Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PODNIEŚ WYNIKI SPRZEDAŻY - ZRÓB PORZĄDEK W FIRMIE - ROZWIŃ SIEBIE I SWÓJ ZESPÓŁ -

Grupa doświadczonych trenerów pomoże Twojej firmie handlowej, usługowej i produkcyjnej.
PROJEKTY, KTÓRE PROWADZIMY
PROJEKTY ROZWOJOWE DLA FIRM
• Podnoszenie wyników sprzedaży – rozwój modelu sprzedaży i kompetencji handlowców, zarządzanie działaniami i wynikami, audyt w firmie, płynność operacyjna i finansowa
• Rozwój pracowników – szkolenia, opisy stanowisk, systemy motywacyjne, rekrutacje, ścieżki rozwoju, profile kompetencji
• Rozwój modelu biznesowego – systemy działania, tworzenie i optymalizacja procedur
• Strategie dla firm – marketing, biznesplany, strategie rynkowe, start-up
PROJEKTY SZKOLENIOWE, COACHING i MENTORING
• Szkolenia miękkie – sprzedaż, szkolenia menedżerskie, szkolenia handlowe, budowanie zespołów, zarządzanie sprzedażą,
• Szkolenia certyfikowane – zarządzanie jakością, zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie energią
• Coaching i Mentoring – personalny, menedżerski, executive coaching, biznesowy, grupowy
• Systemy poprawy kompetencji – rozwój kadry podstawowej i menedżerskiej, rozwój wiedzy w organizacji, wdrażanie nowych pracowników
ZAPRASZAM NA STRONĘ
Łukasz Zegar
http://zegar-consulting.pl
http://lzegar2.webd.pl/index.php
tel 695931276
Justyna Półgrabia (Świerczewska)

Justyna Półgrabia
(Świerczewska)
Dział Realizacji
Szkoleń, APEXnet Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szanowni Państwo!
Zapraszam na seminaria biznesowe Business Power Training.
Najbliższe seminarium pt. „Co uwiera menedżera… czyli kłamstwa o zarządzaniu” skierowane jest do kadry menedżerskiej i poświęcone będzie dylematom zarządzania oraz wyzwaniom w zarządzaniu zespołem.

Cykl ten będzie poświęcony zagadnieniom:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Seminaria odbywają się w czerwcu 2013, w sześciu miastach w Polsce.
Zapraszam do zapoznania się z programem oraz szczegółami organizacyjnymi na stronie projektu http://businesspowertraining.pl.


Obrazek
Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Chcesz umiejętnie zarządzać? Być dobrym szefem? Wielkopolska Akademia Zarządzania Ci to umożliwi.

Serdecznie zapraszam do udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Więcej informacji na stronie projektu http://waz.brainstorm.biz.pl

Zapraszam do kontaktu chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Justyna Smolińska
Specjalista ds. administracji
509-967-317
e-mail: jsmolinska@brainstorm.biz.pl

BRAINSTROM Biuro projektu:
„Wielkopolska Akademia Zarządzania”
ul. Garncarska 9, II piętro 61-817 Poznań
http://waz.brainstorm.biz.pl

BRAINSTORM Główna Siedziba:
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice,
tel. 32 202 31 38
http://brainstorm.biz.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek


"SZTUKA KREATYWNEGO MYŚLENIA"

Zabierz znajomych!
4-ta osoba uczestniczy w szkoleniu BEZPŁATNIE

Przełam bariery Twojego potencjału w najbliższy piątek!
... Bo może klient nie jest wcale taki TRUDNY?!

Dowiedz się co to jest Mind mapping.
Poznaj Kreatywną metodę Walta Disneya!
Popraw pamięć!

...i "weź tę pigułkę" nowego sposobu myślenia!

12 lipca (Pt) Warszawa Poznaj program
500 PLN netto!- 4-ta osoba gratis!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Darmowe Szkolenie Online Klubów FUTURO: 10 Skutecznych zasad sprzedaży


Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=i5A8S5Ndj8A&feature=you...

W czasach w których mamy tysiące róznych zawodów, sprzedawca jest jednym z niewielu którego nie uczą w szkołach. Mimo że jest jednym z najpopularniejszych zawodów, często nie mamy dostepu do wiedzy którą jako sprzedawca warto posiadać.

Z drugiej strony każdy z nas jako klient trafił w swoim zyciu na "dobrego sprzedawcę", ale czy zadajemy sobie wtedy pytanie co go charakteryzowało, czym ten sprzedawca wyróżniał się od inncyh, dlaczego to właśnie od niego zdecydowalismy się kupić towar, na te pytania i na wiele innych spróbujemy odpowiedzieć na najbliższym webinarze.

Tematy które poruszymy to m.in:

- jak traktować obiekcje klienta
- czym jest obsługa posprzedażowa
- raport w sprzedaży na bazie systemów reprezentacyjnych
- metaprogramy od i do w sprzedaży
- kryterium wejścia do produktu
- pułapka "złotych gór" w biznesach mlm

Jeśli jesteś sprzedawcą, a przeciez każdy z nas cos sprzedaje, warto abys uczestniczył w tym webinarze, poznasz porady praktyka które zbierał regularnie przez ostatnich kilka lat jako sprzedawca wielu, wielu róznych produktów,

Spotkajmy sie tam razem i wymieńmy sie doswiadczeniami, do zobaczenia.

TERMIN:
16 Lipca godz. 20:00

SZKOLENIE PROWADZI:
Paweł Szymków

ZAPISY:
http://www.klubyfuturo.pl/10zasad.html

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Na 5-6 sierpnia zebrałem minimalną liczbę uczestników szkolenia i w tym momencie mogę zaproponować je w preferencyjnej cenie!

„Zaawansowane techniki negocjacyjne”

Trenerem prowadzącym będzie Cezary Paszuk – od 1997 roku w branży consultingowej i szkoleniowej. Trener z zakresu sprzedaży i zarządzania sprzedażą, negocjacji, profesjonalnej obsługi klienta, asertywności. Szkolenie prowadzi warsztatowo – przedkłada praktykę nad teorię; maksimum gier i ćwiczeń przy wsparciu multimedialnym prowadzi do osiągnięcia ponadprzeciętnych wyników przez uczestników szkolenia!
Dodatkowym wsparciem są liczne przykłady gorąco omawiane w grupie.
Program szkolenia obejmuje m.in.:
• Wykorzystanie własnej osobowości i kompetencji w negocjacjach
• Wiedzę psychologiczną w negocjacjach
• Przygotowanie procesu negocjacji – niech będzie tak jak TY chcesz!
• Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
• Budowanie strategii negocjacyjnych – nie daj się zaskoczyć!

Szkolenie w terminie 5 – 6 sierpnia 2013 r. odbędzie się w Warszawie.
TERMIN GWARANTOWANY
Wyjątkowa okazja WYNEGOCJUJ CENĘ DLA SIEBIE!!!

Więcej szczegółów!
Skontaktuj się ze mną i zaproponuj swoją cenę!
Zacznij szkolenie już TERAZ!!!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o.o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na facebooku
Obrazek
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Trener, coach, mentor I specjalista w rozwoju firm. Pomagam tworzyć modele biznesowe, rozwijać komunikację w firmie oraz podnosić efektywność procesów we wszystkich działach firm handlowych, produkcyjnych i usługowych.

Coaching menedżerski, livecoaching, coaching kariery, executive coaching - proponuję bardzo atrakcyjnej cenie

Jako coach:
- pomagam rozwijać menedżerów w coachingu menedżerskim
- pomagam w rozwoju firm podczas sesji coachingu grupowego
- prowadzę sesje lifecoachingu dotyczące rozwoju osobistego i połączenia różnych obszarów swojego życia
Jako specjalista:
- tworzę modele biznesowe dla firm
- pomagam w tworzeniu i wdrażaniu strategii zarządzania
- pomagam w podnoszeniu wyników w charakterze zewnętrznego dyrektora handlowego
Jako trener:
- prowadzę szkolenia dotyczące sprzedaży, zarządzania sprzedażą i rozwoju menedżerów
- tworzę projekty szkoleniowe nastawione na długofalowy efekt
- pomagam firmom szkoleniowym w tworzeniu projektów dla swoich klientów
Jako mentor:
- pomagam podnieść wyniki w działach handlowych
- pomagam w przepływie wiedzy w organizacji
- tworzę relacje intermentoringu – międzypokoleniowego przepływu doświadczenia

Łukasz Zegar
Zapraszam do zapoznania się z moją osobą na stronie internetowej
l.zegar@zegar-consulting.pl
http://zegar-consulting.pl
tel. 695931276
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Hubert Majchrzak

Hubert Majchrzak Akredytowany Coach
ICF ACC, E-commerce
manager,
interim-m...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jesteś handlowcem?
Uczestniczyłeś w wielu szkoleniach sprzedażowych i produktowych?
Chcesz sprzedawać jeszcze lepiej i skuteczniej?

Najwyższa pora aby wypróbować coaching!
Twój prywatny Coach pomoże Ci opracować jeszcze lepsze techniki sprzedażowe w oparciu o Twoje doświadczenie, wiedzę oraz umiejętności.

Coaching dla handlowców

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - WARSZTAT PRAKTYCZNY


Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618
Hubert Majchrzak

Hubert Majchrzak Akredytowany Coach
ICF ACC, E-commerce
manager,
interim-m...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Jesteś doświadczonym handlowcem?
Uczestniczyłeś w dziesiątkach szkoleń produktowych?
Znasz już wiele technik sprzedażowych?
Kolejne szkolenia sprzedażowe nie przynoszą pokładanych w nich rezultatów?

Najwyższa porta wejść na wyższy poziom -> Coaching dla handlowców!

Zwiększ sprzedaż i wykorzystaj w pełni Twoje umiejętności oraz wiedzę.
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE POZNAŃ
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu


Szkolenia sprzedażowe to warsztaty i cykle szkoleniowe dla handlowców, telemarketerów, pracowników obsługi klienta, a także dla wszystkich tych, którzy chcą zdobyć przydatne informacje z zakresu mechanizmów sprzedaży. Tylko dobra orientacja w dziedzinie sprzedaży gwarantuje profesjonalną budowę i sukces każdej strategii .

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszych propozycji.
1. Techniki sprzedażowe
2. Telemarketing
3. Wywierania wpływu
4. Magia relacji z Klientem
5. Skuteczny handlowiec

Nasza oferta skierowana jest do osób indywidualnych oraz firm.
Zapraszamy na nasz stronę.http://odksimp.pl
ZAPRASZAMY:
Tel: 61 853 80 37
e-mail: biuro@odksimp.pl
Blanka Zientek (Kaczanowska)

Blanka Zientek
(Kaczanowska)
Trener i mediator.
Trener biznesowy i
umiejetności
psycho...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Justyna S.:
Chcesz umiejętnie zarządzać? Być dobrym szefem? Wielkopolska Akademia Zarządzania Ci to umożliwi.

Serdecznie zapraszam do udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i projektami.

Więcej informacji na stronie projektu http://waz.brainstorm.biz.pl Rekrutacja nadal trwa.

Zapraszam do kontaktu chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Justyna Smolińska
Specjalista ds. administracji
509-967-317
e-mail: jsmolinska@brainstorm.biz.pl

BRAINSTROM Biuro projektu:
„Wielkopolska Akademia Zarządzania”
ul. Garncarska 9, II piętro 61-817 Poznań
http://waz.brainstorm.biz.pl

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE W WARSZAWIE:

23 października 2013 Automotywacja

24-25 października 2013 Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży

24-25 października 2013 Zaawansowane techniki negocjacyjne

Serdecznie zapraszam!
Sławomir Nowacki
Robert Kołaczyński

Robert Kołaczyński Permanent Placement
Research Consultant
- Aerospace, Defe...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 pażdziernika 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT(23% = 110,40zł) = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem,
który wymaga posiadania i doskonalenia wachlarza różnych kompetencji, dlatego
uczestnicy warszttów otrzymają niezbędną dawkę teorii, jak również wsparcie
w doskonaleniu uniejętności, pozwalających na efektywne zarządzanie zespołem.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

• dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
• dbanie o rozwój pracowników
• delegowanie zadań
• utrzymywanie motywacji podwładnych
• udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które mają krótki staż w roli menedżera i chcą doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze, style zarządzania ludźmi w organizacjach
• Uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
•Autokratyczny
•Liberalny
•Demokratyczny
•Klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5.Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6.Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP, Praktyk Hogan Assessmeny Systems.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Tylko dla użytkowników GoldenLine!!!

Drodzy GL-owcy!
Mam możliwość udzielenia Wam rabatu na szkolenie "Automotywacja" prowadzonego z Karolem Matuszczakiem - trenerem, dwukrotnym mistrzem Europy w Brazilian Jiu-Jitsu, któremu udało się przenieść doświadczenia sportowe na grunt biznesowy!

Jeżeli chcecie robić coś lepiej, szybciej lub więcej przyda Wam się nabycie lub odświeżenie umiejętności kreowania w sobie odpowiednich odruchów, które pozwolą Wam przetrwać i pokonywać kolejne ograniczenia!

W programie m.in.:
- nauka stawiania sobie ambitnych i realnych celów
- sposoby odzyskiwania "równowagi wewnętrznej"
- skuteczne techniki samomotywowania

Zapraszam do zapoznania się z pełnym PROGRAMEM SZKOLENIA

23 października - Warszawa
CENA "GL" to 400 PLN netto//os.
- nominalnie jest to kwota 890 NETTO!
W ramach szkolenia zagwarantowany jest pełen catering, materiały szkoleniowe i mnóstwo pozytywnych wrażeń związanych z samą osobą trenera!


Obrazek

Zainteresowanych zapraszam na priv byśmy mogli ustalić szczegóły lub kontakt telefoniczny do biura
22-646-69-90!

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Jachimski

Bartłomiej Jachimski "I zawsze pamiętaj,
że jesteś kimś
wyjątkowym"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek
Prowadzisz biznes oparty na sprzedaży?
Chcesz zwiększyć swoje obroty?
Uważasz, że Twoich pracowników stać na więcej?


Jeśli tak, skorzystaj ze wsparcia profesjonalistów i wybij się ponad konkurencję!

Organizujemy jedyne w Polsce szkolenia sprzedażowe w oparciu o 25-cio modułowy program zarządzania zmianą.
Praktyczne i kompleksowe warsztaty handlowe są najlepszym sposobem na zwiększenie sprzedaży, nawet pomimo mniejszej ilości klientów na rynku.

Podczas naszego spotkania z Twoimi pracownikami omówimy m.in.:
Rolę automotywacji i samodyscypliny w życiu zawodowym
Przebieg całego procesu sprzedaży
Metody zarządzania czasem i priorytetami
Sposoby samodzielnego pozyskiwania klientów
Zasady komunikacji elektronicznej
Znaczenie roli rozmowy telefonicznej
Nawiązywanie pierwszego kontaktu
Analizę i kreowanie potrzeb
Tworzenie przejrzystych i atrakcyjnych ofert
Prezentację oferty oraz wybranych rozwiązań
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży
Sposoby zwiększania sprzedaży
Budowanie asertywności handlowej
Metody zbijania obiekcji
Prowadzenie negocjacji handlowych
Proces finalizacji transakcji
Zasady profesjonalnej obsługi posprzedażowej i reklamacyjnej
Aspekty komunikacji interpersonalnej
Sposoby rozwiązywania konfliktów
Budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych
Profile i typologię klientów
Analizę konkurencji
Mowę ciała
Podstawy Neurolingwistycznego Programowania NLP.

Wyposażenie pracowników działów sprzedaży w nowe umiejętności i kompetencje pozwoli Twojej firmie na:
- zwiększenie obrotów;
- wzrost średniej wartości kontraktu;
- zdobycie przewagi konkurencyjnej;
- ograniczenie rotacji pracowników;
- zmniejszenie ilości czasu poświęcanego na nadzór nad pracownikami;
- podniesienie efektywności i samodzielności Twoich handlowców;
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów.

W trakcie dwóch intensywnych dni treningowych przekażemy Twoim pracownikom wysoce użyteczną wiedzę oraz narzędzia stosowane przez najlepszych handlowców. Skuteczność naszych warsztatów została wielokrotnie potwierdzona pozytywnymi opiniami dotychczasowych uczestników - dołącz do nich już dziś!

Obrazek

Szkolenia realizujemy na terenie całej Polski.
Szkolimy zarówno duże, jak i kilkuosobowe zespoły sprzedażowe.
Więcej informacji na naszej stronie internetowej: http://szkoleniawsprzedazy.pl


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.12.13 o godzinie 11:38
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Szkolenie z Technik Sprzedaży w Poznaniu

Zapraszamy przedstawicieli handlowych oraz pracowników działu sprzedaży na jednodniowe szkolenie z Technik Sprzedaży- Skuteczna Sprzedaż

Gwarantujemy:

-Nowoczesne metody prowadzenia zajęć- szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów
-Szkolenie w centrum Poznania w komfortowej sali szkoleniowej
-Materiały szkoleniowe
-Przerwę na lunch


Program szkolenia:
Sprzedaż długofalowa - wprowadzenie
Pierwszy kontakt telefoniczny
Przygotowanie do pierwszego spotkania
Budowanie relacji i badanie potrzeb klienta
Jak mówić interesująco - Prowadzenie prezentacji
Przygotowanie oferty
Obiekcje i domykanie sprzedaży

Termin szkolenia: 9.12.2013

Promocyjna cena szkolenia przy zapisach do końca listopada: 199,00 zł/os (zw. z VAT)
Po okresie promocyjnym: 250,00 zł/os (zw. z VAT)
Zapisy na szkolenia przyjmujemy drogą telefoniczną: 61853 80 37 oraz mailowo: biuro@odksimp.pl


Zapraszamy!!!
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu ul. Wieniawskiego 5/9
http://odksimp.pl

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do