Wegner
Katarzyna
Mediator. Biegły
rzeczoznawca ds.
jakości obuwia i
odzieży.
Temat: Reklamacja odzieży/obuwia. Pomoc rzeczoznawcy.
Witam.Reklamacja jest zjawiskiem powszechnym.
Nierzadko w toku reklamacyjnym potrzebna jest opinia ekspercka.
Kiedy?
Najczęściej w sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci zasadność reklamacji, dla Konsumenta nie jest to koniec reklamacji. Po otrzymaniu opinii może otrzymać zwrot pieniędzy lub uzyskać wymianę towaru na nowy, wolny od wad.
Z usługi opiniowania jakości może także skorzystać Sprzedawca po sporządzeniu wniosku reklamacyjnego z Konsumentem. Niejednokrotnie opinia jest konieczna do dalszych postanowień w toku reklamacyjnym.
Więcej na
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_konsu...
http://wegner-rzeczoznawca-odziez-obuwie.pl/?dla_sprze...
Zapraszam do konsultacji o tej problematyce.