konto usunięte

Temat: Software Logistyczny

W tym temacie proszę umieszczać informację na temat oprogramowania
Dariusz D.

Dariusz D. TRANSPACK24 -
Opakowania z atestem
UN

Temat: Software Logistyczny


Obrazek


Ruszył już serwis Towarowego Transportu Lotniczego http://tralo.pl

Tralo to platforma poświęcona towarowemu transportowi lotniczemu. Przeznaczona jest zarówno dla spedytorów lotniczych, jak i dla klientów spedycji lotniczych, studenci i pasjonaci lotnictwa również znajdą tu coś dla siebie.

Platforma ma na celu maksymalne ułatwienie wszystkich procesów towarzyszącym przesyłaniu towarów drogą lotniczą i tak na naszych stronach znajdą Państwo zarówno wszelką potrzebną wiedzę jak i narzędzia ułatwiające i usprawniające te procesy.

Dla eksporterów i importerów rejestracja i użytkowanie - bezpłatne
Więcej o funkcjonalności dla eksporterów i importerów: http://www.forum.tralo.pl/viewforum.php?f=7

Dla spedytorów - do końca września dostęp bezpłatny

Zapraszam do rejestracji.
Karol Czeczek

Karol Czeczek Specjalista ds.
obslugi klienta,
Systemy
Informatyczne SE...

Temat: Software Logistyczny

Witam.
Zachęcam do zapoznania się z aplikacją do controllingu zleceń i kierowców.

CO TO JEST FAHREL?

Fahrel to mobilny system łączności z kierowcami, działający bez potrzeby prowadzenia rozmów telefonicznych i pisania sms-ów.

System składa się z aplikacji instalowanej na zwykłym telefonie komórkowym kierowcy która przekształca go w mini-komputer pokładowy oraz z panelu administratora, do którego użytkownik loguje się za pomocą przeglądarki internetowej. Możliwe jest tworzenie dowolnej ilości kont w aplikacji oraz przypisywanie im odpowiednich uprawnień.

Administrator (może to być dyspozytor bądź/i kierownictwo firmy) wysyła zlecenia na dany telefon komórkowy, a kierowca raportuje stan realizacji jednym kliknięciem w aplikacji. Przesyła w ten sposób dane o rozpoczęciu i zakończeniu danego zlecenia, o ilości/miejscu rozładowanego/załadowanego towaru (lub inne dowolne komunikaty/dane zależnie od specyfiki branży).

Za pomocą transmisji GPRS dane te są w czasie rzeczywistym przekazywane na konto Administratora i automatycznie zapisywane w odpowiednie komórki pliku Excel. Powoduje to całkowite zautomatyzowanie przepływu informacji oraz umożliwia uzyskanie aktualnego i pełnego obrazu poziomu realizacji wszystkich zleceń w danym momencie, wgląd w interesujące nas dane, oraz późniejsze łatwe i automatyczne tworzenie raportów według dowolnie wybranych kryteriów sortowania.

Ponadto, aplikacja mobilna daje możliwość zgłaszania jednym kliknięciem wielu innych informacji jak np.: czas pracy (rozpoczęcie/zakończenie pracy bądź przerwy) stan techniczny pojazdu, zdarzenia na drodze (zgłaszanie usterek, wypadków) itp.
Ponieważ jesteśmy zarówno projektantem, jak i producentem aplikacji Fahrel, istnieje możliwość dostosowania aplikacji pod indywidualne oczekiwania, takie jak: integracja z innymi programami (np. automatyczne zaczytywanie zleceń z innych programów), czy też np. automatyczne generowanie raportów według ściśle określonych kryteriów, ustalanie grafiku, wysyłanie dyspozycyjności, planowanie urlopów itp.

Niewątpliwą zaletą naszego systemu jest brak konieczności inwestowania w sprzęt i wdrożenia, a pełna demokratyzacja daje możliwość nieograniczonej integracji z podwykonawcami. Wystarczy wysłać im link do aplikacji mobilnej, którą instalują na swoim telefonie za darmo oraz przypisać im indywidualny numer ID oraz Pin. Po zalogowaniu stają się integralną częścią naszego systemu.

Bez wersji dedykowanej aplikacji nie wyobrażają sobie codziennego funkcjonowania m.in. takie firmy jak: Orlen Transport, Samat Groupe czy Paul Klacska. Pracujący dla nich kierowcy rekomendują system jako wyjątkowo łatwy w obsłudze.

Dzięki maksymalnie zautomatyzowanej komunikacji kierowca-biuro, Fahrel oszczędza cenny czas i ułatwia pracę zarówno dyspozytorów jak i kierowców.

Fahrel nie jest kolejnym systemem do zleceń. To innowacyjne połączenie najskuteczniejszych rozwiązań systemów do zarządzania zleceniami, systemów do raportowania i uzyskiwania informacji w czasie rzeczywistym, do kontrolingu transportu oraz komunikatorów kierowca-biuro.

http://www.fahrel.eu
Maciej Poskrop

Maciej Poskrop CEO - programista,
wdrożeniowiec,
Maciosoft

Temat: Software Logistyczny

SPEDTRANS SQL 4.000

Tytuł artykułu : Pełna integracja z operatorami logistycznymi oraz ERP/WMS. Automatyczne wyszukiwanie kuriera o zadanych parametrach przesyłki oraz NAJNIŻSZEJ CENIE !!!

WDROŻENIE SYSTEMU SPEDTRANS SQL 4.000 DLA DYSTRYBUCJI.
PEŁNA INTEGRACJA Z OPERATORAMI LOGISTYCZNYMI.

Charakterystyka profilu klienta

Firma zajmuje się dystrybucją. Sieć sprzedaży obejmuje około stu sklepów własnych i franczyzowych oraz grupę przedstawicieli handlowych obsługujących klientów hurtowych i kilka tysięcy klientów detalicznych. Wysyłki w ilości kilkudziesięciu tysięcy paczek i palet rocznie realizowane są z magazynu centralnego o powierzchni 15 tysięcy metrów kwadratowych.

Transport realizowany jest na bazie stałych umów przez kilka firm kurierskich – czołowi operatorzy logistyczni na polskim rynku. Stałe trasy obsługiwane są własnym taborem, zaś w szczególnych sytuacjach transport wspomagany jest kilkunastoma mniejszymi przewoźnikami.

rodzaje zleceń:

zlecenia krajowe z magazynu centralnego
zlecenia krajowe, odbiory/dostawy z Polski (spoza magazynu centralnego)
zlecenia zagraniczne z magazynu centralnego
zlecenia zagraniczne – odbiory/dostawy
zlecenia : drobnicowe, kurierskie, całopojazdowe.
opcje: pobranie gotówki, ubezpieczenie towaru, ADR, itp.

Stan przed wdrożeniem

Zamówienia zaakceptowane do realizacji trafiają do pracowników Magazynu, którzy formują opakowania wysyłkowe w postaci palet lub paczek i rejestrują wagę poszczególnych elementów przesyłek. Następnie Dział Koordynacji Dostaw przypisuje przesyłki do poszczególnych firm kurierskich oraz drukuje etykiety i listy przewozowe. Każda firma kurierska wymaga rejestracji przesyłki w swojej aplikacji. Magazyn wyszukuje i łączy dokumenty z przesyłkami. Realizuje fizyczne wydanie towaru poszczególnym firmom kurierskim.

Oczekiwany efekt

Przy porównywalnej jakości usług, powinna zostać wybrana firma kurierska oferująca najniższy koszt wykonania usługi. Należało umożliwić szybkie porównanie kosztów wysyłki, realizowanej przez wszystkie brane pod uwagę firmy kurierskie, bez konieczności kilkukrotnego wprowadzania danych do aplikacji kurierskich. W przypadku czterech firm kurierskich oraz po uwzględnieniu możliwych usług dodatkowych i terminowych mamy kilkanaście możliwości wysyłki. Każdorazowo wyceniane są wszystkie warianty wysyłki i podpowiadana jest najtańsza usługa.

Operator powinien zajmować się jedynie obsługą wyjątków, z którymi nie poradził sobie algorytm zaimplementowany w systemie. W pierwszej fazie wdrożenia, na etapie dostrajania algorytmu, jeżeli Operator nie akceptuje firmy sugerowanej przez system, to zmienia ją i notuje, dlaczego dokonał innego wyboru. Typowe przesyłki, gdzie algorytm wybrał optymalną formę dostawy, od razu kierowane są do realizacji, do Magazynu, a wyjątki kierowane są do Dział Koordynacji Dostaw.

Przyjęcie nowego pracownika, jak również umowa z nową firmą kurierską nie powinny wymagać intensywnych szkoleń. Należało udostępnić jeden wspólny interfejs użytkownika z jednolitym schematem obsługi wspólnym dla wszystkich kurierów. Zastąpiono cztery oddzielne aplikacje systemem SpedTrans SQL 4.000.

Dane do systemu informatycznego powinny być wprowadzane tylko raz. Zamiast ponownie wprowadzać dane do aplikacji firm kurierskich należało pobierać je interfejsem z systemu nadrzędnego. Należy wykonać interfejsy do systemu ERP firmy, interfejsy do komunikacji z firmami kurierskimi (pełna integracja) oraz połączenie się z systemem ADR oraz wagami elektronicznymi.

Należy mierzyć efektywność procesu optymalizacji kosztów wysyłki i poziom terminowości dostaw. Historia wycen jest przechowywana w celu dokonywania analiz uzyskanych oszczędności, a informacje o statusie doręczenia przesyłki są automatycznie pobierane z systemów firm kurierskich.

Zaproponowane rozwiązanie powinno posiadać możliwość definiowania uprawnień do poszczególnych modułów i funkcji.

Rozwiązanie

Wybrano system SpedTrans SQL 4.000.

System jest zaprojektowany tak, aby użytkownik mógł w jednolity sposób obsłużyć procesy transportu i spedycji niezależnie od formy dostawy i rodzaju przewoźnika.
Mnogość opcji i łatwa konfiguracja systemu pozwala obsłużyć wysyłkę własnym lub wynajętym transportem, spedycję przy pomocy firm kurierskich oraz zlecenia odbioru przesyłek z innych magazynów lub firm w obrocie krajowym i międzynarodowym.
Łatwość tworzenia interfejsów pozwala na komunikację z różnymi systemami niezależnie od sposobu komunikacji (FTP, SMTP, HTTP, WEBSERVICE, ODBC) czy formy przechowywania danych (pliki: xml, csv i inne, bazy danych: MS SQL, Oracle i inne)
Skalowalność – dzięki wbudowanym mechanizmom wdrożeniowym możliwa jest rozbudowa systemu o kolejne moduły funkcjonalne

Korzyści

- skrócono znacząco czas realizacji zlecenia wysyłki
- wyeliminowano ręczne wprowadzanie danych
- zgromadzono wszystkie dane w jednym spójnym systemie
- uzyskano większą wydajność Działu Koordynacji Dostaw oraz Magazynu
- obniżono koszty transportu
- zapewniono obiektywną metodę pomiaru uzyskanych oszczędności

Dodatkowe informacje

WDROŻENIE WYKONANE DLA CZTERECH CZOŁOWYCH OPERATORÓW LOGISTYCZNYCH W POLSCE. Poza tym posiadamy interfejsy do innych operatorów.

Dla zainteresowanych służymy referencjami oraz prezentacją on-line.

Zapraszamy do współpracy. http://www.listprzewozowy.com.plMaciej Poskrop edytował(a) ten post dnia 23.10.12 o godzinie 08:54

konto usunięte

Temat: Software Logistyczny


Obrazek


Quantum software S.A. oferuje systemy informatyczne dla tych przedsiębiorstw, które mają szczególnie wysokie wymagania w zakresie logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.

Sztandarowym produktem firmy jest autorski pakiet oprogramowania QGUAR – system klasy Supply Chain Execution, służący do zarządzania takimi obszarami jak:

*logistyka produkcji
*logistyka magazynowania
*logistyka dystrybucji
*logistyka transportu
*logistyka otoczenia zakładu


QGUAR to rozwiązanie elastyczne, współpracujące z wieloma różnymi systemami klasy ERP.

Dążąc do dostarczania rozwiązań kompleksowych, wraz z pakietami oprogramowania oferujemy:

* szeroką gamę sprzętu komputerowego, w tym serwery, urządzenia do identyfikacji towarów i automatyki przemysłowej
*kompleksowe usługi obejmujące: analizę procesów i potrzeb przedsiębiorstwa, projektowanie rozwiązań IT, instalacje, szkolenia, wdrożenie, asystę powdrożeniową, serwis i opiekę eksploatacyjną.


ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY ->>> http://www.quantum-software.pl/pl/
____________________________________
Nasz blog poświęcony zagadnieniom IT w logistyce
http://www.bajtemwpalete.pl/

Obrazek
Władysław Kuć

Władysław Kuć IT Project Manager
YOSI.PL

Temat: Software Logistyczny

Może was to zainteresuje.
zaprojektowaliśmy rozwiązanie integrujące systemy ERP z firmami spedycyjnymi. Integracja dotyczy systemów ERP XL, OPTIMA, Altum, WF-Mag, Enova, Subiekt GT, Sello, SAP Business One.
nasze rozwiązanie to Y.Shipping. Dostarcza obecnie pełnej integracji z ponad 20 kurierami z poziomu jednego interfejsu.
jest to pełna integracja obejmująca drukowanie listów, protokołów odbioru, śledzenia, raportowania, wysyłanie mail - włącznie z fa jako załącznik, sms.
Obecna lista zintegrowanych kurierów: DHL24, DHL Parcels, DHL Express, DPD, GLS, UPS, JAS-FGB, TBA Express, Paczka w Ruchu, TNT, PEKAES, Fedex, Inpost Paczkomaty, Inpost Kurier, Inpost Polecony, Inpost Allegro, Poczta Polska (integracja z eNadawca), K-Ex, Schenker.

Następna dyskusja:

Upust logistyczny




Wyślij zaproszenie do