Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Cykl szkoleń o projektowaniu doświadczeń, innowacji oraz...

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim
Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla
produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint
proponujemy
trener - Rafał Kamiński Założyciel firmy Innovelty

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na
które składają się:


Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design
Thinking

21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie doświadczeń
25 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług
9 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Cykl szkoleń o projektowaniu doświadczeń, innowacji oraz...

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa


Opis szkolenia:
Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których poznasz od strony praktycznej narzędzia i proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych na potrzeby strategii, produktu i usługi. Model Biznesowy opisuje, w jaki sposób firma za pośrednictwem produktów i usług, tworzy wartość dla Klienta oraz w jaki sposób zapewnia i czerpie zyski z dostarczonej wartości.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Korzyści z uczestnictwa:
zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia nowego lub zmiany obecnego modelu biznesowego; poznasz różne warianty modeli i nauczysz się dobierać odpowiedni model biznesowy; będziesz potrafił identyfikować problemy i określić grupę docelową Twojej firmy, produktu lub usługi; zdobędziesz umiejętności holistycznego patrzenia na problemy biznesowe i społeczne; nauczysz się projektować unikalną propozycję wartości dla Klienta;
poznasz zastosowanie technik kreatywnych generowania pomysłów i ich selekcji; nauczysz się szybkiego i bezkosztowego prototypowania i testowania modelu biznesowego;

Otrzymasz zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych etapach tworzenia modeli biznesowych procesu!

Odbiorcy szkolenia:
menedżerowie i pracownicy współodpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii firmy;
menedżerowie i pracownicy działów R&D, rozwoju produktów i usług, obsługi Klienta;
osoby, które myślą lub planują otwarcie własnej firmy lub startupu;
właściciele małych i średnich firm oraz firm rodzinnych;
studenci studiów humanistycznych i inżynierskich.

Trener – Rafał Kamiński: 17 lat pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank.

Cena (1099 PLN + 23% VAT) obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu. Szkolenie organizujemy w formie otwartej/zamkniętej.

Następna dyskusja:

Cykl warsztatowo-seminaryjn...




Wyślij zaproszenie do