Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: SZKOLENIA

"Konie uczą Ludzi": Train the Trainer - licencja open by Horses. Jedyne takie szkolenie w Polsce. Zapraszam serdecznie, korzystna zniżka jeszcze do końca czerwca.

Train The Trainer Programu „Konie uczą Ludzi” jest - jako jedyny w Polsce - licencjonowany przez OPEN by HORSES. Nie tylko pokazujemy na czym polega metoda Horse Assisted Education, ale uczymy też z nią pracować, projektować i prowadzić warsztaty samodzielnie. Koncept Konie uczą Ludzi jest chroniony prawem autorskim.

Osoby, które po ukończeniu kursu trenerskiego chcą pozostać w naszym zespole - są pełnoprawnymi trenerami oraz otrzymują bezpłatne szkolenia doskonalące ich umiejętności pracy z grupą w ramach rozwoju zespołu trenerskiego. Wzajemnie się promujemy, wspieramy i uzupełniamy. Nie ma wśród nas "stażystów" i "asystentów" - tworzymy relacje partnerskie.

Dziś ścisły zespół OPEN by HORSES to 13 osób pracujących w różnych miejscach Polski, prowadzących warsztaty Konie uczą Ludzi dla odbiorców indywidualnych i biznesowych.

"To jest prawdziwa szkoła umiejętności, postaw i swojego rodzaju wrażliwości. Są ogromne wymagania, które z biegiem czasu wcale nie maleją a co więcej człowiek sam zaczyna je sobie stawiać. To doświadczenie, które najpierw wyprowadza z równowagi a potem stawia do pionu w całkiem nowej jakości." Marta Sikorska Łyś, uczestniczka I Edycji

„Kurs Train The Trainer okazał się jednym z najważniejszych doświadczeń w moim życiu. Z biegiem czasu zdarza się rezygnować z pewnych marzeń, pragnień, planów - mówi się, że rzeczywistość weryfikuje tę listę. I ja miałam taki spis, zmieniony. Podczas warsztatów OPEN by HORSES wróciłam do momentu, kiedy z tejże listy zaczęły znikać kolejne punkty. I przywróciłam je, dzięki koniom, wspaniałym Trenerom. Każde spotkanie z Nimi wzmacniało mnie. To była długa i trudna podróż w głąb siebie, podróż przez wszystkie czasy - przeszłość, teraźniejszość i nawet przyszłość. Jak teraz się czuję? Tak, jak żeglarz, który wreszcie wychodzi na pokład po nieustających sztormach i bardzo wyraźnie widzi horyzont. A ta lista dziś nie ma już takiego znaczenia. Mogę ją zgubić, mogę jej nie zrealizować, mogę ją zachować…
Wielu tych uczuć nie byłoby, gdyby nie opieka Ingi i Diny Zawadzkich. Wielu mocnych,osobistych refleksji nie byłoby, gdyby nie kapitalny zespół przyszłych, a dziś obecnych, trenerów z drugiej edycji Train The Trainer. Dziękuję Im wszystkim za te ulotne chwile i trwałe zmiany. Zmiany na lepsze. I kłaniam się w pas wszystkim KONIOM.”
Iga Gierblińska, II Edycja Train The Trainer

TERMINY EDYCJI JESIENNEJ PROGRAMU TRENERSKIEGO „KONIE UCZĄ LUDZI”:

I sesja: 07-08 września 2013

II sesja: 28-29 września 2013

III sesja: 19-20 października 2013

IV sesja: 15-17 listopada 2013

Wielkość grupy: maks. 8 osób, Miejsce:Stajnia Stara Dąbrowa koło Łodzi (jest możliwość transportu z Warszawy albo z Łodzi)

ZNIŻKI W EDYCJI JESIENNEJ:

30% - przy płatności do 31.03.2013
20% - przy płatności do 15.05.2013
10% - przy płatności do 15.07.2013

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

* Rzetelne przygotowanie do samodzielnego projektowania i prowadzenia warsztatów według konceptu „Konie uczą Ludzi” pod względem: organizacyjnym, merytorycznym, prowadzenia grup (know-how trenera, moderatora, facylitatora), przygotowania materiałów szkoleniowych.

* Wejście do zespołu trenerów OPEN by HORSES.

* Uczestnicy poznają nie tylko ćwiczenia z końmi, ale również zasady pracy z ludźmi podczas takiego warsztatu, a także będą mieli okazję w ciągu 4 sesji ćwiczyć swoje umiejętności pracy z grupą.

* Uczestnicy nauczą się projektować własne ćwiczenia z końmi dopasowane do tematyki warsztatu, ukierunkowane na kluczowe kompetencje i cele odbiorców, osadzone w ściśle wyznaczonych granicach etyki i bezpieczeństwa.

* Po uzyskaniu Licencji – uczestnicy otrzymają pełne bezpłatne wsparcie marketingowe od OPEN by HORSES.

Uzyskanie licencji OPEN by HORSES gwarantuje współpracę z OPEN by HORSES:

- w zakresie przygotowania i prowadzenia warsztatów „Konie uczą Ludzi”
- bezpłatne superwizje (40 godzin) i konsultacje (40 godzin) po uzyskaniu licencji
- rekomendację Ogólnopolskiego Stowarzyszenia „Konie uczą Ludzi”
- możliwość korzystania z materiałów szkoleniowych
- pomoc w zakresie organizacji własnych warsztatów
- promowanie trenera programu w OPEN-Grupa Dobrych Trenerów i OPEN by HORSES
- udział w spotkaniach grupy trenerów OPEN by HORSES (minimum dwa razy do roku: marzec i wrzesień), możliwość wymiany informacji, doświadczeń, know-how
- grupa trenerów otrzymuje 3 bezpłatne szkolenia rocznie w ramach doskonalenia umiejętności

9-dniowy program trenerski w 4 sesjach odbywa się 2 razy w roku. Po ukończeniu programu trenerskiego, nowi trenerzy pozostają pod bezpłatną opieką OPEN by HORSES tak długo, jak sami tego potrzebują.

Więcej o programie trenerskim i zapisach: http://www.openbyhorses.pl/sidebar/warsztaty-adresowan...
Agnieszka W.

Agnieszka W. QUEST Change
Managers

Temat: SZKOLENIA

Dowiedz się jak NIE SPRZEDAWAĆ
lecz powodować, aby klient SAM CHCIAŁ KUPIĆ!

Inżynieria nowoczesnej sprzedaży

29 sierpnia 2013
Hotel Hyatt Regency Warsaw , Warszawa

• Zweryfikuj czy Twoja firma posiada mechanizmy sprzedaży i obsługi klienta B2B i B2C do skutecznego działania w gospodarce wysoko konkurencyjnej?
• Czy Twoi ludzie mają umiejętności konieczne w dobie nadchodzących zmian rynkowych w Polsce?

Zespół Quest Change Managers zaprasza
Więcej informacji
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: SZKOLENIA

Już we wrześniu pierwsza sesja! ostatnia chwila na zapisy.

Train The Trainer Programu Konie uczą Ludzi jest – jako jedyny w Polsce – licencjonowany przez OPEN by HORSES. Nie tylko pokazujemy na czym polega metoda Horse Assisted Education, ale uczymy też z nią pracować, projektować i prowadzić warsztaty samodzielnie. Proponujemy też miejsce w swoim zespole trenerskim. Koncept Konie uczą Ludzi jest chroniony prawem autorskim.
Osoby, które po ukończeniu kursu trenerskiego chcą pozostać w naszym zespole - są pełnoprawnymi trenerami oraz otrzymują bezpłatne szkolenia doskonalące ich umiejętności pracy z grupą w ramach rozwoju zespołu trenerskiego. Wzajemnie się promujemy, wspieramy i uzupełniamy. Nie ma wśród nas "stażystów" i "asystentów" - tworzymy relacje partnerskie.

Poniżej program i szczegóły, we współpracy z Collegium Humanitatis

http://www.collegium-humanitatis.pl/stosowana-pscholog...
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: SZKOLENIA

Witam,

Serdecznie zapraszam firmy do współpracy w zakresie rozwoju i szkoleń. Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM świadczy usługi szkoleniowe z zakresu:

- sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej- usług oraz produktów
- obsługi Klienta
- negocjacji biznesowych
- szeroko rozumianego zarządzania
- komunikacji i współpracy

Aktualnie w okresie wakacyjnym, oferujemy wakacyjne promocje cenowe na szkolenia z powyższego zakresu.

POBIERZ AKTUALNĄ WAKACYJNĄ OFERTĘ PROMOCJI SZKOLENIOWYCH http://www.milvum.pl/manage/upload/pdf/kurs_20.pdf

POPROŚ O OFERTĘ- KONTAKT
tel. 534 29 59 99
mail: biuro@milvum.pl

Polub nasz profil na Facebooku https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...

Wioletta Kania

Obrazek
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Szanowni Państwo,

W związku z nadchodzącym jesienno - zimowym sezonem szkoleniowym,
mamy ogromną przyjemność przedstawić Państwu propozycję
przygotowaną przez PM Experts.

Wraz z początkiem września rozpoczynamy kolejną edycję Akademii
PMP®. Została ona dostosowana do aktualnie obowiązującej, 5
edycji PMBOK®. Na ten cykl pięciu szkoleń zapraszamy wszystkie
osoby zainteresowane gruntownym przygotowaniem do certyfikacji
CAPM® oraz PMP®, ale także każdego, kto chciałby poznać
najlepsze praktyki z zakresu zarządzania projektami.

Wraz z naszą autorską Akademią PMP® ruszają kolejne szkolenia z
metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation oraz Practitioner. Dzięki
posiadanej przez nas akredytacji, umożliwiają zdobycie pełnej
certyfikacji APMG®.

Dla osób, które chciałyby opanować wiedzę z zaawansowanych
obszarów zarządzania projektami, przygotowaliśmy szereg szkoleń
takich jak: Agile Project Management®, Zarządzanie Portfelem
Projektów®, Zarządzanie Programami® oraz Interpersonalne Aspekty
Zarządzania Projektami®.

Jeśli natomiast dopiero rozpoczynają Państwo swoją edukację w
świecie project managementu, zapraszamy do udziału w jednodniowych
szkoleniach z Podstaw Zarządzania Projektami®.

Do tej pory nasz program szkoleń otwartych realizowaliśmy w
Gdańsku, Warszawie oraz Krakowie. W tym sezonie, rozpoczynamy
warsztaty również we Wrocławiu oraz Poznaniu.


Obrazek


Oprócz propozycji cyklicznych szkoleń otwartych organizujemy
również wyjazdowy warsztat Project Management Camp 2013.

Z uwagi na czas, jaki pozostał do rozpoczęcia warsztatów
przygotowaliśmy również propozycję rabatów, które w
zależności od terminu zapisu oraz ilości zgłoszonych osób może
wynieść nawet 30%.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

NAPISZ: szkolenia@pmexperts.pl
ZADZWOŃ: Tel. +48 22 395 64 20
SPRAWDŹ: http://pmexperts.pl

Wszystkim życzymy powodzenia w projektach!
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Zapraszamy na Szkolenie "MLMBA- SESJA FRANKFURT- SKUTECZNA REKRUTACJA".

Na szkoleniu poznasz:
- techniki skutecznej rekrutacji
- techniki zaciekawienia Pańska firmą
- sposoby i techniki wynajdowania potencjalnych współpracowników
- narzędzia do rekrutacji
- przyczyny tego, dlaczego ktoś chce z nami współpracować bądź też nie
- metody zwiększające efektywność rekrutacji

Najbliższe szkolenia odbędą się już:
11.09. w Chorzowie
12.09. we Wrocławiu
17.09. w Gdańsku
18.09. w Poznaniu
21.09. w Warszawie

Prowadzącymi są praktycy biznesu. Pierwszym trenerem jest Daniel Kubach, multimilioner, członek BCC, który zarobił kilkadziesiąt milionów zł dzięki rekrutacji i zarządzania sieciami sprzedaży. Zrekrutował osobiście ponad 1000 osób w Polsce i za granicą oraz zbudował sieć ponad 30.000 zawodowych sprzedawców bezpośrednich.

Drugim trenerem jest dr Adam Ubertowski, psycholog biznesu, praktyk biznesowy, dyrektor programowy studiów MBA przy Business Centre Club w Warszawie. Dr Ubertowski wyjaśni techniki rekrutacji i zasady ich działania. Opowie, jak radzić sobie z odmową oraz o przyczynach, dlaczego ktoś podejmuje decyzję o współpracy z nami.

Oprócz wartości merytorycznej dodatkowy atut stanowi poznanie kilkudziesięciu managerów i sprzedawców z całej Polski, z którymi będzie można wymienić się wiedzą i doświadczeniem.

Obrazek

Rejestracji na szkolenie można dokonać wchodząc na http://www.szkolenia.inway.pl lub kontaktując się bezpośrednio ze mną.

Zapisując się na szkolenie do końca sierpnia zyskujesz 100zł rabatu!

KONTAKT:

Obrazek

Raisa Chudek
tel.730 55 45 45
e-mail: r.chudek@inway.pl
http://www.szkolenia.inway.pl

Polub nas na Facebooku https://www.facebook.com/pages/InWay/397789503630515?fr...

Temat: SZKOLENIA

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2(R).

Najbliższe terminy:

PRINCE2(R) Foundation - 9 - 11.09.2013 - 2499 zł brutto
PRINCE2(R Practitioner - 12 - 13.09.2013 - 2199 zł brutto

>>>SZCZEGÓŁY SZKOLENIA<<<

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Anna Kurp
502-190-259
anna.kurp@akn.pl


Obrazek


PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia z egzaminem w Warszawie

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2(R).

Najbliższe terminy:

PRINCE2(R) Foundation - 9-11.10.2013 - 2499 zł brutto
PRINCE2(R Practitioner - 14-15.10.2013 - 2199 zł brutto

>>>SZCZEGÓŁY SZKOLENIA<<<

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Anna Kurp
502-190-259
anna.kurp@akn.pl


Obrazek


PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office.

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Szkolenia Akademii Marketingu ATRIUM w październiku i listopadzie - zapraszamy.
Szczegóły na stronie: http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/

Komunikacja marketingowa ● NOWOŚĆ
Szkolenie 2-dniowe: 7-8 października
Cena netto: 1290 PLN

Controlling marketingowy – marketing ROI
Szkolenie 2-dniowe: 15-16 października 2013
Cena netto: 1290 PLN

E-marketing: promocja i reklama firmy w internecie
Szkolenie 2-dniowe: 22-23 października 2013
Cena netto: 1290 PLN

Plany i strategie marketingowe marketingowe, analiza rynku
Szkolenie 2-dniowe: 29-30 października 2013
Cena netto: 1290 PLN

Google Day – co każdy marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google ● NOWOŚĆ
Szkolenie 1-dniowe: 5 listopada 2013
Cena netto: 590 PLN

Marketing i strategie obecności na Facebooku ●NOWY PROGRAM
Szkolenie 1-dniowe: 7 listopada
Cena netto: 590 PLN

Strategie i zarządzanie marketingowe na bazie psychologii marketingu
Szkolenie 2-dniowe: 26-27 listopada 2013
Cena netto: 1290 PLN

E-commerce – jak sprzedawać produkty i pozyskiwać klientów na usługi przez internet ●NOWOŚĆ
Szkolenie 2-dniowe: 26-27 listopada 2013
Cena netto: 1090 PLN
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na najprawdopodobniej najbardziej emocjonujące wydarzenie w tym roku !

Szkolenie pt. " Menedżer emocji- warsztaty świadomego zarządzania emocjami"

Szczegóły na temat warsztatów w linku.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-menedzer-...

Pozdrawiam,

Wioletta Kania
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM

Odwiedź nasz funpage na Facebooku https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na kolejną edycję szkolenia z zakresu OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

Powyższy temat to analiza przepisów o ODO, które wprowadziły liczne obowiązki dla osób administrujących danymi.
Czy wiesz, że każda firma administruje danymi osobowymi swoich pracowników, nawet tych kandydujących do pracy w firmie?
Czy wiesz, że wysyłając e-maile do swoich klientów , tworzysz bazę danych, która winnna być zgłoszona do GIODO?
Czy wiesz co Cie czeka za niezgłoszenie bazy danych? Konsekwencje finansowe sięgają tutaj kwot kilkudziesięciu a nawet kilkuset tysięcy złotych?
Czy wprowadzono polityke bezpieczeństwa danych osobowych w Twojej firmie?
Kto za to odpowiada ? A może własnie Ty...

Wiele firm traktuje przepisy o ODO w sposób wybiórczy, nie zdając sobie z konsekwencji jakie niesie za sobą brak stosowania się do w/w przepisów prawa.

WIEDZA to jest TWÓJ skarb , którego nikt ci nigdy nie odbierze.

Ochrona Danych Osobowych w HR
Miejsce Warszawa AS-BUD Al.Jerozolimskie 44
Termin 9 październik 2013


Szkoleniowiec
Prawnik, specjalista w zakresie ODO , pracownik GIODO w Warszawie. Prowadząca szkolenie dla nie mal wszystkich organów państwowych począwszy od kancelarii Sejmu i Senatu skończywszy ma ministerstwach. Szkoli i wprowadza polityke bezpieczeństwa danych osobowych w największych firmach w kraju. Szkoliła się w kraju jak i za granicą.
Program
I.I. Wprowadzenie do tematu (ile trzeba wiedzieć, ażeby dobrze wypaść podczas kontroli GIODO?)
I.II. Kontrola GIODO. Na co uważać? Do czego mają prawo inspektorzy? Czy mogą żądać każdej informacji?
I.III. Grupa Robocza Art. 29.
I.IV. Wyłączenia w stosowaniu ustawy (czy zawsze obowiązuje nas ustawa o ochronie danych osobowych? Co z notatnikami osobistymi? Czy należy je zgłaszać do GIODO?)
I.V. Podstawowe definicje występujące w ustawie
(Co to są dane osobowe? Czy zawsze można udostępniać adresy IP komputera? Czy to są dane osobowe? A co z samym nr PESEL? Kto jest administratorem danych w przedsiębiorstwie? Zarząd? Prezes? Cała Spółka? Kadry? A co z samorządem terytorialnym? Starosta? Prezydent Miasta? Marszałek Województwa? Czy Agencja Pracy Tymczasowej i Agencja Pośrednictwa Pracy są administratorami danych osób korzystających z ich usług? )
II. Przesłanki przetwarzania danych. Umowa powierzenia.
(Skąd mamy pewność, że legalnie przetwarzamy dane? Czy zgoda osoby, której dane dotyczą jest zawsze konieczna? Kiedy możemy pozyskiwać dane szczególnie chronione? Kiedy możemy udostępnić dane firmie zewnętrznej? Jak prawidłowo skonstruować umowę powierzenia przetwarzania danych i czy zawsze jest to możliwe?)
III. Podstawy przetwarzania danych tzw. "kadrowych".
(Czy zawsze potrzebujemy zgody na ich przetwarzanie? Jakie przepisy prawa obowiązują w relacjach pracownik -- pracodawca? Jak powinna wyglądać prawidłowa klauzula dotycząca procesu rekrutacji?)
IV. Dane kandydatów do pracy. Jakich danych można żądać od kandydata?
V. Dane pracowników. Jakie dane o pracowniku pracodawca może przetwarzać?
VI. Podstawowe obowiązki pracodawcy w stosunku do przetwarzanych danych osobowych pracowników
(Jak chronić dane ? Jak legalnie je udostępniać? Czy np. komornik zawsze musi otrzymać żądane informacje? Co z wezwaniami Policji, prokuratury?)
VI.I. Czy każdy musi posiadać upoważnienie do przetwarzania danych? Jak powinien wyglądać ten dokument?
VI. II. Zabezpieczenie danych osobowych przetwarzanych tradycyjnie oraz w formie elektronicznej.
VI.III. Przechowywanie danych (czy możliwe jest przetwarzanie danych wyłącznie w systemie informatycznym? Czy trzeba przechowywać tradycyjne "akta osobowe" ? Jak długo?)
VI.IV. Niezbędna dokumentacja (Polityka Bezpieczeństwa i Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym. Co to za dokumenty? Jak je sporządzić?
VIII. Dane byłych pracowników
(Jak długo je archiwizować, komu udostępniać?)
VII. Ochrona wizerunku pracownika
(Identyfikatory służbowe. Upublicznianie wizerunku. Wizerunek w Księdze Pamiątkowej, czy też na stronie http://)
XIX. Biometria i Monitoring jako nowoczesne systemy wykorzystywane w procesie zatrudnienia. Za i przeciw.
XX. Przetwarzanie danych w korporacjach (w tym międzynarodowych).
XXI. Odpowiedzialność za naruszenia przepisów ustawy.
XXII. Studium ciekawych przypadków.
XXIII. Quiz -- moja wiedza po szkoleniu.

kontaktować sie można poprzez stronę http://konsorcjumlex.pl
e; kontakt@konsorcjumlex.pl lub poprzez GL

zapraszam :)
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA

Witam serdecznie,
Przypominamy o możliwości zapisania się na szkolenie "Nowa perspektywa finansowa 2014-2020- Nowe możliwości pozyskiwania środków unijnych, które odbędzie się we Wrocławiu w dniach 12-14.01.br. Oto kilka słów o p. Barbarze Gumińskiej - znakomitej specjalistce, która je poprowadzi:

BARBARA GUMIŃSKA
Ekspert – praktyk, od 10 lat zajmuje się funduszami pomocowymi, sporządzaniem analiz finansowych i ekonomicznych. pełni kierownicze funkcje w administracji państwowej. Jako osoba zajmująca się wdrażaniem jednej z osi priorytetowej PO IiŚ w jednostce administracji publicznej/placówce naukowo- badawczej/, odpowiedzialna jest za cały proces wdrażania osi (nabór i ocena wniosków, płatności dla beneficjentów, sprawozdawczość i monitoring, kontrola, ustalanie i raportowanie nieprawidłowości, promocja, zapewnienie środków finansowych na funkcjonowanie działu, tworzenie i realizacja rocznego programu szkoleń dla beneficjentów). Współuczestniczyła w opracowaniu dokumentów programowych i aplikacyjnych dla beneficjentów programu operacyjnego (w tym w studium wykonalności, kwalifikowalności wydatków, przygotowania i realizacji wydatków), a także w ocenie projektów i podejmowaniu decyzji o przyznaniu dofinansowania (w tym ocena projektów pod kątem wykonalności projektów). Uczestniczyła w przygotowaniu ponad 100 projektów, w znaczącej części opracowywanych w ramach pomocy technicznej, a także w przygotowaniu jednostek do pełnienia roli instytucji wdrażających w ramach krajowych programów operacyjnych w perspektywie 2007-2013. Występuje jako trener na licznych szkoleniach z zakresu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych oraz analizy finansowej i ekonomicznej.

Obrazek


Więcej informacji o szkoleniu:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/237-Nowa_perspek...
Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.01.14 o godzinie 16:24
Barbara Bobikau

Barbara Bobikau Excel Expert,
Trener, Analityk

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

IKSKOM Instytut Excela serdecznie zaprasza na weekendowe szkolenia komputerowe z Excela i PowerPointa we Wrocławiu.

Do 07.02.2014 obowiązują promocyjne ceny:

22.02.2014 - 200zł - przy zapisach do 07.02.2014
Szkolenie "PowerPoint"

Obrazek


23.02.2014 - 150zł - przy zapisach do 07.02.2014
"Wykresy w Excelu"

Obrazek


Dodatkowe informacje:
biuro@ikskom.pl
tel.: (71) 798-14-42
www.: http://ikskom.plTen post został edytowany przez Autora dnia 03.02.14 o godzinie 20:42

Temat: SZKOLENIA

ZAPRASZAMY NA KOLEJNE JUZ SPOTKANIE KLUBU MATRIK W POZNANIU
WARSZTAT ODBĘDZIE SIĘ W WYŻSZEJ SZKOLE BANKOWEJ W BUDYNKU
BR SALA 207

TEMATEM WARSZTATU BĘDZIE:

---KOMUNIKACJA - NARZĘDZIA PRACY TRENERA---

warsztat bedzie obfitował w praktyczne cwiczenia, będzie okazja by nauczyć się
przeprowadzania efektywnych i atrakcyjnych dla uczestników ćwiczeń
na różne aspekty komunikacji, będziemy dyskutować na temat przydatności wybranych ćwiczeń, porozmawiamy także o błędach jakie wkradają się trenerom w pracy.

prowadzący warsztat: AGATA MAŃCZAK

ABSOLWENTKA WSB - WYDZIAŁ FINANSOW I BANKOWOSCI. pRACOWNIK BIURA REKRUTACJI WSB W POZNANIU. INTERESUJE SIĘ PSYCHOLOGICZNYMI ASPEKTAMI ZARZĄDZANIA, SPECJALIZUJE SIE W ROZNYCH ASPEKTACH PREZENTACJI ZE SZCZEGÓLNYM NACISKIEM NA PREZENTACJE REKRUTACYJNĄ. ZREKRUTOWALA OKOŁO 2000 STUDENTÓW NA RÓŻNE TRYBY I KIERUNKI STUDIÓW.

Temat: SZKOLENIA

Akredytowane szkolenie PRINCE2®

Oferta LAST MINUTE!

4-5.03.2014 PRINCE2 ® Practitioner – 2249 zł brutto

12-14.03.2014 PRINCE2® Foundation – 2549 zł brutto

Czekamy na zgłoszenia!

>>>SZCZEGÓŁY SZKOLENIA<<<

Interesują Cię inne terminy szkoleń?
Zachęcam do kontaktu!

Anna Kurp
+48 502 190 259
anna.kurp@akn.pl


Obrazek


PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office.
Agnieszka Hadam

Agnieszka Hadam AdWords Certified
Trainer, Ekspert ds.
Google Ads

Temat: SZKOLENIA

II Edycja Szkoleń AdWords w Katowicach.

Serdecznie zapraszam!


Obrazek


Dowiedz się więcej:

Agnieszka Hadam
Adwords Certified Trainer

http://szkolenia.4people.pl
+48 32 790 21 34
szkolenia@4people.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Witajcie!:) To już ostatni moment, aby dołączyć do krakowskiej edycji programu Professional Diploma in Marketing, która startuje w najbliższy piątek - 28 lutego :)

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

Następna dyskusja:

Szkolenia i certyfikacja sy...




Wyślij zaproszenie do