Temat: Tel-Awiw -Wroclaw 16.11.2018 drugi niewykorzystany bilet

witam,
Chcialabym zapytac o mozliwosci zwrotu za niewykorzystany bilet , ktory z winy przewoznika Ryanaira nie moglam leciec - moze zaczne od poczatku.
Tydzien temu lecialam z Tel Awiwu do Wroclawia. Lot zostal najpierw opozniany pare razy a pozniej zdecydowano ze sie wogole nie odbedzie w dniu 16.11.2018 (piatek)(zaczelo sie gdy czekalismy na bagaze, pozniej zepsuly sie schody, ktore byly naprawione poprzez FAXowanie z Dublinem z inzynierem specjalizujacym sie w tych sprawach jak juz schody zostaly naprawione i juz mielismy wszytskie torby Pilot poinformowal nas ze nie poleci poniewaz juz jest ponad godzinami swojej pracy ) i wylecimy nastepnego dnia mniej wiecej 24 godziny pozniej (23:45 minut dokladnie) Ryanair zapewnil nam po 8-iu godzinnym czekaniu na lotnisku (bez zadnej wody czy voucherow na jedzenie czy nawet rozmowy z przedstawicielem Ryanair) hotel,kolacje plus sniedanie zanim nas nie odebrano spod hotelu nastepnego dnia
W Polsce bylismy ok 15:30 w poludnie.
Koniec z koncem otrzymalismy po 400.00 Euro rekompensaty
Jednakze ja musialam zakupic jeden dodatkowy bilet na niedziele z Polski do Londynu (orginalnie mialam bilet na sobote 17.11.2018 o 9 rano ) i mam pytanie z tym zwiazane: czy jest jakis sposob zwrotu kosztow za niewykorzystany bilet z soboty ? przeciez nie bylo to z mojej winy ze nie zjawilam na lotnisku.? chcialabym zaznaczyc, ze wszytskie 3 loty Tel Awiw - Polska i dwa bilety Polska - Uk byly od tego samego przwoznika Ryanair.
bede wdzieczna za jakiekolwiek informacje i pomoc.
pozdrawiam