Paulina Korzyniewska Logistics Manager
Temat: organizacja pracy planisty
Cześć,1.wiele zależy od ilości zleceń, organizacji produkcji (ilość wydziałów produkyjnych etc)
2.logistyka
3.zależy od pkt. 1 :)
4.nie
pozdrawiam
Paulina Korzyniewska Logistics Manager
Miłosz
D.
Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director
konto usunięte
Joanna
Cabała
Kierownik planowania
ekstruzji
Miłosz
D.
Dyrektor Łańcucha
Dostaw / Supply
Chain Director
Sylwia Kruczyńska Kierownik Produkcji
pełną wiedzę dlaczego planista na zmianie pierwszej ustawił harmonogram produkcji tak a nie inaczej? Wątpię. Moim zdaniem to kiepski pomysł aby robić 2 zmiany. No chyba, że traktujemy zatwierdzanie zleceń a może i zamawianie materiałów pod te zlecenia na wydział, jako planowanie. W tej sytuacji hipotetycznie zakładając, że planista nadrzędny (nazwijmy go Master Production Scheduler) robi plan i harmonogram a planista niższego stopnia tylko i wyłącznie obrabia fizycznie taki plan (zlecenia, zamówienia na wydział, itd.) byłaby możliwa praca zmianowa planistów niższego stopnia (uff... pofilozofowałem).
Następna dyskusja: