Maciej Marc

Maciej Marc manager, duża firma
z branży TSL

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

Zająłem się porządkowaniem transportu w pewnej firmie i chcę wprowadzić bardziej szczegółowe formy rozliczania kierowców – firm zewnętrznych. Np. chcę aby kierowcy notowali podstawowe informacje takie jak:

Data kursu
z WARSZAWA 8:00 do Katowice 14.00 np. 300 km
z Katowice 14.30 do Kraków 16.30 np. 100 km
z Kraków 17.00 do Warszawa 23.00 np. 300 km

czyli najprostszą formę raportowania

1. Przejrzałem szereg firm drukujących rozliczenia dla kierowców ale nigdzie nie znalazłem jakiś fajnych druków rozliczeń poza dziwnymi typu - dla kierowców autobusów. Może ktoś z was poleci jakieś ciekawe gotowe formy rozliczeń bez specjalnych udziwnień. Mogę sam coś stworzyć ale ponoć żyjemy w w XXI wieku, gdzie wszystko jest dostępne i niczego nie trzeba wymyślać samemu.
2. Czy wprowadzenie obowiązku podawania przez kierowców stanu ich licznika samochodowego ukróci przekłamania w podawaniu przejechanych kilometrów ? Licznik jest nieubłagany.
3. Jakie inne metody polecacie w celu większej kontroli kierowców poza sprawdzaniem tras wg Google maps ?
4. Czy znacie jakieś alternatywne sposoby rozliczania przewoźników w ruchu lokalnym: to jest za punkt, za godzinę, ryczałt za dzień. Każde z nich ma swoje wady. Np. sieci znacznie dłużej przetrzymują auta niż inni odbiorcy, zatem płacac ryczałt dzienny , kierowca ma sens aby nie robić większej ilości punktów tylko narzekać na długie czasy oczekiwania w sieciach.
Michał Dychto

Michał Dychto Integrated Planning
Manager PL & BAL

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

Maciej,

Moje doświadczenie pokazuje, że metody najprostsze są najlepsze. Prostą formą jest liczba kilometrów wskazanych dla danej trasy przez "Automapę" plus uzgodniony niewielki procent extra na ewentualne objazdy. Natomiast jak kierowca będzie jechał to już jego prywatna sprawa, Ty płacisz za taką trasę jaką winien jechać. Co do opłat za punkt na trasie - możesz ustalić liczbę punktów "standard", np 5, a za każdy jeden powyżej dodatkowa opłata.

Pozdrawiam
Michał
Paulina Korzyniewska

Paulina Korzyniewska Logistics Manager

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

Witam,
zgadzam się z Michałem. Im bardziej będziesz komplikował, tym więcej będzie sporów z przewoźnikami i Twojego straconego czasu.
Ustalamy stawki za km ładowny, za dodatkowe punktu rozładunku, obie strony liczą trasę wg tej samej mapy i temat zamknięty.
Nie widzę sensu w podawaniu stanu licznika.

pozdrawiam
Krzysztof Chaładyn

Krzysztof Chaładyn Key Account Manager

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

Witam,

polecam Nasze oprogramowanie (Emapa), które posiada moduł tworzenia raportów z trasy. W razie pytań proszę o kontakt.
Katarzyna Katarzynka

Katarzyna Katarzynka Spedytor , Kontrola
czasu pracy
kierowców, Firma
Transpor...

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

Witaj .
Czy masz jakiś fajny program ??
Podziel się ..

Pozdrawiam
Maciej M.:
Zająłem się porządkowaniem transportu w pewnej firmie i chcę wprowadzić bardziej szczegółowe formy rozliczania kierowców – firm zewnętrznych. Np. chcę aby kierowcy notowali podstawowe informacje takie jak:

Data kursu
z WARSZAWA 8:00 do Katowice 14.00 np. 300 km
z Katowice 14.30 do Kraków 16.30 np. 100 kmz Kraków 17.00 do Warszawa 23.00 np. 300 km

czyli najprostszą formę raportowania

1. Przejrzałem szereg firm drukujących rozliczenia dla kierowców ale nigdzie nie znalazłem jakiś fajnych druków rozliczeń poza dziwnymi typu - dla kierowców autobusów. Może ktoś z was poleci jakieś ciekawe gotowe formy rozliczeń bez specjalnych udziwnień. Mogę sam coś stworzyć ale ponoć żyjemy w w XXI wieku, gdzie wszystko jest dostępne i niczego nie trzeba wymyślać samemu.
2. Czy wprowadzenie obowiązku podawania przez kierowców stanu ich licznika samochodowego ukróci przekłamania w podawaniu przejechanych kilometrów ? Licznik jest nieubłagany.
3. Jakie inne metody polecacie w celu większej kontroli kierowców poza sprawdzaniem tras wg Google maps ?
4. Czy znacie jakieś alternatywne sposoby rozliczania przewoźników w ruchu lokalnym: to jest za punkt, za godzinę, ryczałt za dzień. Każde z nich ma swoje wady. Np. sieci znacznie dłużej przetrzymują auta niż inni odbiorcy, zatem płacac ryczałt dzienny , kierowca ma sens aby nie robić większej ilości punktów tylko narzekać na długie czasy oczekiwania w sieciach.

konto usunięte

Temat: rozliczanie kierowców i kilometrów

polecam bardzo dobrą firmę http://itdinfo.pl



Wyślij zaproszenie do