![Bartek Krawczun](https://static.goldenline.pl/user_photo_basic.jpg)
Bartek Krawczun specjalista
Bartek Krawczun specjalista
konto usunięte
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
Bartek Krawczun specjalista
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
Bartek Krawczun:
Maćku to jest dokładnie taki problem jak mówisz. Wysłałem maila do ryanair jak i złożyłem reklamację w banku, teraz czekam na jakąś odpowiedź w tej sprawie. Ale zaczynam wątpić że odzyskam te pieniądze.
Bartek Krawczun specjalista
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
Bartek Krawczun specjalista
Bartek Krawczun specjalista
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
konto usunięte
Bartek Krawczun specjalista
konto usunięte
Bartek Krawczun:
Twoja karta kredytowa/debetowa została odrzucona
Bartek Krawczun specjalista
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
konto usunięte
Bartek Krawczun:A może po prostu na karcie jest blokada która sama wygaśnie po 14 dniach jak to zwykle bywa w przypadku problemu z autoryzacją? Pytałem czy masz ZAKSIĘGOWANĄ transakcję na koncie, widzisz opis w stylu RYANAIR 22400000XXXXXX DUBLIN, IE ?
no tak widzę że na kącie pieniądze wcieło
konto usunięte
Maciej H.:
Tu dochodzimy do sedna.
Skoro Ryanair nie miał pieniędzy na koncie na 24h przed wylotem to anulował rezerwacje, pomimo tego, że pieniądze były już w drodze, a tylko nie zostały zaksięgowane. Inaczej musiałby wpuścić pasażera za którego nie dostał jeszcze kasy i w sumie nie ma 100% gwarancji, że nie został oszukany.
Maciej
H.
Starszy kierownik
projektu (ok 140
osób)
Tomasz K.:
Kompletne brednie, nie masz pojęcia jak funkcjonują operacje kartowe. Poprawna autoryzacja oznacza że akceptant/sprzedawca ma ZAGWARANTOWANE przelanie środków. I nie ma znaczenia czy to będzie za dzień, dwa czy miesiąc. I tak funkcjonuje to na całym świecie. Cofnąć środki można jedynie poprzez reklamację chargeback lub jeśli sam sprzedawca zrobi ręcznie zwrot.
Idąc Twoim tokiem myślenia, nie dało by się kupić biletu np. na jutro. A mogę wejść na stronę Ryanair i kupić bilet na lot za 8 godzin. Więc twierdzisz że Ryanair anuluje mi taki bilet? Zapewniam Cię że nie.
Maciej H.:Czyli własnie tak jak napisałeś. Jeśli dojdzie to autoryzacji to "sprzedawca ma ZAGWARANTOWANE przelanie środków". Tylko, że musi dojśc do pełnej autoryzacji. Jeśli nie ma autoryzacji (w tym sprawdzenia salda) to nie ma gwarancji.
Karty debetowe i kredytowe płaskie są kartami, których się w Polsce nie przyjmuje, jeśli terminal nie możliwości połaczenia się z bankiem i sprawdzenia salda. Wynika to z tego, że banki nie gwarantują sprzedającemu (akceptantowi karty), że dostanie kasę za sprzedany towar jeśli nie sprawdzono, czy klient ma wystarczającą ilość pieniędzy na koncie.zwrot.
Sławomir C. inżynier budownictwa
Aleksandra Zalewska-Stojko psycholog
Witam, problem polega na tym że 2 dni przed odlotem zabukowałem lot "w tą i z powrotem" za pomocą karty debetowej, wszystko było ok oprócz tego że dzień przed wylotem otrzymałem maila że mój bilet zostal anulowany pieniądze z kąta pobrało ale bilet został anulowany. Zamawiałem bilet 28.02.2013 a jak dziś zobaczyłem zostały przelane na konto raynair dopiero 04.03.2013. I tu moje pytanie czy mogę te pieniądze odzyskać. Jeśli tak to w jaki sposób. Pozdrawiam.
Następna dyskusja: