Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam kolegę
Nie szkaluję, mówię jak jest ;) Jeśli ktoś decyzyjny z wymienionych firm śledzi wątki na takich forach jak to - pora wyciągnąć wnioski, poprawić procedury, przeprosić klienta, zadbać o dobry wizerunek firmy. Może klient jednak zdecyduje się wrócić? Jak nie teraz to w przyszłości. Załatwiając klienta w ten sposób jak moją klientkę, firma pozostawia po sobie tylko bardzo złe wrażenie.
Mogę podać nr umów klientów którzy mieli 3-letnie umowy.
Mogę podać nr pism reklamacyjnych składanych przez klientkę do firmy eSer... w związku z odmową rozwiązania umowy, gdzie wypowiedzenie było wysyłane listem poleconym.
Jeśli o czymś piszę, to mam na to papiery. Zanim zarzucisz komuś "...klepanie plotek...", sprawdź czy na pewno masz odpowiednią wiedzę w konkretnym przypadku. Jeśli masz jakieś wątpliwości to zapraszam do rozmowy tel.
Klient, który otrzymuje moją ofertę, otrzymuje również wzór umowy oraz cennik z wszystkimi opłatami. Klient jest również informowany w jakim czasie otrzyma przelew na konto. Może jestem staroświecki ale uważam, że uczciwe przedstawienie oferty procentuje zadowolonymi klientami, którzy polecają mnie dalej.
Dziękuję kolego, że troszczysz się o mój wizerunek. Pozwolisz, że zadbam o niego sam. Robię to zresztą od 2008 roku ( w tej branży ) i jakoś nie narzekam.
A pro po Twojego podpisu "Broker płatniczy" - możesz mi wyjaśnić jego znaczenie. Czy jest ono zbliżone do funkcji brokera ubezpieczeniowego, który, cytuje za Wiki:
"Broker ubezpieczeniowy – rodzaj pośrednika ubezpieczeniowego; osoba fizyczna lub prawna, która prowadzi działalność polegającą na pośrednictwie ubezpieczeniowym na rzecz i w imieniu klienta, od którego otrzymała pełnomocnictwo."
Pozdrawiam i życzę wielu zadowolonych klientów.
Przemysław L.:
Rafał F.:
A ja innych nie widziałem :)
.
Klienci którzy mieli terminale tej firmy, mieli 3-letnie umowy.
Jeśli klient nie wypowiedział takiej umowy w odpowiednim terminie, to umowa automatycznie przedłużała się na kolejne 3 lata. Tak mi się kojarzy z pańszczyzną ;) Klienci mieli duże problemy z uwolnieniem się od takiej umowy.
Zresztą w kwestii rozwiązywania umowy liderem w moim prywatnym rankingu jest firma eSer....
Dla tej firmy wysłanie przez klienta wypowiedzenia umowy listem poleconym w terminie określonym w umowie nie jest równoznaczne z przyjęciem wypowiedzenia??? No cóż, należy się tylko cieszyć z takiego podejścia firmy do klienta :)
Szanowny kolego, co ty tak szkalujesz innych.
Może pokaż cennik PaySquare na usługi posprzedażowe, chargeback i inne reklamacje tutaj na forum i napisz, jak szybko przelewa klientom środki, to zdecydowanie nie pomoże Ci w sprzedaży.
Jakbyś wiedział, o czym piszesz, a nie klepał plotki, to wiedziałbyś, że Kolporter nie miał umów na 3 tylko na 2 lata, a automatyczne przedłużanie się jest niezgodne z polskim prawem.
Szanujmy się. Gadanie na konkurencję jest nieprofesjonalne i Tobie też nic dobrego do wizerunku nie wniesie.
Pozdrowienia ;)