Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: SAVOIR-VIVRE W KONTAKTACH ZAWODOWYCH - 1-2.10.2015 LUBLIN

SAVOIR-VIVRE W KONTAKTACH ZAWODOWYCH

Czy zdarzyło Ci się, że miałeś wątpliwości jak posadzić przy stole prezesa firmy, burmistrza i rektora – tak aby nie naruszyć zasad etykiety? Wiesz w jaki sposób przedstawić sobie osoby podczas przyjęcia - gdy jedne z nich przebywają na nich służbowo, a inne jako osoby towarzyszące? Czy kody umieszczane na zaproszeniach nie stanowią dla Ciebie tajemnicy? Czy wiesz jak strojem można wzmocnić lub osłabić swój profesjonalny wizerunek? I co zrobić z torebką podczas spotkania w restauracji? Te i wiele innych zagadnień poruszymy podczas szkolenia, które odbędzie w Lublinie. Uprzedzam – będziemy także ćwiczyć.

INFORMACJE O SZKOLENIU

KIEDY? - 1-2 października 2015
DLA KOGO?
Zapraszamy osoby pracujące w administracji publicznej, osoby związane z biznesem, kadrę kierowniczą, menedżerów, przedstawicieli handlowych, asystentów i asystentki, osoby działające na rzecz pożytku publicznego oraz wszystkie osoby zainteresowane poszerzaniem wiedzy z zakresu etykiety.

PODCZAS SZKOLENIA M.IN. O:

I. SAVOIR-VIVRE, A KULTURA ORGANIZACYJNA
• jak standardy w miejscu pracy wpływają na dobre zwyczaje, kto komu pierwszy podaje rękę? spotkanie w gabinecie, relacje w biurze, w samochodzie, w restauracji itp. – savoir-vivre w różnych sytuacjach zawodowych.

II. ZASADY DOBORU STROJÓW
• jaki strój na jaką okoliczność? jak i na jakie okazje zaplanować formalny strój biznesowy? kiedy pozwolić sobie „na
luz”? jak dobierać dodatki do strojów? podkreślanie atutów urody i ukrywanie niedoskonałości za pomocą odpowiednio dobranych strojów, kolory odpowiednie na różne pory dnia, elementy niedozwolone, czyli na co nigdy nie można sobie pozwolić

III.BUDOWANIE KONTAKTÓW - JAK ZROBIĆ ODPOWIEDNIE WRAŻENIE
• mowa ciała – kiedy ruch świadczy o pewności siebie i profesjonalizmie (siadanie i wstawanie, sposób stania, chód), powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych – jak wzbudzić zaufanie na początku i końcu rozmowy? wręczanie wizytówek i zaproszeń, wybór prezentów i sposób ich wręczania partnerom biznesowym

IV. SZTUKA KONWERSACJI
• Small talk – co to takiego? gesty, mimika, spojrzenie, jako czynniki budowania kontaktu z rozmówcą, jak połączyć
dyplomację i negocjacje? savoir-vivre w rozmowach na odległość (rozmowy telefoniczne, netykieta)

V. PRZYGOTOWANIE SPOTKAŃ I PRZYJĘĆ BIZNESOWYCH
• organizacja spotkań, imprez, przyjęć i wyjazdów służbowych, hierarchia miejsc w samochodzie podczas podróży
służbowych, czy każde miejsce jest stosowne, by przyjąć członka zarządu? sami czy z małżonkiem? przygotowanie i
wysyłanie zaproszeń, R.S.V.P. czyli znaczenie skrótów, krótki przewodnik po potrawach pożądanych na przyjęciach biznesowych, nakrycie stołu - rodzaje sztućców i szkła, ich ułożenie oraz korzystanie.

VI. SZTUKA PRZYJMOWANIA GOŚCI
• kogo witać w pierwszej kolejności? zasady przedstawiania i tytułowania gości, amerykańska i europejska kultura posiłków biznesowych, elementy komunikacji międzykulturowej – jakie standardy obowiązują w innych kręgach kulturowych

Zapraszam w imieniu własnym i organizatora

http://www.orylion.pl/szkolenie,savoir-vivre-w-kontakt...