Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszena różne

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://proactiveclubs.pl/index.php?option=com_content&...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.08.10 o godzinie 13:13

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Ostatnia szansa, jeszcze i Ty możesz skorzystać, wystarczy, że dołączysz do grupy Praktyk NLP, tam pojawią się informacje i …

Zapraszam:

http://www.goldenline.pl/grupa/praktyk-n-l-p/

pozdrawiam
Artur
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszena różne

Pracujesz w HR lub firmie szkoleniowej? Wypełnij ankietę „Badanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych oraz praktyki codziennej współpracy” i podziel się swoją opinią. Wyniki ankiety zostaną przedstawione i omówione podczas panelu dyskusyjnego na Kongresie Kadry 8 listopada o godz. 16.30. Inicjatorem przedsięwzięcia jest INTEGRA Consulting, a partnerem Polska Izba Firm Szkoleniowych.

Ankietę do końca września znaleźć można pod tym linkiem: http://www.integra-consulting.pl/ankieta.

Dlaczego HR-owcy i firmy szkoleniowe powinny wziąć udział w badaniu? Wypełnienie ankiety przyczyni się do bardziej otwartego dialogu społecznego w środowisku i może być także kolejnym krokiem w kierunku poprawy jakości realizowanych projektów HR – mówi Marek Małkowicz, dyrektor zarządzający INTEGRA Consulting.

Przedsięwzięciu patronuje Polska Izba Firm Szkoleniowych. – PIFS postanowiła objąć patronatem inicjatywę, mającą na celu zbadanie wzajemnych relacji działów HR i firm szkoleniowych, ze względu na niezwykle ciekawe i innowacyjne podejście do tematu. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z tak kompleksowym badaniem, które odpowie na szereg pytań, które zadają sobie tysiące firm szkoleniowych w Polsce. Spodziewam się, że po zakończeniu tego projektu, będę mógł spojrzeć na współpracę z działami HR w zupełnie nowym świetle - zaznacza Ireneusz Górecki, Prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Po zakończeniu badania, wszystkie ankiety zostaną poddane analizie, a wyniki przedstawione zostaną podczas panelu dyskusyjnego w czasie XII edycji Kongresu Kadry. Panel prowadzony przez INTEGRA Consulting będzie rozmową na temat kondycji rynku szkoleniowego w odniesieniu do oczekiwań osób zatrudnionych na stanowiskach HR w organizacjach. Uczestnicy wydarzenia, będą mogli odpowiedzieć na pytania, m.in.: jak wygląda współpraca działów HR z firmami szkoleniowymi, jakie stereotypy utrudniają współpracę w zakresie szkoleń i doradztwa, jak „odczarować” współpracę HR i konsultantów firm Szkoleniowych i wreszcie: co zrobić, by inicjatywy HR-owe miały głęboki sens dla ich odbiorców.

W spotkaniu wezmą udział reprezentanci działów HR oraz firm szkoleniowych. Ekspertem, który skomentuje badania i weźmie udział w dyskusji będzie socjolog prof. Henryk Domański - dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Klamrą tematyczną dyskusji będzie film „Nieustraszeni bracia Grimm” (reż. T. Gilliam), którego krótkie fragmenty przedstawimy w ramach przerywników. Patronat nad przedsięwzięciem sprawuje „Puls Biznesu” i „Personel i Zarządzanie” oraz portal http://www.HRstandard.pl. Partnerem ankiety jest Polska Izba Firm Szkoleniowych (PIFS).

Szczegółowe informacje znaleźć też można na stronie http://www.integra-consulting.pl.
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Kasia Maciałek:
Darmowy Kurs

Obrazek


Zmień swoje podejście do motywacji i całego życia!

Fakty:
=> prawie 50 stron praktycznej wiedzy
=> Wygodny format PFD, gotowy do wydruku
=> 15 lekcji w 15 tygodni aby osiągnąć pełnię swoich możliwości!

Zapisz się już teraz!

http://www.twoja-motywacja.com/
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszena różne

"SKUTECZNA REKRUTACJA HANDLOWCÓW - METODA KOMPETENCYJNA I ASSESMENT CENTER"

21 września Warszawa , Czas: 9:00 - 17:00


Opis szkolenia:

Rekrutacja w wielu firmach do tzw. "proces nosowo - intuicyjny" (na nosa). Kierujemy się intuicją, doznaniem, czymś, co bardzo łatwo oszukać i na czym bardzo łątwo zwiekszyć koszty firmy, nie mówiąc o kłopotach. Źle zrekrutowany handlowiec to strata czasu, strata pieniędzy, strata zaufania klientów.

W wielu firmach wyżej wspomniana rekrutacja jest wynikiem "prawa kontekstu" zgodnie z którym wybiera się osobę "najlepsza" w danym dniu, chwili, kontekście. Ale czy najlepszą w kontekście stawianych nam celów sprzedażowych?

Adam Szaran i Roman Kawszyn, specjaliści w szkoleniu handlowców i trenerzy NLP podczas szkolenia połączą swoje doświadczenie zdobyte w pracy z handlowacami i w pracy w rekrutacji. Przeprowadzili wiele projektów rekrutacyjnych dla sił sprzedaży. Wiedzą, że skuteczne zastosowanie metody kompetencyjnej i assesment center pozwoli na radość skutecznej rekrutacji handlowców, w wyniku której obroty naszej firmy wzrosną, zespół ubogaci się o osoby, które pchna go do przodu, a organizacja zdobedzie standardy rekrutacyjne, które z powodzeniem pozwolą na odpowiedni dobór przynoszących zyski handlowców.

Dodatkowym atutem tego szkolenia jest fakt, iż trenerzy podczas warsztatów (70% szkolenia to aktywny warsztat, daleki od akademickiej metody ex catedra) skoncentrują się na rekrutacji Przedstawicieli handlowych, sprzedawców, handlowców, pokazując praktyczne zastosowanie omawianych metod w branży sił sprzedaży.

Cele szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik bedzie:

- potrafił przeprowadzić rekrutacje metoda kompetencyjna
- rekrutował za pomoca assesment center
- omijał pułapki percepcyjne w rekrutacji handlowców
- umiał ocenić kandydata metodą komparatywną
- skutecznie pisał ogłoszenie rekrutacyjne, prowadził spotkania rekrutacyjne i wyciągał z nich wnioski

Koszt szkolenia:

980 zł brutto (VAT zw.) + Druga osoba płaci: 1 zł brutto (VAT zw.)

(Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe, Certyfikat ukończenia szkolenia)

KONTAKT:
Izabella Kapuściak
izabella.kapusciak@alfianco.pl
tel.: 22-720-27-32
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Sprzedam działkę o obszarze 3.193 metrów kwadratowych w Bartołtach Wielkich gmina Barczewo, 20 kilometrów od Olsztyna. 4 kilometry od wyremontowanej drogi nr 16 Olsztyn-Mrągowo. Blisko jeziora Tumiańskie. Elitarne miejsce z niewielką ilością sąsiadów. Cisza, spokój, naturalne piękno.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt

Blanka
tel.: 601-286-205
blanca_k@poczta.onet.plBlanka Zientek (Kaczanowska) edytował(a) ten post dnia 26.09.10 o godzinie 23:18
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Anita Ciesielska:
Zapraszam do współpracy firmy szkoleniowe.

Posiadam ponad 7 letnie, doświadczenie zawodowe, jako manager - w zarządzaniu rozwojem kompetencyjnym zespołów handlowych. Jestem praktykiem, który prowadząc szkolenia o warsztatowym charakterze dba przede wszystkim o efektywność zajęć.

Specjalizuję się w takich obszarach tematycznych jak:
- aktywizacja i rozwój sprzedaży
- profesjonalna obsługa klienta
- komunikacja w zespole oraz komunikacja z rynkiem, klientami
- zarządzanie trudną sytuacją
- skuteczne negocjacje w kontekście b2b & b2c

Każdy realizowany projekt traktuję indywidualnie - szczegóły współpracy do ustalenia na priv.


Obrazek
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Ogłoszena różne

Łukasz Jarota:
http://jobooble.pl/analytics/Article.aspx?id=3
Patrycja M.

Patrycja M. Agency Partner CEE,
Facebook

Temat: Ogłoszena różne

.Patrycja M. edytował(a) ten post dnia 09.11.10 o godzinie 11:47
Jacek Wygocki

Jacek Wygocki Sales
Manager/Trener/Coach

Temat: Ogłoszena różne


Obrazek


Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

1. "Trudne sytuacje w obsłudze Klienta" 03.10.2010
2. "Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu, czyli jak sprzedawać przez telefon" 08-09.10.2010
3. "Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem" 16.10.2010
4. "Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem" 22-23.10.2010
5. "Rozmowa handlowa" 06.11.2010

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl


Obrazek

Temat: Ogłoszena różne

Witam,

Axon Poland zaprasza na bardzo przydatne szkolenia dla handlowców, m.in. z zakresu skutecznych technik sprzedaży, budowania relacji z klientem, strategii sprzedaży, negocjacji sprzedażowych. Szkolenia prowadzone są przez naszych trenerów za pomocą aktywnych metod (sesje treningowe, case study, ćwiczenia). Więcej informacji można uzyskać tutaj:
http://axon-global.pl/axon_business/#/start
lub pisząc do mnie. Bardzo chętnie odpowiem na każde pytanie.

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Wykład i warsztat medytacyjny z Fleetem Maull pt. "Inteligencja emocjonalna a ścieżka medytacji" - Kraków 6 i 7 listopada

Emocje... Opanowują nas z nienacka, wytrącają z równowagi, sprawiają, że cierpimy i zamykamy się na innych. Blokują naszą kreatywną energię powodując, że grzęźniemy w marazmie i niemożności.
Fleet Maull przedstawi schemat działania emocji i podejście medytacyjne jako sposób na ujarzmienie emocji i przekształcenie ich w naszego sojusznika.

http://www.youtube.com/watch?v=FUqKXhezo8w

http://www.goldenline.pl/spotkanie/inteligencja-emocjo...

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-medytacyjn...
Maciej Janocha

Maciej Janocha Static and Reporting
Team Manager -
Middle Office

Temat: Ogłoszena różne

Agenci, handlowcy poszukiwani do sprzedaży rabatowej karty paliwowej – cała Polska.

Witam,

Szukam chętnych agentów, firm partnerskich, przedstawicieli handlowych do powstającej sieci sprzedaży. Oferowanym przez naszą firmę produktem jest rabatowa karta paliwowa (stacji ORLEN oraz BLISKA – ponad 1700 stacji w całej Polsce) dla przedsiębiorców i osób prawnych.

Szczególnie poszukuję firm/osób związanych z branżą motoryzacyjną (ubezpieczenia samochodowe, leasing itp.) oraz z dobrą znajomością lokalnego rynku przedsiębiorców.

Informacje o produkcie:

Produkt powstał z myślą o Małych i Średnich Przedsiębiorstwach, które posiadają samochody dostawcze, osobowe lub inne środki transportu.

Oferujemy karty paliwowe, dzięki którym kierowcy mogą dokonywać bezpiecznych, wygodnych i bezgotówkowych zakupów z korzystnymi rabatami, bez minimalnych miesięcznych limitów tankowania. Firma otrzymuje tylko jedną fakturę zbiorczą w miesiącu z załączonym szczegółowym raportem z dokonanych transakcji.

Dzięki transparentnemu i elastycznemu systemowi pre-paid karta nie musi być zabezpieczona gwarancją bankową, gwarancją ubezpieczeniową czy blokadą środków na rachunku. Dostęp do salda, środków na rachunku, zarządzania limitami tankowań oraz historii transakcji możliwy jest poprzez serwis internetowy.

Oferta współpracy:

Atrakcyjny system wynagrodzeń, powiązany z wynikami sprzedaży oraz profilem klientów. Wynagrodzenie obliczane jest na podstawie miesięcznych tankowań klientów pozyskanych przez Agenta. Do współpracy zapraszamy firmy oraz osoby prowadzące własna działalność gospodarczą.

Osoby zainteresowane zarówno szczegółową ofertą karty rabatowej jak i współpracą proszę o kontakt na mail.

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

Maciej Janocha

trade.ventures@flotex.plMaciej Janocha edytował(a) ten post dnia 04.11.10 o godzinie 13:21
Maciej Janocha

Maciej Janocha Static and Reporting
Team Manager -
Middle Office

Temat: Ogłoszena różne

Rabatowa karta paliwowa (sieci stacji ORLEN oraz BLISKA – ponad 1700 stacji w całej Polsce) dla przedsiębiorców i osób prawnych.

Informacje o produkcie:

• Produkt powstał z myślą o Małych i Średnich Przedsiębiorstwach, które posiadają samochody dostawcze, osobowe lub inne środki transportu.
• Bezpieczne, wygodne i bezgotówkowe zakupy na stacjach Orlen i Bliska.
• Korzystne rabaty ustalane przy podpisaniu umowy, (uzależnione od zdeklarowanego miesięcznego zapotrzebowania na paliwo).
• Karty dostosowane do potrzeb Klienta, obejmujące różną gamę towarów/usług oferowanych na stacji.
• Brak minimalnych miesięcznych limitów.
• Transparentny i elastyczny system pre-paid - karta nie musi być zabezpieczona gwarancją bankową, gwarancją ubezpieczeniową czy blokadą środków na rachunku.
• Jedna zbiorcza faktura w miesiącu z załączonym szczegółowym raportem z dokonanych transakcji.
• Dostęp do salda, środków na rachunku, zarządzania limitami tankowań oraz historii transakcji możliwy jest poprzez serwis internetowy.

Osoby zainteresowane szczegółową ofertą proszę o kontakt mailowy.

Maciej Janocha

mjanocha@flotex.plMaciej Janocha edytował(a) ten post dnia 04.11.10 o godzinie 13:25

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Serdecznie zapraszam na:

SALES TRAINING - ZAAWANSOWANE WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH, które odbędzie się w dniach 15 - 16 listopada 2010 roku w nowoczesnej sali konferencyjnej Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, we Wrocławiu.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.

PROGRAM SZKOLENIA

Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.

BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)

- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia

1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności

BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi

1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy

Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa

1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży

Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania

1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży doradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne

HARMONOGRAM SZKOLENIA

08.00 rozpoczęcie szkolenia
09.30 przerwa -serwis kawowy
09.40 szkolenie
11.20 przerwa-serwis kawowy
11.30 szkolenie
13.00 przerwa- serwis kawowy
13.10 szkolenie
15.00 business lunch
15.45 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia

CENA SZKOLENIA

1200 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)

Wartość szkolenia obejmuje:

• UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU

• MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ

• OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM

• CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA

• INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU

• POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE

TRENER BIZNESU

Wojciech Grzybowski

business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/woj...

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Serdecznie zapraszamy na szkolenie

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA Z ELEMENTAMI REKLAMACJI

Termin szkolenia: 25- 26 listopada 2010 roku

Czas szkolenia: 2 dni ( 16 jednostek dydaktycznych),

Miejsce szkolenia: Zachodnia Izba Gospodarcza, ul. Ofiar Oświęcimskich, 41/43, Wrocław

Trener Biznesu:
Piotr Wideryński
http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/pio...

Gospodarka rynkowa, która zapanowała w naszym kraju, spowodowała, że w każdej prawie instytucji klienci starają się mieć jak największy wpływ na przebieg kontaktu, wymagają coraz większej ilości poświęcanego im czasu, coraz większej uwagi. Z drugiej strony, czasami roszczą sobie prawo do nieuprzejmego traktowania obsługującego ich personelu i wyładowywania swoich negatywnych emocji na pracownikach obsługi klienta z niekiedy, zdawałoby się, byle powodu. W takich sytuacjach to pracownik jest odpowiedzialny za kierowanie kontaktem: jasne i klarowne przekazywanie informacji, tworzenie klimatu, który zmniejsza napięcie i zapobiega niepotrzebnym konfliktom. W proponowanym szkoleniu przedstawimy, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z klientem i jak wyjść z nich obronną ręką, szczególnie podczas reklamacji.

KOSZT SZKOLENIA

800 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)

CENA OBEJMUJE:

- udział jednej osoby w szkoleniu
- materiały szkoleniowe z zeszytem ćwiczeń
- opracowane wnioski poszkoleniowe przesłane mailem wraz z opracowanym profilem indywidualnym
- certyfikat ukończenia szkolenia
- indywidualne porady i konsultacje z trenerem po szkoleniu
- poczęstunek oraz lunch w trakcie szkolenia

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie jest skierowane do pracowników obsługi klienta, pracowników działów reklamacji, działów sprzedaży, działów księgowości, a także dla wszystkich tych, którzy na co dzień mają kontakt ze sprzedażą produktów i usług. Zapraszamy wszystkie te osoby, które chcą wzmocnić swoje umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta i w zakresie reklamacji.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów poprawnej komunikacji w kontaktach międzyludzkich.
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się z klientem.
• Nabycie umiejętności w zakresie tworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na współpracy z klientem.
• Przygotowanie do konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas obsługi klienta - rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktowej.
• Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z tzw. trudnymi klientami.
• Przećwiczenie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją, jaką często posługują się klienci.
• Pokazanie uczestnikom, w jaki sposób mogą zabezpieczyć się przed toksycznymi wypowiedziami i zachowaniami osób, z którymi rozmawiają.
• Poznanie ustawy konsumenckiej.
• Interpretacja przepisów zgodnie z intencją ustawodawcy.
• Zastosowanie teoretycznej wykładni prawa w praktyce.
• Fachowa i rzetelna obsługa klienta w zakresie wszelkich roszczeń.

PROGRAM SZKOLENIA

I DZIEŃ SZKOLENIA

BLOK I - Rola nastawienia i emocji w kontakcie z klientem
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta

BLOK II - Reguły i uwarunkowania prawne reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

1. Świadomość Prawna podstawą rzetelnej obsługi
• Ustawa Konsumencka - mój przyjaciel, którego poznaję
• Przywileje, konsekwencje wypływające z ustawy
2. Rodzaje roszczeń niezadowolonego klienta
3. Praktyczne zastosowanie Ustawy Konsumenckiej
• „Czy naprawdę poznałem swojego nowego przyjaciela?” – praca w grupach z wykorzystaniem ustawy
• „Cztery pory roku” – 4 historie w praktyce
4. Konkurs z wiedzy

II DZIEŃ SZKOLENIA

BLOK III – Alchemia komunikacji w trakcie rozmowy reklamacyjnej
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Sztuka kreowania korzystnej relacji z klientem
• Zasady udzielania informacji – o czym należy pamiętać w kontakcie z klientem
• Sztuka prowadzenia rozmowy – umiejętność dostrajania się do klienta

BLOK IV – Trudny klient i trudna sprawa w trakcie reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)

• Sytuacje szczególnie trudne – przekazywanie niekorzystnych informacji

HARMONOGRAM SZKOLENIA

25.11.2010

9.00 rozpoczęcie szkolenia
9.00 do 10.30 szkolenie – I BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – I BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – II BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – II BLOK
15.30 –16.15 obiad

26.11.2010

9.00 do 10.30 szkolenie – III BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – III BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – IV BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – IV BLOK
15.30 –16.15 obiad

KONTAKT

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Biura i sale na godziny

ORYGINALNA oferta wynajmu na godziny biurek i sal konferencyjnych na spotkania biznesowe, szkolenia, rekrutacje;
KOMFORTOWE stanowiska do pracy biurowej - każde stanowisko wyposażone w dostęp do profesjonalnych urządzeń biurowych , szybkiego Internetu (kabel/wi-fi), kuchni oraz zaplecza socjalnego. Poszukując większej wygody możesz wybrać pomieszczenia klimatyzowane;
ABONAMENTOWY dostęp do zamykanych na wyłączność pomieszczeń biurowych;
FIRMOWY ADRES możliwość rejestracji firmy lub działalności pod adresem Garden Office, jak również udostępnienie adresu do korespondencji ;wirtualna obsługa biura ;
GARDEN OFFICE dostosowana do pracy przestrzeń na świeżym powietrzu, w którym popijając aromatyczną kawę czy herbatę można zafundować sobie chwilę relaksu.(na terenie ogródka bezprzewodowy internet);
POMOC KOORDYNATORA biura w sprawach administracyjno-organizacyjnych.

Zadzwoń, wejdź na stronę http://gardenoffice.pl
lub po prostu przyjedź do nas w godz. 9-18


Garden Office
ul. Czeremchowa 21
20 807 Lublin
tel. + 48 796 675 012 lub 81 740 10 34

Temat: Ogłoszena różne

MASAŻE ŚWIATA W http://MAGIA-MASAZU.PL ZAPRASZAM DO GABINETU ORAZ Z DOJAZDEM DO PAŃSTWA. MASAŻ W GABINECIE 50% RABATU Z DOJAZDEM 25% UPUSTU. ZAPRASZAM.

konto usunięte

Temat: Ogłoszena różne

Kilka dni temu nasza grupa praktyk NLP obchodziła swoje pierwsze urodziny :)

przez ten czas:

dołączyło do nas ponad 1100 osób

utworzyliśmy 69 tematów

wypowiadaliśmy się ponad 1700 razy

i zorganizowaliśmy 3 konkursy w których łącznie uczestnicy grupy wygrali ponad 40 nagród

za kilka dni pojawi się kolejna informacja, na której również Ty możesz skorzystać :)

wystarczy, że dołączysz do grupy:

http://www.goldenline.pl/grupa/praktyk-n-l-p/

pozdrawiam
Artur

PS
nie przyjmujemy wszystkich
Tomasz W.

Tomasz W. handlowiec,
specjalista ds
bezpieczeństwa; od
wyzwania do...

Temat: Ogłoszena różne

Wszystkiego dobrego i smacznego dla Wszystkich z okazji Dnia (Indyka) Dziękczynienia

przy okazji proszę o głos na eko-film produkcji szkoły mojego syna - Gimnazjum nr 2 w Katowicach w konkursie

Obrazek

Głosujcie:
http://tescodlaszkol.pl/272


dzieciaki wygrywają:
* 30 nowoczesnych pracowni multimedialnych dla tych szkół, z których pochodzą autorzy ekofilmików, wybranych w głosowaniu internautów.
* 3 nagrody Grand Prix – zagraniczne wycieczki ekologiczne dla ekip filmowych wybranych przez Jury konkursu.
* 300 przenośnych odtwarzaczy DVD dla członków zwycięskich ekip filmowych oraz opiekuna zespołu.
* Setki nagród dla internautów,którzy wezmą udział w głosowaniu.

Filmik to "szmira" ale za zielone niech będzie :DTomasz W. edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 19:46

Następna dyskusja:

Różne...




Wyślij zaproszenie do