Piotr Piasecki

Piotr Piasecki The sky is the limit

Temat: Rewolucja w sprzedaży. Konsument vs. Partnering. I Tourne...

Serdecznie zapraszam wszystkich na seminarium dotyczące przyszłości sprzedaży. Oto oferta, a w razie pytań proszę dzwonić na (071)344-28-08, albo wysłać maila info@km-consulting.pl
http://km-consulting.pl


Obrazek
Większość programów szkoleniowych dla handlowców opiera się na metodologii AIDA, opisanej po raz pierwszy przez E.K. Stronga w 1925 roku. Czy sprzedaż w XXI wieku może polegać na stosowaniu narzędzi z 1925 roku i być efektywna? Czas na rewolucję! Nie będziemy przedstawiać magicznych sztuczek i trików stosowanych w sprzedaży - zaprezentujemy nowe oblicze relacji z klientem. Nie proponujemy nowych metod, lecz NOWą FILOZOFIĘ zarządzania sprzedażą. Powiemy jak dokonać rewolucji w Twoim dziale sprzedaży i rozkochać w sobie każdego klienta.

Adresaci seminariów

Każda osoba zainteresowana tematyką szkolenia, a w szczególności handlowcy, doradcy biznesowi oraz osoby zarządzające działami sprzedaży.

Tematyka seminariów


Obrazek
Konsumenci są z Marsa, Klienci z Wenus, czyli dlaczego konieczna jest zmiana podejścia do zarządzania sprzedażą.

Obrazek
AIDA w języku współczesnym. Wolisz być staromodny, czy nowoczesny, czyli jak zamienić metody z 1925 roku na metody z roku 2025.

Obrazek
Jeśli przegrywasz bitwy, czas na Rewolucję. Jak sprzedawać, nie handlując.

Obrazek
Sprzedaż - metoda czy filozofia?

Obrazek
Rozkochaj w sobie klienta!

Narzędzia

Seminarium warsztatowe, na którym wymażemy z pamięci historię, przeanalizujemy teraźniejszość i teleportujemy się w przyszłość. Będziemy opowiadać, ćwiczyć, dyskutować, kłócić się i śmiać.
Materiały szkoleniowe
Każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe, zawierające najważniejsze informacje przekazane na szkoleniu
Trenerzy
Autor metodologii KM w relacjach biznesowych. Z wykształcenia ekonomista, z powołania pasjonat życia. Wieloletni trener i menadżer. Wieloletni praktyk w zakresie sprzedaży, a od zawsze klient buntujący się przeciwko byciu konsumentem. Fascynat metodologii pomiaru jakości oraz zastosowania metod ilościowych w biznesie, a także praktyk KM.

Certyfikaty

Certyfikat potwierdzający udział w seminarium.

Termin i miejsce


Obrazek
28 stycznia 2008 Wrocław

Obrazek
30 stycznia 2008 Poznań

Obrazek
31 stycznia 2008 Warszawa

Obrazek
01 lutego 2008 Łódź

Obrazek
04 lutego 2008 Kraków

Obrazek
05 lutego 2008 Katowice

Obrazek
06 lutego 2008 Opole

Obrazek
26 lutego 2008 Szczecin

Obrazek
27 lutego 2008 Gorzów Wielkopolski

Obrazek
28 lutego 2008 Zielona Góra

Obrazek
03 marca 2008 Kielce

Obrazek
04 marca 2008 Radom

Obrazek
05 marca 2008 Lublin

Obrazek
06 marca 2008 Rzeszów

Obrazek
10 marca 2008 Toruń

Obrazek
11 marca 2008 Bydgoszcz

Obrazek
12 marca 2008 Olsztyn

Obrazek
13 marca 2008 Gdańsk

Koszt uczestnictwa w szkoleniu

399 PLN od osoby.Piotr Piasecki edytował(a) ten post dnia 18.01.08 o godzinie 10:05