Klaudia Adamus

Klaudia Adamus Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia - Katowice

W tym temacie będę informować o planowanych szkoleniach organizowanych przez firmę AVENHANSEN w Katowicach.
Klaudia Adamus

Klaudia Adamus Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia - Katowice


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na szkolenie:

Negocjacje w biznesie

Podczas warsztatów dowiesz się:
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy. Korzyści dla Uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: przygotować się do procesu negocjacji odkrywać interesy drugiej strony operować zmiennymi negocjacyjnymi skutecznie argumentować własną ofertę przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom efektywnie komunikować się z trudnym klientem.

Co w programie?:

1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.

2. Etapy negocjacji.

3. Przygotowanie do negocjacji.

4. Odkrycie interesów klienta.

5. Prezentacja warunków oferty.

6. Zamknięcie procesu negocjacji.

7. Symulacje działań negocjatorów.

8. Obrona przed manipulacją klienta.

9. Perswazja w negocjacjach.

10. Komunikacja w negocjacjach.

11. Symulacje działań negocjatorów.

Miejsce szkolenia Katowice Hotel***Quality Silesian

20-21 kwietnia!


Więcej szczegółów:

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...

UWAGA! TRWA PROMOCJA!


Obrazek


ZAPISY

szkolenia.otwarte@avenhansen.pl

515 212 450

Znajdź

nas na Facebook



Obrazek
Klaudia Adamus

Klaudia Adamus Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia - Katowice


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na szkolenie:

Trade marketing

Podczas warsztatów dowiesz się:
Korzyści dla Uczestników poprawa jakości planowania marketingowego bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej komunikacji poprawa wyników sprzedażowych, dzięki zidentyfikowaniu przewag konkurencyjnych i wykorzystaniu ich w procesie sprzedaży poprawa skuteczności działań marketingowych i zwiększenie ich efektywności kosztowej

Szkolenie polecamy dla:
pracowników działu marketingu osób pełniących funkcje marketingowe

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
*mini wykład
*burze mózgów
*case study
*praca na autorskich arkuszach

Co w programie?:

1. TRADE MARKETING – NOWE UJĘCIE
2. BO NAJWAŻNIEJSZY JEST KLIENT
3. OBSZARY I NARZĘDZIA TRADE MARKETINGU
4. STRATEGIA DYSTRYBUCJI
5. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I MOTYWACYJNE
6. MERCHANDISING
7. PROMOCJE W SIECI DYSTRYBUCJI

Miejsce szkolenia Hotel***Quality Silesian Katowice

10-11 maja !


Więcej szczegółów:

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...

UWAGA! TRWA PROMOCJA!


Obrazek


ZAPISY

szkolenia.otwarte@avenhansen.pl

515 212 450

Znajdź

nas na Facebook



Obrazek
Klaudia Adamus

Klaudia Adamus Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń
AVENHANSEN Sp. z
o.o.

Temat: Szkolenia - Katowice


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na szkolenie:

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych

Podczas warsztatów dowiesz się:
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.

Korzyści dla Uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą: potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych, potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji, znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy, potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem, z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje, potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby, potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną, umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.

Co w programie?:

1. Asertywność Budowanie postawy asertywnej.

Co to jest asertywność?
Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego.
Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy.
Mapa asertywności – diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości.

2. Praktyka postawy asertywnej
Stawianie granic.
Obrona i reakcja na krytykę.
Obrona swoich praw i przekonań.
Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.
Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem.
Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
Asertywność w informacji zwrotnej

Miejsce szkolenia Hotel***Quality Silesian w Katowicach

18-19 maja !


Więcej szczegółów:

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/a...

UWAGA! TRWA PROMOCJA!


Obrazek


ZAPISY

szkolenia.otwarte@avenhansen.pl

515 212 450

Znajdź

nas na Facebook



Obrazek

Następna dyskusja:

Szkolenia zamknięte




Wyślij zaproszenie do