Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

NALEŻY WYSTRZEGAĆ SIĘ BIURA AERO.PL. CIĘŻKO ICH NAZWAĆ STANDARDOWYM BIUREM, ALE OSTRZEGAM PRZED JAKĄKOLWIEK WSPÓŁPRACĄ Z NIMI, A PRZEDE WSZYSTKIM NALEŻY "OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM" ZAKUPÓW BILETÓW LOTNICZYCH. BIURO NIE WYWIĄZUJE SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ WOBEC KLIENTA I NIE PRZESTRZEGA, UCHWALONEGO NOTABENE PRZEZ SAMO BIURO, REGULAMINU...
Zakupiłem w aero.pl bilet do Pekinu za niewielką sumę (bardzo atrakcyjna cena) ale aero.pl nie wystawiło biletu zasłaniając się m.in regulaminem. Po przestudiowaniu regulaminu (a zrobiłem to BARDZO BARDZO dokładnie) okazało się, że JA (będą Użytkownikiem i Klientem) wywiązałem się z KAŻDEGO punktu Regulaminu, aero natomiast złamało minimum sześć punktów. Kategorycznie zażądałem wystawienia biletu, co zostało, potocznie mówiąc, olane przez pracowników aero. Złożyłem więc reklamację (zaznaczyłem, że mogę pójść na ugodę z biurem), ale jak na razie aero.pl milczy i olewa jakąkolwiek formę kontaktu ze mną. Nie pozostaje mi nic innego jak złożyć sprawę do odpowiedniego organu UOKiK oraz sądu (wg. prawnika jestem w 100% na pozycji wygranej). Biuro powinno ponosić pełne konsekwencje błędnie prowadzonej polityki i obsługi, a nie zasłaniać się zapisami, których w Regulaminie nie ma albo są niejasne.
Dlatego jeszcze raz szczerze odradzam korzystania z usług aero.pl

konto usunięte

Temat: aero.pl

Proszę tu napisać:
http://www.goldenline.pl/grupa/nie-polecam

Trzymam kciuki za wygraną :).

A przy okazji zapraszam do grupy:
http://www.goldenline.pl/grupa/lotniska-i-linie-lotnicze
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

dziękuję za wskazówkę :)
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: aero.pl

ADAM SIEKLUCKI:
dziękuję za wskazówkę :)

Panie Adamie, czy chodzi o ten lot z AF? Ja kupowałem go przez flysiesta i mam bilet, jestem na checkmytrip i zarezerwowałem miejsce. Więc mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy!
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

Krzysztof Szczerbacz:
ADAM SIEKLUCKI:
dziękuję za wskazówkę :)

Panie Adamie, czy chodzi o ten lot z AF? Ja kupowałem go przez flysiesta i mam bilet, jestem na checkmytrip i zarezerwowałem miejsce. Więc mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy!

otóż to...bilet nieszczęsnego AF.
Aero nie chce wystawić biletu...walczę i czekam na uzasadnienia mojej reklamacji!!!
Też mam nadzieję, że wszytko się rozwiąże pozytywnie...a checkmytrip usunęło moją rezerwację, ale mam zrzuty wszystkich stron łącznie ze dowodem płatności :)
PZDR
AdamS

Temat: aero.pl

Krzysztof Szczerbacz:
ADAM SIEKLUCKI:
dziękuję za wskazówkę :)

Panie Adamie, czy chodzi o ten lot z AF? Ja kupowałem go przez flysiesta i mam bilet, jestem na checkmytrip i zarezerwowałem miejsce. Więc mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy!
Adam jak rezerwowałeś miejsce? Bezpośrednio w liniach lotniczych? Ja też kupiłam u nich bilet, ale miejsca nie rezerwowałam.

Temat: aero.pl

Usp to było do Krzysztofa ;)
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: aero.pl

sylwia karczewska:
Krzysztof Szczerbacz:
ADAM SIEKLUCKI:
dziękuję za wskazówkę :)

Panie Adamie, czy chodzi o ten lot z AF? Ja kupowałem go przez flysiesta i mam bilet, jestem na checkmytrip i zarezerwowałem miejsce. Więc mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązanie sprawy!
Adam jak rezerwowałeś miejsce? Bezpośrednio w liniach lotniczych? Ja też kupiłam u nich bilet, ale miejsca nie rezerwowałam.

Pani Sylwio - ja pisałem, że rezerwowałem miejce. Kupiłem bilet nie na aero.pl a na flysiesta do JFK w b. atrakcyjnej cenie (1300 zł) z AF. Po opłaceniu biletu zadzwoniłem do AF i zarezerwowałem miejsce. Tak się złożyło, że będę miał przyjemność polecieć Airbusem A380. :)

Temat: aero.pl

Ja też kupowałam przez fly siesta.
Adam informuj jak się sprawy mają - mam nadzieję że wszystko się potoczy po Twojej myśli !
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

sylwia karczewska:
Ja też kupowałam przez fly siesta.
Adam informuj jak się sprawy mają - mam nadzieję że wszystko się potoczy po Twojej myśli !

jestem totalnie rozczarowany postępowaniem aero.pl!!!!
Jutro informuję UOKiK o całej sprawie.

konto usunięte

Temat: aero.pl

ADAM SIEKLUCKI:
sylwia karczewska:
Ja też kupowałam przez fly siesta.
Adam informuj jak się sprawy mają - mam nadzieję że wszystko się potoczy po Twojej myśli !

jestem totalnie rozczarowany postępowaniem aero.pl!!!!
Jutro informuję UOKiK o całej sprawie.
Ale rezerwacja to nie jest gwarancja wystawienia biletu. Wątpię żeby mieli w regulaminie zapis który mówi że wstępna rezerwacja to 100% potwierdzenie wystawienia biletu.

Napisz więcej szczegółów. Dlaczego nie chcą tego biletu wystawić? Czym się tłumaczą?
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

Tomasz K.:
ADAM SIEKLUCKI:
sylwia karczewska:
Ja też kupowałam przez fly siesta.
Adam informuj jak się sprawy mają - mam nadzieję że wszystko się potoczy po Twojej myśli !

jestem totalnie rozczarowany postępowaniem aero.pl!!!!
Jutro informuję UOKiK o całej sprawie.
Ale rezerwacja to nie jest gwarancja wystawienia biletu. Wątpię żeby mieli w regulaminie zapis który mówi że wstępna rezerwacja to 100% potwierdzenie wystawienia biletu.

Napisz więcej szczegółów. Dlaczego nie chcą tego biletu wystawić? Czym się tłumaczą?

hmmm...wiem, że rezerwacja nie jest gwarancją wystawienia biletu. Rezerwację założyłem o 21.17 (ich biuro pracuje do 21.00 zgodnie z info na stronie, natomiast telefonicznie mnie informują, że pracują do 24.00, dlatego też wystawienie biletu możliwe jest dopiero w dniu następnym), potwierdzenie wpłaty przesłałem dnia następnego o 7.30. Na stronie jest stwierdzenie, że opłaty trzeba dokonać najpóźniej w ciągu 24h (wykonane). A tłumaczą się tym, że gwarancja ceny biletu jest po natychmiastowej wpłacie...natomiast termin wpłata natychmiastowa nie jest określony w regulaminie (nie jest wyjaśnione, co oznacza "wpłata natychmiastowa"), jest jedynie stwierdzenie, że opłata nie później niż w przeciągu 24h (i ja tego dokonałem). Zasłaniają się, że przewoźnik usunął "ofertę" i wówczas Użytkownik zostaje o tym powiadomiony a jego rezerwacja anulowana bez ponoszenia kosztów...problem jest tylko ten, że przewoźnik oferty nie anulował a moja rezerwacja przez kolejne 5 dni była aktywna, na dodatek NIKT mnie nie poinformował o "zmianie warunków", a z Regulaminu JEDNOZNACZNIE wynika, że powinienem zostać powiadomiony. Ponadto, jak to określają w Regulaminie, Użytkownik zostaje powiadomiony natychmiast w sytuacji, gdy nastąpią jakiekolwiek rozbieżności w rezerwacji a GSR, ale i tutaj nie wywiązali się z Regulaminu, bo NIKT się ze mną nie skontaktował. To ja do nich dzwoniłem i to JA PROSIŁEM (!!!) o kontakt...efekt...początkowo zero reakcji, tylko głupkowate tłumaczenia i zasłaniania się Regulaminem.

Długo by można na ten temat pisać...oj długo!!!
Dlatego postanowiłem zgłosić sprawę do UOKiK, co też dzisiaj zrobię.

AdamS

Temat: aero.pl

Adam płaciłeś przelewem czy kartą kredytową?
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

sylwia karczewska:
Adam płaciłeś przelewem czy kartą kredytową?

przelewem...
przesłałem IM nawet wyciąg z konta, że przelew poszedł. Potem też dowiedziałem się, że ich konto "przyjęło" przelew!

A dzisiaj i tak byłem w UOKiK i sprawę przedstawiłem (na razie nie zgłosiłem bo czekam na ustosunkowanie się mojej reklamacji, ale "zaocznie" czeka)...dowiedziałem się, że zgodnie z KC ONI jako pośrednik (mimo zapisów Regulaminu) ponoszą pełne konsekwencje i są zobowiązani do wywiązania się z umowy, jeżeli tego nie uczynią mam prawo żądać odszkodowania, a jeżeli to nie poskutkuje...sąd!
Nie dam za wygraną :)
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

DZISIAJ DOSTAŁEM ODPOWIEDŹ I UZASADNIENIE MOJEJ REKLAMACJI...TAK JAK SIĘ SPODZIEWAŁEM - POZYTYWNE!!!
BILETY JUŻ MAM WYSTAWIONE
NIE DODAĆ NIC UJĄĆ...
Krzysztof Szczerbacz

Krzysztof Szczerbacz Senior Project
Manager, ARC Rynek i
Opinia

Temat: aero.pl

ADAM SIEKLUCKI:
DZISIAJ DOSTAŁEM ODPOWIEDŹ I UZASADNIENIE MOJEJ REKLAMACJI...TAK JAK SIĘ SPODZIEWAŁEM - POZYTYWNE!!!
BILETY JUŻ MAM WYSTAWIONE
NIE DODAĆ NIC UJĄĆ...


Gratulacje!!!

Temat: aero.pl

Adam GRATULACJE - to pochwal się jeszcze ile dałeś za te bilety?
Adam S.

Adam S. *** POSZUKUJĘ NOWYCH
WYZWAŃ ZAWODOWYCH
***

Temat: aero.pl

sylwia karczewska:
Adam GRATULACJE - to pochwal się jeszcze ile dałeś za te bilety?
jeden bilet to kwota 1201 plus opłata agencyjna za wystawienie biletu (kupiłem 3). Normalnie bilet kosztował 2260pln
warto się było "upominać" o swoje :)
pzdr
AdamS
Krzysztof W.

Krzysztof W. Dream as if you'll
live forever, live
as if you'll die
to...

Temat: aero.pl

Zgadzam się i szczerze odradzam aero.pl,totalna masakra,mieli lot na stronach że bardzo tanio,potem mówili,że nie mogą sprzedać bo jest dopłata paliwowa(to jedna z wersji),druga wersja,że bilety Tam Airlines nie sprzedają w Polsce,ogólnie jakaś masakra,mnóstwo ofert a tak naprawdę nie do kupienia.Co lepsze straciłem przez ich głupoty kasę bo w końcu jak nie można kupić lot w promocyjnej cenie TAm,zaczałem szukać innego i kupiłem do Limy KLM,potem wyczytałem na forum,że ktoś kupił Tamem przez portal sky4fly bez problemu.Aż zadzwoniłem tam i rzeczywiście bilet dostępny,linia sprzedaje w Poslce.
Chciałem jeszcze dodać,że byłem w biurze travelplanet i tam Pani mi robiła rezerwację na ten lot,po czym mi odwołano bo okazało się,że nie można etc.Totalny syf i burdel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Odradzam!!!!!!!!Travelplanet i areo pl coś strasznego!
Dysponuję mailami jesli ktoś nie wierzy,mam rezerwację dokonaną w biurze.
Totalny syf!
leciałem kiedyś poprzez nich kilka lat temu na Hawaje i było ok,natomiast teraz to co się dzieje,to jakiś obłęd.
Oto treść mojego maila do aero jeszcze przed tym jak jeszcze nie wiedziałem,że mnie ściemniają,że loty Tam są niedostępne w co uwierzyłem:
Witam,

Treść mojego maila:
To proszę coś z tym zrobić na stronie(proszę to usunąć) bo to jest wprowadzanie klienta w błąd,proszę ściągnąć ze strony błędne informacje.

Wczoraj byłem w biurze travelplanet potwierdzac specjalnie to połączenie tylko,że do Cusco(dziś latałem z wnioskiem urlopowym bo przecież Pani z travelplanet trzymała mi tą rezerwację),potem Pani z infolini skłamała mnie,że do Limy jest to możliwe ale że biuro z niemiec to wtedy wystawia.

Nie należę do osób które od razu polecą z tym do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ale proszę być swiadomym tego,że Państwo jawnie wprowadzają klientów w błąd.

Z poważaniem i wielkim rozczarowaniem(rezerwowałem u Państwa kiedyś bilety na Hawaje i było ok)Oczywiście rezygnuję z tej oferty.

Krzysztof Wawron.
Uważajcie!Krzysztof Wawron edytował(a) ten post dnia 07.06.11 o godzinie 18:08



Wyślij zaproszenie do