Dorota Bronowicka księgowa
Temat: Bałagan w firmie a odpowiedzialność pracownika
niestety znam firmę, któa wychodzi z założenia, że skoro zatrudnia osoby dorosłe do pracy - to firma nie musi tworzyć żadnych procedurco najciekawsze twierdzi,że pracownicy są poinformowani o zakresie obowiązków i przepływie gotówki oraz oczywiście przeszkoleni
niestety przez bałagan w firmie związany z obrotem gotówki jeden z pracowników został obarczony winą
pracodawca w sądzie przedstawił dowody KP iż ów pracownik pobrał te pieniążki twierdząc, że się z nich nie rozliczył
w firmie istnieje niepisana zasada przekazywania pieniędzy pomiędzy praacownikami bez pokwitowań - jeden ze świadków nawet przyznał że tak jest
na dokumentach wpłat pieniędzy przez pracowników do banku nie ma dokładnego opisu jakich KP dotyczy wpłata - tylko opis ogólny typu dział XXX
nikt nie jest w stanie określić na jakim etapie zaginęły pieniądze, sprawa nabiera rozpędu a posodząny pracownik ni jak nie ma możliwości obrony
źle zarządzane przedsiębiorstwo próbuje wyciągnąć sądownie od byłego już pracownika pieniądze
co Wy na to
macie jakieś pomysły ?