Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: Reklama na samochodach

Witam,

Chciałbym zarzucić taki to temat pod dyskusję. Czy dla dużych i mniejszych firm logistycznych mających tabor powyżej 50 +, atrakcyjnym modelem barterowym współpracy jest:

Potraktowanie samochododów, naczep, ciężarówek, plandek etc.. jako nośnik reklamowy i możliwość umieszczania kilku określonych rozwiązań reklamowaych na samochodach które kursują po terenie Naszego kraju?

A w zamian, agencja w barterze przeznacza określone środki z kampanii i zapewnia firmie logistycznej wsparcie mediowe : Internet, Ambient, Prasa, Radio, Guerilla, Event M ?

Sumując.... Ciekawi mnie, czy są firmy na tyle elastyczne które mogą zrezygnować ze swojego "visual identity" na rzecz innych reklamodawców, czerpiąc przy tym dodatkowe środki finansowe i dodatkowo otrzymując wsparcie w postaci kampanii, które powinno przełożyć się na liczbę nowych klientów.

Proszę o komentarze.