Ewa Sawicka

Ewa Sawicka psycholog, trener,
coach VCC, mediator

Temat: KRYZYS - WYZWANIE I SZANSA DLA INSTYTUCJI FINANSOWYCH I...

JAK INSTYTUCJE FINANSOWE ORAZ PARTNERZY BIZNESOWI MOGĄ WYKORZYSTAĆ DEKONIUNKTURĘ GOSPODARCZĄ DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU

Kryzys, który dotknął gospodarkę światową jest odczuwany zarówno przez instytucje finansowe jak i przedsiębiorstwa. Ponieważ sytuacja kryzysowa może negatywnie wpłynąć na sytuację finansową, reputację i zdolność operacyjną, pożądane są szybkie i przemyślane działania w zakresie zarządzania i kształtowania długofalowych relacji pomiędzy instytucjami finansowymi a ich partnerami biznesowymi. Dlatego też kadra kierownicza poszukuje rozwiązania dwóch podstawowych problemów zarządczych: po pierwsze, jak uzyskać przewagę nad konkurentami i zbudować trwałe podstawy sukcesu w czasach dekoniunktury gospodarczej? I po drugie, jak tworzyć i utrzymywać długofalowe relacje z partnerami biznesowymi w sytuacjach kryzysowych? Podczas konferencji postaramy się odpowiedzieć na te pytania. Naukowcy i praktycy z dziedziny bankowości, zarządzania i marketingu zaprezentują swoje poglądy i podzielą się Doświadczeniem, które pomogą Państwu w podejmowaniu strategicznych i taktycznych decyzji prowadzących do uzyskania przewag konkurencyjnych w sytuacjach kryzysowych.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji.

EKSPERCI:
Ewa Maria Opolska
Prof. Dariusz Rosati
Grzegorz Wójtowicz
Zbigniew Dworzecki

DLACZEGO WARTO?

* Podczas konferencji dowiedzą się Państwo między innymi:
* Dlaczego kryzys może być szansą rozwojową dla instytucji finansowych i przedsiębiorstw?
* Jak uzyskać przewagę nad konkurentami i zbudować trwałe podstawy sukcesu w czasach dekoniunktury gospodarczej?
* Jak przebiega odbudowa zaufania w relacjach instytucje finansowe - partnerzy instytucjonalni?
* Co to jest kryzys strategiczny i jak go diagnozować?
* Co to jest kryzys wyników oraz jak z niego wychodzić?
* Co to są kryzysy płynnościowe i jak sobie z nimi radzić?
* Na czym polega zmiana podejścia do realizacji biznesu w usługach finansowych w sytuacji kryzysu?
* Dlaczego w sytuacji kryzysu bardzo istotne jest zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi?
* Jak tworzyć i utrzymywać długofalowe relacje z partnerami biznesowymi w sytuacjach kryzysowych?


DLA KOGO?

* Prezesi i członkowie zarządu
* Dyrektorzy zarządzający
* Dyrektorzy biur PR i komunikacji
* Dyrektorzy i menedżerowie ds. rozwoju
* Dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży
* Dyrektorzy i menedżerowie handlowi
* Dyrektorzy i menedżerowie marketingu
* Dyrektorzy i kierownicy regionalni

wiecej in formacji na http://www.dumel.pl