konto usunięte

Temat: Wyniki 9 edycji badania dotyczącego jakości obsługi w...

Zaskakujące wyniki 9 edycji badania dotyczącego jakości obsługi w autoryzowanych salonach samochodowych w Polsce!

Z przyjemnością i nieukrywaną dumą chcielibyśmy poinformować, że Klient Demos Polska – jedna z wiodących marek samochodowych na świecie, z którą właśnie zakończyliśmy kompleksowy projekt szkoleniowy, obejmujący zagadnienia wysokiej jakości obsługi klienta, dokonała skoku z 11 na 4 miejsce w rankingu autoryzowanych salonów samochodowych o najwyższym poziomie obsługi klienta (wynik poprawiony aż o 27 pkt!)

Badanie prowadzone w maju tego roku, dotyczyło 17 firm samochodowych importerów o najwyższej sprzedaży nowych aut w zeszłym roku w Polsce.

AUTO ŚWIAT pisze: „Widać, że francuska firma pracuje nad polepszeniem jakości obsługi. Najwyższa ocena za jasny i zrozumiały język sprzedawców podczas prezentacji samochodu.”

Więcej info w Auto Świat!

Klientowi jak i nam samym życzymy dalszych sukcesów!

Obrazek

Demos Polska