Temat: Okiem klienta - spada jakość pracy firmy

Witajcie !!

Drodzy pracownicy PKO BP ;) Jestem klientem waszego szanownego banku od dość dawna a to co spotyka mnie ostatnio powoduje chęć rozważenia zasadności rezygnacji z usług tej instytucji.
Nie będę wytykał takich bzdetów jak stosunek ilości klientów do kasjerów w oddziałach gorszy niż w supemarkecie w godzinach szczytu, ale to właśnie świadczy o podejściu firmy do klienta. Jeden wielki minus. Dawniej było znacznie lepiej.

Mając wraz z żoną ROR i korzystając z niego przez kilkanaście lat w miarę byliśmy zadowoleni z oferty i obsługi. Dlatego też dla nowo rejestrowanej działalności gospodarczej postanowiłem skorzystać z usług znanego mi banku. Udałem się do najbliższego oddziału aby założyć rachunek "inteligo", zabrałem wszystkie dokumenty jakie były wyszczególnione na stronie internetowej i stanąłem w kolejce. Gdy przyszła moja kolej poprosiłem miłe panie o założenie konta "inteligo", panie wzięły dokumenty , dały to i owo do podpisania a za kilka dni umowę. Wtedy już po wszystkim okazało się, że panie założyły mi konto "pko inteligo" a nie "inteligo", przecież nie o to prosiłem. Jest pomiędzy nimi zasadnicza różnica nie wspominając choćby o tabeli opłat. Przełknąłem to jakoś, choć .... (pozwolę sobie przemilczeć).
Drugi wielki minus.

Po kilku dniach przyszły "stosowne koperty" - w międzyczasie mając już rachunek pozwoliłem sobie wystawić faktury z płatnością na niego. Korzystając z numeru klienta i hasła pierwszego logowania chciałem rozpocząć obsługę rachunku aby z niego wreszcie skorzystać. Figę z makiem, dostaję "czerwony komunikat" i system informatyczny każe mi pisać na Bedryczów.
Trzeci wielki minus.

Wybaczcie, ale jestem porządnie zniesmaczony tym co doświadczam i rozważam szybkie przejście z rachunkiem do jakiegoś innego banku. Np. mBank - jest chociażby zdecydowanie tańszy a i znajomi mówią że nie mają z nim żadnych kłopotów.
Proszę więc o jakąś sensowną radę, bo kiedy prowadzi się działalność gospodarczą i posiada rachunek w banku to po to aby z niego korzystać, oraz aby on był on tani i dostosowany do prowadzonej działalności. A tu żadnego z tych punktów nie udało mi się uzyskać.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Okiem klienta - spada jakość pracy firmy

Drogi Panie Januszu,

chciałbym tylko poinformować, że konta "Inteligo" nie założy Pan w Oddziale PKO BP S.A. jedynie "pko inteligo", a raczej "iPKO".
A propos "Inteligo" zapraszam na stronę http://inteligo.pl, umowę otwarcia rachunku oraz dostęp internetowy do konta uzyska Pan nie wychodząc z domu:)

pozdrawiam
Anna M.

Anna M. PRACOWNIK

Temat: Okiem klienta - spada jakość pracy firmy

Panie Januszu

"zabrałem wszystkie dokumenty jakie były wyszczególnione na stronie internetowej"

a na stronie inteligo są takie informacje:

Kolejne kroki do otwarcia konta firmowego
1. Wypełnij wniosek o otwarcie konta firmowego

Najwygodniej jest zrobić to on-line, w sekcji "Otwórz konto".

2,3,4,pominę choć punkt 4 to informacje o dokumentach więc jak sądze po wypowiedzi akurat punkt 4 Pan przeczytał

5. Prześlij potwierdzone kopie dokumentów do Inteligo

Potwierdzone kopie ww. dokumentów prześlij, w ciągu 14 dni od wypełnienia wniosku, na adres:

Inteligo
ul. Wspólna 47/49
00-684 Warszawa

podsumowując tam nie ma ani słowa o oddziale banku jest informacja dokładna co trzeba zrobić z dokumentami.

także skoro Pan wiedział jaka jest róznica między ipko a inteligo to po co Pan podpisal dwie umowy o rachunek bieżaćy i drugą o dostęp do rachunku przez internet

Następna dyskusja:

Plusy i minusy pracy w PKO BP




Wyślij zaproszenie do