Natalia Kostylewa

Natalia Kostylewa Specjalista praktyk,
TaxVat Consulting

Temat: Ogłoszenia

Mam zaszczyt zaprosić Państwa, na wyjątkowe, dwudniowe, seminarium, w dniach 13-14 sierpnia 2011 roku, w Warszawie, na którym, będziecie Państwo mogli zapoznać się z całokształtem przepisów podatkowych na praktycznych przykładach.
Poznasz wiedzę aktualną i praktyczną.
W wyjątkowo niskiej cenie, będziecie Państwo mogli, zapisać się na warsztaty i inne nasze szkolenia.
Ilość miejsc jest ograniczona, ze względu, na wielkość sali i duże zainteresowanie. Obowiązuje kolejność zapisów.

P R O G R A M
Podatek VAT w 2011 r. - nowelizacja przepisów oraz aktualne problemy

Nowelizacja ustawy o podatku VAT od 1 stycznia 2011 r., 1 kwietnia 2011 r., 1 lipca 2011 r. oraz 1 września 2011 r.

zakres znowelizowanych przepisów od 1 stycznia 2011 r., od 1 kwietnia 2011 r, od 1 lipca 2011 r. oraz zmiany, które wejdą w życie od 1 września 2011 r.,
regulacje unijne obowiązujące od 1 lipca 2011 r. ,
przepisy przejściowe dotyczące stosowania odpowiednich stawek podatkowych
wybór właściwej stawki VAT a PKWiU,
wątpliwości odnośnie zastosowania odpowiedniej stawki podatkowej w przypadku
braku odwołania do regulacji statystycznych oraz brak przyporządkowania PKWiU
zmiany w ustawie VAT i rozliczenie podatku VAT w przypadku nabycia i sprzedaży złomu,
definicji złomu obowiązująca od 1 kwietnia 2011 r.,
miejsce świadczenia usług i obowiązek podatkowy,
rozliczenie VAT w przypadku zbycia praw do emisji gazów cieplarnianych,
re faktura - opodatkowanie refakturowania usług, stawka podatku VAT,
moment rozpoznania obowiązku podatkowego w przypadku refakturowania usług,
refakturowanie mediów – problemy i metody ich rozwiązania,
usługi kompleksowe oraz usługi ciągłe po zmianach od 1 kwietnia 2011 r.,
orzecznictwo krajowe oraz interpretacje indywidualne w zakresie usług ciągłych.

II. Znowelizowane przepisy w przedmiocie stawek podatku VAT zmienione po 1 stycznia 2011 r. oraz po 1 kwietnia 2011 r.

obowiązujące stawki podatkowe VAT,
moment wykonania usługi a właściwa stawka VAT w przypadku korekty faktury
moment powstania obowiązku podatkowego w przypadku usług budowlanych zrealizowanych na przełomie roku podatkowego,
zakres zwolnień z opodatkowania niektórych usług, w tym usługi medyczne, działalność szkoleniowa, usługi kultury, sportu i rekreacji, usługi pośrednictwa finansowego,

III. Przepisy w zakresie podatku VAT w tym działania marketingowe i nieodpłatne transakcje po 1 kwietnia 2011 r.

zakres zastosowania znowelizowanych przepisów,
przepisy unijne:

w zakresie miejsca świadczenia usług w dziedzinie kultury, sztuki, sportu, nauki, edukacji, rozrywki itp.,
- dotyczące zwolnienia z VAT:
a) importu towarów przez instytucje lub organy WE,
b) importu towarów, których miejscem przeznaczenia jest inne państwo członkowskie UE,
- w zakresie opodatkowania gazu, energii cieplnej oraz chłodniczej,

opodatkowanie nieodpłatnie przekazanych towarów lub usług

IV . Zasady opodatkowania czynności nieodpłatnych w zakresie podatku VAT

przekazanie towarów niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą,
przekazanie i zużycie towarów na potrzeby własne,
prawo do odliczenia podatku VAT a obowiązek opodatkowania nieodpłatnej dostawy towarów,
nieodpłatne świadczenie usług a obowiązek podatkowy,
opodatkowanie prezentów o małej wartości, obowiązek prowadzenie ewidencji nieodpłatnych przekazań oraz rozliczenie podatku VAT,
pojęcie próbki towaru na gruncie podatku VAT,
dokumentowanie przekazania nieodpłatnych świadczeń oraz rozliczenia na gruncie znowelizowanych przepisów ustawy VAT.
wydatki na spotkania biznesowe,
promocja produktów,
drukowane materiały reklamowe oraz informacyjne,
prawo do odliczenie podatku naliczonego z tytułu nabycia towarów i usług wykorzystywanych na potrzeby reklamy oraz reprezentacji,
korzystanie z samochodów służbowych do celów prywatnych a podatek VAT,
imprezy integracyjne, świąteczne i okolicznościowe
nieodpłatne przekazania na rzecz pracowników oraz kontrahentów.

V. Opodatkowanie transakcji zagranicznych po 1 lipca 2011 r.

nowelizacja przepisów wynikająca z rozporządzenia Rady 282/2011 r.z dnia 15 marca 2011 r. oraz odpowiednich przepisów dyrektywy 2006/112/WE,
miejsce opodatkowania usług reklamowych, w tym targi, konferencje i td.,
definicja miejsca prowadzenia działalności gospodarczej po nowelizacji przepisów od 1 lipca 2011 r.,
podstawa opodatkowania z tytułu wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów (WNT),
dokumentowanie wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów (WDT),
rozliczenie rabatów, skonta oraz bonusy w transakcjach gospodarczych oraz dokumentacja
eksport towarów,
import towarów i usług,
obowiązek i termin złożenia informacji podsumowującej do Urzędu Skarbowego.

VI. Problemy w rozliczaniu VAT:

usługi transportowe i miejsce opodatkowania,
stawka podatku VAT w usługach transportowych,
obowiązek wystawienia Faktury VAT a optymalizacja podatkowa,
zaliczka a moment powstania obowiązku podatkowego na gruncie ustawy o podatku VAT.

VII. Fakturowanie zdarzeń gospodarczych:

wystawianie faktur w formie elektronicznej w świetle,
możliwość przechowywania faktur w formie elektronicznej,
obowiązek potwierdzania odbioru faktury korygującej przez nabywcę,
kasy fiskalne i przepisy od 1 września 2011 r.

VIII. Odliczanie podatku naliczonego VAT:

warunki odliczenia podatku naliczonego,
zasady odliczania podatku VAT naliczonego w przypadku występowania sprzedaży,
niedobór towaru w magazynie a możliwość odliczenia VAT,
transakcje zagraniczne a prawo do odliczenia VAT,
prawo do odliczenia VAT w przypadku czynności opodatkowanych VAT, które powinny być zwolnione lub niepodlegające opodatkowaniu,
terminy odliczenia,
możliwość odliczenia VAT naliczonego w przypadku duplikatu faktury,
VAT od zakupu samochodów osobowych oraz paliwa do nich a prawo do odliczenia podatku VAT,
odliczenie VAT od leasingu samochodów,
odliczenie VAT od usług kompleksowych,

IX. Podatek VAT należny i jego rozliczenie, w tym:

podatek VAT od nieodpłatnego przekazania,
moment wykonania usługi a moment powstania obowiązku podatkowego,
dostawy niefakturowane,
faktury zbiorcze.

Podatek dochodowy CIT

I. Przychody z tytułu działalności gospodarczej:

przychody z tytułu dostawy towarów oraz świadczenia usług,
przychody z tytułu usług rozliczanych w okresach rozliczeniowych oraz z tytułu mediów,
metoda kasowa a data rozpoznania przychodu podatkowego
przychody przyszłych okresów
przychody w naturze,
przychody z tytułu nieodpłatnego świadczenia oraz z tytułu częściowo nieodpłatnego świadczenia
przychody z tytułu umorzenia oraz przedawnienia zobowiązań

II. Koszty uzyskania przychodów:

koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów,
definicja kosztu podatkowego a bilansowego
koszty pośrednie i bezpośrednie
koszty poniesione w celu zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów
koszty rozliczane w czasie
Koszty niestanowiące kosztu uzyskania przychodu

III. Środki trwałe i ich amortyzacja a optymalizacja podatkowa:

leasing finansowy
środki trwałe o niskiej wartości
amortyzacja jednorazowa w pierwszym roku działalności
wartości niematerialne i prawne
prace badawczo-rozwojowe

IV. Różnice kursowe w świetle przepisów prawa podatkowego:

różnice kursowe rozpoznawane na zasadach bilansowych,
różnice kursowe rozpoznawane na zasadach podatkowych,

V. Wypłata dywidendy a obowiązek podatkowy:

przychody osiągane przez nierezydentów, warunki do spełnienia
przychody z tytułu udziału w zyskach osób prawnych,

VI. Szczególne zasady dotyczące rozpoznania przychodów oraz kosztów uzyskania przychodów:
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu objęcia udziałów (akcji) w zamian za wkład niepieniężny,
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu odpłatnego zbycia udziałów (akcji) objętych w zamian za wkład niepieniężny,
przychody oraz koszty uzyskania przychodów z tytułu odpłatnego zbycia udziałów (akcji) objętych w zamian za wkład pieniężny.

VII. Zmiany w CIT obowiązujące od 2011 r:

Opodatkowanie wspólników spółek osobowych i cywilnych
katalogu wyłączeń z przychodów
katalogu zwolnień podmiotowych


Cena dwudniowego seminarium to tylko 100 Zł.
Otrzymasz fakturę Vat i dodatkowe informacje na maila.

Zapisy na stronie TaxVat Consulting: http://taxvat.pl/

konto usunięte

Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers

Szkolenia Otwarte

Łódź
Warszawę
Kraków
Trójmiasto
Poznań
Wrocław
Katowice

Szkolenia dla FIRM

Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.

Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.

Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.

SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE

Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48796-319-705

Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt - Strefa wiedzy

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Fundamentem mojej działalności jest uczciwe podejście do samego siebie i klientów.
Starannie analizuje sytuację i na bieżąco informuje o najkorzystniejszych rozwiązaniach. Udostępniane przeze mnie informacje są zawsze rzetelne. Klientów, ich pieniądze i czas traktuje z szacunkiem.
Koncentruje się na długoterminowych relacjach z klientami a sprawy, o których rozmawiamy , pozostają zawsze między mną a klientem.

Lojalność. Rzetelność. Dyskrecja.

"Świetny konsultant. Jeden z tych , którzy w naturalny sposób łączą profesjonalizm z przyjaznym i ciepłym podejściem do klienta."

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Nie będę się Państwu przechwalał jaką wspaniałą mam firmę, gdyż takim firm jest sporo na naszym rynku. Prowadzę własną działalność, jest to mała firma. Nie tworzę produktów masowo. Dla osób, które potrzebują stronę internetową, bądź program komputerowy (na system operacyjny Windows), czy też zapotrzebowanie na usługę graficzną, nie wydając przy tym majątku, zapraszam do zwiedzenia mojej strony.

http://www.hubisoft.pl

Dziękuję.
Z poważaniem
Hubert Joachimiak

Temat: Ogłoszenia

witam

mam do odsprzedania kupon z grupera na 3dniowy pobyt w hotelu Sitarska w Biłgoraju. niestety ja nie mogę wykorzystać kuponu a naprawdę warto. zarezerwowane jest ostatni weekend sierpnia

Oferta obejmuje:

- 2 noclegi w pokoju 2 os. z butelką szampana w pierwszy wieczór,
- wykwintne i energetyzujące śniadania w uroczej sali kominkowej,
- powitalna lampka wina przy kominku,
- romantyczna kolacja przy świecach (przekąska, zupa, danie główne, lampka wina,
- napitek, kawa i herbata),
• romantyczne niespodzianki,
• masaż relaksacyjny wykonywany na miejscu przez profesjonalnego technika
masażystę (30 min).

dodatkowo rabat 25% na:

• zabiegi relaksacyjno-kosmetyczne wykonywane na miejscu przez profesjonalną
kosmetyczkę,
• kolejny, trzeci nocleg,
• przejażdżkę konną po lasach Roztocza połączoną z piknikiem na łonie natury,
• przejażdżkę bryczką po roztoczańskim lesie połączoną z romantycznym piknikiem.

cenę podam na prv
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 04.08.11 o godzinie 11:52
Anna Cebula

Anna Cebula Ster - firma
szkoleniowa,
Wspomaganie rozwoju
dzieci i mł...

Temat: Ogłoszenia

Akademia Kompetencji Trenerskich

Start kolejnych edycji I st.: 10.09.2011; 17.09.2011; 22.10.2011

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na http://ster.edu.pl/akademia

Program Akademii Kompetencji Trenerskich ma na celu wyposażenie
uczestników w niezbędne kompetencje potrzebne do prowadzenia szkoleń,
prezentacji i warsztatów. Po ukończeniu kursów uczestnicy mogą
zajmować się również analizami i diagnozami potrzeb szkoleniowych dla
firm pracując na stanowiskach takich jak np. specjalista do spraw
szkoleń, trener wewnętrzny itp.

Ideą kursu jest teoretyczne, jak i praktyczne przygotowanie do pracy w
zawodzie trenera.

Akademia Kompetencji trenerskich to trzystopniowy kurs trwający 225 h
dydaktycznych.

Trwa rekrutacja!

Informacje:
http://ster.edu.pl/akademia

Znajdź nas na Facebooku:
http://www.facebook.com/Akademia.Kompetencji

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj.
Chcesz dowiedzieć się czym się kierować przy wyborze firmy z którą chcesz podjąć współpracę?
Zapraszam na priva , napisz do mnie: sylwester_stodolski@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie. Sylwester

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na drugą edycję bezpłatnego cyklu szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)


Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w sierpniu i wrześniu (II grupa)
we wrześniu i październiku (III grupa)

Więcej informacji i opinie uczestników o poprzedniej edycji znajdziesz na stronie:http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...Justyna Trocińska edytował(a) ten post dnia 12.08.11 o godzinie 10:51

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Znajdź idealną pracę!
Czyli szkolenie o tym, jak napisać dobre CV, list motywacyjny i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.


Kończysz studia i nie wiesz, jak napisać swoje CV? Dostałeś zaproszenie na rozmowę i zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej zaprezentować się przyszłemu pracodawcy? A może szukasz pracy i chcesz zwiększyć swoje szanse w rekrutacji?
Nasze szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy szukają lub będą szukać pracy i chcą dowiedzieć się, w jaki sposób najlepiej napisać swoje CV, list motywacyjny oraz jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Jesteśmy praktykami, nie teoretykami, dlatego przedstawimy Wam rozmowę kwalifikacyjną oczami rekrutera i wskażemy, na co zwrócić szczególną uwagę. Wspólnie wypracujemy indywidualne rozwiązania!

Termin i miejsce: 26.08.2011, Gdynia
Czas: 4 godziny zegarowe, od 15.30 do 19.30.
Cena: 39zł - uczestnicy, którzy dokonają płatności do dnia 19.08.2011r., pozostali uczestnicy 45 zł.

Zarys programowy:

1. Znajdź swój cel
- identyfikowanie celu zawodowego,
- identyfikowanie mocnych i słabszych stron,
- budowanie ścieżki kariery.

2. CV jako Twoja wizytówka
- profesjonalne CV: zdjęcie, doświadczenie zawodowe, wykształcenie, kompetencje,
- zwróć na siebie uwagę! Budowanie wizerunku kandydata.

3. List motywacyjny
- po co pisać list motywacyjny?,
- prezentacja swoich umiejętności i wiedzy w liście motywacyjnym.

4. Rozmowa kwalifikacyjna
- rozmowa oczami rekrutera,
- autoprezentacja w czasie rozmowy kwalifikacyjnej,
- kluczowe pytania w czasie rozmowy i odpowiedzi.

Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700, anna.formeister@personia.pl
Personia
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - szkolenie

Ustawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa jak każdy przepis prawa jest dokumentem przysparzającym wiele problemów w jego interpretacji.

Szczególnie, kiedy będzie chciał tego dokonać przedsiębiorca, który nigdy w życiu nie miał nic wspólnego z merytorycznym podejściem do prawa. W związku z nowymi przepisami firma EMM Consulting stworzyła szkolenie dla przedsiębiorców pt. "Odpowiedzialność majątkowa urzędników".

"Nasze szkolenie ma na celu uświadomienie tych wszystkich, którzy z tymi paradoksami chcieliby się zmierzyć. Moim zdaniem ma ono pożytek zarówno dla firm, jak też samych urzędników, którzy z założenia stoją „po dwóch stronach barykady”. Formuła naszego szkolenia zakłada spotkanie osoby z tej „drugiej strony”, wysłuchanie jego argumentów w odniesieniu do nowo ustanowionego prawa a tym samym refleksję, że niejednokrotnie argumenty tej drugiej strony są jak najbardziej słuszne. – powiedział Mariusz Lasak, właściciel EMM Consulting.

Szkolenie dla przedsiębiorców proponowane przez EMM Consulting prowadzi sędzia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, który w sposób szczegółowy omawia wszelkie zagadnienia związane z regulacją prawną oraz rodzajem odpowiedzialności, których ona dotyczy. Przewidziane jest opracowanie odrębnego szkolenia dla urzędników, którzy również miewają problemy z zaadoptowaniem nowych przepisów prawa. Dla tej grupy zaplanowano blok szkoleniowy, który zostanie wzbogacony o Kodeks Postępowania Administracyjnego, który w ostatnim czasie również uległ przeobrażeniom.

http://benefitmedia.netpr.pl/pr/191212/odpowiedzialnos...

http://www.rp.pl/artykul/700122.html

konto usunięte

Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

50 procent Rabatu - To możliwe!

"Nauka to potęgi klucz" - Szkolenia 50% Taniej To nie cud.
Dlaczego warto?
- Wygoda i oszczędność.
- Pierwszeństwo w informacji o kolejnych promocjach.
- Nie tylko promocje...



Obrazek

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

Zapraszamy!
Marcin Czyż

Marcin Czyż Organizuję
konferencje, eventy,
przyjęcia w Stacji
Nowa G...

Temat: Ogłoszenia

Nie trać czasu na szukanie wakacyjnych ofert. Nasi eksperci wybiorą dla Ciebie najkorzystniejsze oferty z ponad 100 biur podróży m.in. Itaka, TUI, Neckermann, Rainbow, Triada, Wezyr, Ecco, GTI, Grecos, Sun&Fun i wiele innych. Zadzwoń już teraz +48 42 638 05 20

WWW.LOSTRAVELOS.COM - Twój portal wymarzonych podróży

A tam właśnie świeci słońce...

-Bułgaria (last minute)

-Egipt (last minute)

-Tunezja (last minute)

-Hiszpania (last minute)

-Grecja - wyspa Thassos (last minute)

-Turcja (all inclusive)

WWW.LOSTRAVELOS.COM - Twój portal wymarzonych podróży


Obrazek
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 03.12.2011r.

Do 15 listopada promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

OFERTA LAST MINUTE!
Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Lokalizacja: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu
Ostatnie miejsca: 1200 PLN netto za osobę!



Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Gerard Szymański

Gerard Szymański Szef Platformy
Reklamowej
Idealiści. Niewierny
ogrodnik.W...

Temat: Ogłoszenia

Na pewno najwięcej zyskuje się na dobrze przeprowadzonej kampanii reklamowej! Jak zyskać jeszcze więcej? Wynająć specjalistów z dużym doświadczeniem, którzy proponują usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo Platforma Reklamowa Idealiści posiada atrakcyjne ceny swoich usług, ponieważ nie posiada bardzo złożonej struktury jak duże agencje sieciowe.

Dlatego jeśli jesteście zainteresowani usługami na najwyższym poziomie z elastyczną oferta cenową skontaktujcie się ze mną na priv, bardzo chętnie przedstawię szczegóły.

Pozdrawiam
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

[obrazek]
TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 01.09.11 o godzinie 09:20

Następna dyskusja:

Konferencje -Ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do