Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Marketing farmaceutyczny - zarządzania produktem....


Obrazek

Naszym trenerom zaufały już takie firmy jak m.in.: Boots Healthcare, Boehringer Ingelheim, Curtis Healthcare, Novo Nordisk, GlaxoSmithKline, Jelfa, Novartis, Polfa, Pfizer, Teva i wiele innych.
Efektywna sprzedaż produktów farmaceutycznych według optymalnie zaplanowanej i wdrożonej strategii marketingowej jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy. Podstawowa znajomość zagadnień z tego zakresu może być niewystarczająca w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym. Przewaga umiejętności i wiedzy zdobyta oraz sprawnie wykorzystana w działaniach marketingowych i promocyjnych prowadzi do bardziej skutecznego wykorzystania podstawowych (i z reguły ograniczonych) zasobów ludzkich i finansowych firmy, a co zatem idzie do poprawy pozycji rynkowej i wzrostu stopy zwrotu z poniesionych inwestycji.

Cele szkolenia:

Podstawowe zadania w zarządzaniu produktem na rynku farmaceutycznym
Zależności: firma – produkt – rynek – klienci – konkurenci
Podstawy planowania marketingowego i budowania efektywnych strategii rynkowych
Wdrażanie planów marketingowych i praktyczne przygotowanie działań promocyjnych
Projektowanie i wykorzystanie materiałów promocyjnych
Monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych i ocena postępów kampanii promocyjnych
Budowanie planów sprzedaży, elementy logistyki i prognozowania sprzedaży
Współpraca z działem sprzedaży
Komunikacja w obrębie struktur organizacyjnych firmy
Współpraca z liderami opinii oraz instytucjami i organizacjami otoczenia rynkowego

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się

Co to znaczy zarządzanie produktem na rynku farmaceutycznym
Jak podejmować i rekomendować kluczowe decyzje dotyczące produktu
Jak dostrzegać szanse i zagrożenia rynkowe
Jak na podstawie analiz marketingowych budować spójne strategie marketingowe
Jak praktycznie wdrożyć w życie plan marketingowy
Jak przygotować materiały promocyjne i efektywnie współpracować z działem sprzedaży
Jak prognozować sprzedaż i zapewnić ciągłość dostaw produktu
Jak oceniać postępy w realizacji planów promocyjnych
Co to znaczy być profesjonalnym kierownikiem ds. produktu

Grupa docelowa:

Osoby pracujące na stanowiskach kierownika ds. produktu (Product / Brand Manager)
Osoby pracujące na stanowiskach asystentów ds. produktu (Junior lub Associate Product / Brand Manager)

Czas trwania:

5 dni

Najbliższy termin:

19-23 marca 2012

Cena:

5 dni szkoleniowych - 4.000pln netto

Po więcej informacji zapraszam na naszą stronę: http://businessway.pl/pl/szkolenia-otwarte/item/349-ma...

W swojej ofercie mamy wiele ciekawych szkoleń zamkniętych, jak i otwartych ; usług doradczych oraz coachingowych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie: http://www.businessway.pl i dołączenia do nas na facebooku: http://www.facebook.com/businesswaypl

Serdecznie Zapraszamy!Marek Sztomberski edytował(a) ten post dnia 02.02.12 o godzinie 10:33