Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

SPARING PRAKTYKÓW I PRAWNIKÓW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH – TEGO NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ!

Już w kwietniu odbędzie się długo wyczekiwana, XIII edycja Zjazdu Specjalistów i Ekspertów ds. Zamówień Publicznych.

Tegoroczna edycja przeprowadzona będzie w innowacyjnej formule, w której w panelu dyskusyjnym zmierzą się prawnicy i praktycy zamówień publicznych. Eksperci dyskutować będą na temat, który przysparza zamawiającym w ostatnim czasie najwięcej trudności, tj. kryteriów oceny ofert. Analizie zostaną poddane również Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, które zostały faktycznie przygotowane przez zamawiających.

Przyjdź sam i przekonaj się, że warto!
Szczegóły i zapisy: zjazd.apexnet.com.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Mieć wiedzę z zamówień publicznych i przy tym posiadać CERTYFIKAT SPECJALISTY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, super sprawa.

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na szkolenie pt. ,, CERTYFIKOWANY KURS NA SPECJALISTĘ DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH’’, które odbędzie się 25 - 27 MAJA W WARSZAWIE!!!

Trenerem szkolenie będzie : GRZEGORZ CZABAN, ekspert zamówień publicznych od 1995 roku, który ma na koncie: setki szkoleń oraz tysiące godzin wykładowych z zamówień publicznych.

ZAPRASZAM SERDECZNIE!
SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek


Zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji, pod patronatem honorowym Polskiej Izby Ochrony oraz IFMA Polska:

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów – monitoring wizyjny, kontrola dostępu, mechaniczne systemy zabezpieczeń

11 maja w Warszawie

Celem konferencji jest przedstawienie najważniejszych praktyk, zadań oraz procedur mających na celu ochronę fizyczną oraz techniczną obiektów i obszarów, jak również prowadzonych działań w zakresie zapobiegania, rozpoznawania i wykrywania potencjalnych zagrożeń.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia podzielą się z Państwem niezależni eksperci, którzy opowiedzą o praktycznych aspektach funkcjonowania systemów zabezpieczeń, m.in.:

- Robert Gawryś, Szef Straży Ochrony Lotniska, Port Lotniczy Radom
- Marian Ślimak, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Spraw Obronnych, Polskie Koleje Państwowe S.A.

Dopełnieniem całości będą prezentacje partnerów konferencji: firmy Nedap oraz Salto Systems, którzy przedstawią Państwu szeroki wachlarz najnowocześniejszych systemów zabezpieczeń i pomogą dobrać najodpowiedniejsze dla Państwa organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obszarow

Zagadnienia tematyczne jakie poruszymy podczas niniejszego spotkania:

I. Systemy nadzoru wizyjnego i ochrony

- telewizja przemysłowa, CCTV
- IP kamery, IP video serwery
- kamery termowizyjne i megapixelowe
- systemy detekcji video
- cyfrowy zapis i archiwizacja obrazu
- systemy sieciowe i cyfrowe do zarządzania zasobami, archiwami
- techniki przesyłania obrazu
- integracja i konwergencja

II. Systemy kontroli dostępu

- systemy biometryczne (rozpoznawanie twarzy , technologia linii papilarnych, identyfikacja tęczówki, identyfikacja głosu)
- systemy elektroniczne do drzwi i bram, domofony i wideofony, systemy identyfikacji, karty kodowe
- elektroniczne systemy alarmowe i zabezpieczające
- kontrola dostępu do budynków i urządzeń
- systemy kontroli osobistej i kontroli bagażu

III. Mechaniczne systemy zabezpieczeń

- zewnętrzne zabezpieczenia dostępu: bramki, szlabany, kołowrotki, ogrodzenia

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę średniego i wyższego szczebla, osoby odpowiedzialne za wybór i zakup nowych produktów i technologii:
- właścicieli i zarządców, naczelników, dyrektorów, administratorów i najemców powierzchni komercyjnych, budynków przemysłowych, - handlowych, biurowych, administracji publicznej, usług finansowych, mieszkaniowych
- reprezentantów firm i instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów, m.in. magazynowych, - przeładunkowych, spedycyjnych oraz lotnisk, dworców, obiektów sportowych, instytutów badawczych, muzeów, i innych
- przedstawicieli administracji i służb odpowiedzialnych za monitorowanie i bezpieczeństwo infrastruktury krytycznej oraz monitoring - przestrzeni publicznych i obszarów
- przedstawicieli służb mundurowych

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo_obiektow_i_obsza...

Czego można się spodziewać?

- Atrakcyjne wykłady, najnowsze case studies
- przerwy kawowe
- dla chętnych: lunch oraz uroczysta kolacja podczas której stworzymy możliwość bezpośredniego kontaktu i rozmów wspólnie z naszymi ekspertami i producentami.

To wszystko dostępne właśnie u nas! Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Współpraca merytoryczna i partnerska:
Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek


Serdecznie zapraszamy do udziału w XII edycji Ogólnopolskiej Konferencji:

„ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE – KOMUNIKACJA I KOOPERACJA SŁUŻB”

20.05.2015r w Warszawie

Sytuacje kryzysowe mogą pojawić się w wyniku działania sił przyrody, kataklizmów, a także być efektem działalności człowieka lub jej zaniechania. Aby im zapobiec niezwykle ważna jest systematyczna identyfikacja przyczyny problemu oraz jej dogłębna analiza. Opracowywanie skutecznej strategii przeciwdziałania skutkom sytuacji kryzysowych to jedno z najważniejszych wyzwań, z którym muszą zmierzyć się funkcjonariusze służb mundurowych.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli m.in.:

- Marszałek Województwa Mazowieckiego
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
- Ministerstwo Obrony Narodowej

Celem wydarzenia jest poznanie potrzeb służb mundurowych i administracji publicznej oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, umożliwiających rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.

W związku z powyższym podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

1.Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
2.Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
3.Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym:
- Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
- Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji

Szczegółowa tematyka spotkania: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe

Na te i inne tematy wypowiedzą się m.in.:

- Wojciech Radecki - Naczelnik Wydziału Planowania Cywilnego, Departament do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego - Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji - Regionalny System Ostrzegania jako ogólnokrajowe narzędzie służące do informowania społeczeństwa o zagrożeniach
- Edyta Wcisło - Przewodnicząca Polskiej Rady Ratowników Medycznych - Uświadamianie społeczeństwa i powszechna edukacja w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom
- Jarosław Rybak - Wojskowy Instytut Medyczny - Jak na własne życzenie wykreować sobie kryzys?
- Paweł Błasiak - Wiceprezes Zarządu Głównego WOPR
- st. kpt. dr Monika Tryboń - Kierownik Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego
- mgr inż. Rafał Wróbel - Przedstawiciel Zakładu Analiz Bezpieczeństwa Cywilnego

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:

- kadrę zarządzającą wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawicieli centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i - wojewódzkiego, specjalistów do zarządzania kryzysowego.
- funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / - Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
- koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
- służby ratownicze chemiczne, radiacyjne

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-kryzysowe#zarejestr...

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji ekspertów.

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Po nowelizacji Prawa zamówień publicznych w dalszym ciągu pojawia się mnóstwo wątpliwości dotyczących stosowania pozacenowych kryteriów oceny ofert.

Warto pozbyć się ich raz na zawsze biorąc udział w szkoleniu, które odbędzie się już w maju w Gdańsku:

OCENA OFERT W OPARCIU O INNE KRYTERIA NIŻ CENA
26- 27 maja 2015 r.


Szkolenie poprowadzi:
JERZY CZABAN
• Jeden z pierwszych wykładowców zamówień publicznych wpisanych na listę trenerów, prowadzoną do 1997 r. przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
• Arbiter zamówień publicznych wpisany na listę przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych

Szczegóły znajdziecie TUTAJ >>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek


Zapraszamy na IV edycję konferencji:

„BEZPIECZEŃSTWO FIRMOWYCH SIECI” już 27.05.2015r w Warszawie

Obecnie w każdej firmie niezbędny jest system zabezpieczający, który zapewni jej ochronę przed złośliwym oprogramowaniem oraz bezpośrednimi atakami hakerów. Wdrażając zabezpieczenia należy mieć na uwadze profil firmy, oraz uprawnienia i stanowiska użytkowników.

Strona Konferencji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci

Zaproszenie do wygłoszenia wykładu przyjęli:

Grzegorz Długajczyk - Koordynator ds. bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem IT, Departament Zarządzania Ryzykiem Operacyjnym w ING Bank Śląski - „Czy Twoja sieć firmowa jest bezpieczna?”
Anna Jaworska - Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Departament Bezpieczeństwa Systemów Informatycznych i Zarządzania Dostawcami. City Handlowy w Warszawie S.A. - „Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie”
Kamil Kiliński - Kierownik Bezpieczeństwa Informacji, Liberty Ubezpieczenia - „Audyt i polityka bezpieczeństwa sieci”
Tomasz Habiger – Dyrektor Działu Technicznego, SSK S.A. - „Uptime24 – ochrona przed skutkami awarii i zwiększenie bezpieczeństwa zasobów”
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska - „Przypadki użycia systemów SIEM”

Zagadnienia tematyczne konferencji:

- zarządzanie pasmem sieci QoS
- VPN - Wirtualne Sieci Prywatne
- systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)
- firewall Appliance, firewalle sprzętowe, programowe
- audyt i polityka bezpieczeństwa sieci
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- narzędzia do zarządzania siecią
- bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, ochrona antywirusowa
- ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta
- bezpieczeństwo serwerów pocztowych
- oprogramowanie typu spyware i adware
- problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

Do całkowicie bezpłatnego działu w konferencji zapraszamy przedstawicieli branży: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
- osoby odpowiedzialne za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
- dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa, decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Rejestracja: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci#zarejestru...

Czego można się spodziewać?

- atrakcyjne wykłady,
- najnowsze case studies,
- ciekawe dyskusje,
- wymiana doświadczeń z wybitnymi ekspertami podczas przerw kawowych

To wszystko dostępne właśnie u nas!

Serdecznie zapraszamy

Kontakt z Organizatorem:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala@successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

AKADEMIA EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W APEXnet

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby, które posiadają, co najmniej podstawową wiedzę z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych popartą doświadczeniem na samodzielnym stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi zarówno ze strony zamawiających jak też wykonawców na AKADEMIE EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH!

DATA, MIEJSCE, TRENER :
Zjazd I 16-17 października, Warszawa ,Łukasz Czaban, Grzegorz Czaban
Zjazd II 13-14 listopada, Warszawa, Iwona Holka, Grzegorz Czaban
Zjazd III 4-5 grudnia, Warszawa, Ewa Wiktorowska, Jerzy Czaban
Zjazd IV 18-19 grudnia, Warszawa Ewaryst Kowalczyk, Grzegorz Czaban

DLACZEGO WARTO?
1. Jedyna na rynku propozycja szkoleń dla Specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zamówień publicznych
2. Zajęcia prowadzone w formie wykładów połączonych ze specjalistycznymi i innowacyjnymi warsztatami
3. 5 ekspertów zamówień publicznych
4. 50 % zniżki na szkolenie z nowelizacji
5. 1,5 godzinny test zaliczeniowy, który kończy się Dyplomem z wyróżnieniem dla ponad 50% uczestników
6. 57 godzin wykładów, ćwiczeń i dyskusji
7. Atmosfera i poziom merytoryczny bez porównania do żadnego innego studium, kursu i akademii o zbliżonej tematyce
8. Roczny dostęp on-line do 3 czasopismo zamówieniach publicznych

WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW TUTAJ>>
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

U siebie czy na zewnątrz? Własna serwerownia vs. usługi data center

Już 23 czerwca w Warszawie

Jeżeli masz pytania, wątpliwości co będzie bardziej odpowiednie dla Twojej firmy, poszukujesz sprzętu lub konkretnych rozwiązań, koniecznie zarejestruj się już dziś!

Rejestracja: http://successpoint.pl/DC-serwerownie#zarejestruj-się

Właśnie dla takich osób jak Ty organizujemy w Warszawie, bezpłatną konferencję podczas której zastanowimy się nad wadami i zaletami posiadania własnego zaplecza, obawami przed hostingiem i kolokacją,

pokażemy nowoczesne rozwiązania stosowane w serwerowniach i data center, porozmawiamy o bezpieczeństwie danych i wielu istotnych kwestiach związanych z zarządzaniem danymi przedsiębiorstwa lub

instytucji.

W programie konferencji m.in.:

- mgr Piotr Topolski - Kierownik Zespołu Informatycznego, Uniwersytet Łódzki (temat w opracowaniu)
- Ferdynand Jagiełło - Naczelnik Wydziału Informatyki, Urząd Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim - "U siebie czy osobno"
- Jerzy Antonowicz - Wicedyrektor Departamentu Informatyki , BANK BPS S.A. - "Wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne"
- Grzegorz Bernatek - Lider Centrum Kompetencji IT, Audytel S.A. - "Rynek data center w Polsce - wyniki ogólnopolskiego badania dostawców”
- Michał Romanowski - Ekspert, EuroCloud Polska - "Na zewnątrz a jak u siebie - zalety i wady Wirtualnego Data Center"

Ponadto podczas wydarzenia, zostaną poruszone następu jace tematy:

- budowa własnej serwerowni
- finansowanie inwestycji
- wynajęcie usług data center - kwestie praktyczne
- monitorowanie i sterowanie fizyczną infrastrukturą serwerowni
- efektywność energetyczna
- konwergentna infrastruktura
- optymalizacja zasobów
- zarządzanie serwerownią

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- osoby odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie centrami danych w firmie
- dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu
- kierowników projektów
- szefów działów techniczny, IT i bezpieczeństwa
- doradców zarządu

Organizator zapewnia wszystkim uczestnikom: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Szczegóły konferencji: http://successpoint.pl/DC-serwerownie

Kontakt:

Martyna Foryś
Młodszy specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 691
e-mail: martyna.forys@successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

NOWA USTAWA W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH!!!

Wszystkich głodnych wiedzy zapraszamy na szkolenie, które pozwoli przygotować się do zmian w zamówieniach publicznych, czekających Zamawiających i Wykonawców już w 2016 r., kiedy zostanie wprowadzona nowa ustawa Prawo zamówień publicznych, implementująca dyrektywy unijne.

,,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W ŚWIETLE NOWEJ USTAWY OBOWIĄZUJĄCEJ W 2016 R.’’

TERMIN SZKOLENIA: 9 – 10 LIPCA, 27 – 28 SIERPNIA
MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA GOLDEN FLOOR
EKSPERT SZKOLENIA: GRZEGORZ CZABAN


Zapraszamy Serdecznie!

Szczegóły tutaj >>
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

STUDIUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w APEXnet!!!

Celem naszego Studium Zamówień Publicznych jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych. Praktyczne ujęcie poszczególnych obszarów Prawa zamówień publicznych ułatwi pracę osobom, które są zobowiązane do stosowania ustawy w departamentach ds. inwestycji, funduszy unijnych, kontroli i audytu.

Studium Zamówień Publicznych to:
Pełna wiedza w 5 weekendów
Praca warsztatowa i wymiana doświadczeń
Profesjonalne materiały szkoleniowe
Zaświadczenie o ukończeniu Studium Zamówień Publicznych akredytowanego przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty
Nawiązanie cennych kontaktów branżowych, a nawet przyjaźni
Najlepsze opinie absolwentów

W PAŹDZIERNIKU ODBĘDZIE SIĘ 1 ZJAZD!
MIEJSCE: WARSZAWA, GOLDEN FLOOR

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!!!

SZCZEGÓŁY TUTAJ>>
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Marzysz o byciu Specjalistą Projektów Unijnych ?

To świetnie się składa, bo firma APEXnet, już we wrześniu przeprowadza wysoce profesjonalne i skuteczne szkolenie pt. ,, Certyfikowany kurs na Specjalistę Projektów Unijnych 2014-2020 ©''.

Szkolenie odbędzie się w Warszawie :
Cześć I kursu: 28 - 29 września 2015
Część II kursu: 19-20 października 2015


Dla odbiorców newslettera specjalne promocje :)

Więcej szczegółów TUTAJ >>
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

NOWA USTAWA W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH!!!

Wszystkich głodnych wiedzy zapraszamy na szkolenie, które pozwoli przygotować się do zmian w zamówieniach publicznych, czekających Zamawiających i Wykonawców już w 2016 r., kiedy zostanie wprowadzona nowa ustawa Prawo zamówień publicznych, implementująca dyrektywy unijne.

,,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE W ŚWIETLE NOWEJ USTAWY OBOWIĄZUJĄCEJ W 2016 R.’’

TERMIN SZKOLENIA: 24– 25 WRZEŚNIA
MIEJSCE SZKOLENIA: WARSZAWA GOLDEN FLOOR
EKSPERT SZKOLENIA: GRZEGORZ CZABAN

Uwaga! Dla odbiorców newslettera APEXnet: specjalna promocja!

Szczegóły TUTAJ>>

Zapraszamy serdecznie!
Zespół APEXnet
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

JUŻ TEJ JESIENI - RUSZA LAWINA PROFESJONALNYCH SZKOLEŃ Z ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W APEXnet!!!

WIĘCEJ O SZKOLENIACH TUTAJ>>

Zapraszam wszystkich pragnących nabyć fachową wiedzę dot. zamówień publicznych na szkolenia z naszymi ekspertami: Jerzy Czaban,Grzegorz Czaban, Łukasz Czaban, Ewaryst Kowalczyk, Damian Michalak, Jerzy Dylewski

NASZA GORĄCA 5 TOP TEMATÓW:

1. NIEPRAWIDŁOWOŚCI W ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH. Kontrola dla zaawansowanych :
6- 7 PAŹDZIERNIKA, WARSZAWA
13-14 PAŹDZIERNIKA, POZNAŃ
15-16 PAŹDZIERNIKA, SZCZECIN

2. POZACENOWE KRYTERIA OCENY OFERT W ZAMÓWIENIACH NA ROBOTY BUDOWLANE:
8-9 PAŹDZIERNIKA, WARSZAWA

3. CERTYFIKOWANY KURS PRAWA ZAMÓWIEŃ DLA POCZĄTKUJĄCYCH :
12-14 PAŹDZIERNIKA, WARSZAWA

4.STUDIUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH XXI EDYCJA
9 PAŹDZIERNIKA- 12 GRUDNIA, WARSZAWA

5. AKADEMIA EKSPERTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
16 PAŹDZIERNIKA - 19 GRUDNIA, WARSZAWA


KONTAKT:
tel.: 22 205 89 03
e-mail: szkolenia@apexnet.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

Akademia Eksperta Zamówień Publicznych
Warszawa, I zjazd 16-17 października 2015

APEXnet, już tej jesieni organizuje kolejną, IV edycję Akademii Eksperta Zamówień Publicznych . Akademia Eksperta to nie tradycyjne wykłady poparte teoretyczną i „suchą” wiedzą. Akademia Eksperta w APEXnet to przede wszystkim :

- Jedyna na rynku propozycja szkoleń dla Specjalistów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zamówień publicznych
-Zajęcia prowadzone w formie wykładów połączonych ze specjalistycznymi i innowacyjnymi warsztatami
- 6 ekspertów zamówień publicznych:Jerzy Czaban, Grzegorz Czaban,Łukasz Czaban, Ewaryst Kowalczyk, Damian Michalak oraz Ewa Wiktorowska
-50 % zniżki na szkolenie z nowelizacji
-1,5 godzinny test zaliczeniowy, który kończy się Dyplomem z wyróżnieniem dla ponad 50% uczestników
-57 godzin wykładów, ćwiczeń i dyskusji
-Bezpłatny 3-miesięczny dostęp do wyszukiwarki orzecznictwa SzuKIO
-Roczny dostęp on-line do 3 czasopism
o zamówieniach publicznych


Szczegóły TUTAJ >>

Warto pamiętać, że do 2 października WPISOWE GRATIS
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

NAJLEPSZE SZKOLENIA Z ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W APEXnet

Jeśli jesteś ciekawy jakie są najczęściej popełniane błędy w zamówieniach publicznych oraz jakie są sposoby ich unikania, to zapraszam na SZKOLENIE:

,,ZAMÓWIENIA PUBLICZNE WYŁĄCZONE Z PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NIEPRAWIDŁOWOŚCI I BŁĘDY''


DATA I MIEJSCE SZKOLENIA:
19.10.2015 - Warszawa, Golden Floor

TRENER SZKOLENIA:
EWARYST KOWALCZYK

Wyróżniaj się swoją wiedzę, dzięki APEXnet!

SZCZEGÓŁY TUTAJ>>>

Opiekun szkolenia
Magdalena Ziółkowska
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl

UWAGA ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

W LISTOPADZIE O NOWEJ USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH -

TYLKO W APEXnet PORZĄDNA DAWKA - PORZĄDNEJ WIEDZY!

Chcesz zdobywać fachową wiedzę i czuć się bezpiecznie w świecie Zamówień Publicznych?

Jeśli tak, to zapraszam na profesjonalne szkolenie
,,Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok''. z jednym z najlepszych trenerów ZP: Grzegorzem Czabanem.

Szkolimy w całej POLSCE!
DATA I MIEJSCE:
5-6 listopada, Wrocław
17-18 listopada, Gdańsk
26-27 listopada, Poznań


WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ >>>

Opiekun szkolenia

Magdalena Ziółkowska
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: Konferencje, szkolenia, ogłoszenia, zaproszenia, studia, ...

W Poznaniu o nowej ustawie Prawo Zamówień Publicznych !!!

APEXnet zaprasza na szkolenie :
,,Zamówienia publiczne w świetle nowej ustawy planowanej na 2016 rok’’.
27-28 listopada, Poznań
Trener: Grzegorz Czaban


Co zyskujesz?
• Wiedzę z pierwszej ręki o planowanej na 2016 r. nowej ustawie
• Gwarancje fachowej wiedzy, która przygotuje do zmian wynikającymi z dyrektywy klasycznej 2014/24/UE oraz sektorowej 2014/25/UE
• Indywidualne doradztwo eksperta
• Dostęp do EDUstrefy - roczna opieka merytoryczna z zakresu zamówień publicznych
• Dostęp do profesjonalnych materiałów dydaktycznych, specjalnie przygotowanych pod kątem zmian w nowej ustawie
• 10% zniżki na szkolenie

Szkolenie to, cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego szkolimy w całej Polsce, a dokładnie w:
• Warszawie
• Gdańsku
• Wrocławiu
• Krakowie
• Katowicach
• Szczecinie
• Lublinie

Drogi Zamawiający, Drogi Wykonawco nie może Cię tu zabraknąć!

Szczegóły i zapisy na:
http://www.apexnet.com.pl/home/szkolenie/849/szkolenie...


Opiekun szkolenia
Magdalena Ziółkowska
telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl

Następna dyskusja:

Konferencje, szkolenia




Wyślij zaproszenie do