Magdalena P.

Magdalena P. fundusze europejskie

Temat: SZKOLENIA WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ...

Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o. o. zaprasza do wzięcia udziału w szkoleniach realizowanych w ramach projektu: „Specjaliści są wśród nas !”, które są dofinansowane w 90 % z Europejskiego Funduszu Społecznego.

W ramach projektu, na terenie powiatów: wadowickiego, miechowskiego, suskiego i miasta Nowy Sącz, oferujemy pakiet szkoleniowo –doradczy składający się z:

1. KONSULTACJI EKSPERTÓW W ZAKRESIE ROZWOJU ZAWODOWEGO, KTÓRZY POMOGĄ CI WYZNACZYĆ ŚCIEŻKĘ ROZWOJU ZAWODOWEGO
2. PROFESJONALNYCH SZKOLEŃ.

Wszystkie szkolenia prowadzone będą metodami warsztatowymi, zgodnie z naszą zasadą "OPTIMUM WIEDZY - MAKSIMUM UMIEJĘTNOŚCI".

 Kurs pilota wycieczek (150 godz.) - LICENCJA PAŃSTWOWA
Kurs da Ci szansę pilotować wycieczki po całym świecie!
Szkolenie odbywać się będą w powiatach: miechowskim, suski, mieście Nowy Sącz.
CEL SZKOLENIA: Zdobycie wszechstronnej wiedzy w zakresie pilotażu imprez turystycznych, a także nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia wycieczek i uzyskanie uprawnień pilota wycieczek krajowych lub zagranicznych.
Program kursu jest przygotowany wg wytycznych zawartych w załączniku nr 10 do rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek (rozporządzenia z 17.01.2006 roku, Dz. U. z 2006r.Nr 15, poz.103 i 104). Program kursu obejmuje 150 godzin zajęć teoretycznych i 4 dni zajęć praktycznych. Kurs przygotuje Cię do egzaminu państwowego i zdobycia uprawnień pilota wycieczek. Wykłady realizowane są blokami tematycznymi, które prowadzone są przez doświadczonych wykładowców. Zakres tematyczny obejmuje: historia turystyki, geografia turystyczna Polski i świata, podstawy geografii politycznej, podstawy geografii kultur i religioznawstwa, podstawy historii architektury i sztuki, interpretacja dziedzictwa kulturowego, prawo w turystyce, obsługa ruchu turystycznego, podstawy psychologii, public relations i marketingu turystycznego. Oprócz wykładów kursanci odbywają szkolenie praktyczne, na które składa się wycieczki szkoleniowe (w tym wycieczka zagraniczna). Wycieczki są opracowane i przeprowadzonej przez uczestników w formie zajęć praktycznych. Po zaliczeniu wykładów i wycieczki szkoleniowej kursanci otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu, które jest warunkiem przystąpienia do obowiązkowego egzaminu państwowego przed Urzędem Marszałkowskim województwa małopolskiego.
Wkład własny uczestnika wynosi: 276,00 zł

 pracownik administracyjno – biurowy
Fachowa siła w każdym biurze !
Szkolenie odbywać się będą w powiatach: miechowskim, suskim
SZKOLENIE (60 godz.) z modułem szkoleń komputerowych (80 godz.) lub języka angielskiego (80 godz.). Zajęcia/warsztaty przygotowujące do egzaminu:
• TELC (w przypadku szkolenia języka angielskiego), Międzynarodowy Egzamin TELC (The European Language Certificates), które obejmują podstawie kompetencji językowych w oparciu o wytyczne Rady Europy.
• ECDL (w przypadku szkolenia komputerowego) Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych, który poświadcza, że jego posiadacz zdał pomyślnie teoretyczny egzamin sprawdzający wiedzę w zakresie podstawowych pojęć technologii informatycznej i egzamin praktyczny sprawdzających umiejętność obsługi komputera.

CEL SZKOLENIA: jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, w tym organizacji pracy dyrektora, prowadzenia dokumentacji biurowej, skutecznej komunikacji oraz stworzenia wizerunku osoby o wysokich walorach profesjonalnych. Wiedza teoretyczna wsparta jest tu ćwiczeniami praktycznymi, które są podstawowymi składnikami szkolenia. Spodziewanym rezultatem szkolenia jest poprawa wydajności pracy, umiejętności zarządzania swoim czasem oraz umiejętności stosowania zasad biurowego savoir vivre'u w codziennym życiu zawodowym.
Praca w biurze jest w dzisiejszych czasach zawodem uniwersalnym i niezbędnym, gdyż prace biurowo – administracyjne, jako funkcje usługowe, występują w różnym zakresie w każdej firmie i instytucji. Obejmują zarówno umiejętność wykonywania prostych czynności (np. porządkowania i gromadzenia dokumentacji), jaki czynności złożonych: przygotowania i organizowania narad, zebrań i konferencji, sporządzania sprawozdań, organizowania pracy sekretariatu, przetwarzania informacji czy kompleksowej obsługi nowoczesnego sprzętu biurowego. Pracownicy biurowi są więc niezwykle poszukiwanymi „fachowcami” na stanowiskach dotyczących obsługi administracyjnej we wszystkich jednostkach organizacyjnych gospodarczych i pozagospodarczych.
umiejętności, jakie będzie posiadał uczestnik po ukończeniu szkolenia, są niezwykle potrzebne i użyteczne w każdej firmie i instytucji.

Wkład własny uczestnika wynosi:
o 257,00 zł (kurs pracownika administracyjno – biurowy z modułem komputerowym)
o 247,00 zł (kurs pracownika administracyjno – biurowy z modułem języka angielskiego)

 Przedstawiciel handlowy (60 godz.)
Szkolenie odbywać się będą w powiatach: miechowskim i suskim, wadowickim i mieście Nowy Sącz.
Kurs przybliży zasady tworzenia skutecznej oferty handlowej. Szkolenia przygotuje uczestnika do budowania dobrych relacji z klientem (uświadomi uczestnikom, że jest to długotrwały proces, a nie pojedyncze działanie). Uczestnicy uzyskają informację. na temat: warunków skutecznej komunikacji, oraz wywierania wpływu i perswazji; procesów leżących u podst. skutecznej komunikacji; kluczowych elementów komunikacji niewerbalnej; radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta; strategii sukcesu w biznesie; tworzenia skutecznego przekazu marketingowego (oferty handlowe, teksty na stronach www ,itd.). Kurs zakończy się egzaminem/testem i uzyskaniem certyfikatu
Wkład własny uczestnika wynosi: 94,00 zł

 Kurs dotyczący programów unijnych (60 godz.).
Szkolenie odbywać się będą w powiatach: wadowickim i mieście Nowy Sącz.
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z kompleksowym procesem zarządzania i promocji projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę praktyczną. oraz niezbędne umiejętności nadające się do natychmiastowego zastosowania w praktyce. Kurs zakończy się egzaminem/testem i uzyskaniem certyfikatu.
Wkład własny uczestnika wynosi: 92,00 zł

Szklenia będą przeprowadzone w dwóch edycjach: od maja 2012 r – grudnia 2012 r lub kwiecień 2013 r – grudzień 2013 r, będą realizowane poza godzinami pracy uczestników, w godzinach popołudniowych, 2 -3 razy w tygodniu .Zajęcia prowadzone będą w grupach 12- 16 os.

Organizator zapewnia:
• materiały szkoleniowe
• ciepły posiłek podczas zajęć
• certyfikat potwierdzający nabycie nowych kalifikacji

ZASADY REKRUTACJI:
 Osoby zatrudnione i zamieszkałe na terenie powiatów: miechowskiego, suskiego, wadowickiego i miasta Nowy Sącz.
 Osoby nie prowadzące własnej działalności gospodarczej
 Gotowe pokryć 10 % kosztów szkolenia.

Aktualne informacje;

nr tel. 12 423 66 90, 691 877 173,
e-mail; m.plaminiak@itk.krakow.pl,
http://specjalisci.itk.krakow.pl.