraz zabezpieczeniem należności celno podatkowych
· aranżację morskich ubezpieczeń CARGO
· doradztwo spedycyjne
· realizację zleceń niezależnie od warunków dostawy

W celu uzyskania kompleksowych informacji związanych z usługą spedycji morskiej prosimy o kontakt:

aladyns.con@gmail.com

Zapraszamy wkrótce do stałej współpracy:

Chiny Biznes Handel http://Aladyns.com/

Najczęściej zadawane pytania.

Z jakimi armatorami pływamy z Chin ?
YAM MING , CSCL ( CHINA SHIPPING ) , COSCO

Jak często wychodzą te kontenery z portów w Chinach ? Z Szanghaju 2 razy w tygodniu ( Sroda , Piątek ) Z innych portów chińskich w każdy Piątek np. NINGBO, SHENZHEN, XIAMEN, HONG KONG , TIANJIN

Ile trwa dostawa do portu w Gdyni ?
Od momentu wyjścia statku ( tzw. data ON BOARD ) z Chin 33-34 dni do portu w Gdyni. Następnie 3 dni rozformowanie kontenera na magazynie celnym do wydania deklaracji skróconej.

Jak zlecić transport ? Wypełnia się dane załadowcy z kontaktem po tamtej stronie, ilość towaru, jak opakowane, itp. Jest druk do tego. Od tego momentu przesyłamy namiar na agenta wraz z adresem gdzie trzeba dostarczyć towar ( sprzedający ). Klienta już nic wiecej nie interesuje, my robimy resztę, po wyjściu statku dajemy dane odnośnie ETA ( Estimated time of arrival)

Czy możemy odprawić towar i dostarczyć go po odprawie celnej "do drzwi " odbiorcy ? Tak, Możemy zrobić odprawę ostateczna poprzez agencje celna w Gdyni która nas obsługuje i po odprawie dostarczyć towar we wskazane miejsce. Nasza taryfa dystrybucyjna obejmuje cała Polskę a nawet kraje europy centralnej i wschodniej. Możemy również wydać DSK ( deklaracje skrócona ) dowolnej agencji w Gdyni żeby zrobiła odprawę celna jeżeli klient ma jakieś swoje preferencje

Czy możemy odprawić towar w Warszawie zamiast w Gdyni ? Tak, robimy wtedy tranzyt ( T1 MRN ) z Gdyni do naszego magazynu celnego w Warszawie , operacja trwa około 3-4 dni. Możemy również zorganizować tranzyt do dowolnego miejsca w Polsce i Europie Centralnej. Klient otrzymuje wycenę takiej usługi i decyduje sam gdzie chce oclić swój towar .

Gdzie w Gdyni składają się towary naszych klientów ? Kontenery rozformowują się poza portem ( klient nie ma problemu np. z badaniem drewna jako opakowania ) Nie zwalniamy towaru na BCT i GCT tylko we własnych magazynach czasowego składowania. Daje nam to możliwość oferowania dodatkowych dni wolnych od składowego w przypadku długofalowej współpracy. Równocześnie sama procedura zwolnienia towaru z magazynu np. na samochód klienta jest znacznie prostsza niż w porcie.

Czy istnieje możliwość ubezpieczenie towaru ?
Tak, polisa z klauzula " A" ALL RISK kosztuje 3 promile !! od wartości handlowej . Towar ubezpieczamy obligatoryjnie polisą Cargo do każdego zlecenia na bazie FOB

Jakie muszę mieć warunki dostawy żeby towar został wysłany po ustalonych stawkach ?
Oferta jest dla towarów bezpiecznych, inaczej neutralnych ( bez ADR ) kupowanych na bazie FOB

Czy jeżeli towar przyjdzie na warunkach CIF to stawki będą te same ?
Niestety nie, w przypadku dostawy na bazie CIF kupujący pozbawia się gestii frachtu. Koszty THC/LCL w Gdyni ( czyli potocznie koszty portowo-magazynowe ) są dla takich przesyłek znacznie wyższe. Koszty lokalne do przesyłek na bazie CIF ( C&F ) są ustalane z wysyłającym a nie kupującym i nie istnieje niestety możliwość negocjacji stawek.

Czy możemy zrealizować dostawę przez inny port np. Hamburg lub Rotterdam ?
Tak, mamy również linie drobnicowe przez inne porty ( Hamburg, Rotterdam ) Stawki przez zagraniczne porty są jednak wyższe niż te na bezpośrednie serwisy do Gdyni. Wynika to z tego ze koszty lokalne w porcie np. Hamburgu są znacznie wyższe nie te same koszty w Gdyni.

Czy czas tranzytu przez porty np. w Niemczech jest znacznie krótszy ? Czas tranzytu jest krótszy o około 4 -5 dni ale cena wyższa o około 50 %

Na serwisach przez Hamburg i Rotterdam kontenery zbiorcze sa rozładowywane w Niemczech i Holandii a dostawa towaru jest realizowana na samochodach TIR do naszych magazynów w Polsce. Zazwyczaj trwa to około 3-4 dni z Hamburga i 5 z Rotterdamu