Sylwia Anna Dominika W.

Sylwia Anna Dominika W. szkoleniowiec /
make-up artist

Temat: Tablica ogłoszeń

SZUKAM OSÓB AKTYWNYCH I AMBITNYCH DO WSPÓŁPRACY
FIRMA KOSMETYCZNA MARY KAY
OPRÓCZ 40%ZYSKU ZE SPRZEDAŻY
ŚCIEŻKA KARIERY I DODATKOWE PENSJE I PROWIZJE

ELASTYCZNY CZAS PRACY
SZKOLENIA ZAPEWNIONE

LICZĄ SIĘ TYLKO TWOJE CHĘCI;)

KONTAKT
602 221 725
scorpiosylwii@gmail.com

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Spotkanie z cyklu " Droga do kariery trenera w biznesie"

SZKOŁA LIDERÓW I TRENERÓW BIZNESU THREX http://threx.pl zaprasza 2 kwietnia, 17.30-18.30, na ul. WIDOK 8 w Warszawie.

Wiosna czyli czas na zmianę. Jak się do tego przygotować i wybrać najlepszą dla siebie drogę rozwoju!

Zapraszamy do udziału w spotkaniu prowadzonym przez trenerów Szkoły Liderów i Trenerów Biznesu THREX.

Dzięki ciekawej i oryginalnej formule możesz bliżej poznać specyfikę pracy trenera-lidera, przekonać się, jakie umiejętności i wiedza są kluczowe, aby rozpocząć
taką ścieżkę kariery. Jeżeli jesteś gotowy, aby podjąć z nami wyzwanie i zrobić krok milowy do rozpoczęcia pracy trenera-lidera, serdecznie zapraszamy!

UWAGA!!! Dla tych, którzy zdecydują się do 6 kwietnia na udział w naszej wiosennej edycji - specjalny bonus - 3-miesięczny coaching/mentoring z najbardziej doświadczonymi trenerami!

MIEJSCE: tam odbywają się wszystkie zjazdy Szkoły Trenerów i Liderów Biznesu THREX - CCIFP Francuska Izba Przemysłowo Handlowa w Polsce

2 kwietnia godzina 17.30-18.30 ul. WIDOK 8 (7 piętro) WARSZAWA

Zainteresowanych proszę o potwierdzenie uczestnictwa na adres mailowy:

aleksandra.karwowska@threx.pl lub pod numerem telefonu: 606 351 726

Jeśli nie możesz pojawić się w tym terminie, a jesteś zainteresowana/-ny THREXem - zadzwoń na powyższy numer - spotkamy się z Tobą indywidualnie.
Katarzyna Dobosz

Katarzyna Dobosz Fotograf portretowy
/
info@kasiadobosz.com

Temat: Tablica ogłoszeń

Jestem Partnerem Fundacji Cud In Vitro - ty też możesz pomóc - dowiesz się jak czytając mój nowy post:
http://2xfotodzieci.pl/2012/03/fundacja-cud-in-vitro-f...
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

OBSŁUGA FIRMY
W ZAKRESIE BHP , KADR, P.POŻ
INFORMACJE: 509367349, bhp13@interia.pl
Dzięki kompleksowej obsłudze w ramach umowy wypełniam zadania służby bhp . Zapewniam profesjonalne wykonanie powierzonych zadań oraz stałą zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zadań tej usługi zgodny jest z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
( Dz. U. Nr 109,poz 704 z poźn zm.)
W ramach bhp wykonuje między inni :
· Szkolenie wstępne, okresowe bhp
· Prowadzenie kompleksowych kontroli stanu bhp w firmie
· Sporządzanie i opiniowanie instrukcji bhp ogólnych, stanowiskowych
· Opracowanie oceny ryzyka zawodowego
· Opracowanie planu przeprowadzania szkoleń bhp w firmie
· Opracowanie dokumentacji powypadkowej
· Doradztwo w zakresie przepisów bhp
· Udział w komisji bhp
· Prowadzenie wymaganych prawem pracy rejestrów w zakresie bhp
· Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń i regulaminów , dotyczących bhp oraz ustalenie zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bhp
· Opracowanie norm przydziału odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz środków higieny osobistej
· Opracowanie norm środków utrzymania higieny osobistej prania, naprawy, konserwacji odzieży i obuwia roboczego
· Sprawdzanie warunków pracy i stanu bhp oraz przedstawienie zleceniodawcy występujących nieprawidłowości
· Sporządzanie niezbędnych wykazów prac: szczególnie niebezpiecznych , wykonywanych przez co najmniej 2 osoby, wykaz prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej , wykazu prac szczególnie uciążliwych i szkodliwych dla zdrowia kobiet, wykazu prac wzbronionym młodocianym
· Odpowiedzi na nakazy wystąpienia Państwowej Inspekcji Pracy

W ramach spraw kadrowych wykonuje między innymi:
· Sporządzanie list obecności dla pracowników
· Prowadzenie akt osobowych
· Prowadzenie ewidencji czasu pracy
· Zgłoszenie rozpoczęcia działalności do Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej
· Opracowanie przepisów o równym traktowaniu w zatrudnieniu i zakazie dyskryminacji
· Udział w opracowaniu planu urlopowego dla firmy
· Prowadzenie ewidencji urlopów w firmie
· Opracowanie regulaminu pracy
W ramach usługi P/POŻ wykonuje między innymi:
· Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego
· Sporządzenie instrukcji na wypadek pożaru
· Wykonywanie okresowych przeglądów podręcznego sprzętu gaśniczego
· znaki bezpieczeństwa dotyczące ewakuacji
· znaki bezpieczeństwa dotyczące ochrony p.poż

Usługi wykonujemy w ramach:
· umów na czas nieokreślony
· jednorazowych zleceń
· umów zlecenie, umów o pracę, umów o dzieło
Każda oferta sporządzana jest indywidualnie dla poszczególnych klientów po uwzględnieniu takich czynników jak; rodzaj działalności, ilość zatrudnionych osób jak również umiejscowienie przedsiębiorstwa. Dlatego wyznaczony specjalista obsługuje konkretna firmie jest w stałym kontakcie z naszymi klientami.
Maja K.

Maja K. Specjalistka ds.
Marketingu
Internetowego

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam :)
Prowadzę w ramach pracy na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego badanie dotyczące postrzegania innych ludzi.

Będę wdzięczna za poświęcenie ok. 10 minut i wypełnienie tej ankiety:
http://moje-ankiety.pl/respond-21700.htmlMaja Kochanowska edytował(a) ten post dnia 05.04.12 o godzinie 00:56
Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...

Temat: Tablica ogłoszeń

Jesteśmy niemiecką firmą o zasięgu międzynarodowym. W ofercie posiadamy produkty perfumeryjne najwyższej jakości.

Dajemy możliwość nie tylko kupowania taniej ale również możliwość zarabiania osobom, które są przedsiębiorcze, komunikatywne i kreatywne.

Będąc naszym dystrybutorem nie tylko możesz zarabiać na sprzedaży ale także tworząc własne grupy sprzedażowe na zasadach marketingu sieciowego. Możesz osiągać dochody, które będą zależne jedynie od Twojego zaangażowania i chęci.

W naszym planie marketingowym raz osiągnięta pozycja pozostaje na zawsze.
Nawet jak jedna z Twoich odnóg jest na tym samym poziomie co Ty to i tak mimo wszystko otrzymujesz z niej dochód w wysokości 3% extra bonusu.

Rozpoczynając współpracę z nami nic nie tracisz a od razu zyskujesz możliwość zarabiania, dostęp do panelu administracyjnego oraz systemu zamówień.

Rejestracja jest darmowa.

Wystarczy wypełnić formularz na stronie http://maybe-lauretta.pl

Z naszymi zapachami do Twojego sukcesu.
Katarzyna Dobosz

Katarzyna Dobosz Fotograf portretowy
/
info@kasiadobosz.com

Temat: Tablica ogłoszeń

Nowy materiał na blogu:)
Chrzest Szymonka:)
http://2xfotodzieci.pl/2012/04/chrzest-szymona-fotogra...
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń w pierwszym półroczu 2012 roku.

Szkolenia WoMa Solution to specjalistyczne i szczegółowe szkolenia prowadzone według autorskiej formuły.

Podczas szkoleń z zakresu Służb Utrzymania Ruchu Try&Choose będą Państwo mieli okazję przetestować dostępne na rynku oprogramowanie oraz urządzenia diagnostyczne wspomagające pracę Służb UR.

Cykl szkoleń TPM LD Learning by doing to zajęcia bezpośrednio na produkcji, gdzie nauczą się Państwo jak krok po kroku wdrażać poznane narzędzia.

Szkolenie z rozwiązywania problemów to nasza propozycja na Państwa częste zapytania i prośby o taką tematykę szkoleń.
Zapraszamy!

Terminarz

Szkolenia z zakresu Służb Utrzymania Ruchu:

KWIECIEŃ 2012

PROFILAKTYCZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 23-24 kwietnia 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/PUR.html

MAJ 2012

AUTONOMICZNE UTRZYMANIE RUCHU
Ronal - Jelcz-Laskowice - 7-8 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/AUR.html

LEAN MAINTENANCE
KarlKnauer - Pniewy - 21-22 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/LEAN.html

CZERWIEC 2012

REDUKCJA KOSZTÓW PRZEZ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZĘŚCIAMI
ZAMIENNYMI

RugRiello - Toruń - 19 czerwca 2012 r.
1 dzień - 800 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/Redukcja_kosztow.html

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing:

MAJ 2012

MAINTENANCE MANAGEMENT SYSTEM
Barlinek - Barlinek - 14-15 maja 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/MMS.html

CZERWIEC 2012

RELIABILITY CENTERED MAINTENANCE
Barlinek - Barlinek - 11-12 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 zł netto/os.
http://womasolution24.com/RCM.html

Szkolenia dodatkowe w wersji hotelowej:

CZERWIEC 2012

RCFA - Focus Improvement
Hotel Jakub Sobieski - Oława - 25-26 czerwca 2012 r.
2 dni - 1400 złotych netto/os.
http://womasolution24.com/RCFA.html
Warunkiem odbycia się szkolenia jest zebranie grupy minimum 6 osób.

Więcej informacji o naszych szkoleniach na
http://womasolution24.com/Kalendarz_szkolen.html

Zapraszamy do kontaktu!
tel. +48 68 41 41 582 lub biuro@womasolution24.com
Zespół WoMa Solution

Informacje na temat szkoleń można również uzyskać
kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com


Obrazek
Dagna Ś.

Dagna Ś. smartsafe.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

OKAZJA!!!
MERCEDES C KLASA W204 320 CDI 4MATIC w bardzo bogatej wersji!!! Auto z roku 2008, ale wygląda jak z salonu (właściciel kochał go bardziej niż mnie ;). CENA NISKA (mniej niż połowa wartości nowego samochodu!) ponieważ zależy mi na szybkiej sprzedaży!

AUTO Z SILNIKIEM DIESLA 3.0 CDI V6, AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ 7 BIEGOWĄ I NAPĘDEM 4MATIC WYPOSAŻONE M/N W:

- DUŻY EKRAN CIEKLOKRYSTALICZNY

- NAVI GACJA GPS COMMAND Z WBUDYWANYM DYSKIEM TWARDYM WRAZ Z MAPĄ CAŁEJ EUROPY W TYM POLSKI

- KLIMATRONIK - KLIMATYZACJA ELEKTRONICZNA DWUSTREFOWA

- ABS z systemem stabilizacji w czasie hamowania

- System stabilizacji toru jazdy ESP

- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz boczne i kurtynowe w tym kolanowa kierowcy

- Wspomaganie układu kierowniczego (EHSP)

- Alufelgi AMG 17” ( 225/45/17", 245/40/17")

- Czujnik deszczu oraz czujnik zmierzchowy

- Elektrycznie sterowane szyby we wszystkich drzwiach

- Elektrycznie regulowane, składane i podgrzewane lusterka boczne

- Lusterko wewnętrzne i kierowcy światłoczułe

- Reflektory Bi-Xenonowe ze spryskiwaczami

- Doświetlanie zakrętów

- Halogeny przeciwmgielne

- Kierunkowskazy i światła STOP – diodowe

- System INTELIGENT LIGHT

- Pakiet dodatkowy oświetlenie wnętrza (podświetlane klamki, kokpit, )

- Komfortowe otwieranie i zamykanie pojazdu bez kluczyka-pilota

- Uruchamianie silnika bez kluczyka

- System LINGTRONIC

- Schowek klimatyzowany

- Komputer pokładowy

- Informacja o uszkodzonej oponie

- Radio CD + MP3 + DVD + super nagłośnienie HORMAN/KARMAN – PRO LOGIC 7

- Centralny zamek z blokadą

- Fotele przednie sportowe - skóra w kolorze czarnym

elektrycznie sterowane i podgrzewane (z funkcją pamięci – fotel kierowcy, lusterka zewnętrzne, kierownica)

- Elektryczna regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach

- - Wykończenie w ciemnym drewnie

- Podsufitka w kolorze czarnym

- Elektrycznie otwierany dach

- Kierownica skórzana wielofunkcyjna z manetkami do zmiany biegów - sterowanie radiem, komputerem, telefonem, tempomatem, itp.

- Tempomat oraz limit prędkości

- Kanapa tylna rozkładana asymetrycznie 40/60

- System ISOFIX do montażu fotelików dziecięcych

- Podłokietnik z przodu i z tyłu z miejcem na napoje

- Elektryczna żaluzja tylnej szyby

- Koło zapasowe – dojazdowe

- System Parktronic – przód i tył

- Hak holowniczy – składany

- AUTO Z PEŁNA DOKUMENTACJĄ ORAZ Z KOMPLETEM ORYGINALNYCH KLUCZY.

TYLKO 105 000 zł brutto!!!

tel. 698 987 279

Obrazek
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Inwestorzy,

Aquarius Property Investments serdecznie zaprasza do udziału w konferencji on-line, której tematem będzie inwestowanie w nieruchomości przy udziale spółki inwestycyjnej API Inwestor 1 Sp. z o.o.

Konferencja odbędzie się 12.04.2012 o godzinie 20.00

W celu uzyskania szczegółowych informacji osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem paulina@aquarius-investments.eu.

Z poważaniem,
Paulina Kościukiewicz
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkolenie: "Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce"

Znasz to powiedzenie, wypowiadałeś kiedyś coś podobnego? A czy znasz sytuację, gdy miałeś coś zrobić, a tutaj jakby znikąd, nagle pojawiały się sprawy “ważniejsze”, jak sprzątanie na biurku, ważne spotkanie, ważny telefon do klienta, odpowiedź na “najważniejszy” e-mail tego dnia? Jak myślisz da się to zmienić, albo może inaczej, chcesz to zmienić?

To szkolenie uświadomi Ci z jakimi mechanizmami masz do czynienia i da Ci narzędzia do tego aby je wykorzystywać i motywować się jeszcze sprawniej. Poznasz technologie, które pozwolą Ci skutecznie osiągać cele jakie tylko sobie postawisz do zrealizowania.


Obrazek


Czego się nauczysz?

- Poznasz proces kształtowania się świadomości od dzieciństwa aż po dzień dzisiejszy. A wszystko po to aby wyciągnąć na poziom świadomy strategie, które obecnie mają wpływ na Twoją motywację, po to by odzyskać kontrolę nad tym procesem.
- Nauczysz się i przećwiczysz metody pozwalające zwiększyć Twoją skuteczność w motywowaniu się.
- Dowiesz się w jaki sposób Twoja fizjologia wpływa na Twój stan emocjonalny i jak wykorzystać tę wiedzę w motywacji do działania.
- Poznasz mechanizmy jakimi kierujesz się w motywowaniu do działania. Dowiesz się kiedy się motywujesz, a kiedy sabotujesz swoją motywację.
- Dowiesz się w jaki sposób tworzony jest system motywacyjny w Twojej głowie. Nauczysz się pracować by rozwijać pełny ślad komplementarny związany z procesem motywacji by motywowanie stało się dla Ciebie nawykiem.
- Sprawdzisz jakie masz filtry, schematy działania, którymi motywujesz się do działania. Ta wiedza pozwoli Ci dowiedzieć się czym kierujesz się w podejmowaniu decyzji, czym się motywujesz. Mając tę wiedzę pozbędziesz się podejścia, które może ograniczać Twoją motywację.
- Nauczysz się rozróżniać kiedy w Twoim działaniu ma miejsce słomiany zapał, a kiedy Twoja motywacja oparta jest o to co najsilniejsze w procesie motywacji czyli wartości, którymi się kierujesz.

Jeśli są sprawy do których zawsze jesteś zmotywowany, nauczysz się jak przenosić ten stan na inne sprawy, gdzie tej motywacji Ci do tej pory brakowało.

Logistyka:

Kiedy: 21.04.2012, w godzinach 15:00-19:00

Gdzie: Na pewno w Katowicach, dokładną informację z adresem sali szkoleniowej dostaniesz mailem na kilka dni przed szkoleniem abyś mógł sobie spokojnie zaplanować dojazd.

Przyjacielska zrzutka: abyśmy mieli gdzie się spotkać zrobimy przyjacielską zrzutkę na wynajęcie sali na mieście jak i jakąś wodę, paluszki lub marchewki do chrupania w czasie przerw :) 25 zł gdy zapłacisz przelewem, a płatność w dniu szkolenia to 35 zł. Samo szkolenie, wiedza, czas pracy trenerów jest całkowicie za darmo.

Jak zapisać się na szkolenie?

Nic prostszego, napisz maila, przedzwoń, skontaktuj się z Tomkiem. Tomek bardzo chętnie udzieli Ci wszelkich informacji oraz przyjmie Twoje zgłoszenie na szkolenie.

+48 727 984 784
kontakt@mindexplorer.pl
http://mindexplorer.pl/

Temat: Tablica ogłoszeń

Wiosenna promocja podręczników


Obrazek

Szanowni Państwo,

Dystrybuujemy specjalistyczne podręczniki ze standardów zarządzania projektami, programami, ryzykiem, zarówno w jęz. polskim, jak i w jęz. angielskim:

• Portfolio, Programme and Project Offices
• P3O® Biura Portfeli, Programów i Projektów (polskie tłumaczenie)

• Management of Risk: Guidance for Practitioners 2010 Edition
• M_o_R® Zarządzanie ryzykiem: Poradnik dla praktyków (polskie tłumaczenie)

• Managing Successful Programmes 2011 Edition
• MSP® Skuteczne Zarządzanie Programami (polskie tłumaczenie)

Dla osób zainteresowanych przygotowaliśmy 5 % rabatu na dowolny podręcznik z naszej oferty, na podstawie hasła „goldenline”, przy składaniu zamówienia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony:
http://shop.skills.pl/category/ksiazki


Serdecznie pozdrawiamy

Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska)
M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 18.04.12 o godzinie 12:24
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

pilnie poszukujemy trenera, który przeprowadzi szkolenia z zakresu "Archiwizacji dokumentów".

Osoby zainteresowane proszone o pilne przesłanie swojego CV + stawki trenerskiej (za dzień szkoleniowy) na poniższy adres mailowy:
- iza.kapusciak@akn.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-28.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-11.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-21-22.04.2012 r.
-12-13.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:21.04-22.04.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
27.04.2012 r.
14.05.2012 r.
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 19-20.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Temat: Tablica ogłoszeń

Przedsiębiorstwo Geotechniczne „GeoGT” nawiąże współpracę z biurami projektowymi przy wykonywaniu badań z zakresu geologii inżynierskiej, geotechniki, hydrogeologii, a także budownictwa. Jesteśmy nowoczesną i prężnie rozwijającą się firmą, oferującą swoje usługi na terenie całego kraju. Gwarantujemy wysoką jakość naszych opracowań i usług oraz zapewniamy krótkie terminy realizacji.

Osoby zainteresowane zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: http://www.geogt.pl/
lub kontakt pod numerami telefonów:

+48 (22) 240 32 12
+48 669 505 707
+48 791 848 610

Zapraszamy do współpracy!
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów. Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do