Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: oferty szkoleń

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na szkoleniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników zaprojektuje oraz stworzy własną (działającą!!!) aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: oferty szkoleń

Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenia z montażu sufitów napinanych :

11.10. 2011 - Oława
szkolenie w godzinach 9-15
o miejscu szkolenia poinformujemy w formie mailowej

12.10. 2011 - Łódź
szkolenie w godzinach 9-15
ul. Piotrkowska 223, Siedziba Firmy Alteza.
W zakres szkolenia wchodzi:

Część teoretyczna: obejmuje podstawowe informacje o systemie sufitów napinanych, możliwościach jego zastosowania, rodzajach oświetlenia i sposobie ich montowania w suficie napinanym oraz prezentację niezbędnych narzędzi potrzebnych do montażu.

Część praktyczna: montaż sufitu, na której każdy będzie mógł wziąć udział w pracach montażowych.

Koszt szkolenia to 200 zł, dla projektantów bezpłatnie, w cenę wchodzi cena narzędzi, które po szkoleniu otrzymują montażyści. Ponadto będą także rozdawane materiały informacyjne

Zgłoszenia pod adresem szkolenia@alteza.pl

Więcej na stronie http://alteza.pl
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: oferty szkoleń

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia
Data: 29 – 30 sierpnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Certyfikat ukończenia szkolenia.
LAST MINUTE 2000 PLN + 23%VAT


Opis wydarzenia
Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania
Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności
Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach
Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – REJESTRACJA WYMAGAŃ FUNKCJONALNYCH, CECHY DOBRYCH WYMAGAŃ, DOBRE PRAKTYKI
- TEORIA REJESTRACJA WYMAGAŃ POZA FUNKCJONALNYCH, 
- ĆWICZENIE – OKREŚLANIE CECH DOBRYCH WYMAGAŃ
- WARSZTAT – OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ CIĄG DALSZY
- TEORIA – SKŁADNIKI MODELI UML (DIAGRAM PRZYPADKÓW UŻYCIA, DIAGRAM AKTYWNOŚCI)
- WARSZTAT – ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ ĆWICZENIA
- WARSZTAT – OKREŚLANIE AKTORÓW PRZYPADKÓW UŻYCIA, MODELOWANIE DIAGRAMU PRZYPADKÓW UŻYCIA
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – MODELOWANIE DIAGRAMÓW AKTYWNOŚCI (PROCESY BIZNESOWE)
- PODSUMOWANIE

Szkolenie jest polecane dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
CENA
LAST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

Serdecznie zapraszam,
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na tronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 23.10.11 o godzinie 15:56
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: oferty szkoleń


Obrazek


Zapraszamy na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

Kreacja wizerunku to szerokie pojęcie kojarzone jednak przede wszystkim z dbałością o wygląd zewnętrzny. Podczas warsztatu "Kreacja wizerunku poprzez zachowania językowe" zaproponujemy Ci nieco inne podejście do zagadnienia.

Proponujemy byś tym razem ubrała/ubrał się w... słowa!

Jeśli:

- występujesz publicznie,
- bywasz w sytuacjach, w których chcesz zrobić dobre wrażenie na rozmówcy,
- prowadzisz zebrania, warsztaty, szkolenia i inne spotkania z grupami,
- uczestniczysz w rozmowach biznesowych i negocjacjach,
- rozmawiasz z szefem, przełożonymi, współpracownikami, przyjaciółmi, znajomymi, partnerem, dziećmi i chcesz to robić świadomie,

to ten warsztat jest zdecydowanie dla Ciebie.

Warsztat łączy wiedzę z zakresu językoznawstwa (m.in. poprawność językowa, kultura języka), teorii komunikacji, kreatywności oraz autoprezentacji.

Celem warsztatu jest rozwijanie umiejętności świadomego posługiwania się językiem jako narzędziem kreowania własnego wizerunku. Taka wiedza przyda się każdemu, kto w życiu prywatnym bądź zawodowym chce komunikować się świadomie, poprawnie, skutecznie i adekwatnie do sytuacji oraz odbiorcy.

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak - filolog z wykształcenia, zamiłowania i doświadczenia.

NAJBLIŻSZY TERMIN
22-23 października 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

Cena za 16-godzinny warsztat: 210 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/kreacja.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 08:37

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Dolnośląskie Centrum Psychoterapii we Wrocławiu zaprasza na szkolenie pt."Interwencja kryzysowa w kryzysie uzależnień", które odbędzie się w dniu 21.10.2011.

Adresatami szkolenia są osoby pracujące z młodzieżą (wychowawcy, pedagodzy), psycholodzy, kuratorzy, pracownicy służby zdrowia i instytucji pomocy społecznej, oraz studentów ostatnich lat studiów kierunków: psychologia, pedagogika, resocjalizacja.

Program szkolenia:
1. Charakterystyka uzależnienia.
2. Podział uzależnień.
3. Opis środków psychoaktywnych.
4. Metody diagnozy uzależnienia
5. Opis uzależnień XXI wieku (internet, tel.komórkowy, gry komputerowe.
6. charakterystyka osoby uzależnionej.
7. Opis Faz Uzależnienia oraz Mechanizmów Psychologicznych.
8. Zasady prowadzenia rozmów z osobą uzależnioną.
9. Kontrakt terapeutyczny z osobą uzależnioną - specyfika.
10. Zasady pracy terapeutycznej z osobą uzależnioną.
11. Tworzenie indywidualnego planu pracy z osobą uzależnioną.
12. Specyfika nawrotów w uzależnieniu - zasady pracy z klientem.

Koszt: 250 zł

Szczegółowe informacje i zapisy:
http://dcp.wroclaw.pl
e-mail: info@dcp.wroclaw.pl
tel./fax: 71 332 36 70; 71 361 60 35

Temat: oferty szkoleń

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
15 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia.

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych którzy: poszukują potencjalnych Klientów, umawiają spotkania z Klientami, utrzymują kontakty z już pozyskanymi Klientami, wykorzystują telefon w celach przekazywania i pozyskiwania potrzebnych informacji. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i finalizacji rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Poznają dynamikę prowadzenia rozmów telefonicznych. Nauczą się wyznaczać cele rozmów telefonicznych. Przećwiczą poszczególne etapy procesu prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Cele szkolenia.

• Zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej.
• Zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z typami informacji występującymi w rozmowie telefonicznej.
• Nauczenie uczestników pisania różnych skryptów rozmów telefonicznych.
• Nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej.
• Nauczenie technik argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z narzędziami ułatwiającymi komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z dynamiką prowadzonej rozmowy telefonicznej.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• Budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.
• Pisać różnego typy skrypty rozmów telefonicznych.
• Przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Analizować prowadzone rozmowy telefoniczne.
• Prowadzić rozmowy telefoniczne.
• Wyznaczać cele rozmów telefonicznych.
• Przekazać i pozyskać potrzebne informacje.
• Stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy.
• Stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta.
• Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Profil uczestnika szkolenia.

• Doradcy Klienta.
• Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
• Pracownicy biura obsługi klienta.
• Przedstawiciele handlowi.

Program szkolenia.

1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.

• Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
• Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
• Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji w rozmowie telefonicznej.

2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
• Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
• Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).

3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
• Faza wprowadzenia – budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteresowania).
• Faza rozwinięcia – badanie potrzeb i prezentacja oferty (zainteresowanie Klienta i przygotowanie do podjęcia decyzji).
• Faza zakończenia – podsumowanie i zakończenie rozmowy (zamknięcie rozmowy, zdobycie i przekazanie dodatkowych informacji).

4. Narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych.

• Aktywne słuchanie i wykorzystywanie zdobytych informacji.
• Zadawanie trafnych pytań zmuszających Klienta do myślenia i działania.
• Używanie słów kluczy i zwrotów perswazyjnych wpływających na zachowanie Klienta.
• Wykorzystywanie głosu jako nośnika informacji niewerbalnej i umiejętne stosowanie pauzy.
• Techniki kierowania myśleniem Klienta i przebiegiem rozmowy telefonicznej.

5. Struktura rozmowy i skrypty rozmów telefonicznych.

• Struktura czyli właściwy przebieg rozmowy telefonicznej.
• Rodzaje skryptów wykorzystywanych podczas rozmów telefonicznych.
• Tworzenie skryptów ułatwiających osiągnięcie celu rozmowy.
• Korzystanie ze skryptów w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.

6. Techniki argumentacji i finalizowania rozmowy telefonicznej.

• Techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej.
• Zakres i struktura przekonującej prezentacji.
• Stare i nowe modele prezentowania korzyści.
• Techniki finalizacji w rozmowie telefonicznej.

7. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Techniki radzenia sobie z emocjami Klienta.
• Określanie granic i własnych praw w rozmownie z trudnym Klientem.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl

Temat: oferty szkoleń

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
22 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi, technik i modeli profesjonalnej sprzedaży. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizy rozmów handlowych. Dowiedzą się jaki wpływ mają przekonania dotyczące sprzedaży na wyniki sprzedaży i nauczą się jak budować wspierające przekonania. Poznają i opanują narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy handlowej, na każdym jej etapie. Nauczą się skutecznych technik argumentacji i finalizacji sprzedaży. Przyswoją sobie wiedzę na temat postepowania w trudnych sytuacjach i sposobów radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta. Przećwiczą poszczególne techniki i nauczą się wykorzystywać w praktyce poznane narzędzia i modele profesjonalnej sprzedaży.

Celem szkolenia jest nauczenie umiejętności:

• Budowania właściwych przekonań na temat sprzedaży.
• Przygotowywania i analizowania rozmowy handlowej.
• Tworzenia i utrzymywania dobrych relacji w procesie sprzedaży.
• Poszukiwania informacji istotnych ze względu na proces sprzedaży.
• Zadawania trafnych pytań na każdym etapie procesu sprzedaży.
• Parafrazowania wypowiedzi Klienta.
• Aktywnego słuchania i zbierania informacji.
• Celnego argumentowania podczas prezentacji sprzedażowej.
• Radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
• Skutecznego zamykania sprzedaży.

Program szkolenia

1. Strategiczne czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.

• Planowanie i analizowanie działań bazą skutecznej sprzedaży.
• Wyznaczanie celów sprzedażowych podstawą do planowania i rozwoju sprzedaży.
• Czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży.
• Przekonania na temat sprzedaży fundamentem dla działań sprzedażowych.
• Podwójne przygotowanie do rozmowy handlowej.
• Model procesu sprzedaży i modele rozmowy handlowej.

2. Sprawdzony w praktyce i niezawodny pięcioetapowy proces sprzedaży.

• Wyszukiwanie potencjalnych Klientów i ich kwalifikacja.
• Kontakt z potencjalnym Klientem - umawianie spotkań.
• Spotkanie z Klientem – prowadzenie rozmów handlowych.
• Referencje – rozbudowywanie bazy potencjalnych Klientów.
• Obsługa posprzedażowa.

3. Praktyczne narzędzia ułatwiające zdobywanie informacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

• Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie sprzedaży.
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
• Prosty i funkcjonalny model zbierania informacji w procesie budowania relacji i analizy potrzeb Klienta.

4. Taktyki i elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament do końcowego porozumienia.

• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji.
• Nawiązanie kontaktu z Klientem.
• Zdobywanie zaufania Klienta.
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.

5. Właściwe metody analizy potrzeb, skracające drogę do zamknięcia sprzedaży.

• Model czterech obszarów analizy potrzeb w praktyce sprzedażowej.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta.
• Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
• Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.

6. Recepta na skuteczną prezentację i dotarcie do emocjonalnych powodów zakupu, decydujących o decyzji Klienta.

• Proces sprzedaży zgodny z procesem zakupu.
• Cecha, zaleta, korzyść - stary model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Rachunek zysków i strat – nowy model tworzenia argumentów dla Klienta.
• Trzy użyteczne modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta.
• Od problemu do korzyści pełny model uniwersalnej prezentacji w rozmowie handlowej.

7. Najlepsze sposoby na wątpliwości i zastrzeżenia, dające pewność dobrania właściwej argumentacji, ułatwiającej przekonanie Klienta.

• Przygotowanie do rozwiania przewidywalnych wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Wykorzystanie prezentacji do wyprzedzenia mogących pojawić się wątpliwości lub zastrzeżeń.
• Trzy sprawdzone modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

8. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.

• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Karolina U.

Karolina U. freelance - projekty
tłumaczeniowe
(rosyjski) oraz
public...

Temat: oferty szkoleń

Karolina Monika U.:
Serdecznie zapraszamy na kolejne szkolenia z montażu sufitów napinanych :

11.10. 2011 - Oława
Zapraszamy do lektury slajdów przedstawiających szkolenie połączone z montażem przykładowego sufitu napinanego. Zdjęcia pochodzą ze szkolenia w Oławie (11.10.2011)
http://www.youtube.com/watch?v=LpcX6iceik4
Szkolenie zostało przeprowadzone przez Pana Vadima Semionova - założyciela Firmy Alteza oraz Pana Marcina Ostrowskiego, właściciela firmy partnerskiej Ostrowski Design w Łodzi.Karolina Monika U. edytował(a) ten post dnia 20.10.11 o godzinie 15:51
Maria Depta

Maria Depta trener, superwizor
metody dramy,
nauczyciel
akademicki

Temat: oferty szkoleń

SZKOŁA TRENERÓW DRAMY

W imieniu Drama Way zapraszam wszystkich zainteresowanych rozwijaniem swoich umiejętności trenerskich do Szkoły Trenerów Dramy Drama Way, która rozpocznie się w kwietniu 2012.

Szkoła Trenerów Dramy to kompleksowe szkolenie (240 h) z zakresu wykorzystania metody dramy w różnych obszarach(biznesowych i pozabiznesowych), przygotowujące uczestników do uzyskania certyfikatu Trenera warsztatu dramowego rekomendowanego przez Drama Way.

Szkoła oparta jest o brytyjski, sprawdzony model kształcenia w zakresie ramy , składa się z 3 modułów: Grupy Rozwoju Osobistego, Szkoleń specjalistycznych, Treningu dramowego.

Pierwsza edycja Szkoły objęta jest promocją cenową, dodatkowo oferujemy atrakcyjne zniżki aż do 85%.

Więcej informacji na Golden Line
oraz na stronie Drama Way

Jeżeli nie jesteś pewien czy Szkoła jest propozycją dla Ciebie przyjdź do Drama Way na weekendowy warsztat.

Jeżeli zdecydujesz się na uczestnictwo w Szkole zostanie on zaliczony w ramach modułu specjalistycznego.

Pozdrawiam i zapraszam,
Maria Depta-Jędrzejczak
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Profesjonalny Handlowiec"05-06.11.2011
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"12.11.2011
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"18-19.11.2011
"Wystąpienia publiczne"26.11.2011
"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"03.12.2011
"Rozmowa handlowa"10.12.2011
"Rola Kierownika w organizacji"17.12.2011
"Coaching" 07.01.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 14.01.2012
Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: oferty szkoleń

Szkoła Trenerów BAZA: http://szkolatrenerowbaza.pl - serdecznie zapraszam!

konto usunięte

Temat: oferty szkoleń

Zapraszam wszystkich i każdego z osobna na Dni Kariery.

Wartościowe szkolenia w ramach Akademii Umiejętności, wyjątkowe Targi Pracy.

...i to wszystko za FREE...

Więcej informacji oraz zapisy na stronie:
dnikariery.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: oferty szkoleń

Szkolenia, których nie wolno przegapić

ZOBACZ SZKOLENIA

Jeśli z jakiegoś powodu nie uczestniczyłeś w tych szkoleniach, to teraz masz na to szanse. Skorzystaj z okazji. Podczas szkoleń chcemy Was nauczyć praktycznego zarządzania sprzedażą, która wiąże się m.in. z tworzeniem samej strategii sprzedaży i z jej opracowywaniem, wdrożeniem i oceną oraz dopasowanie zespołu handlowego do niej. Ponadto, omówimy zagadnienia związane z prognozowaniem sprzedaży oraz kompleksowym zarządzaniem zespołem handlowców. Przedstawimy również praktyczne rozwiązania w sytuacjach systematycznej malejącej sprzedaży.

Szkolenia przeznaczone dla menedżerów handlowych, menedżerów sprzedaży, menedżerów d.s. kluczowych klientów, handlowców, etc

ZOBACZ SZKOLENIA
Mariusz Jagóra

Mariusz Jagóra współwłaściciel,
Progres

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Zapraszam na roczne kursy językowe (ale nie tylko - można również skorzystać ze szkoleń menadżerskich lub zawodowych). Kursy są dofinansowane z funduszy UE w 80% - cena za kurs językowy za rok to tylko 476 zł (w tym są podręczniki oraz opłaty za egzamin międzynarodowy ). Kurs trwa rok (2 semestry) i liczy 120 godzin + 30 godzin e-learningu.
Proponujemy kursy niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego lub rosyjskiego.
Mamy 50 miejsc w Łodzi i 30 poza (Piotrków, Tomaszów i może Łowicz lub Zgierz). Oferta skierowana jest do mikro i małych przedsiębiorstw.
Tu jest link do tych szkoleń językowych na na naszej stronie - lub bezpośrednio do programu http://www.szkoleniaturystyka.pl/
Zapraszam.
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. OVB Kierownik
Oddziału

Temat: oferty szkoleń

Jak możemy poprawić jakość opieki medycznej Państwa pracownikom?

Szanowni Państwo!

Pragniemy Państwa zaprosić na bezpłatny wykład, którego tematem będą:

"Aspekty prawno-podatkowe w abonamentach i ubezpieczeniach zdrowotnych"

Wykład obejmuje następujące zagadnienia:

1.Różnice prawne między umową abonamentową, a polisą ubezpieczeniową
2.Uchwała Najwyższego Sadu Administracyjnego z 24.05.2010 r. w spr. opodatkowania abonamentów medycznych podatkiem dochodowym od przychodów osobistych
3.Nowelizacja ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i fizycznych (podatek PIT)
4.Ustawa deregulacyjna w spr. opodatkowania podatkiem PIT umów abonamentowych
5.Ustawa o podatku VAT - stawka podatku VAT dla umów abonamentowych i polis
6.Projekt ustawy o dodatkowych ubezpieczeniach zdrowotnych
7.Udział własny - nowe narzędzie do:
a) obniżania podstawy opodatkowania podatkiem dochodowym dla pracowników (podatek PIT)i składki ZUS,
b) obniżania budżetu pracodawcy,

Wykład odbędzie się:
w dniu 17 listopada 2011 r. w godz. 10:00 - 13:00
w oddziale Compensa TU S.A.
Sopot ul. Rzemieślnicza 33
http://biznes2biznes.com/?strona=ogloszenie&oglos=niep...

ZAINTERESOWANYCH PROSZĘ O KONTAKT NA PRIV!!
Ewelina R.

Ewelina R. so far so good

Temat: oferty szkoleń

Centrum Edukacji i Biznesu zachęca do wzięcia udziału w szkoleniach otwartych:

ROLA MANAGERA GASTRONOMII-MOTYWOWANIE I COACHING PRACOWNIKÓW

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 14.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które są managerami, są świadome swojej roli w zespole i doceniają rolę motywacji. Warsztat ma na celu nauczyć uczestników skutecznie wpływać na wyniki biznesowe restauracji , oraz wykorzystywać swoje mocne strony w pracy lidera, pomoże pokonywać sytuacje „trudne” ciężkie do przeskoczenia, zapozna z ideą coachingu, oraz ukaże w jaki sposób motywować do pracy pracowników jak i menedżerów.

EFEKTYWNA KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA Z KLIENTEM W OPARCIU O TYPY ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do osób pracujących w dziale reklamacji, oraz zmagających się na co dzień z reklamacjami. Uczestnicy warsztatu poznają prawidłową strukturę pisma reklamacyjnego, nauczą się w jaki sposób rozpoznawać typy klienta by odnieść się do niego indywidualnie, zwiększą swoją sprawność lingwistyczną, oraz ugruntuje ich w przekonaniu, iż umiejętność redagowania pism znacząco wpływa na długofalowe relacje z klientami.

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 1 dzień (8 godzin)
MIEJSCE I TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011r. Warszawa
KOSZT UCZESTNICTWA 1 OSOBY: 450zł netto (23%vat)

Szkolenie przeznaczone jest do pracowników wszystkich szczebli, szczególnie w tych w których istnieje ryzyko wypalenia zawodowego. Warsztat jest odpowiedzią na ciągle rosnący problem stresu zarówno w pracy jak i w życiu osobistym. Umiejętność radzenia sobie ze stresem zwiększa jakość życia, i wydajność w pracy, chroni również przed zjawiskiem wypalenia zawodowego. Uczestnicy będą pracować nad zminimalizowaniem natłoku negatywnych emocji, oraz nad asertywnym odmawianiem i komunikowaniem swoich potrzeb.

Program i Zgłoszenia:
a.kindzierska@ceib.com.pl
tel. +48 22 243 33 27
tel. +48 606 227 625
http://www.ceib.com.pl
Marzena C.

Marzena C. Psycholog, trener

Temat: oferty szkoleń

Zostało jeszcze kilka miejsc na Leadership in Action 26-27 listopad Katowice!!!
Zobaczcie zdjęcia z poprzednich kursów.
W razie pytań prosimy o kontakt: olgabiegus@talenta.pl
Więcej informacji: http://www.facebook.com/event.php?eid=240275062689086
Zdjęcia: http://www.facebook.com/pages/The-Change/1717829628701...

ZAPRASZAMY!!!
Tomasz Zębala

Tomasz Zębala Specjalista ds.
Marketingu,
Organizacji szkoleń,
Sprzedaży

Temat: oferty szkoleń

Serdecznie zapraszam na premierowe szkolenie on - line organizowane przez Akademię Śmiałości:

"Wewnętrzny Motywator"

http://www.akademiasmialosci.pl/wewnetrzny_motywator.php

Co sprawia, że ludzie, którzy skutecznie realizują swoje plany mają ogromną motywację do działania każdego nowego dnia?

Jakby to było, gdybyś już jutro wstał wiedząc doskonale o tym, że ten dzień przybliży Cię on do realizacji Twoich marzeń? Wiesz… taki czas, w którym wymówki przestają mieć dla Ciebie znaczenie. Działasz produktywnie, efektywnie oraz z pełnym zaangażowaniem będąc pewnym tego, że kolejne możliwości stoją przed Tobą otworem. Jak byś się wtedy czuł? O Tak... To jest to!


Obrazek


Podczas tego szkolenia doświadczysz czegoś naprawdę wyjątkowego! Zapewne doskonale wiesz o tym, że motywacja stanowi dynamiczny proces... raz jest na tak wysokim poziomie, że dosłownie jesteś w stanie przenosić góry! Z kolei kolejnego dnia nie masz na nic ochoty i najchętniej przespał byś ten czas.

Uczestnicząc w tym warsztacie będziemy mieli okazję przejść pewną drogę, po której zrozumiesz czym dokładnie jest motywacja i jaką rolę odgrywa w Twoim osobistym życiu. Jeżeli chcesz działać zdecydowanie skutecznej zarówno na płaszczyźnie prywatnej jak i zawodowej, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki wiedzy zdobytej na tym szkoleniu dowiesz się:

- Czym jest Twoja wewnętrzna energia i jak przejąć nad nią pełną kontrolę
- Nauczysz się pobudzać własne pozytywne emocje, aby działać znacznie efektywniej
- Zaczniesz przykładać wagę do swojej mowy ciała, która ma znaczący wpływ na Twoje samopoczucie
- Rozpoczniesz proces pracy nad swoją wizją wymarzonej przyszłości
- Dowiesz się co dokładnie motywuje ludzi, którzy odnoszą w swoim życiu duże sukcesy

Pamiętaj o tym, że każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku, a motywacja jest niezbędnym wyposażeniem plecaka Twoich umiejętności, dzięki któremu nic nigdy nie będzie już dla Ciebie niemożliwe.


Obrazek


Zapisy na szkolenie dostępne są tutaj:

http://www.akademiasmialosci.pl/wewnetrzny_motywator.php

Dodatkowo wpisz w komentarzu formularza rejestracyjnego hasło "GL" a otrzymasz 25% zniżki na te warsztaty !
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: oferty szkoleń


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)

NAJBLIŻSZY TERMIN:
26-27 listopada 2011
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

PROMOCJA CENOWA
Powołując się na ten wpis za 16-godzinny warsztat zapłacisz teraz: 120 zł

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-szlifowani...Paulina Kierzek-Trzeciak edytował(a) ten post dnia 23.11.11 o godzinie 12:05



Wyślij zaproszenie do