Adam
S.
*** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***
Temat: aero.pl
NALEŻY WYSTRZEGAĆ SIĘ BIURA AERO.PL. CIĘŻKO ICH NAZWAĆ STANDARDOWYM BIUREM, ALE OSTRZEGAM PRZED JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACĄ Z NIMI, A PRZEDE WSZYSTKIM NALEŻY "OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM" ZAKUPÓW BILETÓW LOTNICZYCH. BIURO NIE WYWIĄZUJE SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ WOBEC KLIENTA I NIE PRZESTRZEGA, UCHWALONEGO NOTABENE PRZEZ SAMO BIURO, REGULAMINU...Zakupiłem w aero.pl bilet do Pekinu za niewielką sumę (bardzo atrakcyjna cena) ale aero.pl nie wystawiło biletu zasłaniając się m.in regulaminem. Po przestudiowaniu regulaminu (a zrobiłem to BARDZO BARDZO dokładnie) okazało się, że JA (będą Użytkownikiem i Klientem) wywiązałem się z KAŻDEGO punktu Regulaminu, aero natomiast złamało minimum sześć punktów. Kategorycznie zażądałem wystawienia biletu, co zostało, potocznie mówiąc, olane przez pracowników aero. Złożyłem więc reklamację (zaznaczyłem, że mogę pójść na ugodę z biurem), ale jak na razie aero.pl milczy i olewa jakąkolwiek formę kontaktu ze mną. Nie pozostaje mi nic innego jak złożyć sprawę do odpowiedniego organu UOKiK oraz sądu (wg. prawnika jestem w 100% na pozycji wygranej). Biuro powinno ponosić pełne konsekwencje błędnie prowadzonej polityki i obsługi, a nie zasłaniać się zapisami, których w Regulaminie nie ma albo są niejasne.
Dlatego jeszcze raz szczerze odradzam korzystania z usług aero.pl