Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: REKLAMY

Obsługa Reklamacji Kurs reklamacje

Korzyści dla firmy:

► Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
► Wzrost satysfakcji klientów z procesu rozwiązywania reklamacji
► Profesjonalna obsługa uwag zgłaszanych przez klientów
► Poprawa wizerunku firmy

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników z zakresu przyjmowania i odpowiadania na uwagi klientów
► Większe zrozumienie mechanizmu powstawania sytuacji konfliktowych

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: REKLAMY


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 20-21 sierpnia, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: REKLAMY

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI III: skuteczna autoprezentacja


Obrazek

Czym jest cykl warsztatów Kompetencje Przyszłości?

Ucząc od lat u większości najlepszych trenerów jakich miałem okazje poznać, zauważyłem, że w Stolicy nie ma warsztatów gdzie ludzie mogą regularnie rozwijać i ćwiczyć bazowych umiejętności atrakcyjnych nie tylko na rynku pracy ale również w życiu codziennym. Umiejętności które są podstawą sukcesu niezależnie do tego w jakiej dziedzinie osoba działa. A cykliczność i indywidualne podejście to podstawa harmonijnego rozwoju.
Cykliczność daje trwałą zmianę. Staje się on stylem życia, a każda umiejętność tak samo jak mięsień na siłowni wymaga regularności w treningu, każda redukcja wagi wymaga nie jednorazowego wysiłku lecz stylu życia opartego o zdrowie. Wtedy zmiana wchodzi w krew. Indywidualne podejście daje gwarancje, że narzędzia i praca wykonana na warsztacie jest szyta na miarę potrzeb uczestnika, przez co rozwój nabiera zaskakującego tępa. Kompetencje rzyszłości mają za cel wyprzedzić standardową formę rozwoju o 10 lat

Warsztat III: skuteczna autoprezentacja ( tzw. elevator pitch)

Wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami i udoskonaloną prezencją własnej osoby której użyjesz za każdym razem gdy poznawać będziesz ludzi. Warsztat jest tak zaprojktowany, że musisz wyjść z umiejetnością, bo non-stop będziesz ćwiczyć
umiejętności, z feedbackiem na bieżąco od trenera i od grupy.

czego sie nauczysz?
- jak prezentować swoją osobe mając 3minuty na rozmowe
- jak umieć sprzedać swoje umiejętnosci
- jak kierować pierwszym wrażeniem i realizować swoje cele (ciekawość, fascynacja, atrakcyjność i wiele więcej)
- zdobędziesz punkt referencyjny tego kiedy mówisz w stanie podwyższonej uważności i stanie przepływu w którym masz
kiedy: 18 lipca, 17.00-20.00

limit miejsc : 20
za ile: obowiązuje zniżka, zamiast 59zł płacisz 49zł, decyduje kolejność zgłoszeń, jeśli przyprowadzisz 2 osoby wchodzicie każda po 30zł

Aby zapisać się na warsztat wyślij wiadomość na: info@sebastianszajner.pl w tytule " elevator pitch" . W odpowiedzi dostaniesz kolejne instukcję

Do zobaczenia,
Sebastian
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: REKLAMY

Wystąpienia publiczne szkolenie

Gdzie zastosujesz zdobyta wiedzę?

► Prezentacja wyników badań
► Prezentacja dla potencjalnych inwestorów
► Prezentacja oferty handlowej
► Profesjonalna prezentacja biznesowa
► Skuteczne zaprezentowanie proponowanych rozwiązań
► Wystąpienia na zebraniach firmowych


Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: REKLAMY

Darmowe Szkolenie Online Klubów FUTURO: 10 Skutecznych zasad sprzedaży


Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=i5A8S5Ndj8A&feature=you...

W czasach w których mamy tysiące róznych zawodów, sprzedawca jest jednym z niewielu którego nie uczą w szkołach. Mimo że jest jednym z najpopularniejszych zawodów, często nie mamy dostepu do wiedzy którą jako sprzedawca warto posiadać.

Z drugiej strony każdy z nas jako klient trafił w swoim zyciu na "dobrego sprzedawcę", ale czy zadajemy sobie wtedy pytanie co go charakteryzowało, czym ten sprzedawca wyróżniał się od inncyh, dlaczego to właśnie od niego zdecydowalismy się kupić towar, na te pytania i na wiele innych spróbujemy odpowiedzieć na najbliższym webinarze.

Tematy które poruszymy to m.in:

- jak traktować obiekcje klienta
- czym jest obsługa posprzedażowa
- raport w sprzedaży na bazie systemów reprezentacyjnych
- metaprogramy od i do w sprzedaży
- kryterium wejścia do produktu
- pułapka "złotych gór" w biznesach mlm

Jeśli jesteś sprzedawcą, a przeciez każdy z nas cos sprzedaje, warto abys uczestniczył w tym webinarze, poznasz porady praktyka które zbierał regularnie przez ostatnich kilka lat jako sprzedawca wielu, wielu róznych produktów,

Spotkajmy sie tam razem i wymieńmy sie doswiadczeniami, do zobaczenia.

TERMIN:
16 Lipca godz. 20:00

SZKOLENIE PROWADZI:
Paweł Szymków

ZAPISY:
http://www.klubyfuturo.pl/10zasad.html

konto usunięte

Temat: REKLAMY


Obrazek


Zapoznaj się z regulaminem naszej promocji i skorzystaj z naszego doświadczenia. Podczas trzech dni intensywnych warsztatów pomożemy Ci zdobyć praktyczną wiedzę, potrzebną by samodzielnie rozpocząć automatyzowanie testów.

Zapisz się już dziś na naszej stronie internetowej.


Obrazek
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: REKLAMY

"Jeżeli jako prawnicy mieli Państwo kiedykolwiek problem z zakwalifikowaniem w projekcie informatycznym dokumentu jako dzieła, projektu, algorytmu, dzieła zależnego, projektu technicznego itp. zapraszam na seminarium, na którym zaprezentuję typowe dokumenty tworzone podczas projektów związanych z dostarczaniem oprogramowania. Pokaże, które ich cechy pozwalają zakwalifikować je jako tylko jako dzieło literackie, opis know-how, projekt chroniony podobnie jako projekty techniczne czy budowlane." (Jarosław Żeliński)

Zapraszamy na seminarium: "Dzieło literackie czy know-how, czyli czym jest przedmiot umowy z dostawcą IT"

Termin: 13 września 2013r.
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 440 PLN

czytaj więcej...

konto usunięte

Temat: REKLAMY


Obrazek


Zapoznaj się z regulaminem naszej promocji i skorzystaj z naszego doświadczenia.

Najbliższe terminy szkoleń Professional Scrum Master dostępne są na naszej stronie internetowej.
Obrazek
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: REKLAMY


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: REKLAMY


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. aktualna praca:
koordynacja
projektów,
szkolenia,
wdrażan...

Temat: REKLAMY

Pracownia POSKRZYDŁA zaprasza kobiety i mężczyzn na trening interpersonalny.

Trening przeznaczony jest dla wszystkich, którzy w bezpiecznych warunkach szukają sposobów na budowanie bardziej satysfakcjonujących relacji z ludźmi.

Głównymi celami treningu interpersonalnego jest rozwój umiejętności budowania wzbogacających i autentycznych relacji z ludźmi. Są to: umiejętność wyrażania siebie, swoich myśli, spostrzeżeń, uczuć i potrzeb; umiejętność uważnego słuchania; umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktu, konfrontacji; rozumienie własnych zachowań i innych.

Dzięki treningowi interpersonalnemu masz szansę na:
• bardziej świadome wchodzenie w relacje z innymi ludźmi,
• bliższy kontakt ze sobą i z innymi,
• zwiększenie zaufania do grupy i umiejętności współdziałania z innymi,
• poznanie różnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach interpersonalnych,
• "poeksperymentowanie" z różnymi rodzajami komunikatów i zachowań,
• wzmocnienie poczucia własnej wartości,
• zyskanie większej świadomości swoich mocnych i słabych stron

TERMIN: 8-11 listopada 2013. Prowadzi: Joanna Młynarz.

ORGANIZATOR: Pracownia POSKRZYDŁA

ZAPISY I WIĘCEJ INFORMACJI:
http://www.poskrzydla.rubikon.pl/twarza_w_twarz_2013.html
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: REKLAMY


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z naszą najnowszą ofertą:
- szkolenia (Terminy 2013 potwierdzone do realizacji!)
- warsztaty (wiele NOWOŚCI!)
- mentoring (NOWOŚĆ!) Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.09.13 o godzinie 11:25
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. aktualna praca:
koordynacja
projektów,
szkolenia,
wdrażan...

Temat: REKLAMY

ZAINSPIRUJ SIĘ JESIENIĄ!:)

Zapraszamy wszystkich - kobiety i mężczyzn - do skorzystania ze specjalnie przygotowanego programu rozwojowych warsztatów na jesień.
Nasze warsztaty pomogą przedłużyć radosny czas "gromadzenia plonów i kosztowania dojrzałych w letnim słońcu owoców". Będą okazją na przygotowanie się do zimy, naładowania pozytywną energią, radością i ciepłem na długie jesienne i zimowe wieczory. Zachęcamy was gorąco do wybrania dla siebie tego, co wam najbardziej potrzebne na ten czas.

W programie m.in. komunikacja z dzieckiem, kariera zawodowa, relacje w związku, kosmetyki naturalne, sutasz, wiklinowe misy, sesje fotograficzne.

START: 19 października, Kraków

WIĘCEJ INFORMACJI i ZAPISY:
Pracownia POSKRZYDŁA
http://poskrzydla.rubikon.pl/zainspiruj_sie_jesienia.html

konto usunięte

Temat: REKLAMY

Zapraszam serdecznie na pierwszy w Polsce taki cykl rozwojowy organizowany przez Positive Consulting.

Link do wydarzenia na Goldenline:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/positive-life-club-...

Link do wydarzenia na Facebook:

https://www.facebook.com/events/1404696663107093/?ref=n...

Zapraszam serdecznie.
Mariusz Lipski
http://positiveconsulting.pl
Katarzyna Z.

Katarzyna Z. aktualna praca:
koordynacja
projektów,
szkolenia,
wdrażan...

Temat: REKLAMY

Zostań Trenerem Komunikacji opartej na Empatii:)

W Krakowie kolejna edycja startuje w styczniu 2014!

Studium integralne szczególnie polecamy osobom, które szukają sposobu na własny rozwój i są ciekawe możliwości jakie dają różne metody. Studium może być wstępem do pogłębionej pracy nad sobą w wybranym nurcie terapeutycznym lub rozwojowym, a także podstawą do dalszego rozwoju zawodowego w kierunku bycia trenerem, terapeutą lub coachem.

INWESTYCJA:
Koszt - Jeśli ktoś płaci całość od razu - 4 200zł lub 4 raty po 1150zł.

WIĘCEJ INFORMACJI:
http://www.dojrzewalnia.pl/szkola_trenerow/studium_int...
http://poskrzydla.rubikon.pl/studium-umiejetnosci.html

ZAPISY:
Pracownia POSKRZYDŁA
http://poskrzydla.rubikon.pl
kasia@poskrzydla.rubikon.pl

Temat: REKLAMY

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl

konto usunięte

Temat: REKLAMY

Otwarta Automatyzacja testów (JAVA) w Agile

Potrzebujesz wydajniejszego i efektywniejszego sprawdzania kodu niż manualne scenariusze testowe? Czy wiesz, że automatyzacja testów jest rozwiązaniem Twojego problemu? Obecnie na całym świecie coraz większą popularność zdobywają zwinne metodyki wytwarzania oprogramowania, czyli Agile!


Obrazek


Spotkajmy się w Krakowie 7-9 kwietnia 2014 podczas warsztatów Od zera do Inżyniera!. Podczas trzech dni intensywnych warsztatów pomożemy Ci zdobyć praktyczną wiedzę, potrzebną by samodzielnie rozpocząć automatyzowanie testów.

Podczas warsztatów omówimy poniższe narzędzia i zagadnienia:

- Wstęp do Agile.
- Rola automatyzacjo testów i nie tylko.
- Podstawy programowania (tworzenie testów automatycznych).
- Wstęp do Clean Code – tworzenie testów łatwych i tanich w utrzymaniu.
- Automatyzacja testów na różnych poziomach aplikacji.
- Testy jednostkowe przy użyciu Junit, FestAssert lub Nunit w przypadku .Net.
- Testy funkcjonalne przy użyciu Selenium WebDriver.
- Jak i dlaczego NIE używać Selenium IDE?
- Systemy kontroli wersji na przykładzie SVN.
- Budowanie szkieletu aplikacji i uruchamianie testów przy użyciu narzędzia Maven lub Nuget.
- Continous Integration przy użyciu narzędzia Jenkins lub TeamCity.
- IDE Programistyczne (Eclipse) lub Visual Studio.
- Testowanie aplikacji z rodziny WEB 2.0 (Ajax, JavaScript).
- Data Driven Testing.
- Page Object Pattern.
- Efektywne utrzymywanie dużej ilości przypadków testowych.

Automatyzacja testów wcale nie jest taka trudna, jak mogło by się wydawać - przekonaj się sam!
Zapisz się już dziś na naszej stronie internetowej .

konto usunięte

Temat: REKLAMY

Z nami zostaniesz prawdziwym Product Ownerem! :) Kliknij i przekonaj się sam...


Obrazek


Więcej o roli, zdaniach i problemach Product Ownera znajdziesz w wywiadzie z trenerem PSPO.
Kliknij tutaj a zostaniesz przeniesiony na bloga.


Obrazek

Temat: REKLAMY

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?

Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli pasjonuje Państwa świat pięknych fryzur i chcieliby Państwo poznać sekrety branży fryzjerskiej oraz dowiedzieć się jak stworzyć własny, wspaniale prosperujący salon – zapraszamy do udziału w projekcie
MÓJ START UP – Salon Fryzjerski.
Warsztaty odbędą się 10 maja 2014 roku, w Warszawie.

Szkolenie dedykujemy - stylistom fryzur pracującym w salonach fryzjerskich i planującym własną działalność w tej branży, niezależnym przedsiębiorcom, którzy mają zamiar otworzyć własny salon fryzjerski, jednak nie posiadają doświadczenia w prowadzeniu biznesu w branży beauty.

Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Zapoznanie się z otoczeniem rynkowym oraz biznesowym (lokalizacja, podaż Klientów, ich potrzeby)
• Analiza grupy docelowej
• Jak stworzyć biznes plan dla salonu fryzjerskiego?
• Prawne aspekty planowania i organizowania pracy w salonie fryzjerskim
• Dobór personelu
• Działania marketingowe
• Case Study

Trenerzy:

DOBRAWA PIĘKOS – SZYMAŃSKA - współwłaściciel i dyrektor kreatywny D&D HaiR, założycielka Dobrawa House of Hair w Polsce. Projektantka fryzur, stylistka światowego formatu. Była dyrektor artystyczna i światowy trener i wykładowca stylizacji fryzur w Akademii Vidal Sassoon w Londynie. Pracowała z takimi sławami jak Gwen Stefani, Mila Jovovich, Keanu Reeves. Od pięciu lat konsekwentnie buduje i rozwija swoją markę w Polsce i realizuje pasję jaką jest stylizacja fryzur, propagując filozofię wysokiej jakości pracy i ustanawiając nowe standardy współpracy z Klientami. Bohaterka filmu „Kobieta na zakręcie” Anny Maruszeczko oraz pomysłodawczymi zmiany wizerunku uczestniczek wszystkich edycji programu „Sexi Mama”. Stylista fryzur wielu sesji zdjęciowych dla znanych czasopism oraz pokazów mody. Wraz z zespołem stylistów odpowiada za perfekcyjne stylizacje oraz obszar artystyczny działalności firmy, szkoli i rozwija zespół, gwarantując najwyższe standardy oraz niepowtarzalny komfort Klientom odwiedzającym atelier.

DARIA CIEPLAK - z wykształcenia ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający D&D HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes i dbając o efektywność procesów, a następnie sprawowała funkcje HR managera na Polskę, biorąc czynny udział w tworzeniu kultury organizacyjnej firmy oraz wdrażając narzędzia wspierające biznes. Doświadczony business oraz HR manager, certyfikowany trener sprzedaży oraz coach zawodowy. W D&D HaiR odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych w tym finanse, sprzedaż, marketing i pr oraz HR, gwarantując najwyższe standardy prowadzenia biznesu z sektora MiŚ.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!
Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://puremind.pl/salonfryzjerski/

Następna dyskusja:

Telebimy czyli jak zostac w...




Wyślij zaproszenie do