Jacek
Makowski
Menedżer Sprzedaży,
DrSprzedaz.pl
Temat: OKŁAMUJ KLIENTA. TYLKO NIE NAZYWAJ SIĘ SPRZEDAWCĄ
OKŁAMUJ KLIENTA. TYLKO NIE NAZYWAJ SIĘ SPRZEDAWCĄPański numer brał udział w konkursie o atrakcyjne nagrody i mam dla Pana niesamowitą niespodziankę! – głos kobiety w słuchawce kipi od entuzjazmu. Tak dla mnie wygląda koniec wiarygodności firmy. Nieważne jak szacowna była to marka. Sprzedawcy, którzy tak kłamią i ich szefowie sprzedaży powinni siedzieć zakuci w dyby na rynkach miast. A wokół nich powinni się gromadzić… inni sprzedawcy. Tylko po to, aby za pomocą rzucanych grud błota podziękować „kolegom” za codzienne obsmarowywanie błotem całej branży.
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/191/oklamuj-klie...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zobacz portal DrSprzedaz.pl w nowej szacie i znajdź tam znajomych sprzedawców: http://www.drsprzedaz.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 RADY NA OBIEKCJE: TAK ALE… I PRZECIĄGANIE
Zgadzaj się z obiekcjami ale… opisz zalety swojego produktu. Przyjmij obiekcje ale… odkładaj odpowiedź. Poznaj 2 dość skuteczne i popularne sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami. Nie daj się zaskoczyć klientowi!
Czytaj: http://www.drsprzedaz.pl/artykuly/get/192/2-rady-na-ob...
Pozdrawiamy
Zespół DrSprzedaz.pl