konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Zapraszamy na drugą edycję BEZPŁATNEGO cyklu szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje, rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Przyczyni się tez do poprawy wyników sprzedaży Twoich i Twojej firmy.

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych, sprzedawców, osób zajmujących się obsługą klienta, o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach z województwa małopolskiego ORAZ do osób prowadzących własną działalność gospodarczą z województwa małopolskiego.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie

zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego ALBO prowadzenie własnej działalności gospodarczej zarejestrowanej w tym województwie

• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat (dotyczy zatrudnionych) lub prowadzenie własnej działalności nie dłużej niż 2 lata

• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto (zatrudnieni) ALBO średni dochód miesięczny nie mniejszy niż 2740,31 zł brutto (dotyczy przedsiębiorców)


Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana.

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja ( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
• Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
• Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
• Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
• Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
• Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
• Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:

w sierpniu i wrześniu (II grupa)
we wrześniu i październiku (III grupa)

Więcej informacji i opinie uczestników o poprzedniej edycji znajdziesz na stronie:http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe
• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:
Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
telefon: 600633610

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. Zarówno stacjonarne jak i e-learning (w sytuacjach, kiedy przepisy dopuszczają)

http://cortbhp.pl
Magdalena Iwaszkiewicz

Magdalena Iwaszkiewicz Dietetyk - poradnia
dietetyczna

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

PORADNIA DIETETYCZNA Perfect Diet http://perfectdiet.com.pl zaprasza do współpracy:

- w zakresie prawidłowego odżywiania, odżywania w różnych jednostkach chorobowych

http://perfectdiet.com.pl
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie

konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Beata Krykiecka

Beata Krykiecka Żyj pełnią życia

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Moją pasją jest architektura i poszukuję kursu/szkolenia z aranżacji wnętrz. Nie chodzi tu o szkolenie kilkudniowe, ale raczej o coś, co da mi konkretne umiejętności. Nie widzę potrzeby zainspirowania się, ale chodzi mi o konkretną pracę na narzędziach stosowanych w branży. Jeśli znacie coś takiego, to z przyjemnością czekam na info.
Anna Kowalczyk

Anna Kowalczyk stylista wnętrz i
ogorodów

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Moja koleżanka w zeszłym roku ukończyła taki kurs w szkole w Krakowie. Oto link do strony http://www.artcube.edu.pl
Z tego co mówiła Aneta to w tym roku ta szkoła miała otworzyć filię w Warszawie ale nie wiem czy w końcu mają czy nie.

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Zapraszam do udziału w kolejnej edycji rocznego kursu projektowania wnętrz praktycznie przygotowującego do samodzielnego wykonywania zawodu stylisty, projektanta wnętrz ArtCube.
Program kursu obejmuje zagadnienia ułatwiające samodzielne zaistnienie na rynku aranżacji wnętrz:
1.Obsługa klienta, prowadzenie zlecenia.
2.Kurs szkicu
3.Grafika 2d,3d - podstawy.
4.Praktyczna umiejętność obsługi platformy CAD, oraz programu InteriCAD T5.
5.Normy, plany, szkice budowlane, ergonomia.
6.Materiałoznawstwo.
7.Meblarstwo.
8.Projektowanie kuchni, łazienek, mebli.
9.Praca z własnym projektem.
Oraz wiele innych...szczegóły dostępne na http://artcube.edu.pl
Uczestnicy kursu projektowania wnętrz otrzymują (w trakcie trwania kursu) licencje edukacyjne na program InteriCAD T5.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń w grupach do 16 osób, przez wysokiej klasy specjalistów w swoich dziedzinach.
Miejsce kursu; Kraków, Warszawa
kontakt; biuro@artcube.edu.pl
telefon; (12) 445 62 19
e-mail; biuro@artcube.edu.pl
Zapraszam na naszą stronę http://www.artcube.edu.pl

UWAGA: Absolwentki naszego kursu projektowania wnętrz zdobyły główne nagrody w dwóch poprzednich edycjach prestiżowego konkursu http://designboom.pl.
Dodatkowo dwie absolwentki zdobyły wyróżnienia za swoje prace konkursowe.
Anna Tobera Dec

Anna Tobera Dec Pośrednik w Obrocie
Nieruchomościami

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Witam
Zapraszam na szkolenie SQL i PL/SQL

- jak napisać szybko i efektywnie działające zapytanie?

- jak uniknąć typowych błędów popełnianych przez programistów?

- dobre praktyki programistyczne

- dużo ćwiczeń praktycznych

Zakres szkolenia:

Część I – SQL

1. Podstawowe wybieranie – SELECT

2. Warunki (klauzula WHERE)
Operatory

3. Łączenie wielu tabel.
aliasy tabel, kolumn
łączenie tabeli samej ze sobą

4. Grupowanie danych (klauzula group by)
funkcje grupujące
warunki having

5. Sortowanie danych (order by)

6. Podzapytania
różnice w zastosowaniu „exists” i „in”

7. Funkcje
daty i czasu
arytmetyczne
znakowe
konwertujące
Większości

8. Modyfikowanie danych
składnia polecenia INSERT
składnia polecenia UPDATE
składnia polecenia DELETE

9. Polecenia typu DDL
ALTER
CREATE
DROP

10. Polecenia typu DCL
GRANT
REVOKE

11. Dynamiczne generowanie kodu sql

Część 2 – PL/SQL

1. Typy danych w PL/SQL

2. Zastosowanie funkcji, procedur, package-ów

3. Struktura bloku w PL/SQL

4. Procedury i funkcje

5. Uprawnienia w PL/SQL

6. Obsługa błędów i wyjątków

7. Procedury zagnieżdżone

8. Dynamiczny sql z poziomu PL/SQL

9. Ochrona kodu przed ingerencją użytkownika (WRAP)

10. Pakiety

11. Triggery

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału.
Więcej informacji:
Anna Tobera - Dec
Key Account Manager
COMMIT.IT
ul. Rzemieślnicza 1
30-363 Kraków
http://www.commit-it.pl
tel. (012) 378 96 03
Anna Tobera Dec

Anna Tobera Dec Pośrednik w Obrocie
Nieruchomościami

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Witam
Zapraszam na szkolenie SQL i PL/SQL

- jak napisać szybko i efektywnie działające zapytanie?

- jak uniknąć typowych błędów popełnianych przez programistów?

- dobre praktyki programistyczne

- dużo ćwiczeń praktycznych

Zakres szkolenia:

Część I – SQL

1. Podstawowe wybieranie – SELECT

2. Warunki (klauzula WHERE)
Operatory

3. Łączenie wielu tabel.
aliasy tabel, kolumn
łączenie tabeli samej ze sobą

4. Grupowanie danych (klauzula group by)
funkcje grupujące
warunki having

5. Sortowanie danych (order by)

6. Podzapytania
różnice w zastosowaniu „exists” i „in”

7. Funkcje
daty i czasu
arytmetyczne
znakowe
konwertujące
Większości

8. Modyfikowanie danych
składnia polecenia INSERT
składnia polecenia UPDATE
składnia polecenia DELETE

9. Polecenia typu DDL
ALTER
CREATE
DROP

10. Polecenia typu DCL
GRANT
REVOKE

11. Dynamiczne generowanie kodu sql

Część 2 – PL/SQL

1. Typy danych w PL/SQL

2. Zastosowanie funkcji, procedur, package-ów

3. Struktura bloku w PL/SQL

4. Procedury i funkcje

5. Uprawnienia w PL/SQL

6. Obsługa błędów i wyjątków

7. Procedury zagnieżdżone

8. Dynamiczny sql z poziomu PL/SQL

9. Ochrona kodu przed ingerencją użytkownika (WRAP)

10. Pakiety

11. Triggery

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału.
Więcej informacji:
Anna Tobera - Dec
Key Account Manager
COMMIT.IT
ul. Rzemieślnicza 1
30-363 Kraków
http://www.commit-it.pl
tel. (012) 378 96 03

konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Czy zdajecie sobie Państwo sprawę, że sprzedawca, który będzie jednocześnie stylistą, może podnieść obroty sklepu nawet o 40%?

Nasze szkolenia skutecznie łączą unikalną wiedzę z obu dziedzin – efektywnej sprzedaży i stylizacji.

Opierają się w głównej mierze na ćwiczeniach praktycznych, dzięki którym Państwa zespół zdobędzie realne umiejętności z zakresu nawiązywania kontaktu z Klientem, komunikacji perswazyjnej, sprzedażowego savoir vivre i wielu innych.

Aby kompleksowo i wszechstronnie przygotować Państwa personel, proponujemy szkolenie dwuetapowe:

ETAP I: Podstawowe szkolenie sprzedawców – stylistów
ETAP II: Praktyczny Visual Merchandising

Skorzystanie z obu etapów szkolenia gwarantuje najlepsze rezultaty, niemniej każdy z nich możemy przeprowadzić oddzielnie i niezależnie od siebie.

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają autorskie materiały, do których będą mogli powracać, także po zakończeniu warsztatów.

ETAP I: Szkolenie sprzedawców-stylistów

Najważniejsze aspekty szkolenia sprzedawców:

* Atmosfera dobrej sprzedaży – czyli jak zmienić butik w modowe SPA

* Analiza profilu Klienta – wszystko, co sprzedawca wiedzieć powinien na początku spotkania z Klientem

* Profesjonalizacja – Twój sprzedawca zaimponuje Klientowi wiedzą, którą zdobędzie na szkoleniu z materiałoznawstwa, znajomości trendów, kolorów, fasonów, słownictwa typu „fashion”

* Analiza Klienta – czyli jak umiejętnie wystylizować daną osobę

* Analiza obiekcji Klienta – podstawy negocjacji

* Sprzedaż wiązana – jak zapewnić sprzedaż na tzw. „długie paragony”

* Profesjonalne zakończenie sprzedaży


Na bazie wieloletniego doświadczenia w branży sprzedażowej, modowej i stylizacyjnej, Instytut przy współpracy wykwalifikowanych coachów opracował zestaw unikalnych materiałów szkoleniowych. Zawierają one przede wszystkim konkrety, gdyż w głównej mierze stworzone zostały na bazie wiedzy praktycznej.

Udowodnimy Waszym pracownikom, jak ważna jest umiejętność stworzenia odpowiedniego klimatu i nauczymy kilku sztuczek, za pomocą których go wyczarują.

„Mała czarna” potrafi czasem zdziałać cuda... Jeśli dodatkowo „zaserwuje” ją odpowiednio przeszkolony, a przy tym wrażliwy na potrzeby Klienta sprzedawca – sukces gwarantowany.

Innymi słowy - zupełnie inaczej poczuje się Klient, który zamiast zwyczajowego: „W czym mogę Pani/Panu pomóc?”, usłyszy po chwili: „Pani urodę/ Pana elegancję doskonale podkreśli ten łososiowy szal”….

zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą
http://instytut-wizerunku.pl, tel 666 890 899, ewa@instytut-wizerunku.pl
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Witajcie,
jestem trenerem rozwoju osobistego, a moją specjalnością są warsztaty z zakresu:
- komunikacji,
- autoprezentacji i kreacji wizerunku (także poprzez zachowania językowe),
- świadomości językowej i rozwoju kompetencji językowych,
- odkrywania i pielęgnowania potencjału osobistego,
- odnajdywania swojej drogi (także zawodowej),
- oraz określania, nazywania i wdrażania tego, co pozwala nam żyć pełniej i bardziej świadomie :)

Więcej o mnie i moich działaniach na:
http://www.paulinakierzek.pl
http://www.crearte.com.pl

Pozdrawiam i zapraszam do współpracy!Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 12.10.11 o godzinie 13:56
Renata T.

Renata T. ekspert i konsultant
biznesu i
administracji,
trener zarz...

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Witam,

Zapraszam do współpracy: r.a.tomczyk@wp.eu

Trener biznesu/freelanser, konsultant w obszarze przedsiębiorczości, zarządzania przedsiębiorstwem, twardego i miękkiego ZZL/HRM. Teoretyk i praktyk z 9 letnim doświadczeniem. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Zarządzanie kadrami, Zarządzanie firmą.

Absolwent Studiów Doktoranckich IPISS w Warszawie z zakresu ekonomii i zarządzania. Słuchacz Akademii Trenera Uczelnii im. L. Koźmińskiego, Instytutu Rozwoju Biznesu.

Certyfikowany wykładowca/trener przedsiębiorczości NBP w zakresie ekonomii i finansów Długoletni wykładowca przedmiotów ekonomicznych oraz przedmiotów z zakresu zarządzania na uczelniach wyższych, w policealnych szkołach zawodowych, w liceach.

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu metod i procesów zarządzania firmą, przedsiębiorczości i metodologii sporządzania biznes planów. Realizuje szkolenia z zakresu rozwoju kompetencji społecznych i menedżerskich tj. przywódczość, asertywność itp.; z zakresu ZZL m.in. rekrutacji i selekcji, zarządzania szkoleniami i rozwojem pracowniczym, ocen okresowych, motywacyjnych systemów pozapłacowych. Wykonuje projekty z zakresu twardego HR tj. sporządzanie i analiza dokumentacji pracowniczej i biurowej.

Realizałam duże projekty dla instytucji publicznych w ramach POKL EFS oraz liczne projekt komercyjne.
Anna Zaremba

Anna Zaremba trener, facylitator,
coach

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Nawiążę współpracę z początkującym trenerem/trenerką, osobą w trakcie lub bezpośrednio po szkoleniu, która chce się rozwijać w tym zakresie przy doświadczonym trenerze coachu. Warunkiem koniecznym jest pozyskanie klientów na podstawie których będzie możliwe wspólne przejście pełnego procesu szkoleniowego.
Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na annazaremba@media-plus.pl
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

E-BIZNES, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Szczegóły i zapisy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru e-biznesu dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/wideo.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, które może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
• Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
• Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
• Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
• Google AdWords - narzędzia promowania, dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni

Termin szkolenia: 18-19 stycznia 2012 (kolejne warsztaty odbędą się w marcu, możliwość zgłoszenia również na termin marcowy na stronie: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/)

Lokalizacja: Warszawa

Prowadzący: Piotr Chmielewski, referencje i opinie o poprzednich szkoleniach: http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo na stronie szkolenia dofinansowanego: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/e-biznes/
Renata Spinek

Renata Spinek aktorka, mim,
eventy,wykładowca,
tłumaczenia,Teatr
Nowy Z...

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Prowadzę szkolenia z autoprezentacji, wypalenia zawodowego, radzenia sobie ze stresem, emisji głosu, dykcji dla nauczycieli, lektorów, szkoleniowców, handlowców. Śląsk nr tel 504927034Renata Spinek edytował(a) ten post dnia 14.01.12 o godzinie 23:50

konto usunięte

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...

Szkolenie - Zyskowna strategia: jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Nie istnieją firmy, które zawsze odnoszą sukcesy, istnieją za to takie posunięcia strategiczne, które zapewniają ich autorom zyskowny wzrost. Bardzo często powstają one w oparciu o metodologię Strategii Błękitnego Oceanu autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne. Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia Strategii Błękitnego Oceanu, poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach. Przekonacie się dlaczego doprowadziło je to do zyskownego, dynamicznego wzrostu, dostaniecie gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie! W ciągu jednego dnia otrzymacie dużą dawkę wartościowej wiedzy i inspiracji!

Na warsztacie dowiedzą się Państwo:
▪ Jak, za pomocą narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu, stworzyć wolną przestrzeń rynkową?
▪ Jak wykreować nowy popyt na produkty i usługi - dotrzeć do "nieklientów" branży?
▪ Jak uciec z "czerwonego oceanu" zaciekłej konkurencji i wypłynąć na "błękitny ocean" zyskownego wzrostu?
▪ W jaki sposób zmodyfikować strategię i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?

Szczegóły i zapisy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Koszt szkolenia:
310 zł / osoba (netto) – cena obejmuje: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, imienny certyfikat. (5% zniżki dla uczestników szkoleń organizowanych przez Akademię Edukacji Regionalnej i potwierdzonych certyfikatem, w przypadku zgłoszenia większej grupy uczestników istnieje możliwość negocjacji ceny).

Termin:
27 stycznia 2012 (termin składania zgłoszeń upływa 24 stycznia 2012r.)

Miejsce:
Gdańsk, ARP S.A., ul. Arkońska 6/ bud. A3

Trener prowadzący: Piotr Chmielewski, http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Osoba odpowiedzialna za szkolenie:
Anna Urbanowicz tel.: 058-3233142, e-mail: anna.urbanowicz@arp.gda.pl

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy:
http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Andrzej Bieniek Cfa

Andrzej Bieniek Cfa CFA, Doradca
Inwestycyjny nr
licencji 457, MPW nr
2637

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...


Obrazek


Kurs maklerski z części matematycznej

Kurs maklerski z części matematycznej pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z każdego miejsca Polski. Otrzymasz rozwiązane zadania z egzaminów z lat 2006-2011. Kurs obejmuje ponad 500 pytań spoza obszaru prawa. Zadania są opracowane rzetelnie i przejrzyście.


Obrazek
Kurs jest podzielony na 4 działy:

Obrazek
Matematyka finansowa,

Obrazek
Instrumenty udziałowe,

Obrazek
Instrumenty dłużne,

Obrazek
Instrumenty pochodne i modele RK.


Obrazek
Dodatkowo otrzymasz opcję "Sprawdź się" - 11 testów historycznych z pytaniami z powyższych działów. Każdy test zawiera około 35-45 pytań (zgodnie z rzeczywistą ilością pytań na egzaminie).

Każde zadanie występuje jednocześnie w części "Nauka" oraz w części "Sprawdź się". Masz zatem możliwość czterokrotnego rozwiązania tego samego zadania (2 razy w „Nauce” i potem 2 razy w „Sprawdź się”).

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.
Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/18
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458


Obrazek



Obrazek


Kurs główny z prawa

Kurs główny z prawa pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z części prawnej z każdego miejsca Polski. Kurs ten składa się z najważniejszych aktów prawnych. Kurs obejmuje:


Obrazek
90 rozdziałów, które zawierają się ponad 2400 pytań, pokrywających 48/60 pytań z egzaminu. Każdy rozdział zawiera około 35-40 pytań i odpowiada konkretnemu fragmentowi w danym akcie prawnym. Dostajesz zatem możliwość utrwalenia swojej wiedzy z poszczególnych fragmentów ustaw.


Obrazek
24 streszczenia, które obejmują najważniejsze informacje zawarte w danym akcie prawnym. Jedno streszczenie ma 1-2 stron A4 i zawiera najistotniejsze informacje (daty, liczby, wyliczenia itd.) z danego rozdziału. Dzięki temu uzyskujesz najważniejsze informacje z około 25 stron jednego rozdziału na dwóch kartkach A4.

Wszystkie testy zostały stworzone tak, aby wszystkie informacje zawarte w danym akcie prawnym znalazły się w pytaniach testowych. Po przerobieniu testów możesz mieć pewność, że nie ominie Cię żadna ważna informacja.

Przed zakupem przetestuj kurs demonstracyjny ( dostępny po zalogowaniu) i przekonaj się sam, jak kurs ułatwi Ci przyswojenie zagadnień prawnych!

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.

Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/9
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458
e-mail: andrzej.bieniek@perk.com.pl


Obrazek
Andrzej Bieniek Cfa

Andrzej Bieniek Cfa CFA, Doradca
Inwestycyjny nr
licencji 457, MPW nr
2637

Temat: Jeśli szukasz zleceń na szkolenia...


Obrazek


Kurs maklerski z części matematycznej

Kurs maklerski z części matematycznej pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z każdego miejsca Polski. Otrzymasz rozwiązane zadania z egzaminów z lat 2006-2011. Kurs obejmuje ponad 500 pytań spoza obszaru prawa. Zadania są opracowane rzetelnie i przejrzyście.


Obrazek
Kurs jest podzielony na 4 działy:

Obrazek
Matematyka finansowa,

Obrazek
Instrumenty udziałowe,

Obrazek
Instrumenty dłużne,

Obrazek
Instrumenty pochodne i modele RK.


Obrazek
Dodatkowo otrzymasz opcję "Sprawdź się" - 11 testów historycznych z pytaniami z powyższych działów. Każdy test zawiera około 35-45 pytań (zgodnie z rzeczywistą ilością pytań na egzaminie).

Każde zadanie występuje jednocześnie w części "Nauka" oraz w części "Sprawdź się". Masz zatem możliwość czterokrotnego rozwiązania tego samego zadania (2 razy w „Nauce” i potem 2 razy w „Sprawdź się”).

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.
Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/18
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458


Obrazek



Obrazek


Kurs główny z prawa

Kurs główny z prawa pozwoli Ci szybko i samodzielnie przygotować się do egzaminu na Maklera z części prawnej z każdego miejsca Polski. Kurs ten składa się z najważniejszych aktów prawnych. Kurs obejmuje:


Obrazek
90 rozdziałów, które zawierają się ponad 2400 pytań, pokrywających 48/60 pytań z egzaminu. Każdy rozdział zawiera około 35-40 pytań i odpowiada konkretnemu fragmentowi w danym akcie prawnym. Dostajesz zatem możliwość utrwalenia swojej wiedzy z poszczególnych fragmentów ustaw.


Obrazek
24 streszczenia, które obejmują najważniejsze informacje zawarte w danym akcie prawnym. Jedno streszczenie ma 1-2 stron A4 i zawiera najistotniejsze informacje (daty, liczby, wyliczenia itd.) z danego rozdziału. Dzięki temu uzyskujesz najważniejsze informacje z około 25 stron jednego rozdziału na dwóch kartkach A4.

Wszystkie testy zostały stworzone tak, aby wszystkie informacje zawarte w danym akcie prawnym znalazły się w pytaniach testowych. Po przerobieniu testów możesz mieć pewność, że nie ominie Cię żadna ważna informacja.

Przed zakupem przetestuj kurs demonstracyjny ( dostępny po zalogowaniu) i przekonaj się sam, jak kurs ułatwi Ci przyswojenie zagadnień prawnych!

Cena dostępu do kursu: 250 złotych.

Zapraszamy do zapisów: http://perk.com.pl/site/n/Oferta/offer/9
Po dokonaniu zapisu, automatycznie wysyłany jest e-mail z danymi dotyczącymi płatności.

Uwaga!! Do 3 lutego cena promocyjna 200zł!

Osoba kontaktowa:

Andrzej Bieniek
Manager działu ON-LINE mpw, nr lic. 2637
tel: +48 728 560 458
e-mail: andrzej.bieniek@perk.com.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Szukam stałych zleceń:




Wyślij zaproszenie do